Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδας


Chosen

Recommended Posts

  • Replies 18,6k
  • Created
  • Last Reply

Έχουμε πλέον την πιο ακριβή βενζίνη της Ευρώπης.

Έβαλα με πάνω από 1.5 (Vpower 95άρα).

Συνυπολογίζοντας το πόσο κλέβουν οι αντλίες, μιλάμε για 2 ευρώ το λίτρο περίπου στην πλειονότητα των βενζινάδικων (μου έβαλαν 44 λίτρα στο punto, 47 λίτρα έχει ρεζερβουάρ και έφτασε στα 3.5/4, δηλαδή είχε άλλα 5-6 λίτρα = 20% κλέψιμο).

Αυτή ή αύξηση θα είναι και η πιο καταστρεπτική πιστεύω, και αυτή που θα ακριβύνει πιο πολύ τα προϊόντα. Καλά τα μέτρα, αλλά ας στείλει ο παπανδρέας και κάναν ελεγκτή στα βενζινάδικα . . .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μια φορά ξεκίνησα να έρχομαι στη δουλειά (Αγ. Στέφανος) με τη συγκοινωνία εδώ και 10 μέρες. Μετρό (12 λεπτά) και ΟΣΕ (22 λεπτά), και 20 λεπτά σύνολο περπάτημα από το σπίτι και προς τη δουλειά.

Πολλαπλό το καλό, οικονομικά καλύτερα, υγεία αυτοκινήτου καλύτερη, υγεία δικιά μου καλύτερη και φυσικά ελάχιστο άγχος και σπάσιμο νεύρων.

Τα έβαλα κάτω κι εγώ, έτσι μου έρχεται 29€ την εβδομάδα.

Ειδάλλως ήθελα 5 διελεύσεις από Αττική Οδό (2,40€ x 5 = 12 €) και τις βενζίνες για 80 χιλιόμετρα ημερησίως, 400 χιλιόμετρα τη βδομάδα δηλαδή, πες ότι καίω 7lt/100km θέλω 28lt x 1.50 = 42€ την εβδομάδα. Σύνολο 54 € + το ότι το αυτοκίνητο μου με αυτό το ρυθμό θα έπιανε τα 30.000 χλμ το χρόνο, που σημαίνει 2 service ανά έτος + κόστος σε λάστιχα κλπ + κόστος φθοράς + μείωση μεταπωλητικής αξίας, το κόστος είναι πολλαπλάσιο.

Τι θέλω να πω; Αν σε βολεύει με κάποιο τρόπο η συγκοινωνία δοκίμασε το, δεν έχεις δα τίποτα να χάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι μόνο με τον ηλεκτρικό επίσης Γιάννη, δεν το συζητάω.

Μόνο το παρκινγκ στην δουλειά είναι 200 ευρό ο μήνας, και η ετήσια κάρτα ηλεκτρικού είναι 186...

Και δεν βάζω βενζίνες, φθορές, και πιο πολύ ώρα.

Αλλα ρε Σωτήρη, vpower στο Punto?? όλες ίδιες είναι, όλες απο τον Ασπρόπυργο βγαίνουν/έρχονται, με εξαίρεση την Vpower - Racing που έρχεται συσκευασμένη απο την Γαλλία.

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη και εγώ περιμένω ν' ανοίξει ο σταθμός του προαστιακού στην Μεταμόρφωση, αυτός που είναι ανάμεσα από την δουλειά μου και την παλιά δική σου... εδώ και 1.5 χρόνο σχεδόν τον έχουν κλειστό χωρίς κανένα λόγο, τι να πεις... πάντως μόλις ανοίξει θα κάνω 1-2 φορές την προσπάθεια, αν δω ότι δεν μου παίρνει πολύ χρόνο περισσότερο, τότε θα το κάνω, αλλά αν είναι να μου παίρνει 1 ώρα περισσότερο, τότε το τίμημα της 1 ώρας παραπάνω ελεύθερου ή παραγωγικού χρόνου μέσα στην ημέρα, είναι μικρό για την βενζίνα που θα πληρώσω... ίδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, είχε 1.46 η απλή και 1.52 η Vpower, σιγά τη διαφορά, 95 οκτάνια και οι 2, μην τρελαίνεστε. Βάζω 1 στα 10 γεμίσματα περίπου συνήθως Vpower, για να καθαρίζει λίγο το σύστημα.

Απλά όταν μπήκα Ελλάδα από εξωτερικό είχε 0.969 η βενζίνη στην Πάτρα και είχα πάθει σοκ, ενώ στην Αυστρία 1.3 με 1.4 και Ιταλία 1.2. Πού να ήξερα ότι σε 3 μήνες θα πλήρωνα την Μιχαλακοπούλου για Άλπεις!!!!!

Γι' αυτό μου κακοφαίνεται λίγο τώρα, και πιστεύω σε όλους κακοφαίνεται.

Τα ΜΜΜ είναι καλά, αλλά εμένα δεν με βολεύουν λόγω υπερπληθυσμού. Δηλαδή τα σταθερής τροχιάς ΟΚ, αλλά τα λεωφορεία / τρόλλεϋ κλπ. στην Πατησίων έχουν πολύ χαμηλό δείκτη ελληνομάθειας, και μεγάλο δείκτη τσαντοκλοποσύνης, και δεν είναι ό,τι καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη και εγώ περιμένω ν' ανοίξει ο σταθμός του προαστιακού στην Μεταμόρφωση, αυτός που είναι ανάμεσα από την δουλειά μου και την παλιά δική σου... εδώ και 1.5 χρόνο σχεδόν τον έχουν κλειστό χωρίς κανένα λόγο, τι να πεις... πάντως μόλις ανοίξει θα κάνω 1-2 φορές την προσπάθεια, αν δω ότι δεν μου παίρνει πολύ χρόνο περισσότερο, τότε θα το κάνω, αλλά αν είναι να μου παίρνει 1 ώρα περισσότερο, τότε το τίμημα της 1 ώρας παραπάνω ελεύθερου ή παραγωγικού χρόνου μέσα στην ημέρα, είναι μικρό για την βενζίνα που θα πληρώσω... ίδωμεν...

Καλά αυτός δεν υποτίθεται ότι άνοιξε τον Φεβρουάριο; Για δε το. Σε ποια περιοχή μένεις; Γενικά Προαστιακός από Σ. Λαρίσης είναι δίπλα, βολεύει στις περισσότερες περιπτώσεις.

Εγώ με το παραπάνω σχέδιο θέλω μία ώρα να πάω και άλλο τόσο να έρθω. Και δεν συγκρίνω την "ποιότητα" καθιστός στην καρέκλα ακούω μουσικούλα και πάω ήσυχος..

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη και εγώ περιμένω ν' ανοίξει ο σταθμός του προαστιακού στην Μεταμόρφωση, αυτός που είναι ανάμεσα από την δουλειά μου και την παλιά δική σου... εδώ και 1.5 χρόνο σχεδόν τον έχουν κλειστό χωρίς κανένα λόγο, τι να πεις... πάντως μόλις ανοίξει θα κάνω 1-2 φορές την προσπάθεια, αν δω ότι δεν μου παίρνει πολύ χρόνο περισσότερο, τότε θα το κάνω, αλλά αν είναι να μου παίρνει 1 ώρα περισσότερο, τότε το τίμημα της 1 ώρας παραπάνω ελεύθερου ή παραγωγικού χρόνου μέσα στην ημέρα, είναι μικρό για την βενζίνα που θα πληρώσω... ίδωμεν...

αν θυμάμαι καλά ο σταθμός αυτός δεν είχε πάρει άδεια από την πολεοδομία ή κάτι τέτοιο και για αυτό έχουν σταματήσει...τραγικο...:slap:

Link to comment
Share on other sites

περίπου τα ίδια που λέει το παλικάρι μου τα έχει πει ένας φίλος μου που είναι χρηματοοικονομικός σύμβουλος...

οποτε μάγκες... κάπως έτσι είναι... μας δουλεύουνε μέρα με την μέρα ψιλό γκάζι:cry:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την πολεοδομία το λένε εδώ και ένα 6μηνο περίπου και είχε βγει η διευθύντρια (αν θυμάμαι καλά) της πολεοδομίας και είχε πει ότι το θέμα θα λυθεί "αύριο"... και περάσαν 6+ μήνες... να τρώνε όμως ξέρουν στο πι και φι... "ότι να ΄ναι στο banana republic"...

Link to comment
Share on other sites

τι στοίχημα πως στις επόμενες εκλογές (άμα υπάρχει κοσμάκης ακόμα στην ελλάδα γιατί οι μισοί θα πεθάνουν από ασιτία και οι άλλοι μισοί θα φύγουν εξωτερικό) θα ψηφίσουν πάλι ΠΑΣΟΚ?:suicide2:

Link to comment
Share on other sites

Αν συνεχίσει να επιβάλλει τα μέτρα τύπου αποδείξεις στα βενζινάδικα, μπορεί να ψηφίσω για πρώτη φορά ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές.

Αν αρχίσει να τιμωρεί την ατιμωρισία (π.χ. μισθοί "συμβούλων" πάνω από τον ανώτατο μισθό του σούπερ δικηγόρου του ΑΡείου Πάγου) πάλι θα τον ξαναψηφίσω.

Γενικά αν τα βάλει με το σύστημα της μάσας, θα τον ψηφίσει πολύς κόσμος, κι ας μήν φάει αυτός. Πιστεύω εκεί ποντάρει, και είναι αρκετά πιο καθαρός από τον προηγούμενο απατεώνα, που αν και ο ίδιος δεν πιστεύω ότι είχε ανάγκη να κλέβει, οι απατεώνες που τον περιτρυγύριζαν δημιουργούσαν διαρκώς σκάνδαλα.

Δηλαδή αν με ρωτήσεις Βουλγαράκη ή Παπακωνσταντίνου, θα σου απαντήσω με κλειστά μάτια τον δεύτερο.

Τώρα το γιατί π.χ. δεν είναι φυλακή x-λαμόγια τύπου Παπαντωνίου, η απάντηση είναι γιατί έχουν εκλογικό σώμα, οπότε αν ο λαός ψηφίζει, έχει και κάποιο λόγο.

Link to comment
Share on other sites

σώτο το εξωτερικό σε άλλαξε άρδην φίλε......όχι να μου λες οτι θα ψηφίσεις Γιωργάκη αν περάσουν οι αποδείξεις στα βενζινάδικα.....

Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.

Αλλά θα πρέπει να εξυγιανθεί πρώτα το οικονομικό σύστημα και να εξαλειφθούν οι αδικίες.

Δεν πιστεύω καθόλου στην ικανότητα των κυβερνώντων, αλλά συγκριτικά με τους άλλους τους θεωρώ πολύ καλύτερους / αξιόπιστους κλπ.

Link to comment
Share on other sites

πες μου οτι κάνεις πλάκα......το μη χείρoν βέλτιστον?.......υπάρχει μη χείρoν βέλτιστον μεταξύ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ?

edit:

και γω για ''όμικρον'' το ήξερα αλλά είπα να το ξανατσεκάρω στο γούγλη και μου το βγαλε με ''ωμέγα'' :p

Link to comment
Share on other sites

πες μου οτι κάνεις πλάκα......το μη χείρον βέλτιστον?.......υπάρχει μη χείρον βέλτιστον μεταξύ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ?

Δεν υποστήριξα ότι είναι βέλτιστον :)

Αλλά that's it! (σύμφωνα με το 35-40% που πήρανε και στις εκλογές).

Link to comment
Share on other sites

Με τη ΦΑΠΑ στο 21% που άκουσα σήμερα, εγώ προσωπικά θα ψωνίζω τα πάντα απ' έξω.

Μέχρι και μίξερ που θέλει η μάνα μου, απ' έξω θα το παραγγείλω.

Και σας συνιστώ να κάνετε το ίδιο :)

Υ.Γ.: Η κατάσταση έχει πλέον ξεφύγει...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μια φορά ξεκίνησα να έρχομαι στη δουλειά (Αγ. Στέφανος) με τη συγκοινωνία εδώ και 10 μέρες. Μετρό (12 λεπτά) και ΟΣΕ (22 λεπτά), και 20 λεπτά σύνολο περπάτημα από το σπίτι και προς τη δουλειά.

Πολλαπλό το καλό, οικονομικά καλύτερα, υγεία αυτοκινήτου καλύτερη, υγεία δικιά μου καλύτερη και φυσικά ελάχιστο άγχος και σπάσιμο νεύρων.

Τα έβαλα κάτω κι εγώ, έτσι μου έρχεται 29€ την εβδομάδα.

Ειδάλλως ήθελα 5 διελεύσεις από Αττική Οδό (2,40€ x 5 = 12 €) και τις βενζίνες για 80 χιλιόμετρα ημερησίως, 400 χιλιόμετρα τη βδομάδα δηλαδή, πες ότι καίω 7lt/100km θέλω 28lt x 1.50 = 42€ την εβδομάδα. Σύνολο 54 € + το ότι το αυτοκίνητο μου με αυτό το ρυθμό θα έπιανε τα 30.000 χλμ το χρόνο, που σημαίνει 2 service ανά έτος + κόστος σε λάστιχα κλπ + κόστος φθοράς + μείωση μεταπωλητικής αξίας, το κόστος είναι πολλαπλάσιο.

Τι θέλω να πω; Αν σε βολεύει με κάποιο τρόπο η συγκοινωνία δοκίμασε το, δεν έχεις δα τίποτα να χάσεις.

με ενα σκουτερ γυρω στα 250 κυβικα εχεις καταναλωση λιγο παραπανω απο το μισο που λες τωρα, δεν χανεις χρονο παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα, δεν κολλας στην κινηση (αντε λιγο), δεν συνωστιζεσαι στα ΜΜΜ, και γλυτωνεις και το περπατημα.

μετα τα ΜΜΜ ειναι το πιο efficient συνολικα για την πολη, απο αποψη οικονομιας, ογκου/μεταφερομενων ατομων

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.