Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδας


Chosen

Recommended Posts

ΠΩΩ!! Έχω μείνει κάγκελο με τα τεράστια άλματα συμπερασμάτων που καταφέρνεις!

Τι δουλειά έχουν τα ΜΜΜ που επιδοτούνται από την φορολογία μου και που πιστεύω ότι αν ήταν δωρεάν λιγότερο θα μας στοίχιζαν, (ιδιαιτέρως στη Θεσσαλονίκη που γίνεται πάρτι ει υγεία των κορόιδων) με τα σούπερ μαρκετ που είναι ιδιωτικά.

Για μένα το σύνταγμα είναι για να τηρείτε πάντα και όχι όποτε μας συμφέρει.

Είναι δικό τους θέμα να βρουν λύση. Ας βάλουν τους αστυνομικούς των βουλευτών που κάνουν χρέη μπάτλερ

ΥΓ1.Τα άλλα για το "δίκιο του εργάτη" είσαι "3000 χρόνια πίσω από τα λάχανα" όπως και τα τσιτάτα του κκε που παραθέτεις.

Και τα καράβια στις άγονες γραμμές επιδοτούνται απο το κράτος, αλλά δεν είδα κανένα να πουλάει νταηλίκια εκεί. Γιατί άραγε ?

Για το σύνταγμα και τους νόμους εν γένει, έχεις δίκιο. Και απο τη στιγμή που προς το παρόν τουλάχιστον ο νόμος λέει να πληρώνουμε τα ΜΜΜ, προς τι η δυσφορία ? και στην τελική, άμα δεν αρέσει, τα παράπονα στον νομθέτη και όχι σε αυτόν που εκτελεί. Δεν είναι σοβαρό δείγμα αντρισμού να βαράει κανένας το σαμάρι, και όχι το γαιδούρι.

Link to comment
Share on other sites

Και τα καράβια στις άγονες γραμμές επιδοτούνται απο το κράτος, αλλά δεν είδα κανένα να πουλάει νταηλίκια εκεί. Γιατί άραγε ?

Για το σύνταγμα και τους νόμους εν γένει, έχεις δίκιο. Και απο τη στιγμή που προς το παρόν τουλάχιστον ο νόμος λέει να πληρώνουμε τα ΜΜΜ, προς τι η δυσφορία ? και στην τελική, άμα δεν αρέσει, τα παράπονα στον νομθέτη και όχι σε αυτόν που εκτελεί. Δεν είναι σοβαρό δείγμα αντρισμού να βαράει κανένας το σαμάρι, και όχι το γαιδούρι.

Σύνελθε για 18 χρονών πιτσιρικά μιλάμε!

Μη που πεις μόνο ότι εσύ ήσουν υπόδειγμα στα 18 και είχες μόνιμη ερωτική σχέση από τα 15!!

Όσο για το γαϊδούρι.... ο γαμπρός μου είναι οδηγός λεωφορείου και μάλιστα φυσαρμόνικας. Φέρνει στο σπίτι 800€. Θα μπορούσε τον ελεύθερο του χρόνο να πηγαίνει ελεγκτής ( όλοι οι ελεγκτές είναι οδηγοί και πληρώνονται με ποσοστά επί του πρόστιμου) όπως άλλοι. Δεν πάει όμως. Πρέπει να έχεις "ιδικό χαρακτήρα" μου είπε για να σύρεις τον φουκαρά που δεν πλήρωσε και να τσεπώσεις το κεφαλιάτικο.

Link to comment
Share on other sites

Άει καλά...

Βρήκαμε πάλι το "κοινωνικό θέμα" του μήνα να ασχοληθούμε ε;

Όταν ζούσα Αθήνα το 1994-98 οι πιτσιρικάδες, και όχι μόνο, πάλι δεν πληρώνανε εισιτήριο, πάλι μπαίνανε και βγαίνανε από τρόλεϋ και Ησαπ στο χαλαρό. Κάποιους τους τσακώνανε, κάποιους όχι.

Είμαι σίγουρος πως αν γινόταν ένα τέτοιο συμβάν εκείνη την εποχή - άραγε ξέρει κανείς αν έγινε η όχι - θα γινόταν πρώτο θέμα! Θα το γράφαμε στα φορουμς, θα κάνανε τα κόμματα ψηφοθηρικές διανοούμενες δηλώσεις, κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Failure story ή, πως προετοιμάστηκε μεθοδικά «η κακιά η ώρα»

Το κυνήγι των ογδόντα ευρώ από το σύγχρονο Ιαβέρη ― ξημερώματα, σε λαϊκή γειτονιά όπου η κρίση θερίζει, σε νέο παιδί όπου η ανεργία θερίζει, με το τσαμπουκά του κυνηγού κεφαλών ― είναι μικρογραφία της πολιτικής του Μνημονιακού κράτους. Ενός κράτους το οποίο ξετινάζει τους ασθενέστερους ενώ στηρίζει τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα, το οποίο απαιτεί όλο και περισσότερα χωρίς να αναγνωρίζει κρίση και ανεργία, το οποίο απειλεί (με απολύσεις, κατασχέσεις και πλειστηριασμούς) ― ενός κράτους, εντέλλει, για το οποίο το εισιτήριο που δεν έκοψε ο Θανάσης αποτελεί μια ακόμη αφορμή για να φωνάξει «μαζί τα φάγαμε».

Παράδειγμα το Μετρό, το οποίο δεν έχει παρά λίγους μήνες που έφτασε στο Περιστέρι: υπερκοστολογημένο πάνω απ'το διπλάσιο της αξίας του από καπάτσους ξένους και ντόπιους ιδιώτες, σχεδιασμένο και κοστολογημένο με γνώμονα τις μίζες (με τη συνεργία της Siemens, την οποία μόλις χθες μήνυσε η (Ολυμπιακή) πόλη του Σάο Πάολο για μίζες και καρτέλ στο δικό της Μετρό), μέρος και αυτό του γενικότερου φαγοποτιού των Ολυμπιακών Αγώνων.

Αφού τελείωσε το φαγοπότι της κατασκευής, αφού έκαναν τις προεκλογικές τους προσλήψεις, και αφού δαπάνησαν εκατομμύρια ευρώ για καπάτσους «ειδικούς συμβούλους» [1]― μόλις ήρθε η Κρίση έσπευσαν να κατηγορήσουν τους απλούς εργαζόμενους ως τεμπέληδες και άχρηστους. Κατόπιν άρχισαν τις απολύσεις, στέλνοντας τα ΜΑΤ σε όσους αντιδρούσαν και διατάσσοντας την επιστρατευσή τους.

Όλον αυτό τον καιρό, αντί να βοηθήσουν τον απλό κόσμο να χρησιμοποιήσει τις μαζικές συγκοινωνίες, αύξησαν (εν μέσω κρίσης και πρωτοφανούς ανεργίας) τις τιμές των εισιτηρίων κατά 40%, και έβαλαν πλάνα για περαιτέρω αύξηση στο €1.70 (υπό την πίεση μάλιστα της Τρόικας). Και όταν είδαν ότι η ληστρική τιμολόγηση έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα, ξαμολύσανε σώμα ελεγκτών, στους οποίους δίνουν ποσοστά από τα πρόστιμα. Διώκουν δε ακόμα και αυτό το αυθόρμητο μέτρο αλληλεγύης, τη μεταβίβαση ενός έγκυρου εισιτηρίου σε επόμενο επιβάτη ― παρόλο που ο σχετικός νόμος το επιτρέπει.

Όσο για τους λόγους που τους απέτρεψαν να βάλουν εξαρχής μπάρες εισόδου και ηλεκτρονικές κάρτες, η εξήγηση είναι απλή: ώστε να μπορούν να στήσουν ακόμα ένα φαγοπότι γύρω απ' την αλλαγή του συστήματος εισόδου, η οποία έχει ήδη δρομολογηθεί με κόστος 94 εκατομμύρια ευρώ, με υποβολή προσφορών από εταιρίες όπως η Intrasoft και η Άκτωρ. Αφού τα πληρώσουμε και αυτά ως δημόσιο, θα ξεπουλήσουν ή εκχωρησούν τις υποδομές των ΜΜΜ σε ιδιώτες,σε τιμή πολύ κάτω της αξίας τους, ώστε να χρησιμοποιήσουν αυτά τα ισχνά εφάπαξ έσοδα για να παρουσιάσουν ένα δήθεν «πλεόνασμα».

Οι δρόμοι, οι τηλεπικοινωνίες, η ενέργεια, η δημόσια ραδιοτηλεόραση, η Ολυμπιακή, το μετρό, ο ΟΣΕ, το αεροδρόμιο, τα λιμάνια, η ελληνική βιομηχανία, ο τουρισμός ― όλα πέρασαν ή ετοιμάζονται να περάσουν από την πορεία που περιγράψαμε παραπάνω, στην οποία ο κάθε Θανάσης δεν είναι παρά μια παράπλευρη απώλεια.

Their master's voice

Αυτή η πορεία δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί με τόση ορμή και θρασύτητα, αν δεν αναλαμβάναν, γραφιάδες και «διανοούμενοι», να μας διδάξουν τι κακή είναι η νοοτροπία του Έλληνα, πόσο άχρηστοι και τεμπέληδες οι εργαζόμενοι, πόσο απαραίτητες οι ιδιωτικοποίησεις, και τι καλές και αγαθές οι προθέσεις της κυβέρνησης.

Πρόκειται για μια άτυπη propagandastaffel (υπηρεσία προπαγάνδας) στελεχωμένη από μεγαλοδημοσιογράφους των εργολαβο-κάναλων, οπαδούς του φιλελευθερισμού στην πιο βλάχικη εκδοχή του (όπως η Athens Voice και το Protagon), συγγραφείς (της οκάς), πανεπιστημιακούς (της κλίκας), και κάθε λογής συμπολιτευόμενους παρατρεχάμενους. Ανθρώπους σιωπηλούς απέναντι στα εγκλήματα και τις απάτες της ολιγαρχίας, λαλίστατους όμως όταν είναι να ασκήσουν κριτική στον Έλληνα γενικά, στους κατοίκους της επαρχίας, στους δημοσίους υπαλλήλους, στους απεργούς, και σε όποιον άλλο βρίσκεται στο στόχαστρο της εξουσίας.

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
Link to comment
Share on other sites

Άλλο το επίδομα ανεργίας και άλλο η λαθρεπιβίβαση. Λίγο σεβασμός στο κανόνα "Η παρεχόμενη υπηρεσία πρέπει να πληρώνεται" δε θα ήταν άσχημο.

Σε μια πλουραλιστική δημοκρατία όλοι κρίνουν και κρίνονται. Τώρα αν δε σου αρέσει η κρίση του άλλου, δε θα του επιβάλεις να μην την εκφέρει

σιγα την παρεχομενη υπηρεσια!1.40 το εισητηριο εινια πανακριβο!υποτιθεται οτι ειναι κρατικο και εινια φτηνο!παπαρια φτηνο ειναι το εισητηριο!

Link to comment
Share on other sites

σιγα την παρεχομενη υπηρεσια!1.40 το εισητηριο εινια πανακριβο!υποτιθεται οτι ειναι κρατικο και εινια φτηνο!παπαρια φτηνο ειναι το εισητηριο!

Είδα και το 2007 που είχε 70 λεπτά το εισιτήριο πόσοι ακύρωναν....

Link to comment
Share on other sites

σιγα την παρεχομενη υπηρεσια!1.40 το εισητηριο εινια πανακριβο!υποτιθεται οτι ειναι κρατικο και εινια φτηνο!παπαρια φτηνο ειναι το εισητηριο!

αμα δε σου αρέσουν μπορεις να παιρνεις ταξάκι.

Σε υποχρέωσε κανεις να πας με το λεωφορείο ;

Link to comment
Share on other sites

Το εισιτήριο είναι τραγικά ακριβό πάντως. Μετά τις 9.30 το βράδυ ανά 10 λεπτά περνάει συρμός (από πανεπιστημιούπολη για Πεύκη κάνω περίπου 40 λεπτά παραπάνω όταν τελειώνω βράδυ), σε πολλούς σταθμούς δε λειτουργούν σκάλες και ανελκυστήρες και πίνακες για τα επόμενα τρένα, λεωφορεία που περνάνε όποτε να'ναι, οδηγοί επικίνδυνοι και αγενείς κοκ

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

Το εισιτήριο είναι τραγικά ακριβό πάντως. σε πολλούς σταθμούς δε λειτουργούν σκάλες και ανελκυστήρες και πίνακες για τα επόμενα τρένα, λεωφορεία που περνάνε όποτε να'ναι, οδηγοί επικίνδυνοι και αγενείς κοκ

E όπως είπαν πριν, δεν σε αναγκάζει κανείς να πάρεις συγκοινωνία. Πάρε ταξάκι να πας άνετα!

Σόρρυ ρε παιδιά αλλά είστε σοβαροί?

Για οποιονδήποτε λόγο κάποιος θέλει να πάει από την μία άκρη της πρωτευουσας στην άλλη, υπάρχουν δημόσιες συγκοινωνίες για αυτόν τον λόγο, για να διευκολύνει τους πολίτες. Θα έπρεπε να ήταν διαφορετικές όμως.

1.40 είναι πολύ λίγο για να πας από τον Πειραιά στην Κηφισσιά, αλλά είναι πάρα πολύ για να πας από τον Φλοίσβο στην Καλλιθέα, και για πολλούς ανθρώπους το ποδαράτο, δεν είναι λύση.

Λύσεις υπάρχουν, ακριβές αλλά δίκαιες.

1) Δωρεάν / φτηνές μετακινήσεις για συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες (άνεργοι, φοιτητές, ηλικιωμένοι κτλ)

2) Ηλεκτρονικό εισητήριο, πληρώνεις ανάλογα την διαδρομή/τα χιλιόμετρα σε όλα τα μέσα.

3) Σε λεωφορεία/τρόλευ μπαίνεις μόνο από την μπροστινή πόρτα, και "χτυπάς" το εισητήριο να σε δει ο οδηγός.

4) Σε ηλεκτρικό σιδηρόδρομο / μετρό μπαίνεις και βγαίνεις μόνο από ελεγχόμενη είσοδο/έξοδο με μηχανισμό.

5) Στα τραμ βάζεις τους ελενκτές να κάνουν περατζάδες..

6) Προώθηση της χρήσης ποδηλάτου, διευκολύνσεις σε όλα τα μέσα ala Holland...

Το θέμα είναι, μπορείς να αλλάξεις το τωρινό σου σύστημα και να βάλεις το καινούργιο χωρίς μίζες και χωρίς υπερκόστος?

Υ.Γ. Οι κακές γλώσσες λένε ότι στο μετρό δεν έβαλαν από την αρχή τέτοιο σύστημα για να μαμηθούν στην μίζα όποτε το βάλουν.

Υ.Γ. 2 Περίπου όπως περιέγραψα είναι οι (ιδιωτικές) μετακινήσεις στο Άμστερνταμ.

Υ.Γ. 3 Βλέπω μεγάλη διαφορά πάντως από πέρισυ στην χρήση ποδηλάτου, μπράβο μας! Πρόπερσυ ένας μπάρμπας μου είπε ειρωνικότατα "Την επόμενη φορά μπες με το αυτοκίνητο" όταν μπήκα με το ποδήλατο στο τελευταιο βαγόνι του μετρό. Ευτυχώς ένας άλλος τύπος με υποστήριξε όταν του είπα ότι επιτρέπεται..

Έγινε επεξεργασία από Myralis
Link to comment
Share on other sites

αμα δε σου αρέσουν μπορεις να παιρνεις ταξάκι.

Σε υποχρέωσε κανεις να πας με το λεωφορείο ;

οταν τα μμμ ειναι μονοπωλιο απο το κρατος και επιδοτουνται με το ζορι απο μενα,τοτε εχω καθε δικαιωμα να κραζω και να απαιτω μειωση εισιτηριου και αυξηση ποιοτητας υπηρεσιων.

αν σταματησουν να επιδοτουνται οπο μενα τοτε μπορεις να γυρισεις να μου πεις αν δε γουσταρεις δεν ανεβαινεις.

Link to comment
Share on other sites

οταν τα μμμ ειναι μονοπωλιο απο το κρατος και επιδοτουνται με το ζορι απο μενα,τοτε εχω καθε δικαιωμα να κραζω και να απαιτω μειωση εισιτηριου και αυξηση ποιοτητας υπηρεσιων.

αν σταματησουν να επιδοτουνται οπο μενα τοτε μπορεις να γυρισεις να μου πεις αν δε γουσταρεις δεν ανεβαινεις.

Και τα πλοία επιδοτουνται, και μερικές χιλιάδες επιχειρήσεις ή ελεύθεροι επαγγελματιες και πάει λέγοντας.

Τι θα πει αυτό;

Βασίζεσαι σε ένα γεγονός και βγάζεις αυθαίρετα το συμπέρασμα ότι μπορούν και πρέπει να πέσουν οι τιμές.

Θα το δεχτώ μόνο αν μου παρουσιάσεις στοιχεία και αριθμούς που να αποδεικνύουν ότι αυτό μπορεί να γίνει χωρίς απολύσεις, μειώσεις μισθών κλπ (γιατί προφανώς αν γινόταν κάτι τέτοιο πάλι θα σκουζατε)

Sent from my Galaxy Note using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πρώτα θα μου απαντήσες και μετά θα σου πω.

εγω σου πα οτι για να χεις δικαιωμα να μου λες "αν δε σ αρεσει δε μπαινεις" πρεπει πρωτα να σταματησεις να τα επιδοτεις με το ζορι απο τα δικα μου λεφτα.ολα τα αλλα ειναι αρες μαρες.

Link to comment
Share on other sites

και αυτό σημαίνει ότι μπορείς να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ χωρίς εισιτήριο;

Αυτό ακριβώς σημαίνει.

Όταν πιάσεις τον "πάτο του βαρελιού" κάνεις ότι μπορείς για να επιβιώσεις, χωρίς να σε νοιάζει τίποτα.

Κοίτα μήπως στο μέλλον κρύβεσαι για να φας το σουβλάκι επειδή θα στο αρπάνε από το στόμα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.