thespesios Ιανουάριος 31, 2010 #41 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2010 @ X-treme: ειμαι μαζι σου στο θεμα: "πλαισιο στα γιαννενα" ....με τοσους φοιτητες ειναι "υποχρεωμενοι" να ανοιξουν παραρτημα..... @ l2phile: μερικες φορες το πλαισιο ειναι μονοδρομος στις αγορες που κανω.....οποτε δε μπορω να διακοψω τις αγορες απο αυτο......οι κακες μεταφορικες του πλαισιο ...μοιαζουν ιδανικες μπροστα στην συνεπεια που εχουν καποια αλλα μαγαζακια (που ανακαλυψα στο skroutz,για να γλιτωσω 3ε) Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Φεβρουάριος 1, 2010 #42 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Αυτό με τα καφεδάκια και κάτι άλλα κόλπα με τα ψιλά κτλ,είναι γνωστά και δεν γίνονται μόνο ούτε στην συγκεκριμένη μεταφορική,ούτε στην επαρχία...Τρεις στους πέντε που θα κάνουν παράδοση αν δεν πάρουν 2-3ε παραπάνω κοιτάνε με περίεργο ύφος.Και αυτές δεν είναι οι χειρότερες περιπτώσεις.Εδώ είχα πάρει τηλέφωνο ένα μαγαζί σε νησί για παράδοση στην αθήνα,και μου έλεγε ότι δεν στέλνουν αντικαταβολές,και ότι θα μου τα στείλει με τον δικό τους οδηγό απ'το λιμάνι,και μετά να ξέρεις χαχα δώσε μωρέ στον οδηγό λίγα παραπάνω μεροκαματιάρης δεν παίρνει πολλά κτλ.Έγινε πολύ η παραγγελία μετά...@l2phile το να σταματήσεις να αγοράζεις απ'το πλαίσιο,δεν πάει να πει ότι θα αλλάξει κάτι.Και που ξέρει το πλαίσιο ότι δεν αγοράζεις επειδή η μεταφορική δεν κάνει καλή δουλειά?Θέλει καταγγελίες και παράπονα αυτό το θέμα,στο ίδιο το πλαίσιο από πολλά άτομα για να πάρουνε μπρος.@θεσπέσιε Τα περισσότερα μαγαζιά στο skroutz έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση από πλαισιο κτλ,αν κάτι πάει στραβά κατεύθιαν αρνητική αξιολόγιση και να ζητήσεις τον λόγο δημόσια στο skroutz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Φεβρουάριος 1, 2010 #43 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Οι μισοί τουλάχιστον λένε ότι παίρνουν στο Πλαίσιο και το αναφέρουν.Απλά δεν μου κάνει λογικό να καθόμαστε να παρακαλάμε εμείς το κάθε Πλαίσιο να οργανωθεί. Αν θέλει πελάτες μαστιγώνει τους συνεργάτες του/ πληρώνει πιο πολλά για καλύτερους/...Τώρα αν δεν έχεις ενναλακτικές ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Φεβρουάριος 1, 2010 Author #44 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Κι εγώ στα Γιάννενα μια από τα ίδια... περίπου... Μου λένε πως ΔΕΝ είναι πληρωμένα τα μεταφορικά για να μου τα φέρει σπίτι και πως πρέπει να πληρώσω το ΦΟΡΤΟΤΑΞΙ !!!!!!!!!!(παραγγελία γύρω στα 330€). Της λέω πως είναι δωρεάν, μου λέει πως εμείς έχουμε διαφορετική συμφωνία με το πλαίσιο. Δεν έσκασα και πολύ, πήγα και τα πήρα. Α γεια σου!!! και σε εμενα και σε ενα φιλο μου για φορτοταξι μιλησανε και πως δεν ειναι δωρεαν αλλα τους το πληρωνω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kezm Φεβρουάριος 1, 2010 #45 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Αυτά με τις μεταφορικές είναι απαράδεκτα..... Αλλά έχω να πω ότι βρίσκουν και τα κάνουν. Προσωπικά αν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο θα έπαιρνα τηλέφωνο το πλαίσιο μπροστά στον υπάλληλο της μεταφορικής και θα κατήγγειλα το γεγονός. Αν με τα πολλά κανένας δεν κάνει πίσω, τότε ρίχνω άκυρο στην αγορά, και λέω αντίο σας δεν ενδιαφέρομαι. Και μαντέψτε το δικαίωμα αυτό μου το δίνει το άρθρο 9 του Π.Δ. 131/2003 γιατί: Πριν από τη σύναψη οποιασδήποτε συμβάσεως ηλεκτρονικού εμπορίου ο καταναλωτής πρέπει να δέχεται εγκαίρως την ακόλουθη πληροφόρηση: α) ταυτότητα του προμηθευτή, και στην περίπτωση συμβάσεων που προβλέπουν προκαταβολικά πληρωμή, διεύθυνση του προμηθευτή. β) ουσιώδη χαρακτηριστικά το αγαθού ή της υπηρεσίας. γ) τιμή του αγαθού ή της υπηρεσίας, την ποσότητα και το ύψος του ΦΠΑ. δ) ενδεχόμενα έξοδα παραδόσεως. ε) τρόπο πληρωμής, παραδόσεως ή εκτελέσεως της σύμβασης. στ) ύπαρξη δικαιώματος υπαναχώρησης. ζ) κόστος χρησιμοποίησης του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως, δηλαδή του διαδικτύου, όταν υπολογίζεται με βάση άλλο τρόπο εκτός των βασικών τιμολογίων. η) διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής. θ) ελάχιστη διάρκεια ισχύος της σύμβασης, όπου αρμόζει, στην περίπτωση συμβάσεων για την προμήθεια προϊόντων ή υπηρεσιών που επιτελείται. Έτσι ενημερωτικά.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Φεβρουάριος 1, 2010 Author #46 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Αφου τους ειπα οτι λενε για χρεωσεις στην εξυπηρετηση πελατων και το μονο που ειπαν ειναι θα τους παρουμε εμεις. Τωρα να παρω μπροστα του και να πω γεια σας, ειναι ενας αξεστος-ταλαιπωρος 55-60χρονων και μου λεει δωσε μου ενα καφεδακο να πιω μου φανηκε πολυ καπως . Νομιζω απο τη στιγμη που εκθετεις το προβλημα ειναι θεμα της εταιριας πλεον και οχι εσενα να το λυσεις. Καλα κανεις και το αναφερεις παντως γιατι καλο ειναι να το εχουμε στο μυαλο μας γιατι σιγουρα θα ξανατυχει τετοιο περιστατικο με το πλαισιο στα γιαννενα. Δεν ξερω εαν καποιος περιμενει κατι εδωπερα απο πλαισιο, χρησιμο ομως θα ηταν να το αναφερει για να δουμε τη συμπεριφορα της παραπανω εταιριας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Φεβρουάριος 1, 2010 #47 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Κάτι σχετικό... επειδή ειπώθηκε πως το κάθε Πλαίσιο δεν παρακολουθεί τα fora...Nα σχολιάσω πως καλά θα κάνανε να τα παρακολουθούνε αν τους ενδιαφέρουν οι πελάτες. Το skroutz δηλαδή πως το παρακολουθούν και εννίοτε δίνουν και επίσημες απαντήσεις σαν κατάστημα σε παράπονα πελατών; Αμα είναι να αυτοκοροϊδευόμαστε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Φεβρουάριος 1, 2010 #48 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Κάτι σχετικό... επειδή ειπώθηκε πως το κάθε Πλαίσιο δεν παρακολουθεί τα fora...Nα σχολιάσω πως καλά θα κάνανε να τα παρακολουθούνε αν τους ενδιαφέρουν οι πελάτες. Το skroutz δηλαδή πως το παρακολουθούν και εννίοτε δίνουν και επίσημες απαντήσεις σαν κατάστημα σε παράπονα πελατών; Αμα είναι να αυτοκοροϊδευόμαστε...ε τωρα υπερβαλλεις κατιτις.Αλλο να παρακολουθουν το σκρουτζ που ουσιαστικά δουλευουν με αυτο και αλλο να παρακολουθουν τα ΠΟΛΛΑ sites που πιθανον να υπαρχουν δυσαρεστημένοι πελατες (και καλλιστα μπορουν να κανουν αξιολόγηση και στο skroutz και να παρουν επισημη απαντηση)Μην λεμε οτι θελουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Φεβρουάριος 1, 2010 #49 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 ε τωρα υπερβαλλεις κατιτις.Αλλο να παρακολουθουν το σκρουτζ που ουσιαστικά δουλευουν με αυτο και αλλο να παρακολουθουν τα ΠΟΛΛΑ sites που πιθανον να υπαρχουν δυσαρεστημένοι πελατες (και καλλιστα μπορουν να κανουν αξιολόγηση και στο skroutz και να παρουν επισημη απαντηση)Μην λεμε οτι θελουμε.E τότε φίλε Nephilim όμως είναι πρόβλημα τους, το αν κάνουν feedback οι πελάτες απευθείας ή όχι. Ας βρουν άκρη αυτοί. Και αυτό ήταν και το point μου. Το skroutz το παρακολουθούν γιατί τους ΚΑΙΕΙ. Τα fora δεν τα παρακολουθούν γιατί στα .. παλιά τους υποδήματα. Τόσο απλό είναι...Καλές αγορές εύχομαι σε όλους, από το.. υπερκατάστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kezm Φεβρουάριος 1, 2010 #50 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Αφου τους ειπα οτι λενε για χρεωσεις στην εξυπηρετηση πελατων και το μονο που ειπαν ειναι θα τους παρουμε εμεις.Τι θα πει αυτό;Από την στιγμή που κάνεις μια συναλλαγή ΠΡΕΠΕΙ να αναγράφονται όλα τα παραπάνω που λέει ο νόμος.Αυτά του τύπου θα σου πούμε εμείς, θα μας πούνε αυτοί, δεν υπάρχουν. Scripta manent!!!!Για όνομα του θεού συναλλαγή κάνεις δεν διαβάζεις τα ζώδια....Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τον νόμο σου δίνει το δικαίωμα να θεωρηθεί άκυρη η συναλλαγή!!!!Δεν σε μαλώνω αλλά ΠΡΕΠΕΙ να το καταλάβουμε καλά αυτό!!!! Αν θέλετε να έχουμε δικαιώματα ως καταναλωτές πρέπει πρώτα να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση. Αλλά πως θα αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση αν δεν γνωρίζουμε το νομικό πλαίσιο που διέπει την καινούργια σε 'μας αγορά μέσω web.Σκέψου τώρα... αν του λέγανε όλοι οι Γιαννώτες που τους ζητά καφεδάκι ότι "θεωρώ άκυρη την συναλλαγή, δεν ενδιαφέρομαι πάρτο πίσω!!!!"1) Θα ζημιωθεί ο ίδιος, γιατί θα πρέπει να τα ξαναστείλει όλα Αθήνα στο πλαίσιο2) Θα ζημιωθεί το πλαίσιο, γιατί του χάλασαν τόσες συμφωνίες.3) Θα τον κράξει το πλαίσιο, και αν δεν συμμορφωθεί θα αλλάξει μεταφορική εταιρία στα Γιάννενα.4) Κερδισμένος ο καταναλωτής στα Γιάννενα.Αλλά δυστυχώς εμείς κάνουμε τα στραβά μάτια γιατί θέλουμε να παίξουμε Crysis με την καινούργια 5970 που πληρώσαμε 500+ ευρώ και την περιμέναμε πως και πως 1 εβδομάδα. Κοιτάμε το δέντρο και δεν κοιτάμε το δάσος...Κατά καιρούς ακούμε συνλαμπίτες να λένε με καμάρι για ξένους resalers που γίνονται κομμάτια να για εξυπηρετήσουν και το παραμικρό παράπονο του πελάτη. Αυτό δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους, αλλά γιατί δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό (Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, κτλπ) που οι καταναλωτές εκεί γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και τους έχουν να είναι στην τσίτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Φεβρουάριος 1, 2010 #51 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 με ψήσατε να ανοίξω καφετέρια στα Γιάννενα πάντως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Φεβρουάριος 1, 2010 #52 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 με ψήσατε να ανοίξω καφετέρια στα Γιάννενα πάντως... Αμα θες συναιτερο εδω ειμαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 1, 2010 #53 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 Να ενημερώσω ότι το Πλαίσιο ενημερώθηκε για το πρόβλημα. Αναμένετε Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Φεβρουάριος 1, 2010 Author #54 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 jpavly δε θα μας "ενοχλησει" κανεις απο τη μεταφορικη, σωστα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thespesios Φεβρουάριος 1, 2010 #55 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 ας μας ενοχλησει......θα ειναι τυχερος....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 2, 2010 #56 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Φίλε μου τι να σου πω, αν είναι να πάρει σβάρνα έναν έναν τους πελάτες του Πλαισίου, call the police. Ο άνθρωπος θα έχει πρόβλημα πια. Σενάριο ταινίας, αλλά πολλοί τρελοί υπάρχουν εκεί έξω. Από την άλλη δεν μπορούμε να καθόμαστε στα αυγά μας. Έχουμε δικαιώματα και δεν μπορούμε να περιμένουμε ένα Superman, Spiderman ή Batman για την υπεράσπισή τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις, μερικά feedback στο εκάστοτε κατάστημα αρκούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
idefix Φεβρουάριος 7, 2010 #57 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2010 :OT: Τωρα το ειδα το συγκεκριμενο θεμα και εχω κι εγω παραλαβει δεμα απο αυτη τη μεταφορικη στα Γιαννενα. Η γνωμη μου ειναι οτι η κοπελιτσα που παιρνει τηλεφωνο απο την Βαγιας Logistics ειναι αστερι και αξιζει να παει καποιος απο εκει να παραλαβει το δεμα. Και αφου στα standards της εταιριας περιλαμβανεται και καφες.... ποτε δεν ξερεις που θα σου βγει. :OT: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Φεβρουάριος 8, 2010 #58 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2010 λοιπον ; θα παρει κανεις κατι απο Γιαννενα να δουμε αν θα ξαναζητησει καφεδακι ; εχω αγωνια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Ν Φεβρουάριος 10, 2010 #59 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2010 Morfea όσες φορές πήρα κάτι απο Πλαίσιο μου τα έφεραν τα ΕΛΤΑ.Βέβαια έχω λίγο καιρό να πάρω κάτι. Στείλε μου σε πμ ποια μεταφορική στα έφερε να ξέρω.Αν όντως είναι απο τον Βάγια , φαντάζομαι πως λές για έναν παππού πουείχαν για τις μεταφορές? Όλη την ώρα πιωμένος είναι απο τσίπουρα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike106 Φεβρουάριος 22, 2013 #60 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2013 Έψαχνα να βρω από ποιον θα παραλάβω εδώ στα Γιάννενα κ βρήκα το συγκεκριμένο post. Πάντως για να πω κ εγώ από προσωπική εμπειρία προχτές παρείγειλα την τηλεόραση κ σήμερα την παρέλαβα στο σπίτι. Ακριβώς σε δύο μέρες, οπότε ίσως βελτιώθηκαν τα πράγματα :hi::hi: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.