tavliban Ιανουάριος 16, 2013 #13001 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 ^^[MENTION=1498]SLN[/MENTION]μη το γελάς καθόλου η θρησκεία, ο τζόγος και το sex είναι βιομηχανίες τρισεκατομμυρίων.Για να απαντήσω και στον Μυράλις και στους υπόλοιπους... Εγώ πιστεύω στην ιδιωτικοποίηση για την μείωση του κράτους πρώτον, δεύτερον θέλω να αρθεί η μονιμότητα που κανένας σας δεν έχει θίξει και τρίτον δεν πιστεύω ότι μπορούν να εξορθολογήσουν το δημόσιο και να το κάνουν παραγωγικό, και ο λόγος είναι ότι δεν μπορείς να πείσεις τον δικηγόρο π.χ. που δουλεύει στο ΙΚΑ σαν φωτοτυπατζής και παίρνει ας πούμε 1000 ευρώ, να αφήσει αυτή τη θέση ανευθυνότητας και να πάει στην νομική υπηρεσία του υπουργείου παιδείας φερ ειπείν και να χάσει το βόλεμα του...αίντε πείσε τον...Άμα τον πείσεις έχει καλός...κατά 99% πιστεύω θα βγει στους δρόμους και θα μας ταλαιπωρεί...σωστός ο κ. ΣιμόπουλοςΚάν΄ το όπως... οι Φινλανδοί! - ΜΕ ΑΠΟΨΗ - Capital.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 16, 2013 #13002 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 Με όμηρο τον “κοσμάκη”"Αγαπητοί συμπολίτες, Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.) βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσει ότι την Τετάρτη 16.1.2013 δεν θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στους πολίτες της πόλης. Αιτία είναι η επίσχεση εργασίας που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον Ο.Α.Σ.Θ., εκ του γεγονότος ότι δεν τους έχουν καταβληθεί οι νόμιμες αποδοχές, επειδή από το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχουν δοθεί τα χρήματα που οφείλονται στον Ο.Α.Σ.Θ.. Ζητούμε την κατανόηση των συμπολιτών μας για την ταλαιπωρία τους την ως άνω ημερομηνία, για την οποία ο Ο.Α.Σ.Θ. ουδεμία ευθύνη έχει." "Ας δούμε, λίγο, την ιστορία. Ο ΟΑΣΘ δεν είναι δημόσιο. Όπως αναφέρει στο site του, “Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 με το Νομοθετικό Διάταγμα 3721/1957 και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Α.Σ.Θ."Ο ΟΑΣΘ επιχορηγείται από το κράτος. Με μια επιχορήγηση που πληρώνουμε όλοι μας. Κι εσείς. Οι Τρικαλινοί, οι Αθηναίοι, οι Καστελλοριζιανοί, οι Σπαρτιάτες κλπ. Επιχορηγείται με διόλου ευκαταφρόνητο ποσό: περίπου με 80 λεπτά ανά εισιτήριο, όσο δηλαδή κοστίζει το “απλό” εισιτήριο, αυτό που δεν είναι εκπτωτικό ή για περισσότερες από μία διαδρομές."“Γιατί δεν μας πληρώνουν!” είπε έντονα. “Πολύ καιρό;” ρώτησα με αφέλεια. “Δυο μήνες” είπε ακόμα πιο στιβαρά. “Δηλαδή τον Δεκέμβριο...” είπα. “Και τον Ιανουάριο” αντιγύρισε. “Γιατί, ποιος έχει πληρωθεί Ιανουάριο; Και, για ρωτήστε εδώ μέσα τους επιβάτες, πόσοι έχουν πληρωθεί Δεκέμβριο;” άλλαξα κι εγώ ύφος. “Για ένα μήνα θα ταλαιπωρήσετε τόσο κόσμο;” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Ιανουάριος 16, 2013 #13003 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 Λιστο-λαγνία Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Ιανουάριος 16, 2013 #13004 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 Στο άρθρο για τον ΟΑΣΘ η πανέξυπνη και αντικειμενικότατη δημοσιογράφος υπονοεί στο τέλος ότι οι εργαζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν επίσχεση εργασίας ενώ είναι απλήρωτοι, επειδή υπάρχουν άλλοι στην κοινωνία που είναι περισσότερο καιρό απλήρωτοι και άνεργοι. Γαμάτο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 16, 2013 #13005 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 (edited) Με όμηρο τον “κοσμάκη”"Αγαπητοί συμπολίτες, Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.) βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσει ότι την Τετάρτη 16.1.2013 δεν θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στους πολίτες της πόλης. Αιτία είναι η επίσχεση εργασίας που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον Ο.Α.Σ.Θ., εκ του γεγονότος ότι δεν τους έχουν καταβληθεί οι νόμιμες αποδοχές, επειδή από το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχουν δοθεί τα χρήματα που οφείλονται στον Ο.Α.Σ.Θ.. Ζητούμε την κατανόηση των συμπολιτών μας για την ταλαιπωρία τους την ως άνω ημερομηνία, για την οποία ο Ο.Α.Σ.Θ. ουδεμία ευθύνη έχει." "Ας δούμε, λίγο, την ιστορία. Ο ΟΑΣΘ δεν είναι δημόσιο. Όπως αναφέρει στο site του, “Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 με το Νομοθετικό Διάταγμα 3721/1957 και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Α.Σ.Θ."Ο ΟΑΣΘ επιχορηγείται από το κράτος. Με μια επιχορήγηση που πληρώνουμε όλοι μας. Κι εσείς. Οι Τρικαλινοί, οι Αθηναίοι, οι Καστελλοριζιανοί, οι Σπαρτιάτες κλπ. Επιχορηγείται με διόλου ευκαταφρόνητο ποσό: περίπου με 80 λεπτά ανά εισιτήριο, όσο δηλαδή κοστίζει το “απλό” εισιτήριο, αυτό που δεν είναι εκπτωτικό ή για περισσότερες από μία διαδρομές."“Γιατί δεν μας πληρώνουν!” είπε έντονα. “Πολύ καιρό;” ρώτησα με αφέλεια. “Δυο μήνες” είπε ακόμα πιο στιβαρά. “Δηλαδή τον Δεκέμβριο...” είπα. “Και τον Ιανουάριο” αντιγύρισε. “Γιατί, ποιος έχει πληρωθεί Ιανουάριο; Και, για ρωτήστε εδώ μέσα τους επιβάτες, πόσοι έχουν πληρωθεί Δεκέμβριο;” άλλαξα κι εγώ ύφος. “Για ένα μήνα θα ταλαιπωρήσετε τόσο κόσμο;”Τι λεει μωρε "Για ενα μηνα θα ταλαιπωρησετε τοσο κοσμο" και θα μας κανει και μαθημα νομικων ποτε ειναι σημαντικος ο χρονος και ποτε οχι... φαινομουνα μ@λ@κας οταν κατεκρινα τις απεργιες???? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 18, 2013 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 16, 2013 #13006 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 (edited) Τι λεει μωρε "Για ενα μηνα θα ταλαιπωρησετε τοσο κοσμο" και θα μας κανει και μαθημα νομικων ποτε ειναι σημαντικος ο χρονος και ποτε οχι... φαινομουνα μ@λ@κας οταν κατεκρινα τις απεργιες????Δεν κατάλαβες Θανάση, για ιδιωτική πρωτοβουλία που λυμαίνεται το δημόσιο μιλάμε.Ποιο μαγαζί προβαίνει σε ενέργειες όταν ο πελάτης χρωστάει ένα μήνα;Τέτοια ιδιωτική επένδυση δώσε μου και μένα, όχι που παρακαλάω τους πελάτες και αν πάρω τα λεφτά στο 6μηνο κάνω πάρτι. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 18, 2013 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Ιανουάριος 16, 2013 #13007 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 και αναρωτιέμαι εγώ τώρα...αυτό θα το έκανε ο ΟΑΣΘ αν υπήρχε και μια δεύτερη εταιρεία στην Θεσσαλονίκη; Επίσης στην Αθήνα που είναι καθαρά δημόσια επιχείρηση, είναι ωραία όταν κάνουν απεργία όποτε τους καπνίσει (και ας πληρώνονται κανονικά) και κανείς δεν πέρνει μηνιαίες ή χρονιαίες κάρτες για αυτό το λόγο; Τέσπα εγώ είμαι υπέρ του να πληρώνονται οι πάντες στην ώρα τους σύμφωνα με τα συμφωνηθέντα. Μόνο ζημιά φέρνει στην εταιρεία/ιδιώτη η οποιαδήποτε καθυστέρηση. Μια μέρα να μην πληρωθεί ένας υπάλληλος πρέπει να μιλήσει με την διοίκηση, οι συμβάσεις που υπογράφουμε λένε ρητά ότι ο υπάλληλος πρέπει να πληρώνεται τις προκαθορισμένες ημερομηνίες, ούτε πριν ούτε μετά...Αν δεν τον ακούσουν γνώμη μου πάντα είναι να κινηθεί όπως έχει δικαίωμα να κάνει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Ιανουάριος 16, 2013 #13008 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 Αυτοί να πληρωθούνε; Ή καλά να πάθουν; Ας απεργήσουν και αυτοί μέχρι να πάρουν τα δεδουλευμένα να γελάσουμε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Ιανουάριος 16, 2013 #13009 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 χααχαχχαχαχχαχαχα...ναι και αυτοί να πληρωθούν...Εργαζόμενοι δεν είναι;να βαρέσει πιο γρήγορα χρεωκοπία και διάλυση το ΠΑΣΟΚ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 16, 2013 #13010 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 (edited) φαινομουνα μ@λ@κας οταν κατεκρινα τις απεργιες???? Θαναση, σορρυ, αλλα ναι :daisy: ^^[MENTION=1498]SLN[/MENTION]μη το γελάς καθόλου η θρησκεία, ο τζόγος και το sex είναι βιομηχανίες τρισεκατομμυρίων. Για να απαντήσω και στον Μυράλις και στους υπόλοιπους... Εγώ πιστεύω στην ιδιωτικοποίηση για την μείωση του κράτους πρώτον, δεύτερον θέλω να αρθεί η μονιμότητα που κανένας σας δεν έχει θίξει και τρίτον δεν πιστεύω ότι μπορούν να εξορθολογήσουν το δημόσιο και να το κάνουν παραγωγικό, και ο λόγος είναι ότι δεν μπορείς να πείσεις τον δικηγόρο π.χ. που δουλεύει στο ΙΚΑ σαν φωτοτυπατζής και παίρνει ας πούμε 1000 ευρώ, να αφήσει αυτή τη θέση ανευθυνότητας και να πάει στην νομική υπηρεσία του υπουργείου παιδείας φερ ειπείν και να χάσει το βόλεμα του...αίντε πείσε τον...Άμα τον πείσεις έχει καλός...κατά 99% πιστεύω θα βγει στους δρόμους και θα μας ταλαιπωρεί... σωστός ο κ. Σιμόπουλος Κάν΄ το όπως... οι Φινλανδοί! - ΜΕ ΑΠΟΨΗ - Capital.gr Για ακομη μια φορα επαναλαμβανεις τα ιδια χωρις να εχεις δωσει απαντηση σε θεμελιωδη ερωτηματα 1. Εαν και εφοσον αρθει η μονιμοτητα, θα εχουμε αναπτυξη και αν ναι πως? 2. Με την περεταιρω μειωση θεσεων εργασιας, δεν θα μειωθει η συνολικη δαπανη των καταναλωτων/ιδιωτων => μειωση εσοδων των υφισταμενων επιχειρησεων => περεταιρω μειωση μισθων,απολυσεις,αυξηση τιμων? (αυτο ονομαζεται φαυλος κυκλος) 3. Ουτε εγω πιστευω οτι μπορουν να εξορθολογισουν το ελληνικο Δημοσιο, αλλα δεν μου δεινεις κανενα πειστικο στοιχειο οτι ιδιωτικοποιωντας τα παντα ολα, θα νοικοκυρευτει το μαγαζι.Σου εχουν αναφερθει απειρα παραδειγματα τα οποια σκοπιμως αγνοεις Οσο για το αρθρο, σε περιπτωση που δεν το καταλαβες, η ολη φαση αφορα Δημοσιες επενδυσεις....Εσυ τοση ωρα μας λες οτι πρεπει να γινει περικοπες στο Δημοσιο...Οξυμωρο? Εχω ξαναπει πως η μονη λυση, στα πλαισια αυτου του συστηματος, που μπορει να φερει αναπτυξη και ανοδο του εισοδηματος ειναι οι δημοσιες επενδυσεις. Κυριως δε σε νεες τεχνολογιες και σε πραγματα που σαν χωρα εχουμε την δυνατοτητα τα αναπτυξουμε,παραγουμε και να πουλησουμε ακριβα (εχει ενδιαφερον να παρακολουθησεις τις αποξεις/αρθρα/βιβλια του Νικου Κοτζια, καθηγητη στο ΠαΠει, για αυτα αλλα και για τα διεθνη ζητηματα) Παραδειγματα? Φετα (προιον ΠΟΠ).Η παραγωγη δεν μπορει να καλυψει καν την εγχωρια ζητηση... Λαδι.Το πουλαμε χυμα σε τενεκεδες για το "εμπλουτιζουν" οι γερμανοι, να το πουλανε ολοι συσκευασμενο σε 10πλασια τιμη.. Γενικοτερα η αγροτικη παραγωγη.Φτιαχνεις προιοντα σπεσιαλ και τα εξαγεις σε τιμες σπεσιαλ γιατι ειναι κορυφαιας ποιοτητας.αυτο φυσικα απαιτει κεντρικο σχεδιασμο θεσμικα, με κατευθυνση στην παραγωγη συγκεκριμενων προιοντων ανα γεωγραφικη περιοχη. Νανοτεχνολογια (υπαρχει ιδιαιτερη αναπτυξη σε αυτον τον κλαδο στο πανεπιστημιο του Βολου) Για χωρες του μεγεθους της Ελλαδας η μοναδικη κατευθυνση ειναι οι Δημοσιες Επενδυσεις Βεβαια ολα αυτα προυποθετουν οτι σαν χωρα ειμαστε κυριαρχοι του εαυτου μας και οχι προτεκορατο των Γερμανων, των Αμερικανων και της Ε.Ε. Δεν θα επεκταθω ομως παραπανω στο πολιτικο σκελος, αν και ειναι αυτονοητο πως τιποτα απο τα παραπανω δεν μπορουν να συμβουν χωρις διαφορετικη πολιτικη κατευθυνση, ουτε στο πως και ποιος μπορει να τα κανει αυτα.Σιγουρα παντως οχι ΠΑΣΟΚ/ΝΔ/ΔΗΜΑΡ/Ανεξαρτητοι Ελληνες/ουτε καν λογος για τα Αυγα Ερωτηση Μπονους: Πες μου με ποια λογικη (νεο μισθολογιο) ο Δικαστης/Εισαγγελεας πληρωνεται με 1400 ευρω Ο α'βαθμιος Καθηγητης πανεπιστημιου 1100-1200 (στο εξωτερικο οι μισθοι ειναι τουλαχιστον *4) Ο γιατρος 1200-1400 (στο εξωτερικο οι μισθοι ειναι τουλαχιστον *2), κ.ο.κ Ειναι σαν να τους ωθεις να λαδωνονται, να παιρνουν φακελακια και να δουλευουν στην παραπαιδια Ξαναλεω Ο δημοσιος τομεας ειναι μικρος, με λαθος διαταξη και εντελως λαθος μισθολογιο Εαν τα χρηματα των φορολογουμενων επενδυονταν και αναδιανεμονταν πισω στην κοινωνια τοτε δεν θα καναμε καν αυτην την κουβεντα γιατι θα ημασταν σαν την Φινλαδια, την Σουηδια και οποια αλλη χωρα εσυ θελεις που σου αρεσει. Εδω ομως, ολα τα φραγκα των ταμειων και των φορων, πηγαινουν στο να πληρωθουν οι τραπεζητες, οι καναλαρχες, οι βαρονοι του τυπου και των ΜΜΕ γενικοτερα, οι ΠΑΕ/ΚΑΕ, οι Μεγαλες επιχειρησεις που μπαινουν στο αρθρο 99 (και τους επιτρεπεται να λειτουργουν με ειδικο καθεστως!!!!) and the list goes on and on :giveup: και αναρωτιέμαι εγώ τώρα...αυτό θα το έκανε ο ΟΑΣΘ αν υπήρχε και μια δεύτερη εταιρεία στην Θεσσαλονίκη; Τωρα κανεις πλακα ετσι? Τοτε σε τοσες και τοσες επιχειρησεις που δεν υπαρχει μονοπωλειο πως γινεται ακριβως το ιδιο πραγμα και οι υπαλληλοι μενουν απληρωτοι? Θελεις παραδειγματα και για αυτο μηπως? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 18, 2013 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Ιανουάριος 16, 2013 #13011 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 Για ακομη μια φορα επαναλαμβανεις τα ιδια χωρις να εχεις δωσει απαντηση σε θεμελιωδη ερωτηματα 1. Εαν και εφοσον αρθει η μονιμοτητα, θα εχουμε αναπτυξη και αν ναι πως? Τα χω πει πολλές φορές έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου...Μην τα ξαναλεω...2. Με την περεταιρω μειωση θεσεων εργασιας, δεν θα μειωθει η συνολικη δαπανη των καταναλωτων/ιδιωτων => μειωση εσοδων των υφισταμενων επιχειρησεων => περεταιρω μειωση μισθων,απολυσεις,αυξηση τιμων? (αυτο ονομαζεται φαυλος κυκλος) Θα μειωθεί το κράτος, άρα θα μειωθούν οι φόροι, άρα θα πληρώνουν οι εταιρείες και εμείς λιγότερους φόρους, άρα θα αρχίσουμε να ξοδεύουμε και οι εταιρείες να επενδύουν, άρα θα δημιουργηθούν δουλειές...ε? 3. Ουτε εγω πιστευω οτι μπορουν να εξορθολογισουν το ελληνικο Δημοσιο, αλλα δεν μου δεινεις κανενα πειστικο στοιχειο οτι ιδιωτικοποιωντας τα παντα ολα, θα νοικοκυρευτει το μαγαζι.Σου εχουν αναφερθει απειρα παραδειγματα τα οποια σκοπιμως αγνοεις Δεν τα αγνοώ, αλλά σε άλλες χώρες πιο σοβαρές από εμάς έχουν ιδιωτικοποιηθεί αρκετά πράγματα (όπως η παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας, ΜΜΜ, δρόμοι, λιμάνια) και τέλος υπάρχει μια καλή μηχανογράφηση του Δημοσίου που γλυτώνει χρόνο (άρα και χρήμα) για τους πολίτες του. Άμα δεν το πιστεύεις τότε γιατί μου γράφεις για εξορθολόγηση αυτού;Οσο για το αρθρο, σε περιπτωση που δεν το καταλαβες, η ολη φαση αφορα Δημοσιες επενδυσεις....Εσυ τοση ωρα μας λες οτι πρεπει να γινει περικοπες στο Δημοσιο...Οξυμωρο?Όχι καθόλου, αλλά από το να πληρώνουμε δημοσίους υπαλλήλους προτιμώ αυτά τα λεφτά να πάνε σε μια ιδέα και δόξα τον Θεό έξυπνος λαός είμαστε...Δεν μπορεί ΚΑΝΕΝΑΣ σε αυτή την ρημάδα χώρα να μην έχει μια ιδέα σαν τον Φιλανδό ψαρά; Τόλμησε όμως κανείς να πάει να παρουσιάσει την ιδέα του; Όχι βέβαια γιατί θα τον φάνε οι λύκοι...και φυσικά δεν έχει την δυνατότητα να πάει στο υπουργείο και να την παρουσιάσει...Και άμα την παρουσιάσει θα πρέπει να είναι κολλητος του υπουργού...Εχω ξαναπει πως η μονη λυση, στα πλαισια αυτου του συστηματος, που μπορει να φερει αναπτυξη και ανοδο του εισοδηματος ειναι οι δημοσιες επενδυσεις. Όχι όχι και ξανά όχι...Είδαμε τι έγιναν οι επιχορηγήσεις του Ελληνικού κράτους...Να μου λείπει το βύσινο...Αν δεν το κατάλαβες ήδη, ξαναδές τα χάλια μας και πως φτάσαμε εδώ...Ακούς εκεί δημόσιες επενδύσεις... Sorry but no go...Να πληρώνω εγώ και εσύ δηλαδή μίζες και άλλα καλούδια και σπατάλες; Όχι να την κάνει ο ιδιώτης την δουλεία πιο φτηνά και πιο υπεύθυνα γιατί θα σεβαστεί και το πορτοφόλι του... Ψάξε να δεις με τα τρένα που πήγαιναν Καλαμάτα που τα αγοράσαμε και τελικά δεν τσούλησαν καν....και άλλα πολλά τα ξέρεις και συ... Κυριως δε σε νεες τεχνολογιες και σε πραγματα που σαν χωρα εχουμε την δυνατοτητα τα αναπτυξουμε,παραγουμε και να πουλησουμε ακριβα (εχει ενδιαφερον να παρακολουθησεις τις αποξεις/αρθρα/βιβλια του Νικου Κοτζια, καθηγητη στο ΠαΠει, για αυτα αλλα και για τα διεθνη ζητηματα) Παραδειγματα? Φετα (προιον ΠΟΠ).Η παραγωγη δεν μπορει να καλυψει καν την εγχωρια ζητηση... Να αυξηθεί η παραγωγή, να ακολουθηθούν οι κανόνες της Ευρώπης να ακολουθηθεί και μια επιθετικη διαφήμιση και βουρ για εξαγωγές... Λαδι .Το πουλαμε χυμα σε τενεκεδες για το "εμπλουτιζουν" οι γερμανοι, να το πουλανε ολοι συσκευασμενο σε 10πλασια τιμη..Ναι το ξέρω, αλλά υπάρχουν κάποιοι κανόνες στην ευρώπη και λένε ότι το λάδι πρέπει να είναι σε γυάλινο μπουκάλι...Ας το συσκευάσουν οι συνεταιρισμοί σε γυάλινο μπουκάλι και να το πουλήσουν στην 5πλάσια...Δύσκολο είναι; Δεν έχω δει όμως να το κάνουν...και όπως το λες "ΤΟ ΠΟΥΛΑΜΕ"... Το πουλάμε λάθος και υπεύθυνοι είναι οι παραγωγοί/εμφιαλωτές που έχουν μείνει στον ΤΕΝΕΚΕ...οι τενεκέδες... Οι άλλοι βλαμμένοι είναι να μην πάρουν; Φλιπάρουν και μεταπωλούν...Γενικοτερα η αγροτικη παραγωγη.Φτιαχνεις προιοντα σπεσιαλ και τα εξαγεις σε τιμες σπεσιαλ γιατι ειναι κορυφαιας ποιοτητας.αυτο φυσικα απαιτει κεντρικο σχεδιασμο θεσμικα, με κατευθυνση στην παραγωγη συγκεκριμενων προιοντων ανα γεωγραφικη περιοχη. Όλο για σαλιγκάρια και μέλι ακούω αλλά δεν μπορεί όλος ο κόσμος να ασχοληθεί με αυτά. Πολύ απλά γιατί θα παράγουμε ξαφνικά όλοι μέλι, το οποίο αν έχει αξία 10€ το κιλό μετά από λίγα χρόνια και λόγο ανταγωνισμού θα πέσει στα 5...Νανοτεχνολογια (υπαρχει ιδιαιτερη αναπτυξη σε αυτον τον κλαδο στο πανεπιστημιο του Βολου). Ενδιαφέρον, χρηματοδότηση υπάρχει? Επίσης αξίζει? Γιατί φαντάζομαι ότι κάποια πανεπιστήμια έξω ξεπερνάνε τον Βόλο....Για χωρες του μεγεθους της Ελλαδας η μοναδικη κατευθυνση ειναι οι Δημοσιες Επενδυσεις ΕΙΠΑΜΕ ΌΧΙ Βεβαια ολα αυτα προυποθετουν οτι σαν χωρα ειμαστε κυριαρχοι του εαυτου μας και οχι προτεκορατο των Γερμανων, των Αμερικανων και της Ε.Ε. Δεν θα επεκταθω ομως παραπανω στο πολιτικο σκελος, αν και ειναι αυτονοητο πως τιποτα απο τα παραπανω δεν μπορουν να συμβουν χωρις διαφορετικη πολιτικη κατευθυνση, ουτε στο πως και ποιος μπορει να τα κανει αυτα.Σιγουρα παντως οχι ΠΑΣΟΚ/ΝΔ/ΔΗΜΑΡ/Ανεξαρτητοι Ελληνες/ουτε καν λογος για τα Αυγα Ερωτηση Μπονους: Πες μου με ποια λογικη (νεο μισθολογιο) ο Δικαστης/Εισαγγελεας πληρωνεται με 1400 ευρω Ο α'βαθμιος Καθηγητης πανεπιστημιου 1100-1200 (στο εξωτερικο οι μισθοι ειναι τουλαχιστον *4) Ο γιατρος 1200-1400 (στο εξωτερικο οι μισθοι ειναι τουλαχιστον *2), κ.ο.κ Ειναι σαν να τους ωθεις να λαδωνονται, να παιρνουν φακελακια και να δουλευουν στην παραπαιδια H λογική είναι ΜΙΑ...Υπάρχουν λίγοι εργαζόμενοι στον ιδ. τομέα που πληρώνουν φόρους και μαζί με αυτούς πολλοί συνταξιούχοι...Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό (μισθούς τους) δηλαδή; Με δανείκα; Άντε βγες και παρε...σου δίνουν; Συνεπώς θες να συντηρηθεί ο δημ τομέας και να αμείβεται καλά; Θες και καλά αμοιβόμενους και πολλούς ιδ. υπαλλήλους / επιχειρηματίες... τελεία και παύλα...Δηλαδή χαμηλή ανεργία...ΞαναλεωΟ δημοσιος τομεας ειναι μικρος, με λαθος διαταξη και εντελως λαθος μισθολογιο. Εαν τα χρηματα των φορολογουμενων επενδυονταν και αναδιανεμονταν πισω στην κοινωνια τοτε δεν θα καναμε καν αυτην την κουβεντα γιατι θα ημασταν σαν την Φινλαδια, την Σουηδια και οποια αλλη χωρα εσυ θελεις που σου αρεσει. Άπαξ και γίνει αναδιανομή θα καταντήσουμε ένα κομμουνιστικό κράτος και κανένας επιχειρηματίας δεν θα έχει τα λεφτά για να σηκώσει μια επένδυση και να πληρώνει τους υπαλλήλους του. Καλός ή κακός πρέπει να υπάρχουν και οι πλούσιοι..Σκέψου δηλαδή να πάρουν τα λεφτά του Κόκκαλη φερ ειπείν και μετά οι εταιρείες που έχει τι θα γίνουν; Κρατικές; Για ξανασκέψου το λίγο...Εδω ομως, ολα τα φραγκα των ταμειων και των φορων, πηγαινουν στο να πληρωθουν οι τραπεζητες, οι καναλαρχες, οι βαρονοι του τυπου και των ΜΜΕ γενικοτερα, οι ΠΑΕ/ΚΑΕ, οι Μεγαλες επιχειρησεις που μπαινουν στο αρθρο 99 (και τους επιτρεπεται να λειτουργουν με ειδικο καθεστως!!!!) and the list goes on and on :giveup:Στο τέλος συμφωνούμε σε κάποια πράματα...Αλλά το λες πλαγίος ότι η οικονομία μας είναι βασισμένη στο κράτος...Αυτό ποια πρέπει να τελειώσει και εν τέλει να υπάρξει δικαιοσύνη... Τωρα κανεις πλακα ετσι? Τοτε σε τοσες και τοσες επιχειρησεις που δεν υπαρχει μονοπωλειο πως γινεται ακριβως το ιδιο πραγμα και οι υπαλληλοι μενουν απληρωτοι? Θελεις παραδειγματα και για αυτο μηπως? Καμία πλάκα δεν κάνω...Θα ήθελε ο ΟΑΣΘ και η κάθε εταιρεία να χάσει εισητήρια ή πελάτες από μια κίνηση σαν και αυτή; Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί ο ανταγωνισμός μεταξύ εταιρείων.... υ.γ. Αν το ύφος φαίνεται επιθετικό δεν είναι, πάντα με καλή διάθεση για κουβέντα σωστός Άρη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 16, 2013 #13012 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 (edited) Ψάξε να δεις με τα τρένα που πήγαιναν Καλαμάτα που τα αγοράσαμε και τελικά δεν τσούλησαν καν....και άλλα πολλά τα ξέρεις και συ...Εκτροχιάστε τις ιδιωτικοποιήσεις - Video DailymotionΜΥΘ-ΟΣΕ: Το βρετανικό μοντέλο θα σώσει τα ελληνικά τρένα Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2013 από ΓιαγκΤ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorLite Ιανουάριος 16, 2013 #13013 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3gAB5jJ_ujQ]Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ - YouTube[/ame]Αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
vic Ιανουάριος 16, 2013 #13014 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2013 (edited) ΜΥΘ-ΟΣΕ: Το βρετανικό μοντέλο θα σώσει τα ελληνικά τρένα Το πρόβλημα έγκειται στο πώς έγιναν οι ιδιωτικοποιήσεις και όχι το ότι πέρασαν σε ιδιωτικά χέρια. Στην Ιαπωνία για παράδειγμα οι ιδιωτικοποιήσεις όχι απλά λειτούργησαν, αλλά βελτίωσαν κατακόρυφα την ποιότητα των σιδηροδρόμων. Όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση των Βρετανικών Σιδηρόδρομων. http://siteresources.worldbank.org/INTTRANSPORT/214578-1099319223335/20273748/Final%20Version%20for%20Publication.pdf 4.3 Safety (σελίδα 16) Accidents are rare on railways. When accidents happen, they inevitably receive considerable press coverage, and the privatized British system was no exception. Since 1994 there have been 7 accidents with 52 fatalities in the U.K. franchises. A paradox of the reaction to the accidents after privatization is the fact that, while attention has been riveted on the accidents, the system itself is demonstrably and significantly safer than it has ever been. Figure L shows that accident risks (measured by Signals Passed At Danger (SPADs), and by the rate of significant accidents per million train-miles) were steadily decreasing before privatization and they have continued to decrease after privatization to levels well below the best achieved under BR. Figure M shows the fatality rate per billion train-km and gives a similar picture: the U.K. system is safer now than it has ever been. Figure N compares the U.K. rail safety experience with that of the European Union railways: safety in the U.K. rail system is fully the equivalent of experience in the rest of Europe. Given the improving safety trends before privatization, it is possible to argue that BR could have achieved similar safety levels had it continued in operation: but, given the actual safety performance of the privatized system, there is simply no evidence to argue 37 See Evans, A., 2001 and Evans, A., 2003, pg 14 that the privatized system is any less safe than the old BR system was or would likely have been.38 Στο 6ο κεφάλαιο LESSONS FROM THE PROCESS, αναφέρει μερικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να ήταν διαφορετικά κατά την ιδιωτικοποίηση. (σελίδα 29) It is virtually impossible to draw uncontested lessons from the BR privatization experience. In fact, the Government did two things simultaneously—a radical change in structure from unitary to separated, along with complete privatization of all of the pieces—and they did them in a drastically compressed period of time. 25 franchises were too many. Given that the Government never attempted actually to promote full, on-rail competition in the passenger sector, the number of franchises could have been simplified and possibly reduced. The Government’s announced policy to do so now may reduce costs and the confusion of passengers trying to use the system. Privatization, for the most part, worked reasonably well (or, at least, it certainly did not uniformly fail) in its early days. The TOCs (after their start-up period) have shown the results of aggressive, private market development, and the Government has not attempted to abandon the general approach, albeit with some simplification of franchise structure. The ROSCOs have succeeded in rapidly bringing new investment and technology in rolling stock though they have also had problems with commissioning new equipment, and there are continuing concerns about the actual degree of competition for rolling stock supply. Railtrack management did not succeed (albeit, at a task that may have been impossible), but it would be ridiculous to argue that the private sector cannot or should not maintain rail infrastructure: after all, the North American and Japanese cases show that some of the most successful and intensively operated railways in the world (freight and passenger) are privately owned and managed. Whatever the merits of the eventual structure, the transition from public to private in the U.K. was rough in most cases, and it would be worthwhile to ask if there was (or is) a way to make the change smoother. For example, leaving the infrastructure in public hands (as was the original, stated intention), at least until the privatization and implementation of the franchises and the ROSCOs had been digested, might have significantly reduced the disruption that the process caused. In particular, this would have permitted the access charges and the wider incentive -matching problems to emerge and be dealt with in a way that could have made the eventual access charges inherited by a privatized infrastructure operator more stable. *Περίπου ότι λέει ο [MENTION=22080]tavliban[/MENTION] για τη διατήρηση του δικτύου στο δημόσιο. Μία ακόμα έρευνα για την ασφάλεια του δικτύου. ScienceDirect.com - Accident Analysis & Prevention - Rail safety and rail privatisation in Britain Fig. 1. Fatal movement and non-movement accidents: 1967–2002/2003. Fig. 2. Fatal movement and non-movement accidents: 1946–2002/2003. Fig. 3. Fatal train collisions, derailments and overruns per train-km: 1967–2003. Fig. 4. Fatal train collisions, derailments and overruns per train-km: 1967–2003. Fig. 5. Fatalities in fatal train collision, derailments and overruns: 1967–2003. Fig. 6. Fatal train collisions, derailments and overruns per train-km: 1946–2003. Fig. 7. Fatal collisions between trains and road vehicles: 1967–2003. Fig. 8. Fatal collisions between trains and road vehicles: 1946–2003. Fig. 9. Significant train accidents per million train-km: 1971–2002/2003. Και μία ακόμα είδηση από το BBC. BBC NEWS | Programmes | More Or Less | Rail 'safer' after privatisation Η ασφάλεια του δικτύου είναι αδιαμφισβήτητα μεγαλύτερη. Όπως αναφέρει η πρώτη δημοσίευση και στην είδηση του BBC, ο Christian Wolmer, η βελτίωση σε ένα βαθμό οφείλεται και στην πρόοδο της τεχνολογίας. Οι εκτιμήσεις πάντως για την ασφάλεια επί κρατικού ελέγχου είναι χειρότερες από τα δεδομένα που παρουσιάζονται επί ιδιωτικής διαχείρισης. Βέβαια αυτό δεν έχει σημασία, διότι είναι υποθετικό. Το νόημα της υπόθεσης είναι πως η ασφάλεια σε καμία περίπτωση δεν έχει μειωθεί. Το γενικό νόημα που αποκομίζω από διάφορες έρευνες για την όλη υπόθεση είναι πως η ιδιωτικοποίηση από τη μία μεριά βελτίωσε κάποια θέματα, από την άλλη όμως ο τρόπος που χειρίστηκαν άλλα ήταν λανθασμένος. Η πολυπλοκότητά της και ο διαχωρισμός των σιδηροδρόμων ήταν αποτυχία, ενώ όσον αφορά θέματα ασφαλείας και επενδύσεις ήταν επιτυχίες. Τώρα όσον αφορά τους σιδηροδρόμους της Ιαπωνίας. http://www.nber.org/chapters/c10195.pdf 12.6 Concluding Remarks (σελίδα 31) In conclusion, the Japanese approach to rail restructuring has succeeded in many ways, by improving productivity, cutting operating deficits, decreasing fares, and providing better services. Although political intervention after privatization has lessened, JR companies are not yet totally independent because the privatization process is not yet complete. Local rail services in small communities have been maintained for the past ten years but there are no guarantees that these will survive any serious financialslump the JRs might someday experience. While the Japanese privatization has been largely a success, there remain a number of problems to be solved in the near future. Care must be taken that privatization should not result in a simple transfer of monopolistic power from a public corporation to the private sector. The main objective of privatization policy is to introduce many kinds of competition, and it is the government’s role to create a competitive environment and to promote actual and potential competition in the market and even within the organization itself by using incentive regulations. Furthermore, in Japan the older and very successful large private railways have served as good role models for the newly privatized JRs. The former national railway was conservative, indolent, and fearful of change. The privatization process has served to rouse it from its former, rather inert state into something much more purposeful. Δύο άρθρα από το περιοδικό Japan Railway & Transport Review. http://www.jrtr.net/jrtr08/pdf/f04_nak.pdf The Backdrop to Privatisation in Japan The division and privatisation of JNR has been successful. Today, privatisation of railways is being planned and promoted worldwide, but when the JNR reforms were discussed in Japan, reorganisation of a state-owned railway company into private companies was viewed as a big experiment; there had been cases of nationalisation of private railways falling into financial difficulties.In parallel with the privatisation of JNR, some measures were taken to reconstruct the management of the railway company, such as abandonment of unprofitable local lines, release of JNR from its enormous long-term debt, and reduction of excess labour by 80,000. Although the mass media was pessimistic about the future of the JRs, predicting that the reforms would not help restructure the railway company, the JRs have won back customers, increased transport volume and maintained sound management without raising fares for 6 years since privatisation. Το δέυτερο άρθρο αναφέρει πως μειώθηκε το χρέος των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων, αυξήθηκε η αποδοτικότητα του ανθρωπίνου δυναμικού και επιπλέον το δημόσιο εισπράτει έσοδα από τις ιδιωτικές τώρα πια εταιρείες. Με λίγα λόγια η ιδιωτικοποίηση πέτυχε στην Ιαπωνία λόγω του τρόπου με τον οποίο έγινε. -------------------------------------------------------- Όσον αφορά την Ελλάδα, βλέπουμε σε τι κατάσταση είναι ο ΟΣΕ και η ΣΤΑ.ΣΥ. Εγώ προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη ότι το δημόσιο θα καταφέρει να τους εξυγειάνει. Η ιδιωτικοποίηση κατ' εμέ είναι η καλύτερη λύση πλην όμως ότι δεν μπορεί να γίνει βεβιασμένα και χωρίς πρότερες μελέτες. Δυστυχώς όμως πράγματα που έπρεπε να έχουν γίνει σε ορίζοντα δεκαετιών και εικοσαετιών, προσπαθούν να τα κάνουν σε 3 και 4 χρόνια. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2013 από victor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Ιανουάριος 17, 2013 #13015 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2013 Victor, PhD in train safety Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxide Ιανουάριος 17, 2013 #13016 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2013 Όσον αφορά την Ελλάδα, βλέπουμε σε τι κατάσταση είναι ο ΟΣΕ και η ΣΤΑ.ΣΥ. Εγώ προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη ότι το δημόσιο θελει να τους εξυγειάνει.Μιά χαρά μπορούν να εξυγιανθούν όλα. Το θέμα είναι πως κανείς δεν θέλει να το κάνει, γιατί θα χτυπάει το ίδιο σάπιο σύστημα που τον εξέλεξε.Και τελικά, εγώ δεν έχω ακούσει (αν κανω λάθος πειτε μου να χαρω) να εγινε ποτε απεργία για να μπουν κουμπιουτιρ στις εφοριες ή να συνδεθούν δύο υπηρεσίες ηλεκτρονικά και να αποδίδουν πολύ καλύτερα για το κοινό. Μόνο σαπίλα και τρελή γκρίνια για την οποιαδήποτε αλλαγή, και τρελά και παρανοϊκά σενάρια για το πως η αλλαγή είναι σχέδιο του 666 για να απολύσει υπαλλήλους.Δεν υποστηρίζω τις ιδιωτικοποιήσεις, συμφωνώ με τις απεργίες και την εξυγίανση αλλά πιστεύω πως είμαστε ανώριμοι ακόμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 17, 2013 #13017 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2013 (edited) Το πρόβλημα έγκειται στο πώς έγιναν οι ιδιωτικοποιήσεις και όχι το ότι πέρασαν σε ιδιωτικά χέρια. Στην Ιαπωνία για παράδειγμα οι ιδιωτικοποιήσεις όχι απλά λειτούργησαν, αλλά βελτίωσαν κατακόρυφα την ποιότητα των σιδηροδρόμων.Όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση των Βρετανικών Σιδηρόδρομων. http://siteresources.worldbank.org/INTTRANSPORT/214578-1099319223335/20273748/Final%20Version%20for%20Publication.pdf 4.3 Safety (σελίδα 16) Στο 6ο κεφάλαιο LESSONS FROM THE PROCESS, αναφέρει μερικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να ήταν διαφορετικά κατά την ιδιωτικοποίηση. (σελίδα 29) Μία ακόμα έρευνα για την ασφάλεια του δικτύου. ScienceDirect.com - Accident Analysis & Prevention - Rail safety and rail privatisation in Britain Fig. 1. Fatal movement and non-movement accidents: 1967–2002/2003. Fig. 2. Fatal movement and non-movement accidents: 1946–2002/2003. Fig. 3. Fatal train collisions, derailments and overruns per train-km: 1967–2003. Fig. 4. Fatal train collisions, derailments and overruns per train-km: 1967–2003. Fig. 5. Fatalities in fatal train collision, derailments and overruns: 1967–2003. Fig. 6. Fatal train collisions, derailments and overruns per train-km: 1946–2003. Fig. 7. Fatal collisions between trains and road vehicles: 1967–2003. Fig. 8. Fatal collisions between trains and road vehicles: 1946–2003. Fig. 9. Significant train accidents per million train-km: 1971–2002/2003. Και μία ακόμα είδηση από το BBC. BBC NEWS | Programmes | More Or Less | Rail 'safer' after privatisation Η ασφάλεια του δικτύου είναι αδιαμφισβήτητα μεγαλύτερη. Όπως αναφέρει η πρώτη δημοσίευση και στην είδηση του BBC, ο Christian Wolmer, η βελτίωση σε ένα βαθμό οφείλεται και στην πρόοδο της τεχνολογίας. Οι εκτιμήσεις πάντως για την ασφάλεια επί κρατικού ελέγχου είναι χειρότερες από τα δεδομένα που παρουσιάζονται επί ιδιωτικής διαχείρισης. Βέβαια αυτό δεν έχει σημασία, διότι είναι υποθετικό. Το νόημα της υπόθεσης είναι πως η ασφάλεια σε καμία περίπτωση δεν έχει μειωθεί. Το γενικό νόημα που αποκομίζω από διάφορες έρευνες για την όλη υπόθεση είναι πως η ιδιωτικοποίηση από τη μία μεριά βελτίωσε κάποια θέματα, από την άλλη όμως ο τρόπος που χειρίστηκαν άλλα ήταν λανθασμένος. Η πολυπλοκότητά της και ο διαχωρισμός των σιδηροδρόμων ήταν αποτυχία, ενώ όσον αφορά θέματα ασφαλείας και επενδύσεις ήταν επιτυχίες. Τώρα όσον αφορά τους σιδηροδρόμους της Ιαπωνίας. http://www.nber.org/chapters/c10195.pdf 12.6 Concluding Remarks (σελίδα 31) Δύο άρθρα από το περιοδικό Japan Railway & Transport Review. http://www.jrtr.net/jrtr08/pdf/f04_nak.pdf The Backdrop to Privatisation in Japan Το δέυτερο άρθρο αναφέρει πως μειώθηκε το χρέος των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων, αυξήθηκε η αποδοτικότητα του ανθρωπίνου δυναμικού και επιπλέον το δημόσιο εισπράτει έσοδα από τις ιδιωτικές τώρα πια εταιρείες. Με λίγα λόγια η ιδιωτικοποίηση πέτυχε στην Ιαπωνία λόγω του τρόπου με τον οποίο έγινε. -------------------------------------------------------- Όσον αφορά την Ελλάδα, βλέπουμε σε τι κατάσταση είναι ο ΟΣΕ και η ΣΤΑ.ΣΥ. Εγώ προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη ότι το δημόσιο θα καταφέρει να τους εξυγειάνει. Η ιδιωτικοποίηση κατ' εμέ είναι η καλύτερη λύση πλην όμως ότι δεν μπορεί να γίνει βεβιασμένα και χωρίς πρότερες μελέτες. Δυστυχώς όμως πράγματα που έπρεπε να έχουν γίνει σε ορίζοντα δεκαετιών και εικοσαετιών, προσπαθούν να τα κάνουν σε 3 και 4 χρόνια. Στην Ιαπωνία την οποία φέρνεις ως παράδειγμα οι εργαζόμενοι απεργούν δουλεύοντας με περιβραχιόνιο. Αυτοί δε, που παίρνουν τις αποφάσεις όταν αποτύχουν αυτοκτονούν. Όπως αντιλαμβάνεσαι άστοχη η σύγκριση σου. Είμαι γραμμένος σε αυτήν τη σελίδα που είναι ελληνική για να συνεννοούμαι στην μητρική μου γλώσσα. Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω την γλώσσα που παραθέτεις και δεν εξυπηρετεί καθόλου ο μεταφραστής. Τέλος γνωρίζουμε όλοι ότι οι σιδηρόδρομοι απαξιώνονται για να κονομήσουν κάποιοι. Προφανώς εσύ είσαι "χθεσινός" και δεν το γνωρίζεις Όποιος δεν γνωρίζει πως λειτουργεί ο ανταγωνισμός στην Ελλάδα ας πάει στο Πέραμα να παρακολουθήσει τα φεριμπότ και τις 2 κοινοπραξίες που ανταγωνίζονται λυσσαλέα : P 8-10 η μια κοινοπραξία ακριβότερο εισιτήριο 10-12 η άλλη φτηνότερο 12-2 ακριβότερο 2-4 φτηνότερο κοκ!! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 17, 2013 από ΓιαγκΤ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιανουάριος 17, 2013 #13018 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2013 Πριν λίγο στην Ερμού:1. Άνετος με το μηχανάκι, ανεβαίνει τον πεζόδρομο. Τον σταματάει υπάλληλος του δήμου και του λέει να φύγει. Απάντηση: "Ωπ, συγνώμη...". Σαφώς, ήταν τόσο συγκεντρωμένος στην οδήγηση που δεν πρόσεξε ότι μπήκε σε πεζόδρομο, ούτε φυσικά τους εκατοντάδες πεζούς γύρω του...2. Κυρία, γύρω στα 50, πουλάει χαρτομάντιλα γιατί ο άρρωστος άνδρας της δε μπορεί να εργαστεί. 5' μετά που περνάω πάλι από εκεί, μιλάει στο κινητό και την ακούω να λέει: "Ναι, όλα καλά, εσείς; Θα πάμε πουθενά το ΣΚ; "Τι περιμένουμε να αλλάξει...; Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 17, 2013 #13019 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2013 υ.γ. Αν το ύφος φαίνεται επιθετικό δεν είναι, πάντα με καλή διάθεση για κουβέντα σωστός Άρη; Απο πλευρας μου αυτο ειναι δεδομενο και φανταζομαι το γνωριζεις Θα μειωθεί το κράτος, άρα θα μειωθούν οι φόροι, άρα θα πληρώνουν οι εταιρείες και εμείς λιγότερους φόρους, άρα θα αρχίσουμε να ξοδεύουμε και οι εταιρείες να επενδύουν, άρα θα δημιουργηθούν δουλειές...ε? Αυτο πως προκυπτει? Παλι να πληρωνουν λιγοτερους φορους οι επιχειρησεις? Ποσο λιγοτερους δηλαδη? ...Είδαμε τι έγιναν οι επιχορηγήσεις του Ελληνικού κράτους...Να μου λείπει το βύσινο...Αν δεν το κατάλαβες ήδη, ξαναδές τα χάλια μας και πως φτάσαμε εδώ...Ακούς εκεί δημόσιες επενδύσεις... Sorry but no go...Να πληρώνω εγώ και εσύ δηλαδή μίζες και άλλα καλούδια και σπατάλες; Όχι να την κάνει ο ιδιώτης την δουλεία πιο φτηνά και πιο υπεύθυνα γιατί θα σεβαστεί και το πορτοφόλι του... Ψάξε να δεις με τα τρένα που πήγαιναν Καλαμάτα που τα αγοράσαμε και τελικά δεν τσούλησαν καν....και άλλα πολλά τα ξέρεις και συ... Δεν μιλησα για επιχορηγησεις.... Σε Δημοσιες Επενδυσεις αναφερομαι τοση ωρα.... H λογική είναι ΜΙΑ...Υπάρχουν λίγοι εργαζόμενοι στον ιδ. τομέα που πληρώνουν φόρους και μαζί με αυτούς πολλοί συνταξιούχοι...Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό (μισθούς τους) δηλαδή; Με δανείκα; Άντε βγες και παρε...σου δίνουν; Συνεπώς θες να συντηρηθεί ο δημ τομέας και να αμείβεται καλά; Δηλαδη οι ΔΥ δεν πληρωνουν φορους?Να ξεκινησουμε απο τα βασικα.Εχεις εικονα τι κρατησεις εχουν στο μισθο τους? Παλι τα ιδια θα λεμε? Τα λεφτα των ταμιων δεν φαγωθηκαν εν μια νυκτι? Για την ακριβεια, την μεγαλη αρπαχτη την εκανε το μΠατσοκ του Ανδρεα και το τελιωτικο χτυπημα ο γιοκας του με το κουρεμα του περασμενου ετους. Ολα αυτα τα χρηματα τα φαγαν καποιοι λιγοι, καποιοι τραπεξικοι,κερδοσκοποι, μεγαλο επενδητες. Θες και καλά αμοιβόμενους και πολλούς ιδ. υπαλλήλους / επιχειρηματίες... τελεία και παύλα...Δηλαδή χαμηλή ανεργία... Που το εχεις δει αυτο? Γιατι αν εχεις χαμηλη ανεργια, τοτε δεν μπορει να εχεις ανταγωνιστικοτητα (που συνεχεια την επικαλεισαι) και χαμηλους μισθους => για να ειναι κερδοφορες οι επιχειρησεις , κ.ο.κ Η ανεργια ειναι δομικο στοιχειο αυτου του συστηματος και απο χωρα σε χωρα, η διαφορα ειναι το ποσο οργανωμενο ειναι το συστημα και τι εφεδριες διαθετει, ετσι ωστε αυτη η στρατια ανεργων να μην δημιουργει προβλημα Για παραδειγμα, στην Γερμανια και στις Βοριες χωρες που εχουν την συνατοτητα να δεινουν υψηλο ποσο αποζημιωσης ως ταμειο ανεργιας, τα πραγματα ειναι συγκρατιμενα. Εδω ομως που το ταμειο το παιρνει 1/7 και ειναι 360 ευρω, δεν μπορει να ρυθμιστει. Επισης ο αυξανομενος αριθμος ανεργων, πλεον δημιουργει ακομα μεγαλυτερο προβλημα Άπαξ και γίνει αναδιανομή θα καταντήσουμε ένα κομμουνιστικό κράτος και κανένας επιχειρηματίας δεν θα έχει τα λεφτά για να σηκώσει μια επένδυση και να πληρώνει τους υπαλλήλους του. Καλός ή κακός πρέπει να υπάρχουν και οι πλούσιοι..Σκέψου δηλαδή να πάρουν τα λεφτά του Κόκκαλη φερ ειπείν και μετά οι εταιρείες που έχει τι θα γίνουν; Κρατικές; Για ξανασκέψου το λίγο... Και τοσα χρονια απο το 1980, γιατι δεν εχουν ερθει οι μεγαλοεπενδυτες στην Ελλαδα να χωσουν τα ντολλαρς και τα γιουρο, μου λες? Εγω δεν πιστευω πως πρεπει να υπαρχουν Πλουσιοι και φτωχοι...Φαντασου να ειχες γεννηθει απο βοσκο πατερα στην Ινδια...Την ειχες μαμησει μεγαλε..Μια ζωη βοσκος θα ησουν γιατι ετσι πρεπει :whistling Καμία πλάκα δεν κάνω...Θα ήθελε ο ΟΑΣΘ και η κάθε εταιρεία να χάσει εισητήρια ή πελάτες από μια κίνηση σαν και αυτή; Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί ο ανταγωνισμός μεταξύ εταιρείων.... Ρε μαν, πλακα κανεις τωρα? Ο ΟΑΣΘ δεν θελει ουτε τωρα να χασει εισητηρια...Αυτο που κολαει?Οι εργαζομενοι απεργουν γιατι μενουν απληρωτοι 2 μηνες..Δεν σε πιανω... Πρεπει να το ξαναπω λοιπον... Οι εταιριες προσπαθουν και επιτυνχανουν τις περισσοτερες φορες, να δημιουργησουν μονοπωλειακες συνθηκες αγορας και ετσι να μενουν ανεπιρεαστες απο τους νομους και τους κανονες της Αγορας. Τρανο παραδειγμα οι πετρελαικες εταιρειες (γνωστο και ως "Οι 7 αδελφες" ), τα Μεγαλα Σουπερ Μαρκετ και η Κινητη τηλεφωνια...:baby: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Ιανουάριος 17, 2013 #13020 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2013 Απο πλευρας μου αυτο ειναι δεδομενο και φανταζομαι το γνωριζεις Χε χε ναι ρε παλλίκαρε...ωραίος... Αυτο πως προκυπτει? Παλι να πληρωνουν λιγοτερους φορους οι επιχειρησεις? Ποσο λιγοτερους δηλαδη? Προκύπτει από το μισθολογικό κόστος...Ένας υπάλληλος σε μια εταιρεία δεν κοστίζει 1000 ευρώ που πληρώνεται καθαρά μισθό, αλλά τα ασφαλιστικά του, ΦΜΥ κλπ... Ο καθαρός μισθός για μένα δεν πρέπει να μειωθεί φυσικά. Αλλά να μειωθούν τα έξοδα της ετιαρείας προς το κράτος. Εδώ κάθε χρόνο τα αλλάζουν και μια εταιρεία με ένα bussiness plan σοβαρό δεν μπορεί πλέον να κάνει σχεδιασμό. Μετά είναι καλύτερα είναι να πληρώνουν λιγότερο φόρο από το 25% (?) που πληρώνουν τώρα και να μειωθεί στο 12,5% (το νούμερο είναι ο φορολογικός δείκτης επιχειρήσεων στην Ιρλανδία) και να είναι περισσότερες οι επιχειρήσεις (ώστε να αντισταθμιστεί η χασούρα της 50% μείωσης από το 25%) και φυσικά τα λεφτά που θα τις περισσέψουν να τα δώσουν σε επενδύσεις. Δεν μιλησα για επιχορηγησεις.... Σε Δημοσιες Επενδυσεις αναφερομαι τοση ωρα.... Μα ακριβώς αυτό είναι η Δημόσια Επένδυση. Επιχορηγεί το κράτος έναν δρόμο, εταιρεία και αυτό είναι επένδυση γιατί περιμένει τα λεφτά του πίσω. Δηλαδη οι ΔΥ δεν πληρωνουν φορους?Να ξεκινησουμε απο τα βασικα.Εχεις εικονα τι κρατησεις εχουν στο μισθο τους?Παλι τα ιδια θα λεμε? Τα λεφτα των ταμιων δεν φαγωθηκαν εν μια νυκτι? Για την ακριβεια, την μεγαλη αρπαχτη την εκανε το μΠατσοκ του Ανδρεα και το τελιωτικο χτυπημα ο γιοκας του με το κουρεμα του περασμενου ετους. Ολα αυτα τα χρηματα τα φαγαν καποιοι λιγοι, καποιοι τραπεξικοι,κερδοσκοποι, μεγαλο επενδητες. Όχι δεν πληρώνουν φόρους από τον μισθό τους. Πληρώνουν φόρους μόνο για το σπίτι τους/αμάξι τους και γενικά όταν ξοδεύουν. ΦΜΥ για αυτούς δεν ισχύει (και φυσικά κρατήσεις ασφαλιστικού) και απλά είναι λογιστικό του κράτους. Δηλαδή το κράτος βάζει λεφτά από την μια τσέπη στην άλλη κοινός και ανακυκλώνουν το χρήμα, δεν παράγουν...Εγώ πληρώνω σαν ιδιωτικός ΦΜΥ, ασφάλεια που τα πληρώνει ο εργοδότης μου... Που το εχεις δει αυτο?Γιατι αν εχεις χαμηλη ανεργια, τοτε δεν μπορει να εχεις ανταγωνιστικοτητα (που συνεχεια την επικαλεισαι) και χαμηλους μισθους => για να ειναι κερδοφορες οι επιχειρησεις , κ.ο.κ Η ανεργια ειναι δομικο στοιχειο αυτου του συστηματος και απο χωρα σε χωρα, η διαφορα ειναι το ποσο οργανωμενο ειναι το συστημα και τι εφεδριες διαθετει, ετσι ωστε αυτη η στρατια ανεργων να μην δημιουργει προβλημα Για παραδειγμα, στην Γερμανια και στις Βοριες χωρες που εχουν την συνατοτητα να δεινουν υψηλο ποσο αποζημιωσης ως ταμειο ανεργιας, τα πραγματα ειναι συγκρατιμενα. Εδω ομως που το ταμειο το παιρνει 1/7 και ειναι 360 ευρω, δεν μπορει να ρυθμιστει. Επισης ο αυξανομενος αριθμος ανεργων, πλεον δημιουργει ακομα μεγαλυτερο προβλημα Όχι δεν μπορείς. Ο λόγος είναι ότι μια εταιρεία όταν θέλει να αναπτυχθεί θα θελήσει να πάρει έναν υπάλληλο. Όταν υπάρχει ανεργία δεν υπάρχει ανταγωνισμός στο προσωπικό, και κάποιοι καλοί υπάλληλοι (απολυμένοι τώρα και άνεργοι για μήνες ή και χρόνια) θα θελήσουν να δουλέψουν και με 500ευρώ που λέω. Όταν όμως η ανεργία είναι χαμηλή και η εταιρεία δεν βρίσκει υπάλληλο καλό, τότε θα βάλει το χέρι στην τσέπη για να πάρει τον υπάλληλο από μια άλλη εταιρεία ή έναν άνεργο ο οποίος όμως μπορεί να πει, ξέρεις εντάξει δεν θα πάω με τα 500 αφού μπορεί να βρω δουλειά σχετικά γρήγορα αλλού... Και τοσα χρονια απο το 1980, γιατι δεν εχουν ερθει οι μεγαλοεπενδυτες στην Ελλαδα να χωσουν τα ντολλαρς και τα γιουρο, μου λες? Εγω δεν πιστευω πως πρεπει να υπαρχουν Πλουσιοι και φτωχοι...Φαντασου να ειχες γεννηθει απο βοσκο πατερα στην Ινδια...Την ειχες μαμησει μεγαλε..Μια ζωη βοσκος θα ησουν γιατι ετσι πρεπει Γιατί οι διαδικασίες για αν ανοίξεις επιχείρηση στην Ελλάδα παρέμειναν χαωτικές, το σοσιαλιστικό (σοσιαληστρικό όπως λέω εγώ) στήριξε τα συνδικάτα ΠΑΡΑΠΑΝΩ από όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα να φύγουν επιχειρήσεις από εδώ, ασταθές φορολογικό σύστημα, όλα αυτά και πολλά άλλα αποτρέπουν από έναν επενδυτή να ρίξει τα λεφτά του... Ένας ήθελε να φτιάξει μια ξενοδοχειάρα στην Πελοπόννησο (κάπου το διάβαζα πριν από μήνες) και μετά από πολλά χρόνια πήρε αδειοδότηση, και φυσικά τώρα δεν έχει διάθεση να ρίξει τα λεφτά του... Σε ένα τέλειο κόσμο όλοι θα είμασταν σαν το Star Trek (και γω γουστάρω τρελά), δυστυχώς όμως είναι ανέφικτο προς το παρών. Πρέπει να γίνει ένα κοσμοιστορικό γεγονός και να αλλάξει ο κόσμος ιδεολογία στα πάντα... Ρε μαν, πλακα κανεις τωρα? Ο ΟΑΣΘ δεν θελει ουτε τωρα να χασει εισητηρια...Αυτο που κολαει?Οι εργαζομενοι απεργουν γιατι μενουν απληρωτοι 2 μηνες..Δεν σε πιανω... Πρεπει να το ξαναπω λοιπον... Οι εταιριες προσπαθουν και επιτυνχανουν τις περισσοτερες φορες, να δημιουργησουν μονοπωλειακες συνθηκες αγορας και ετσι να μενουν ανεπιρεαστες απο τους νομους και τους κανονες της Αγορας. Τρανο παραδειγμα οι πετρελαικες εταιρειες (γνωστο και ως "Οι 7 αδελφες" ), τα Μεγαλα Σουπερ Μαρκετ και η Κινητη τηλεφωνια...:baby: Λοιπόν εκεί απλά το κράτος (και εκεί πρέπει να περιοριστεί ο ρόλος του) πρέπει να διαλύσει το οποιοδήποτε καρτέλ. Με την κινητή τηλεφωνία το έχει ψιλοκαταφέρει μετά από πολλές προσπάθειες. Φάγανε κάτι όμορφα πρόστιμα. Με τα supermarket και τους προμηθευτές τους (κυρίως) έχει πολύ δουλειά να κάνει, αλλά πιστεύω ότι κάποιοι είναι χωμένοι στο κύκλωμα. Ακριβώς λοιπόν το κράτος πρέπει να διαλύσει κάθε διάθεση της ΟΠΟΙΑΣΔΉΠΟΤΕ εταιρείας για μονοπωλιακά προνόμια και μάλιστα να της βάζει ψήλους στα αυτιά ότι η αγορά θα ανοίξει περαιτέρω αν συνεχίζουν να κάνουν λακαμίες... Σήμερα στην Αθήνα γίνεται της μουρλής στους δρόμους γιατί κάνει απεργία το Μετρό και αναρωτιόταν ένας συνάδελφός μου... "μα καλά λακαμάς είμαι και πήρα κάρτα?" Ναι φίλε δυστυχώς...Θα μου πεις Μετρό είναι ένα, αλλά στα λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη αν ήταν δύο ή τρία θα είχες την επιλογή να πας στα ΜΩΒ και στα ΤΥΡΚΟΥΑΖ π.χ. λεωφορεία αντί στα μπλε που έκαναν απεργία (που δεν θα έκαναν στην τελική).. Κερδισμένος θα ήσουν ΕΣΥ ...Κανένας άλλος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts