Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδας


Chosen

Recommended Posts

Top French politician, International Monetary Fund head Dominique Strauss-Kahn held investigation of sodomy charge - NYPOST.com

ρε παιδια ειναι αληθεια αυτο η φαρσα??????μου μυριζει πολυ για φαρσα...

Μπα αλήθεια είναι, μου ήρθε και εμένα ως Braking News από το CNN

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι αλήθεια.

Εμένα πιο πολύ εντύπωση μου έκανε που τον κατέβασαν από το αεροπλάνο.

Σε εμάς εδω ούτε γενικό γραμματέα ή νομαρχιακό σύμβουλο δε θα κατεβάζαν από το ταξί.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι αλήθεια.

Εμένα πιο πολύ εντύπωση μου έκανε που τον κατέβασαν από το αεροπλάνο.

Σε εμάς εδω ούτε γενικό γραμματέα ή νομαρχιακό σύμβουλο δε θα κατεβάζαν από το ταξί.

Ω ναι.

Σε περιπτωση που δεν φαινεται καλα,το σχολιο μου ειναι

God Bless The US

Γιατι ηταν η πρωτη χωρα πουχε γραπτο συνταγμα ,και δειχνει σε μας τους υπολοιπους τι ειναι το "κρατος δικαιου".

Γιατι εκει η καμαριερα δεν φοβαται τον "μεγαλο" του ΔΝΤ.

Γιατι ειναι η χωρα που οταν μαθευτηκε πως ο πρεζιντεντ Κλιντον ειπε ψεματα για την Μονικα,του αφαιρεθηκε η αδεια ασκησεως επαγγελματος του δικηγορου

Κι ας κανει πολεμους οπου γουσταρει κι ας βαλει και βαση μεσα στο σπιτι μου.

Αυτην την δημοκρατια την θελω κι εγω ρε γμτ!!!!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ρε Τσάκωνα δε σε είχα για τόσο ευκολόπιστο. Από χιλιόμετρα βρωμάει ότι του τη στήσανε. Το θέμα είναι γιατί του τη στήσανε. Για να τον εκβιάσουν για κάτι που αφορά το ΔΝΤ ή να του κόψουν την φόρα για την προεδρία της Γαλλίας.

Το σενάριο "μπαίνει-μέσα-η-καμαριέρα-και-εγώ-προσπαθώ-να-την-απαυτώσω" μόνο σε δευτεροκλασάτες τσόντες σε standar definition το βλέπεις.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

"μπαίνει-μέσα-η-καμαριέρα-και-εγώ-προσπαθώ-να-την-απαυτώσω" μόνο σε δευτεροκλασάτες τσόντες σε standar definition το βλέπεις.

τωρα καταλαβες ποια ευαισθητη χορδη μου αγγιξε η ειδηση αυτη... :hehe:

ΥΓ:

βρες μου 3 (τρεις) ελληνες που στενοχωρηθηκαν με αυτην την ειδηση :rofl:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τέτοιες υποθέσεις ΛΟΓΙΚΑ τις σταματάνε εν τη γενέσει αν θέλουν. Διαφορετικά το μισό κοκγρέσσο της δημοκρατικής αυτής χώρας, έπρεπε να είναι στα πρωτοσέλιδα εδώ και αιώνες. Και ξαφνικά "γραπώσανε" τον "χρηματοδότη" τους;

Όπως εντελώς ξαφνικά...σκοτώσανε και τον Bill Landen...

Link to comment
Share on other sites

Καραμανλής ή τανκς wannabe.

Λες και δεν το ξέραμε ότι το μνημόνιο1/δανειακή σύμβαση1 δεν ήταν τούνελ αλλά ταφόλακος, έρχετε τώρα και η ταφόπλακα (πληρης υποθήκευση και εξευτέλιση).

Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω ποιός το έγραψε, ούτε φυσικά την ακρίβεια των όσων αναφέρονται. Ο καθένας ας ψάξει μόνος του για περισσότερες πληροφορίες.

Ο μάνατζερ που φέρνει κέρδη στα τρένα

Απίστευτες ιστορίες σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων και πλιάτσικου ανακαλύπτει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει διδάξει επί 16 έτη σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας, με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση συστημάτων μεταφορών. Θα μπορούσε να έχει το τουπέ του ειδήμονα, αλλά είναι ένας απλός και εξαιρετικά ευγενικός άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει προδώσει τις ρίζες της καταγωγής του από

το Θούριο Εβρου. Οταν προκηρύχθηκαν θέσεις μέσω του open.\gov,

αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να αφήσει τη θεωρία και να περάσει στη δράση. «Πιστεύω ότι μπορώ να σώσω τον ΟΣΕ, διαφορετικά δεν θα δεχόμουν τη θέση αυτή»

έλεγε τις πρώτες ημέρες που βρέθηκε στην καρέκλα του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι συνομιλητές του τον αντιμετώπιζαν με συγκατάβαση.

Εκείνος όμως μιλούσε με την πείρα πολλών ετών εργασίας στους αμερικανικούς σιδηροδρόμους. Εναν χρόνο αργότερα κατάφερε να μειώσει εντυπωσιακά το έλλειμμα του ΟΣΕ. Από 230 εκατ. ευρώ το έφθασε στα 55 εκατ. ευρώ. Ως το τέλος του έτους εκτιμά ότι ο ΟΣΕ θα μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα ευρώ κέρδους από την εποχή ίσως της ίδρυσής του!

Oι αριθμοί, όσο εντυπωσιακοί και αν είναι, δεν μπορούν να αποτυπώσουν το μέγεθος της προσπάθειας την οποία καταβάλλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι ένα απίστευτο αφήγημα σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων, πλιάτσικου και παραλογισμού. Μια μικρογραφία, δηλαδή, του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Το «ξήλωμα» του... παρα-ΟΣΕ που είχε θεριέψει στο πλάι του κανονικού Οργανισμού, ο οποίος ρήμαζε, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Χρειάστηκε να βάλει βαθιά το μαχαίρι ο κ. Ζηλιασκόπουλος, να υψώσει σθεναρή αντίσταση απέναντι σε αδίστακτα συμφέροντα ο υπουργός Μεταφορών κ. Δ. Ρέππαςκαι να βάλουν πλάτη κόντρα στις πιέσεις συνδικαλιστικών στελεχών του ΠαΣοΚ ορισμένοι βουλευτές που γνώριζαν σε βάθος την υπόθεση, όπως ο κ. Γ. Φλωρίδης. Στην πορεία η υπόθεση εξυγίανσης του ΟΣΕ μετατράπηκε σε θρίλερ. Εκτοξεύτηκαν απειλές, σημαντικά έγγραφα φυγαδεύτηκαν από τις κεντρικές υπηρεσίες και κρύφτηκαν για λόγους ασφαλείας και κάποια παρακλάδια του θέματος έφθασαν ως το Μέγαρο Μαξίμου.

Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών

Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται από την εταιρεία «Πρόοδος», την οποία είχαν συστήσει συνδικαλιστές του ΠαΣοΚ με διευθυντικές θέσεις στον ΟΣΕ το 1995. Το σύστημα με το οποίο δούλευε η εταιρεία ήταν απλό: όταν ένας πελάτης ενδιαφερόταν για μεγάλες μεταφορές, οι αρμόδιοι του ΟΣΕ του έλεγαν ότι ο Οργανισμός δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και τον έσπρωχναν προς τους ιδιώτες. Αυτοί έπαιρναν τη δουλειά και στη συνέχεια ο ΟΣΕ... έβρισκε την υποδομή και διακινούσε τα εμπορεύματα με έκπτωση που έφθανε ως 87%! Η «Πρόοδος» είχε κέρδη περί τα 70 εκατ. ετησίως και ο ΟΣΕ συσσώρευε ζημιές.

Οταν το πάρτι σταμάτησε, οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες ώστε παρ΄ ολίγον να προκληθεί και διπλωματικό επεισόδιο. Σε κάποιο στάδιο της μεταφοράς εμπορευμάτων εμπλέκονταν και εταιρείες αυστριακών συμφερόντων. Οταν καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις τους, ο αυστριακός πρεσβευτής χτύπησε την πόρτα του κ. Ζηλιασκόπουλου. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον άκουσε και του απηύθυνε μόνο μία ερώτηση. «Πώς γίνεται οι αμοιβές για αντίστοιχες μεταφορές με τον αυστριακό σιδηρόδρομο να κοστίζουν 18 ευρώ και με τον ελληνικό 3,5 ευρώ;». Ο πρεσβευτής κατανόησε την κατάσταση και έφυγε χωρίς να πει τίποτε άλλο. Από την πρώτη ημέρα της θητείας του ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασχολήθηκε μόνο με την περιστολή των δαπανών. Εβαλε φρένο στις σπατάλες συντήρησης του δικτύου και στις κλοπές των υλικών. Επανεξέτασε τα φαραωνικά έργα που είχαν προγραμματιστεί και κατήγγειλε συμβάσεις. Περπάτησε μόνος του τα τρία χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, το μοναδικό τμήμα της γραμμής που συνδέει τα Σκόπια με την Αθήνα που δεν είναι ηλεκτροφόρο και έλυσε το μυστήριο των «βαγονιών-φαντασμάτων». Τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι. Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια. Ξενοίκιασε το κτίριο του Προαστιακού στην Κρατίνου, το οποίο κόστιζε 1 εκατ. ευρώ ετησίως, και εγκατέστησε το προσωπικό στο κτίριο της Καρόλου.

Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 υπέγραψε μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas. Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο... ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ.

Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ.

Γιοι, κόρες και συγγενείς

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση, η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου. Αμέσως άρχισε η κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή για απολύσεις στον ΟΣΕ. Επιπλέον, οι 60 υπάλληλοι απαιτούν πλήρη αποζημίωση από τον ΟΣΕ σε περίπτωση απόλυσής τους και απειλούν ότι θα διεκδικήσουν δικαστικώς την επαναπρόσληψή τους στον Οργανισμό! Αν χάνεται κάπου το νήμα της λογικής, αυτό συμβαίνει επειδή ο εσωτερικός έλεγχος αποκάλυψε κάτι ακόμη. Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους αυτούς είναι γιοι, κόρες και συγγενείς συνδικαλιστών του ΟΣΕ, κυρίως προσκείμενων στη ΝΔ, αλλά όχι μόνο.

Αυτά που έγιναν μέσα σε έναν χρόνο μπορούν να γεμίσουν ολόκληρους τόμους. Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το μέλλον. Και στο μέλλον θα πρέπει να εξαλειφθούν τα τελευταία 55 εκατ. ευρώ του ελλείμματος. Οι επιλογές είναι δύο: Αύξηση των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές με χαμηλό κόστος ώστε να φθάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου ΚΤΕΛ. Τα προσδοκώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 25 εκατ. ευρώ ετησίως. Επίσης, «κόβονται» οι πολύ ζημιογόνες γραμμές, π.χ. Πάτρα- Καλαμάτα, η οποία έχει κόστος λειτουργίας 7,5 εκατ. ευρώ για τη μεταφορά κατά μέσο όρο τριών επιβατών ημερησίως. Οταν ολοκληρωθούν οι μετατάξεις και η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων, υπάρχουν πολλά και φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ώστε να γίνει ανταγωνιστικός, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη. Οι αγκυλώσεις του συστήματος όμως είναι τόσο μεγάλες ώστε σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο ισχύει η αρχαία ρήση «μηδένα προ του τέλους μακάριζε».

1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο στοίχιζαν οι πληροφορίες για τα δρομολόγια!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα θεωρείται η σύμβαση με το «11888» του ΟΤΕ. Προκειμένου να δίνει η υπηρεσία του ΟΤΕ πληροφορίες για τα δρομολόγια των τρένων ο ΟΣΕ κατέβαλλε 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το ποσό αυτό κάλυπτε τις ανάγκες μισθοδοσίας 60 τηλεφωνητών και τηλεφωνητριών, δηλαδή ολόκληρου του προσωπικού που απασχολούσε η υπηρεσία «11888». Η σύμβαση καταγγέλθηκε. Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με 10 υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες δρομολογίων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110. Το «11888» όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Εχει στείλει δύο εξώδικα καταγγέλλοντας τη διακοπή της σύμβασης. Επιπλέον, οι τηλεφωνητές έδιναν στους ενδιαφερόμενους πολίτες το προσωπικό τηλέφωνο στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου. Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη ώσπου να βρεθεί λύση. Δύο γραμματείς ανέλαβαν να δίνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια. Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι η ποινή των συνδικαλιστών και των συγγενών τους είναι η απόλυση (και συνήθως ούτε καν, ούτε ΕΔΕ ούτε επίπληξη ούτε τίποτα).

Η ποινή, θα έπρεπε να είναι η ισόβια κάθειρξη.

Εδώ στον Στρος-Καν του προτείνουν 70 χρόνια επειδή αποπειράθην να τον χώσει σε μια καμαριέρα, είναι δυνατόν αυτοί που ευθύνονται για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας (συνδικαλιστές κλπ.) να βρίσκονται στο απυρόβλητο?

Προσοχή, δεν είμαι κατά του συνδικαλισμού εν γένει, είμαι κατά των πελατειακών σχέσεων και της διαφθοράς που υπάρχει όταν αλληλονταραβερίζονται με τα πολιτικά κόμματα.

Η δημοσιότητα δεν φτάνει, χρειάζεται φυλάκιση. Η δημοσιότητα αξίζει αν μπορώ εγώ να πάω να σκοτώσω 10 συνδικαλιστές και να μη με πάνε μέσα, από τη στιγμή που ο καθένας μας δεν μπορεί να αυτοδικήσει στους κλέφτες κατά το δοκούν, θα πρέπει να ισχύουν βαριές ποινές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι η ποινή των συνδικαλιστών και των συγγενών τους είναι η απόλυση (και συνήθως ούτε καν, ούτε ΕΔΕ ούτε επίπληξη ούτε τίποτα).

Η ποινή, θα έπρεπε να είναι η ισόβια κάθειρξη.

Εδώ στον Στρος-Καν του προτείνουν 70 χρόνια επειδή αποπειράθην να τον χώσει σε μια καμαριέρα, είναι δυνατόν αυτοί που ευθύνονται για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας (συνδικαλιστές κλπ.) να βρίσκονται στο απυρόβλητο?

Προσοχή, δεν είμαι κατά του συνδικαλισμού εν γένει, είμαι κατά των πελατειακών σχέσεων και της διαφθοράς που υπάρχει όταν αλληλονταραβερίζονται με τα πολιτικά κόμματα.

Η δημοσιότητα δεν φτάνει, χρειάζεται φυλάκιση. Η δημοσιότητα αξίζει αν μπορώ εγώ να πάω να σκοτώσω 10 συνδικαλιστές και να μη με πάνε μέσα, από τη στιγμή που ο καθένας μας δεν μπορεί να αυτοδικήσει στους κλέφτες κατά το δοκούν, θα πρέπει να ισχύουν βαριές ποινές.

Συμφωνώ. Προσωπικά πιστεύω ότι ένα τεράστιο μέρος του εθνικού ελλείμματος δημιουργήθηκε από τους βαμμένους συνδικαλιστές (μπλέ ,πράσινους ,κόκκινους). Το κακό είναι ότι και αυτοί ,σαν αυτοεκλεγμένοι άρχοντες απολαμβάνουν ακόμα ένα είδος άτυπης ασυλίας...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Προσωπικά πιστεύω ότι ένα τεράστιο μέρος του εθνικού ελλείμματος δημιουργήθηκε από τους βαμμένους συνδικαλιστές (μπλέ ,πράσινους ,κόκκινους). Το κακό είναι ότι και αυτοί ,σαν αυτοεκλεγμένοι άρχοντες απολαμβάνουν ακόμα ένα είδος άτυπης ασυλίας...
Οι συνδικαλιστές δεν έχουν χρώμα οταν καλύπτει ο ένας τον κwλο του άλλου στις λαμογιές τους. Σαν τους βουλευτές ένα πράμα.
Link to comment
Share on other sites

γυρνας στο σπιτι μετα απο ενα απαισιο 12ωρο στη δουλεια για να ακουσεις:

με πηρε η ταδε που την πηρε ο ταδε που ειναι εμπιστο προσωπο κτλ και ειπε οτι το καλοκαιρι θα γυρισουμε στη δραχμη.Ελεος πια με αυτην την καραμελα,εκτος κι αν αυτη η καραμελα εξυπηρετει καποιες σκοπιμοτητες.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.