Jump to content



ταχυτητα για online gaming dota


magicman

Recommended Posts

dota ίσως γίνεται και με 28.800 μοντεμ που λεει ο λόγος.

ιδανικά και με μισό (512) mega γραμμή παίζεις μια χαρά.

Το ping δεν είναι και αναγκαίο για dota.

2mbit conxx θα παιζει,χωρις να κολλαει? στο πατρικο μου θελω να βαώ να παιζει ο αδερφος.

θυμάμαι τότε τα παλιά τα χρόνια που έπαιζα dota.. ήταν μία απο τις πολλές περιόδους που η 4νετ κάνει μία ανάδρομη στην παλιά dial up(aka 400 ms ping στο google), οπότε τότε ήταν μονόδρομος ο οτε αν θα έκανες host. τώρα υποθέτω πως τα pings των άλλον εταιριών έπεσαν λίγο αν και του οτε πάντα ήταν καλύτερα.

edit : κατά 75% θα είσαι οκ. δεν έχεις να χάσεις τίποτα να το δοκιμάσεις

το λεω, γιατι φιλος του αδερφου μου, με 2plau forthnet, κλειδωνει στα 16 mbps, κ παλι κολλαει λεει...

το λεω, γιατι φιλος του αδερφου μου, με 2plau forthnet, κλειδωνει στα 16 mbps, κ παλι κολλαει λεει...

Ναι αν κατεβάζει παράλληλα ΟΛΕΣ τις τσόντες του internet θα κολλάει, ή εναλλακτικά ΑΝ κάνει upload κάπου.

Με 16άρα γραμμή δεν κολλάει ούτε straming full HD Που λέει ο λόγος.

άρα η 4νετ με τα pings πάλι τσακωμένη είναι.. σίγουρα οτε.. τουλάχιστον για online gaming αξίζει. με τα 2 mb/s θα είσαι οκ στο dota .

Μην έχει κανά ρούτερ ξεκλείδωτο μόνο, γιατί οι γάτοι στην 4net τα δίνουν ανοιχτά στο wifi.

Για casual παίξιμο (λίγες ώρες την εβδομάδα) προφανώς όλες οι εταιρίες θα κάνουν την δουλειά.

Για πιο "σοβαρό" online gaming όμως, αναγκαστικά ΟΤΕ.

Τα ξέρω και τα "ζω" από φίλους που βλασφημάνε την ώρα και την στιγμή που είναι σε εναλλακτικούς.

Μια σύνδεση 2mbit down / 256 kbit up σαν bandwidth είναι υπεραρκετή για να μπαίνει σαν client σε games dota αλλά για hosting καμιά φορά θα είναι στο όριο άμα χρησιμοποιεί και κανα voip πρόγραμμα όπως ventrilo / teamspeak.

Το θέμα όμως είναι: θα έχει τις επιδόσεις της σύνδεσης αυτής όλη μέρα;

Οπότε αν τον απασχολεί να παίζει χωρίς προβλήματα ώρες αιχμής τότε καλύτερα να πάτε adsl2+ dslams. (8mbit +)

Κάποιος θα πίστευε οτι τα dslam των 24άρων συνδέσεων θα είναι πιο "μπουκωμένα" αλλά στην πραγματικότητα είανι το ακριβώς αντίθετο.

Με μια 2άρα σύνδεση κάποιος θα προσπαθεί να κατεβάζει όλη μέρα ένα μεγάλο αρχείο ενώ με την 24άρα θα τελειώσει πολύ γρήγορα. Έτσι στις ώρες αιχμής το dslam με τις <8mbit συνδέσεις θα είναι απασχολημένο συνεχώς ενώ στις 24άρες όχι.

Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει αυτή η κατάσταση σήμερα αλλά πριν κάποια χρόνια έτσι ήταν.

Από την χειρότερη δυνατή σύνδεση που γινόταν όταν είχα 1 mbit που ήταν εντελώς unplayable οποιοδήποτε online παιχνίδι τις ώρες αιχμής (από τις 1-2 το βράδυ μέχρι τις 10 -11 το πρωί ήταν τέλεια...) πήγα σε 24άρα και λύθηκαν όλα μου τα προβλήματα.

Ορίστε και ένα ποστ που έκανα πριν λίγες μέρες σε ένα άλλο forum σε μια ερώτηση κάποιου σχετικά με το αν μπορεί να κάνει κάτι για να χαμηλώσει το ping του στην dota.

Η dota που παίζεις όπως ξέρεις, βασίζεται πάνω στο πολύ παλιό παιχνίδι warcraft 3.

Το network part του game γράφτηκε με γνώμονα τις τότε διαθέσιμες συνδέσεις. (dial-up κυρίως με χαμηλές και ασταθές ταχύτητες)

Όταν συνδέεσαι σε κάποιου το game και για παράδειγμα δίνεις την εντολή να προχωρήσεις, τότε η εντολή αυτή δίνεται στον host και όταν αυτός σου απαντήσει "πίσω" τότε αρχίζει και μετακινείται ο χαρακτήρας σου.

Οι πληροφορίες μεταξύ host & clients μέσω bnet γίνεται κάθε 250 ms.

Οπότε δηλαδή αν έχεις 90 ms ping με τον φίλο σου στο εξωτερικό, πρόσθεσε +250 "ταρίφα" και αμέσως αμέσως πήγες στα 340 ms.

Για την εποχή που βγήκε το παιχνίδι η τιμή αυτή (250 ms) ήταν δικαιολογημένη για να μην flood-αρετε η σύνδεση του host και στο τέλος laggaran όλοι περισσότερο.

Με τις σημερινές συνδέσεις όμως 250 ms είναι απαγορευτικά σε τέτοιου είδους παιχνίδια.

Θα μου πεις τώρα, όταν παίζω lan γιατί δεν laggaro ρε μεγάλε;

Στο lan το delay του host είναι ρυθμισμένο στα 100. Δηλαδή 1ms ping με τους άλλους αφού συνδέεστε με καλώδιο +100 =101 ms. Πολύ λιγότερο από bnet.

Οπότε τα διάφορα προγράμματα που βλέπεις ανα καιρό και υπόσχονται καλύτερα ping (όπως garena, listchecker κτλ) στην ουσία χρησιμοποιούν το local game part του game ώστε να έχουν 100 ms τιμή ή μπορούν και αλλάζουν αυτήν την τιμή που γράφεται στην ram όσο είναι ανοιχτό το παιχνίδι ώστε πχ. να την βάλουν 120 ms πχ

Αν αναρωτιέσαι γιατί να μην βάλουμε αυτήν την τιμή 30 ms πχ αφου μπορούμε; Γιατί απλά δεν πρόκεται να το αντέξει η γραμμή σου να παίρνει τόσα πακέτα και είναι χειρότερα να χάνουν πακέτα όλοι (ή να μην τα παίρνουν στην ώρα τους) από το απλά να έχουν μια σταθερή καθυστέρηση.

Και αν οι υπόλοιποι clients που συνδέονται σε σένα έχουν "χάλια" σύνδεση τότε για αυτούς όσο χαμηλότερη τιμή delay, τόσο παραπάνω spikes.

Συνοψίζωντας. Κάνε τις αλλαγές στην registry που λέει και ο φίλος στο πρώτο post. Κατέβασε το faster ping αν δεν θες να τα φτιάχνεις manually.

Αυτές οι αλλαγές έχουν να κάνουν με το tcp stack των windows και θα σου επιτρέπουν να στέλνεις data πιο άμεσα χωρίς να περιμένεις να μαζευτούν κάποια πρώτα ώστε να γλιτώνεις bandwidth. Πρακτικά πλέον θα καταναλώνεται παραπάνω upload από την σύνδεση σου όταν κατεβάζεις οπότε μπορεί να δεις μια πτώση ταχύτητας.

Και δεύτερον χρησιμοποίησε το παρακάτω πρόγραμμα όταν host-αρεις ή δώστο σε φίλους σου που "κάνουν" games και πειραματιστείτε με τις τιμές του delay για τον host μέχρι να βρείτε την ιδανική για την σύνδεσή σας.

Εγώ προτείνω 120ms για αρχή και βλέπεται.

Έπαιζα αρκετά χρόνια dota και πάντα εγώ ήμουν o host σχεδόν. Εiδικότερα τα βράδια που σε όλους η γραμμή ξεμπούκωνε και είχαν καλύτερα ping, χαμήλωνα την τιμή σε 60-80 πχ. +35-70 ms ping (ανάλογα στην σύνδεση του ατόμου) και σχεδόν για πολλούς η εμπειρία ήταν σαν να παίζαν lan! (μετά τους κακοφαινόταν με άλλον host. )

http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,69213-order,1/reviews.html

http://veeteesoftware.blogspot.com/2009/08/w3dr-1810.html

το λεω, γιατι φιλος του αδερφου μου, με 2plau forthnet, κλειδωνει στα 16 mbps, κ παλι κολλαει λεει...
H 4net έχει ένα "χοντρό" θέμα με το ping.

Και στο λέω εγώ που την χρησιμοποιώ από το 2006.

Τα τελευταία 2 χρόνια δε, έχει γίνει πραγματικός εφιάλτης γι' αυτούς που που παίζουν online games.:TD:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.