Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδας


Chosen

Recommended Posts

20.000€ για την ενθρόνιση Μητροπολίτη (10.000 για το γεύμα)

Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, όπως διαβάζουμε στην απόφαση που αναρτήθηκε στην Διαύγεια, η παραπάνω προβλεπόμενη δαπάνη αναλύεται ως εξής:

Μίσθωση ηχητικής εγκατάστασης: 500,00 € με Φ.Π.Α.

Προμήθεια γεύματος: 10.000,00 € με Φ.Π.Α. , με απευθείας ανάθεση

Προμήθεια αναμνηστικών δώρων 3.099,60 € με Φ.Π.Α.: που μεταφράζεται σε σταυρό που δώθηκε δώρο στον Μητροπολίτη

Φιλοξενία-διαμονή σε ξενοδοχείο 3.025,00 € με Φ.Π.Α.

Απρόβλεπτες δαπάνες: 3.375,40 €

Τα ποσά, που αποφασίζει να διαθέσει ο Δήμος προκαλούν. Αν, μάλιστα, συγκρίνουμε τα έξοδα με τα αντίστοιχα της ενθρόνισης του Μητροπολίτη Ζακύνθου το 2011 (6.975€), βλέπουμε πως άλλοι αρχιερείς μας έχουν βγει αρκέτα φθηνότεροι...

Στην περίπτωση του Μητροπολίτη Κατερίνης, όμως, δεν χωράνε τσιγκουνιές. Μόνο το catering για την δεξίωσή προς τιμήν του, ξεπερνά το συνολικό κόστος της τελετής ενθρόνισης του Μητροπολίτη Ζακύνθου.

Άλλη απόφαση που εντοπίσαμε στην Διαύγεια για τον ίδιο νεοεκλεγέντα Μητροπολίτη δείχνει τα ακριβά του γούστα και στα ράσα: Συγκεκριμένα, άμφια του Μητροπολίτη κόστισαν 1.360€, την ώρα που αντίστοιχη εμφάνιση του Μητροπολίτη Πρεβέζης είχε κοστίζει το 2012, 922€

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=48]LL_NEO[/MENTION]...τα νέα ομόλογα που εκδίδουμε με επιτόκιο 5% είναι στα πλαίσια επανεκκίνησης της οικονομίας (έχω αλήθεια ξεχάσει πόσες φορές το έχω ακούσει αυτό) και το κράτος με την σειρά του θα τα δώσει σε εταιρίες για την ανάπτυξη με επιτόκιο 5+κάτι σωστά;

Αν η ύφεση-αρνητικός ρυθμός ανάπτυξης συνεχιστεί, δεν είναι καταδικασμένη και αυτή η προσπάθεια; Και που ξέρουμε ότι τα χρήματα θα αντληθούν θα πάνε εκεί που πρέπει όπως πρέπει και όχι στους ημέτερους;

Επίσης δεν ισχύει ο νόμος αγοράς-ζήτησης ?....όταν έχουν μαζευτεί οι "αγορές" , που μέχρι χθες και για τρία χρόνια μας είχαν εκτός εξαιτίας του υψηλού ποσοστού χρέους 120% το 2010, με διαθέσιμα 16 δις (όπως λεν φήμες) που διεκδικούν θέση στα 2,5 δις που ζητάμε, το επιτόκιο θα πρέπει να πέσει κάτω από 5%...Και πότε; τώρα που οι σχετικοί δείκτες είναι χειρότεροι (χρέος 170% του ΑΕΠ, ανεργία 275 κτλ). Είναι απλοικός ο συλλογισμός μου το ξέρω...

Γινεται τεράστιο επικοινωνιακό παιχνίδι κατά την ταπεινή μου γνώμη ..παιχνίδι εντυπώσεων και μόνο για χαρη πολιτικών σκοπιμοτήτων (και η Ιρλανδία και η Πορτογαλία βγήκαν στις αγορές...αυτό που γίνεται στην Ελλάδα δεν εγινε πουθενά)... Κοιτάμε μόνο έναν-δύο κρίκους της αλυσίδας και όχι ολόκληρη την ηδη κατεκερματισμένη αλυσίδα.

Έγινε επεξεργασία από sstav
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5271]sstav[/MENTION]

Εκ του αποτελέσματος, οι σημαντικότεροι σείκτες για την ζήτηση ομολόγων, και κατ'επέκταση η τιμή αυτών είναι η δυναμική ανάπτυξης και σταθερότητας μιας οικονομίας. Το ποσοστό χρέους δεν λέει τίποτε από μόνο του, η ιαπωνία έχει 200% το οποίο σε απόλυτο ποσό μάλιστα κανει το δικό μας χρέος να φαίνεται σαν ψιλά για το περίπτερο.

Είναι θέμα να πείσεις

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5271]sstav[/MENTION] ένεση ρευστότητας θα προκληθεί αλλά οχι όπως την περιγράφεις.

Καταρχάς με το issue αυτό μπορείς να μην κανεις επανέκδοση εντόκων γραμματίων τα οποία κατα κανόνα τα αγοράζουν οι ελληνικές τράπεζες και άρα να απελευθέρωσεις τραπεζικο χρήμα που μέχρι στιγμής ήταν δεσμευμένο εκεί.

Επίσης μια καλή επίδοση σήμερα της Ελλάδας έχει απήχηση στο κατα πόσο "επιθυμητά" ειναι τα αγιογράφο των ελληνικών τράπεζες και άρα κατα πόσο πιο εύκολα μπορούν να καλύψουν τις κεφαλαιακής τους ανάγκες.

Το μεγάλο στοίχημα βασικά δε θα κριθεί σήμερα. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά ομόλογα (βασικά νομίζω πως το εχω ξαναπεί) ειναι οτι η καμπύλη αποδόσεων δεν ειναι καμπύλη. Κοινώς η απόδοση απο τα 10 εώς τα 30 χρόνια ειναι πάνω κατω η ίδια. Αυτό η ανωμαλία ενδεχομένως να διορθωθεί βάζοντας ένα ομόλογο αναφοράς ανάμεσα στα έντοκα και στο 10ετες.

Όσον αφορά τις δυνάμεις προσφοράς και ζήτησης έχεις και δίκιο και άδικο. Δε μιλάμε εδω για χρηματιστηριακή διαπραγμάτευση όπου μια μεγάλη προσφορά θα ειχε προφανώς τεράστια επίπτωση στην τιμή. Μιλάμε για book building όπου περίπου όλες οι προσφορές ειναι πάνω κατω στο ίδιο εύρος τιμών. Για να δεις πως ακριβώς λειτουργεί μια έκδοση ομολόγων τσεκαρε μια bond auction book building και αν δε σε καλύψει το google τα απογευματάκι που θα ειμαι σπίτι θα κάτσω να το περιγράψω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σόλωνα είναι νωρίς και ή εγώ έχω πάρει ναρκωτικά ή δεν έχω πιει καφέ ή μάλλον εσύ έχεις πάρει κάτι.

Εξήγησε τα "στις δικές σας σχολές" (Μηχανολόγος εδώ), πες μου αν μπαίνω σε αυτές, και εξήγησε μου τα "δεν υφίστανται" και τα "είναι ανακαλύψεις αλλωνωνε" και πότε γίνανε αυτές και γιατί κλπ κλπ.

Και επίσης τα 9+ χρόνια που διαβάζω εδώ δεν έχω διαβάσει πιο λάθος δήλωση απο το

το μαστερ ειναι απλα ενα διδακτορικο με 2 αντι για 4 ετη και 8 αντι για 4 μαθηματα

Αλλά εικάζω πως το έγραψες με άλλο πρίσμα (επεξηγηματικό).

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1390]JaguarOne[/MENTION] τα γνωρίζω τα παραπάνω απλά τότε έλεγαν και ξαναλεγαν το "παραμύθι" περί υψηλού χρέους...τότε ήταν επιχείρημα για την έξοδο απ'τις αγορές τώρα είναι αντεπιχείρημα....

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5271]sstav[/MENTION]

τότε ήταν παραμύθι γιατί ακόμη είχαμε μεγάλο αεπ και μεγαλύτερη παραγωγή από ότι τώρα. Αν υπήρχε η πολιτική βούληση το όλο πρόβλημα θα είχε λυθεί σε 1.5-2 χρόνια μαξ και χωρίς 28%+ ανεργία.

Όπως και αποδείχτηκε και στην πορεία, κωστάκης και παπανδρέου δεν θέλανε να αναλάβουν το πολιτικό κόστος της διόρθωσης των κακών της οικονομίας μας. Η κυβέρνηση παπαδήμου ήταν ένα ημίμετρο του πωπού το οποίο όμως ήταν απαραίτητο για να τους δείξουν "πως γίνεται".

Γι'αυτό βλέπεις μη εκλεγμένα πρόσωπα στα υπουργεία οικονομικών.

Πλέον, με το αεπ πεσμένο κατα 27++% (2013 vs 2009) και την παραγωγή της χώρας πεσμένη, το να καλύψεις αυτό το χρέος φαντάζει (και φαντάζομαι είναι) πολύ πιο δύσκολο.

Δεν παύει πάντως το να προσπαθείς να χορεύεις με το χαμόγελο στα χείλη αν θες να πείσεις. Είναι, δυστυχώς, σε πολύ μεγάλο βαθμό, παιχνίδι εντυπώσεων.

Link to comment
Share on other sites

Σόλωνα είναι νωρίς και ή εγώ έχω πάρει ναρκωτικά ή δεν έχω πιει καφέ ή μάλλον εσύ έχεις πάρει κάτι.

Εξήγησε τα "στις δικές σας σχολές" (Μηχανολόγος εδώ), πες μου αν μπαίνω σε αυτές, και εξήγησε μου τα "δεν υφίστανται" και τα "είναι ανακαλύψεις αλλωνωνε" και πότε γίνανε αυτές και γιατί κλπ κλπ.

Και επίσης τα 9+ χρόνια που διαβάζω εδώ δεν έχω διαβάσει πιο λάθος δήλωση απο το

Αλλά εικάζω πως το έγραψες με άλλο πρίσμα (επεξηγηματικό).

Masters σε Cambridge, Imperial στον τομέα μαθηματικών έχουν διάρκεια ενός έτους (9-10 μήνες για την ακρίβεια). Το LSE γράφει για 12μηνη διάρκεια. Στα πανεπιστήμια Oxford, Harvard τα masters είναι δύο χρόνια. Όλα full-time

Αυτό με το διδακτορικό μάλλον εννοεί το MPhil που έχουν κάποια πανεπιστήμια (όπως το cambridge). Από ότι έχω καταλάβει είναι καθαρά ερευνητικό και (ίσως να) γλιτώνεις κάποιο διάστημα αν συνεχίσεις μετά σε Phd. Σε σχέση με τον τίτλο MSc είναι ισάξιος.

Πηγές: τα sites τους

Link to comment
Share on other sites

Σόλωνα είναι νωρίς και ή εγώ έχω πάρει ναρκωτικά ή δεν έχω πιει καφέ ή μάλλον εσύ έχεις πάρει κάτι.

Εξήγησε τα "στις δικές σας σχολές" (Μηχανολόγος εδώ), πες μου αν μπαίνω σε αυτές, και εξήγησε μου τα "δεν υφίστανται" και τα "είναι ανακαλύψεις αλλωνωνε" και πότε γίνανε αυτές και γιατί κλπ κλπ.

Και επίσης τα 9+ χρόνια που διαβάζω εδώ δεν έχω διαβάσει πιο λάθος δήλωση απο το

Αλλά εικάζω πως το έγραψες με άλλο πρίσμα (επεξηγηματικό).

Θειο... Αν εχεις ασχοληθει απο τον τομεα σου κιολας να βρεις μαστερ πανω απο ενα μισαωρο, προφανως θα ξερεις οτι δεν υπαρχει ενα μαστερ ετσι?

Υπαρχει Master in Science, Master in Research, Master in Arts κλπ κλπ Προφανως αναφερομαι στο M.Res. που ειναι και αυτο για το οποιο ξερω απο πρωτο χερι και κατα βαση κυριαρχει στις σχολες αυτες στο ποσοστο που ανεφερα.

Διαφορετικες σχολες θα εχουν διαφορετικες αναλογιες αυτων των προγραμματων μεταπτυχιακων. Οι σχολες ειναι πανω κατω αυτες που ανεφερα . Εκεινο που αλλαζει απο σχολη σε σχολη ειναι η αναλογια αυτων των τυπων μαστερ που "εχει" η εκαστοτε σχολη.

Δεν εχει να κανει με "Ελλαδιτσες" και "εδω στις Αγγλιες ειναι αλλιως" κλπ κλπ

Ξερω μαστεραδες που εχουνε και τα μαθηματα να περασουνε (οπως M.A.) και χτυπανε 10ωρα στα εργαστηρια στις Αμερικες και στις Αγγλιες (M.Res)

Για να το κανω πιο συγκεκριμενο στο απο κει που ξεκινησε η κουβεντα της αφισας... Στα τοσα χρονια που ειμαι στο χωρο μου δεν εχω δει ΚΑΝΕΝΑΝ να θελει να κανει μαστερ (Για να ειμαι πιο συγκεκριμενος M.Res και καποια M.Sc. ) και να μη βρισκει θεση. Μπορει να μη βρισκει θεση που να πληρωνεται. Αλλο αυτο.

Αντιθετα εχω δει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ να μην ψαχνουν να κανουνε master αλλα για τον "α" ή "β" λογω να καταληγουν να κανουνε ;)

Που θελει να μπει το αντρακι μου να σου βρουμε. Στειλε μου το βιογραφικο σου και τα ενδιαφεροντα σου στον ελευθερο σου χρονο.

"Δεν υφιστανται" = δεν μπορω να μιλησω, εγω προσωπικα, για αυτα, γιατι απλα τα εχω ακουστα, ουτε που τα ξερω, ουτε που θελω να τα μαθω.

"Ανακαλυψεις αλλωνωνε" = τμηματα μαστερ που δεν εχουν δυνατοτητα για funding (ερευνητικο) οποτε καλυπτουν τα διδακτικα εξοδα απο την δημιουργια courses με διδακτρα.

Ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι ενας καθηγητης σε ενα πανεπιστημιο 2 μονο πραγματα μπορει/πρεπει να κανει. Ειτε να "παραγει" γνωση, ειτε να "μεταδιδει" γνωση. Το ενα παντα θα εχει θεση για σενα (εστω και αμισθι) και το αλλο θα θελει "δοντι"/λεφτα/insert word here.

To οτι εσυ το θεωρεις λαθος... δεν σημαινει οτι δεν ειναι στην πραγματικοτητα ετσι σε μια πλειαδα απο σχολες.

Link to comment
Share on other sites

Η Αγγλία αν εξαιρέσει κανείς 2-3 top και άλλα 5-10 πολύ καλά Πανεπιστήμια, μαστίζεται από το πρόβλημα του εξαιρετικά χαμηλού επιπέδου σπουδών. Έχει τα ακριβώς αντίθετα προβλήματα από το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, επειδή παράγει μόνο ανθρώπους που 'θεωρητικά' τους θέλει η αγορά εργασίας, δεν μπορεί να προβλέψει για κάτι διαφορετικό, όταν και αν αλλάξει αυτή η αγορά. Το σύστημα εκπαίδευσης δεν βασίζεται καθόλου στη γνώση, αλλά στην επιλογή. Στο LSE που θεωρείται π.χ. top στα οικονομικά και γενικά καλό Πανεπιστήμιο, μπορείς να βρεις φοιτητές που δεν ξέρουν να λύσουν ένα απλό ολοκλήρωμα που λύνουμε στο ελληνικό Λύκειο.

Δεν νοείται κατά τη γνώμη μου Πανεπιστήμιο που να ξέρεις ότι αν διαβάσεις και παρακολουθείς, θα περάσεις το μάθημα με 10. Θα πρέπει αν διαβάσεις και παρακολουθείς να περάσεις με 5, και αν το σκίσεις το μάθημα και μόνο να πάρεις 10. Εδώ βλέπεις ανθρώπους με απίστευτα κενά γνώσεων (παράδειγμα: δεν ξέρουν το ημίτονο γωνιών και απλή τριγωνομετρία και ασχολούνται με NMR/MRI) να έχουν πτυχίο με ... honours και να μην έχουν καμία εργαστηριακή εμπειρία από το προπτυχιακό τους πρόγραμμα παρά μόνο από το master.

Εκεί που υπερτερεί η Αγγλία φυσικά είναι στο ότι οι καθηγητές χρειάζεται να φέρνουν funds για να είναι καθηγητές, διότι δεν είναι τόσο μόνιμη η καρέκλα όπως στην Ελλάδα. Και φυσικά τα χρήματα που κατευθύνονται στην έρευνα και στα Πανεπιστήμια είναι πολλά, οπότε μπορούν και έχουν αξιόλογο ερευνητικό έργο. Οπότε ακόμη κι ένα Πανεπιστήμιο σαν το δικό μου που δεν είναι στο top 5, μπορεί και παράγει γνώση, που λέει κι ο SLN!

Τώρα στην Ελλάδα το φαινόμενο με τα υπό πληρωμή master είναι γελοίο, ιδιαίτερα δε στα master που μόνο παρακολουθείς μαθήματα. Προσωπικά τα θεωρώ χάσιμο χρόνου και χρήματος. Αλλά καταλαβαίνω ότι πολλές φορές δεν έχεις επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί κάποιος που ασχολείται με τα οικονομικά (επειδή αναφέρεις το LSE) πρέπει να ξέρει να λύσει απειροστικό ή απλό ολοκλήρωμα?

ΠΟΥ θα τον βοηθήσει?

Κάνω τον ****** του διαβόλου αλλά πες μου.

Προφανώς θέλω κάπου να καταλήξω.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί κάποιος που ασχολείται με τα οικονομικά (επειδή αναφέρεις το LSE) πρέπει να ξέρει να λύσει απειροστικό ή απλό ολοκλήρωμα?

ΠΟΥ θα τον βοηθήσει?

Κάνω τον ****** του διαβόλου αλλά πες μου.

Προφανώς θέλω κάπου να καταλήξω.

Με αυτό ακριβώς το σκεπτικό (πού θα με βοηθήσει το ένα, πού θα με βοηθήσει το άλλο κλπ.) καταλήγεις να μην ξέρεις τίποτα και να μην μπορείς να βιδώσεις μια βίδα.

Είναι το σκεπτικό λάθος κατά τη γνώμη μου, όχι το συγκεκριμένο παράδειγμα.

Δεν σου λέω να πάμε στο ελληνικό άκρο που μαθαίνεις ό,τι άσχετο υπάρχει, αλλά υπάρχει ελπίζω και μια μέση οδός.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.