Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδας


Chosen

Recommended Posts

ΟΑΣΘ: Ιδιωτικός εκβιασμός, δημόσιο κόστος | INFOWAR

"Από το 2010 η εφημερίδα Μακεδονία αποκάλυπτε ότι είχαμε επιδοτήσει τον ιδιωτικό οργανισμό με 888 εκ. ευρώ προσφέροντας παράλληλα το μονοπώλιο μέχρι το 2017.

Προφανώς οι πολίτες έχουν κάθε ώφελος να επιδοτούν ένα κοινωνικό αγαθό, όπως τα μέσα μαζικής μεταφοράς, γιατί λαμβάνουν πολαπλάσια ωφέλη. Γιατί όμως οι επιδοτήσεις δημοσίων υπηρεσιών απαγορεύονται δια ροπάλου ενώ επιτρέπονται σε ιδιωτικές;

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια μονοπωλιακή ιδιωτική εταιρεία που επιδοτείται από τους Έλληνες φορολογούμενους απειλούσε να αφήσει τη δευτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας χωρίς συγκοινωνίες."

Link to comment
Share on other sites

Όσο εδώ ασχολούμαστε με την δημιουργική λογιστική κάπου αλλού - in.gr - Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις για την κατάργηση του αφορολόγητου για τα παιδιά - Ειδήσεις - Ελλάδα

Στέκομαι στο εξής:"Λαμβάνοντας το λόγο, ο κ. Τσακλόγλου ρώτησε: «Οι φτωχοί με ένα παιδί αξίζουν τη βοήθειά μας;» για να λάβει την απάντηση από δημοσιογράφους: «Όλοι την αξίζουν». Ο κ. Τσακλόγλου είπε:

«Καλά, ευχαριστώ πολύ. Λοιπόν είμαστε σε μία οικονομία, η οποία βρίσκεται με πάρα πολλούς πόρους που πρέπει να πετύχει πάρα πολλά πράγματα. Άρα νομίζω ότι το σημαντικότερο από όλα είναι οι πόροι αυτοί να κατευθυνθούν εκεί όπου υπάρχουν οι μεγαλύτερες ανάγκες."

Δηλαδή σα να σου λέει ότι το παιδί είναι σαν το αυτοκίνητο. Αφου δε μπορείς να το συντηρήσεις τί το κρατάς;πούλα το , σκότωσέ το , κάντο ότι θες , μόνο μη με σκοτίζεις.

Ασκήσεις Κοινωνικής πολιτικής made in ΝΔ; Αντιλαμβανόμαστε τί μας κυβερνά;;

Link to comment
Share on other sites

ΟΑΣΘ: Ιδιωτικός εκβιασμός, δημόσιο κόστος | INFOWAR

"Από το 2010 η εφημερίδα Μακεδονία αποκάλυπτε ότι είχαμε επιδοτήσει τον ιδιωτικό οργανισμό με 888 εκ. ευρώ προσφέροντας παράλληλα το μονοπώλιο μέχρι το 2017.

Προφανώς οι πολίτες έχουν κάθε ώφελος να επιδοτούν ένα κοινωνικό αγαθό, όπως τα μέσα μαζικής μεταφοράς, γιατί λαμβάνουν πολαπλάσια ωφέλη. Γιατί όμως οι επιδοτήσεις δημοσίων υπηρεσιών απαγορεύονται δια ροπάλου ενώ επιτρέπονται σε ιδιωτικές;

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια μονοπωλιακή ιδιωτική εταιρεία που επιδοτείται από τους Έλληνες φορολογούμενους απειλούσε να αφήσει τη δευτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας χωρίς συγκοινωνίες."

Ιερη Αγελαδα ο ΟΑΣΘ συντροφε

Link to comment
Share on other sites

ΟΑΣΘ: Ιδιωτικός εκβιασμός, δημόσιο κόστος | INFOWAR

"Από το 2010 η εφημερίδα Μακεδονία αποκάλυπτε ότι είχαμε επιδοτήσει τον ιδιωτικό οργανισμό με 888 εκ. ευρώ προσφέροντας παράλληλα το μονοπώλιο μέχρι το 2017.

Προφανώς οι πολίτες έχουν κάθε ώφελος να επιδοτούν ένα κοινωνικό αγαθό, όπως τα μέσα μαζικής μεταφοράς, γιατί λαμβάνουν πολαπλάσια ωφέλη. Γιατί όμως οι επιδοτήσεις δημοσίων υπηρεσιών απαγορεύονται δια ροπάλου ενώ επιτρέπονται σε ιδιωτικές;

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια μονοπωλιακή ιδιωτική εταιρεία που επιδοτείται από τους Έλληνες φορολογούμενους απειλούσε να αφήσει τη δευτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας χωρίς συγκοινωνίες."

Ιερη Αγελαδα ο ΟΑΣΘ συντροφε

Εγω παλι εχω την εντυπωση οτι πλεον ολος ο (επιχειρηματικος) κοσμος εχει καταλαβει οτι η αγελαδα ειναι το κρατος... (λεγε με φορολογουμενοι) και ολοι προσπαθουν να την αρμεξουν με πρακτικες (ουσιαστικα) τραπεζας "too big/valuable to fail".

Oμως για να πας εκει πρεπει πρωτα να αποκτησεις ενα μαγαζι "γωνια". Εχουμε δει ολοι σε πολυ μικροτερη κλιμακα τα αποτελεσματα αρμεγματος στις φασεις "δεν μαζευω σκουπιδια" κλπ κλπ

Οταν αυριο μεθαυριο ξεπουλησουνε στην Suez την ΔΕΥΑΘ (ή την ΔΕΗ ή οποια αλλη ΔΕΚΟ...) θα πουμε την "Ιερη αγελαδα", αγελαδιτσα ξαδερφε....

Link to comment
Share on other sites

περίεργη η φάση με τον ΟΑΣΘ...Ας τον συγκρίνουμε με τον ΟΑΣΑ... Ο μεν ιδιωτικός και ο άλλος δημόσιος οργανισμός...

Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος...

Κάποια στιγμή το κράτος επιδότησε τον ΟΑΣΑ για να πληρώσει μισθούς, αγοράσει λεωφορεία ίσως και να έχουμε και φτηνότερο εισητήριο.. Νομίζω ότι τότε ο ΟΑΣΘ αντέδρασε για τακτικές μονοπωλείου και αδικία εναντίων του με την μη επιδότηση αυτού. Συνεπώς πήρε και αυτός επιδότηση...

στο παρακάτω παραθέτω την λύση που θέλω εγώ...

Ιδιωτικά ΜΜΜ χωρίς επιδοτήσεις κ αηδίες με 2 τουλάχιστον οργανισμούς (π.χ. μπλε λεωφορεία στον Χ επενδυτή, τρόλεϊ στον Ψ) και ας τους αφήσουν να σφαχτούν με προσφορές στα εισιτήρια (π.χ. στα 10 εισιτήρια δωρεάν εισιτήριο για cinema) και τις κάρτες ή μείωση τιμών λόγο ανταγωνισμού. (όπως έκαναν στην Σκωτία που το έζησα για 2 εβδομάδες).

Στο κάτω κάτω εγώ ή ο παππούς στο χωριό γτ να επιδοτούμε με τους φόρους που πληρώνουμε, κάτι που δεν χρησιμοποιούμε; :whistle2:

edit: επίσης άντε να δεχτώ να μείνει στο δημόσιο...αλλά να πλησιάσουν έστω και λίγο το επίπεδο υπηρεσίας που έχει το εξωτερικό...Μόνο έτσι θα γίνουν κερδοφόροι κατά πολύ μάλιστα... Αλλά άντε πείσε τους να υπάρχουν νυχτερινές βάρδιες... Να μην κάνουν όποτε γουστάρουν απεργία κλπ κλπ...

Έγινε επεξεργασία από tavliban
Link to comment
Share on other sites

περίεργη η φάση με τον ΟΑΣΘ...Ας τον συγκρίνουμε με τον ΟΑΣΑ... Ο μεν ιδιωτικός και ο άλλος δημόσιος οργανισμός...

Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος...

Κάποια στιγμή το κράτος επιδότησε τον ΟΑΣΑ για να πληρώσει μισθούς, αγοράσει λεωφορεία ίσως και να έχουμε και φτηνότερο εισητήριο.. Νομίζω ότι τότε ο ΟΑΣΘ αντέδρασε για τακτικές μονοπωλείου και αδικία εναντίων του με την μη επιδότηση αυτού. Συνεπώς πήρε και αυτός επιδότηση...

στο παρακάτω παραθέτω την λύση που θέλω εγώ...

Ιδιωτικά ΜΜΜ χωρίς επιδοτήσεις κ αηδίες με 2 τουλάχιστον οργανισμούς (π.χ. μπλε λεωφορεία στον Χ επενδυτή, τρόλεϊ στον Ψ) και ας τους αφήσουν να σφαχτούν με προσφορές στα εισιτήρια (π.χ. στα 10 εισιτήρια δωρεάν εισιτήριο για cinema) και τις κάρτες ή μείωση τιμών λόγο ανταγωνισμού. (όπως έκαναν στην Σκωτία που το έζησα για 2 εβδομάδες).

Στο κάτω κάτω εγώ ή ο παππούς στο χωριό γτ να επιδοτούμε με τους φόρους που πληρώνουμε, κάτι που δεν χρησιμοποιούμε; :whistle2:

edit: επίσης άντε να δεχτώ να μείνει στο δημόσιο...αλλά να πλησιάσουν έστω και λίγο το επίπεδο υπηρεσίας που έχει το εξωτερικό...Μόνο έτσι θα γίνουν κερδοφόροι κατά πολύ μάλιστα... Αλλά άντε πείσε τους να υπάρχουν νυχτερινές βάρδιες... Να μην κάνουν όποτε γουστάρουν απεργία κλπ κλπ...

Με ολο τον σεβασμο σε αυτα που εχεις δει στη Σκοτια, υπαρχουν πολυ περισσοτερα παραδειγματα 2 εταιριων που οχι απλα δεν σφαζονται αναμεταξυ τους, αλλα απλα συναντωνται μια ωραια μερα και αποφασιζουν οτι ομορφα και αρμονικα θα σφαζουν την "αγελαδα".

Λεγε με ATI-NV... κλπ κλπ

Καλη η ιδεα σου αλλα στην πραξη καπου χωλαινει.

Ειναι πολλα πραγματα που ο παππους και εγω κι εσυ πληρωνουμε και ΔΕΝ χρησιμοποιουμε. Αυτο δεν ειναι το μειζον κακο πραγμα στην ιδεα των φορων.

Εκει που εχεις θεμα ειναι οταν οι φοροι σου (και οι εισφορες σου εν γενει) δεν πανε καν για να ωφελησουν εναν σε μια αλλη πολη αλλα πανε σε υποβρυχια που γερνουν, σε ασφαλιστικα ταμεια που τα πανε και τα κανουν ομολογα για να πετσοκοφτουν σε 2 μερες στο 70%, σε ταπετσαριες της γυναικας του Ακη, σε μιζες στον Κοκκαλη κλπ κλπ.

Μπροστα στα τοσα που εχουμε δει... 1000 φορες να μπαινει μεσα ο δημοσιος ΟΑΣΑ 800-μυρια τον χρονο και το δημοσιο νοσοκομειο και να τα πληρωνω στην εφορια παρα τα τοσα που πληρωνω και οχι απλα δεν τα βλεπω και δεν με ωφελουνε, αλλα απεναντιας τα πληρωνω για να με βλαπτουνε.

Σαν κανονας, σε ορισμενα πραγματα "εξυγιανση" δεν μπορει να γινει με "ιδιωτικοποιηση" και φυσικα σε ορισμενες αλλες ισχυει το αναποδο.

Link to comment
Share on other sites

^^ μην ξεφεύγεις με τα υποβρύχια κλπ δεν είναι εκεί το ζήτημα...εκεί έγινε ληστεία πανμέγιστη την οποία πληρώνουμε και θα πληρώνουμε κλπ κλπ...

Τα νοσοκομεία είναι ενας οργανισμός που είναι λογικό να παράγει μόνο χρέη. (ο τομέας υγεία κοστίζει εξάλλου). αλλά πρέπει να λειτουργήσει σε καλύτερα επίπεδα από τώρα για να απολαύσει ο ασφαλισμένος την απαραίτητη περίθαλψη κλπ κλπ... Μεγάλη κουβέντα δεν αναλύω περισσότερο.. Θα πω μόνο ότι σε ράντζο και να πληρώνω φόρους για τον συνάνθρωπό μου να ξαπλώνει εκεί το θεωρώ κατάντια..anyway

Προφανώς και αναφέρεσαι σε καρτέλ...Ε εκεί αν το κράτος έχει έναν ελεγκτικό οργανισμό με @@ που θα είναι πεντακάθαρος μπορείς να τους ελέγχεις και να τους ρίχνεις πρόστιμα ή να επιβάλεις τιμές που θες εσύ. π.χ. λέγοντας ότι θα βάλεις και 3ο παίκτη στις συγκοινωνίες ή ότι θα τους απαγορεύεις να βγαίνουν τα λεωφορεία τους στους δρόμους. Αλλά αυτά θέλουν πολιτικούς με @@ όχι Σαμαράδες, Βενιζέλους και Τσίπρες...και δεν βλέπω και κανέναν άξιο λόγου δλδ...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι εχω την εντυπωση οτι πλεον ολος ο (επιχειρηματικος) κοσμος εχει καταλαβει οτι η αγελαδα ειναι το κρατος... (λεγε με φορολογουμενοι) και ολοι προσπαθουν να την αρμεξουν με πρακτικες (ουσιαστικα) τραπεζας "too big/valuable to fail".

Oμως για να πας εκει πρεπει πρωτα να αποκτησεις ενα μαγαζι "γωνια". Εχουμε δει ολοι σε πολυ μικροτερη κλιμακα τα αποτελεσματα αρμεγματος στις φασεις "δεν μαζευω σκουπιδια" κλπ κλπ

Οταν αυριο μεθαυριο ξεπουλησουνε στην Suez την ΔΕΥΑΘ (ή την ΔΕΗ ή οποια αλλη ΔΕΚΟ...) θα πουμε την "Ιερη αγελαδα", αγελαδιτσα ξαδερφε....

δηλαδη ρε ξαδερφε με λες οτι θα προτιμουσες απο τους φορους σου ενα σεβαστο ποσο να πηγαινει να συντηρει εταιριες του δημοσιου οι οποιες εχουν απλωσει τις ποδαρες τους περα απο τη κουβερτα τους παρα να πηγαινει σε ερευνα,παιδεια,αναπτυξιακες πρωτοβουλιες,κατασκευη τεχνολογικων παρκων, προωθηση και υποστηριξη ολων των δημιουργικων δυναμεων του τοπου και το ισως το σημαντικοτερο, να αμοιβονται στο στενο δημοσιο οι υπαλληλοι με μισθους που θα τους δωσει τα εφοδια να κανουν σωστα τη δουλεια τους? Εχει ξεφτυλιστει πλεον η κατασταση, δασκαλοι με 500 ευρω και πτυχιουχοι με 600 και δεν ξερω ποσο ακομα κατω θα τους πανε?

Πρεπει να αποκατασταθει η αδικια και να επανελθει η λογικη, γιατι φτασαμε εδω που φτασαμε οχι γιατι ο μπους και οι νεφελιμ μας βαλανε στο ματι.

Link to comment
Share on other sites

Και τους 2 σας παραπεμπω σε φαση Αστρο- 5-10 ποστ πιο πανω. Εξυγιανση του εκαστοτε δημοσιου τομεα ΑΛΛΑ οχι ιδιωτικοποιωντας τον.

Εκει φτασαμε ρε παιδια???? Οτι η λεξη κρατος και (στοιχειωδης) αποδοση αποκλειεται να πηγαινουν μαζι??? Νταξει τι να πω.. μπορει να ειμαι ρομαντικος. Δεν ειπα να κρατικοποιησουμε το Πλαισιο... Ειπα να διωξουμε τα καρκινωματα απο το δημοσιο χωρις να το πουλησουμε στον Λατση.

Δηλαδη γιατι πρεπει να βρω εναν πολιτικο/ελεγκτικο μηχανισμο/πεστε το οπως θελετε με @@ και να τον βαλω να ελεγχει την ταδε ΔΕΚΟ/ΜΜΜ/κλπ και να μην βαλω τον ιδιο @@δατο να την διοικει????

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη γιατι πρεπει να βρω εναν πολιτικο/ελεγκτικο μηχανισμο/πεστε το οπως θελετε με @@ και να τον βαλω να ελεγχει την ταδε ΔΕΚΟ/ΜΜΜ/κλπ και να μην βαλω τον ιδιο @@δατο να την διοικει????

Μαζί σου αλλά ανταπαντώ στο τελευταίο...

γιατί να πάρει η ευχή δεν τους εμπιστεύομαι...παίζουν με τα λεφτά του κράτους και είναι ανεύθυνοι τελείως...καλύτερα να φοβάται να χάσει λεφτά ο ιδιοκτήτης/μέτοχοι ή την δουλειά του ο εργαζόμενος (όταν είναι ιδιωτική εταιρεία) αυξάνοντας έτσι την ποιότητα και την αξία της εταιρείας παρά να διοικεί κάποιος με βύσμα, από το κόμμα μέσα ή οτιδήποτε...

Άρα ΜΟΝΟ με άρση της μονιμότητας θα δούμε προκοπή στις ΔΕΚΟ κλπ...

και είμαι 100000000000% σίγουρος ότι θα γίνει το σώσε με την ψήφιση της άρσης...

Link to comment
Share on other sites

Και τους 2 σας παραπεμπω σε φαση Αστρο- 5-10 ποστ πιο πανω. Εξυγιανση του εκαστοτε δημοσιου τομεα ΑΛΛΑ οχι ιδιωτικοποιωντας τον.

Εκει φτασαμε ρε παιδια???? Οτι η λεξη κρατος και (στοιχειωδης) αποδοση αποκλειεται να πηγαινουν μαζι??? Νταξει τι να πω.. μπορει να ειμαι ρομαντικος. Δεν ειπα να κρατικοποιησουμε το Πλαισιο... Ειπα να διωξουμε τα καρκινωματα απο το δημοσιο χωρις να το πουλησουμε στον Λατση.

Δηλαδη γιατι πρεπει να βρω εναν πολιτικο/ελεγκτικο μηχανισμο/πεστε το οπως θελετε με @@ και να τον βαλω να ελεγχει την ταδε ΔΕΚΟ/ΜΜΜ/κλπ και να μην βαλω τον ιδιο @@δατο να την διοικει????

ναι εκει εχουμε φτασει, τωρα το πηρες χαμπαρι? Δεν γινεται στην χωρα αυτη, εδω ρε ξαδερφε δεν γινεται σε σοβαρες χωρες θα γινει στο μπαχαλο εδω? Δοκιμασαμε και ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ το ρημαδι, πως το λενε

Link to comment
Share on other sites

ναι εκει εχουμε φτασει, τωρα το πηρες χαμπαρι? Δεν γινεται στην χωρα αυτη, εδω ρε ξαδερφε δεν γινεται σε σοβαρες χωρες θα γινει στο μπαχαλο εδω? Δοκιμασαμε και ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ το ρημαδι, πως το λενε

Σε ότι αφορά τα λεωφορεία, πριν δοκιμάσουμε αυτό και διαπιστώσουμε κατά τα λεγόμενα σου ότι δεν δουλεύει, είχαμε δοκιμάσει το άλλο για περισσότερα χρόνια και ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ σε χειρότερο βαθμό

Link to comment
Share on other sites

Σε ότι αφορά τα λεωφορεία, πριν δοκιμάσουμε αυτό και διαπιστώσουμε κατά τα λεγόμενα σου ότι δεν δουλεύει, είχαμε δοκιμάσει το άλλο για περισσότερα χρόνια και ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ σε χειρότερο βαθμό

για ποτε μιλας, τοτε που σερνανε τα βαγονα τα αλογα?

Link to comment
Share on other sites

ναι εκει εχουμε φτασει, τωρα το πηρες χαμπαρι? Δεν γινεται στην χωρα αυτη, εδω ρε ξαδερφε δεν γινεται σε σοβαρες χωρες θα γινει στο μπαχαλο εδω? Δοκιμασαμε και ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ το ρημαδι, πως το λενε

Ωραιαααα και με βαση τα δικα σας eagkakaka-κατι :p και tavliban ποιος ο λογος που δεν δουλευει ο ΟΑΣΘ??? Ιδιωτικο δεν ειναι? Δεν φοβουνται μην χασουν τα λεφτα τους οι μετοχοι?

Ειναι κακοδιαχειριζομενο ιδιωτικο? Αρα ποιος μου λεει οτι ο επομενος ιδιοκτητης θα την διαχειριστει καλα και θα μπορω να παρω το καρο με 50 σεντ (γιατι εχει ανταγωνισμο με τον αλλον "καρο Α.Ε.") να κατεβω για καφε Αριστοτελους??

[MENTION=22080]tavliban[/MENTION]: Μαζι σου για την αρση μονιμοτητας! Μονο προσεχε μην φτασουμε παλι στο σημειο που για αυτον τον λογο την εφαρμοσαμε (βλεπε Πλ. Κλαυθμωνος)

Έγινε επεξεργασία από SLN
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=22080]tavliban[/MENTION]

αναφερε μου σε παρακαλω 2 μοντελα παροχης κοινωνικης υπηρεσιας (η μεταφορες εντος της πολης και εντος της χωρα αποτελουν κοινωνικο αγαθο) ΜΟΝΟ απο ιδιωτικους φορεις, οπου λειτουργει το παραπανω μοντελακι που επικαλεισαι

Και στην συνεχεια βρες μου αλλα 2 παραδειγματα, οπου εκτος απο την ιδιωτικη πρωτοβουλια υπαρχει και δημοσιος φορεας/ΔΕΚΟ (προσεξε πριν αναφερεις τις τηλεπικοινωνιες τι θα πεις γιατι ειναι παγιδα...)

Και επισης, μην παραβλεπεις, οτι οπουδηποτε υπαρχει ολιγοπωλειακος ανταγωνισμος (πως αναφερεις στο παραδειγμα σου εσυ), κατα κανονα οι εταιρειες τα βρισκουν και καθοριζουν απο κοινου τς τιμες.

Οπως για παραδειγμα στις τηλεπικοινωνιες....

Οποιαδηποτε "προσπαθεια" η οποια περιλαμβανει την αποκρατικοποιηση και την εισοδο ιδιωτικης πρωτοβουλιας, μακροπροθεσμα εχει κοστισει την τσεπη μας με τρανα παραδειγματα την Υγεια και την Παιδεια

Δεν επεκτεινομαι παραπανω, αλλα η πραξη εχει αποδειξει οτι το κοινωνικο οφελος δεν αυξανεται με τις ιδιωτικοποιησεις

Και ας μου εξηγησει καποιος απο ολους εσας τους θιασωτες των αποκρατικοποιησεων, για ποιον λογο πωλειται, ή μαλλον χαριζεται, ο ΟΠΑΠ (η πλεον κερδοφορα ΔΕΚΟ) και η ΔΩΔΩΝΗ (που ντε και καλα να την βγαλουν χρεωκοπημενη οπως την Ολυμπιακη, τον ΟΣΕ και τον ΟΤΕ πριν το ιδιοωτικοποιησουν)

Link to comment
Share on other sites

δεν είμαι ειδικός για να ξέρω το οργανόγραμμα του ΟΑΣΘ ώστε να σου απαντήσω με δεδομένα. Νομίζω όμως ότι πρόκειται για συνεταιρισμό ιδιοκτητών λεωφορείων χωρίς έναν ιδιώτη μεγαλομέτοχο από πάνω που να χώνει χρήμα...

αν κάνω λάθος ας με διορθώσετε...

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]

Ας ξεκινήσω από το τέλος

Ολυμπιακή καλά έκαναν και την έδωσαν και ο λόγος ήταν ότι κατάφεραν να την κάνουν μια σούπερ ζημιογόνο εταιρεία..γλυτώσαμε εν ολίγοις.

Ο ΟΣΕ πρέπει να κλείσει κατα την γνώμη μου. Μπήκαν όλα τα λαμόγια μέσα και χρεοθήκαμε τον χρόνο (για πολλά χρόνια) 1δις

Με το άνοιγμα των τηλεπικοινωνιών και δει το πούλημα του ΟΤΕ δημιουρήθηκαν δουλειές και σταμάτησε το μοωοπώλειο του ΟΤΕ που πουλούσε ένα απλό τηλέφωνο δεν ξέρω πόσα λεφτά. Άσε που έπρεπε να έχεις βύζμα (και εκεί) για να πάρεις την γραμμή τηλεφώνου στο σπίτι..Επίσης την είχαν κάνει τσιφλίκι τους (και αυτή την εταιρεία) με αποτέλεσμα να την κάνουν και αυτή ζημιογώνο.

3/3 δηλαδή αποτυχίες διαχείρισης του Ελληνικού Δημοσίου. Γιατί να τους εμπιστεύομαι δηλαδή;

Τώρα ο ΟΠΑΠ αν και κερδοφόρος θα συμφωνούσα με την διατήρηση του στον δημόσιο οργανισμό, αν

1. δεν πλήρωναν τον Μπέο, Μαρινάκη, Κόκκαλη κλπ για να τροφοδοτούν το ελληνικό ποδόσφαιρο=σίχαμα. Να βρουν ιδιώτες χορηγούς άμα θέλουν

2. Δεν είχαν όλες αυτές τις καθαρίστριες των 150Κ μισθού το χρόνο.

Τότε να παρέμενε στον δημόσιο τομέα.

Τώρα κοινωνική υπηρεσία και ιδιωτικός τομέας ΔΕΝ παίζει...Ο ιδιώτης θα κοιτάξει προφανώς να βγάλει λεφτά. Θα κάνει επενδύσεις (άρα θα γίνουν και δουλειές γύρω από αυτόν), θα κάνει προσφορές δεν ξέρω...Κάτι θα κάνει τέλοσπαντων. Πως θα βγάλει λεφτά στις ΜΜΜ; προφανώς με το να βελτιώσει την υπηρεσία που προσφέρεται αυτήν την στιγμή.

Τώρα δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό περί ιδιωτική πρωτοβουλίας (καθώς πρέπει να φύγω και από το γραφείο) γιατί στην ελλάδα η ιδιωτική πρωτοβουλία πάσχει άσχημα. Αλλά στις τηλεπικοινωνίες το μοντέλο δουλεύει σωστά. Μόνο μέγιστο λάθος όπως έχω πει κατά την γνώμη μου είναι ότι πούλησαν στον ΟΤΕ και το δίκτυο. Πανμέγιστη βλακεία. Τώρα ο ΟΤΕ κάνει ότι θέλει τους παρόχους έχοντας το πάνω χέρι. Για την σταθερή πάντα όπου εκεί οι τιμές έπεσαν κατακόρυφα (μη μου το αρνηθεί κανείς αυτό).

Στην κινητή έχουν γίνει όργια από τις εταιρείες συμφωνώ. Αλλά να που υπάρχει ο ΕΕΤΤ (δημ οργανισμός) που βλέπει τις καταγγελίες που κάνουν οι πολίτες και ρίχνει κάτι όμορφα πρόστιμα.

Γενικά σε αυτό το πλαίσιο έπρεπε να δουλεύει το πράγμα. Η παγίδα στις τηλεπικοινωνίες που είναι; Ότι πλέον το δημόσιο δεν έχει καμιά συμμετοχή σε αυτές;;

Έγινε επεξεργασία από tavliban
Link to comment
Share on other sites

Ωραιαααα και με βαση τα δικα σας eagkakaka-κατι :p και tavliban ποιος ο λογος που δεν δουλευει ο ΟΑΣΘ??? Ιδιωτικο δεν ειναι? Δεν φοβουνται μην χασουν τα λεφτα τους οι μετοχοι?

Ειναι κακοδιαχειριζομενο ιδιωτικο? Αρα ποιος μου λεει οτι ο επομενος ιδιοκτητης θα την διαχειριστει καλα και θα μπορω να παρω το καρο με 50 σεντ (γιατι εχει ανταγωνισμο με τον αλλον "καρο Α.Ε.") να κατεβω για καφε Αριστοτελους??

[MENTION=22080]tavliban[/MENTION]: Μαζι σου για την αρση μονιμοτητας! Μονο προσεχε μην φτασουμε παλι στο σημειο που για αυτον τον λογο την εφαρμοσαμε (βλεπε Πλ. Κλαυθμωνος)

δεν σου ειπα πως δεν δουλευει, σου ειπα οτι βγαζει 1 € και χρειαζεται 3€ . Γιατι αραγε?

Link to comment
Share on other sites

δεν σου ειπα πως δεν δουλευει, σου ειπα οτι βγαζει 1 € και χρειαζεται 3€ . Γιατι αραγε?

Αυτο που ρωταει ο Σολων ειναι ΕΣΥ/εσεις γιατι λετε οτι δεν δουλευει...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.