Jump to content



ερώτηση για RMA πλαισίου


stathid90

Recommended Posts

Τελικα,στο Πλαισιο ειναι πολυ τραγικοι! Ακου εκει να τους πας 4870 να σου την τσεκαρουν να την βρουν χαλασμενη και ακουσον ακουσον παιδια του εδωσαν αλλη 4870 με το ζορι!

Φανταζομαι σκηνικο, δεν την θελω θα την παρεις!

Παραπονιουμαστε για αλλα μαγαζια οτι δεν μας τα αλλαζουν και με το πλαισιο κανουμε την τρελη του χωριου!!! :hehe:

Παντως και απο ασχετα μηνυματα που λαμβανω στο box μου, φανταζονται καποιοι οτι με ενα rma στην ΑΤΙ θα παρουν 5870! Παιδια υπαρχει και nvidia... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το Πλαίσιο μια φορά που έκανα rma και η τρέχουσα τιμή ήταν μεγαλύτερη της αρχικής (έτυχε), μου πιστώσαν ΑΡΧΙΚΗ αξία και όχι τρέχουσα. Αυτά για να καταλάβεις τι παίζει με το εν λόγω κατάστημα.

αντιθετα ομως, εμενα μια φορα (πριν κανα 6μηνο) σε ενα δισκο almost DOA , οταν βρηκα ευκαιρια και τον επεστρεψα μετα απο κανα 2μηνο μου πιστωσαν την τρεχουσα τιμη που ηταν κανα 20αρικο κοντα μεγαλυτερη

Link to comment
Share on other sites

Παντως απ οτι εχει φανει στο παρελθον, ειναι και λιγο στο χερι και την διαθεση του υπαληλου το τι ακριβως θα γινει και το πως θα σε εξυπηρετησουν. Παντως εμενα δεν μου ακουγεται τοσο τραγικο αφου υπηρχε 4870 να του δωσουν 4870...

Link to comment
Share on other sites

ήμουν ένα βήμα πριν να βάλω αγγελία για την 4870 όταν μου άρχισε τα ωραία κόλπα [fan μόνιμα στο 100 % , ρίγες στα games] οπότε όταν πήγα να πάρω το πιστωτικό είδα μία κάρτα μπροστά μου και ξενέρωσα απίστευτα :p

αλλά τέλος καλό όλα καλά

Link to comment
Share on other sites

2. Εμένα στο eshop πάντα μου πιστώνουν το αρχικό ποσό. Όσο για το Πλαίσιο μια φορά που έκανα rma και η τρέχουσα τιμή ήταν μεγαλύτερη της αρχικής (έτυχε), μου πιστώσαν ΑΡΧΙΚΗ αξία και όχι τρέχουσα. Αυτά για να καταλάβεις τι παίζει με το εν λόγω κατάστημα.

Εμένα στο e-shop με ταλαιπώρησαν αφάνταστα με διάφορες προφάσεις και μέχρι να πουλήσουν όλες τις ACRyan. Ποιοι άτυχοι να τις έχουν σήμερα νομίζοντας ότι δουλεύουν σωστά;

Για το Πλαίσιο και εγώ είχα πάρει πρόσφατα πιστωτικό μεγαλύτερο της τιμής αγοράς, μιας και η αγορά είχε γίνει εντός των καλοκαιρινών εκπτώσεων. Μάλιστα είχα αναφέρει την τιμή αγοράς από το τηλ. στο παιδί που είχε πάρει για να με ενημερώσει. Όταν του είχα πει την τιμή αγοράς κόμπλαρε, διότι προφανώς κατάλαβε ότι το πιστωτικό ήταν μεγαλύτερο, αλλά όπως αποδείχτηκε δεν την άλλαξε. Εννοείται ότι τα επιπλέον 15€ ξανά πήγαν στο Πλαίσιο.

ήμουν ένα βήμα πριν να βάλω αγγελία για την 4870 όταν μου άρχισε τα ωραία κόλπα [fan μόνιμα στο 100 % , ρίγες στα games] οπότε όταν πήγα να πάρω το πιστωτικό είδα μία κάρτα μπροστά μου και ξενέρωσα απίστευτα :p

αλλά τέλος καλό όλα καλά

Καλορίζικη η 5770.

Link to comment
Share on other sites

Το πλαισιο συνηθως πιστωνει στην τελευταια τιμη του προιοντος.Θεωρω οτι αν το συστημα δεν εχει περασμενη την τελευταια τιμη για τον α-β λογο (παλιο προιον κτλ) σε πιστωνουν με βαση την αποδειξη.

Απο εδω και περα απο προσωπικη εμπειρια.

Παντα να εισαι ευγενικος αφου και τα ατομα εκει υπαλληλοι και δεν εχουν με κανεναν κανενα προσωπικο προβλημα.Αν παω κατι για ελεγχο αναφερω για πιστωτικο στον τεχνικο εφοσον ειναι δυνατον.Αν τελικα πανε να μου δωσουν το ιδιο προιον και δεν το θελω απλα λεω οτι οσο καιρο το ειχαν στο σερβις αγορασα αλλο για να κανω την δουλεια μου οποτε αν ειναι δυνατον να με πιστωσουν (99% πιανει).Αν δεν πιασει ,απλα περνεις οπως ειναι σφραγισμενο το καινουργιο με την αποδειξη αγορας της ιδιας μερας (αφου σου κοβουν καινουργια) πας σε αλλο πλαισιο και το επιστρεφεις ζητωντας πιστωτικο λεγοντας για αστοχη αγορα.

Δεν υπαρχει λογος να μην σε εξυπηρετισουν.

Απλα ευγενεια παντα.

Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι!

Όσο για σένα Blinky έχω να σου πω δύο πράγματα:

1. Τα πιστωτικά πρέπει να είναι στην αξία αγοράς φίλε. Και αν έχεις απορία ρώτα στην τοπική εφορία σου τι κυρώσεις υπάρχουν όταν κόβεις πιστωτικό σε μικρότερη αξία από το χρεωστικό τιμολόγιο (όταν με αυτό ακυρώνεται το αρχικό ενώ το κατάστημα έχει εισπράξει το ποσό μαζί με τον ΦΠΑ, και ξαναγίνεται αγορά επί της ουσίας μικρότερης αξίας και ο ΦΠΑ που εισπράτει το κράτος είναι μικρότερος από τον αναλογούμενο. Μιλάμε για φοροδιαφυγή).

2. Εμένα στο eshop πάντα μου πιστώνουν το αρχικό ποσό. Όσο για το Πλαίσιο μια φορά που έκανα rma και η τρέχουσα τιμή ήταν μεγαλύτερη της αρχικής (έτυχε), μου πιστώσαν ΑΡΧΙΚΗ αξία και όχι τρέχουσα. Αυτά για να καταλάβεις τι παίζει με το εν λόγω κατάστημα.

Αυτο που λες για την εφορια δε το γνωριζω και πιθανοτατα εχεις δικιο με βαση το γραμμα του νομου. Αλλα συζηταμε για πρακτικες λυσεις, γιατι αν και το πλαισιο το πηγαινε εντελως τυπικα, ξεχνα και τα πιστωτικα και ολα, θα σου ελεγε "οκ, την στελνω στην Sapphire και οτι μου στειλουν σου δινω πισω, ελα σε 10 μερες". Πρακτικα λοιπον εφοσον σου κανει μια "εξυπηρετηση" βλεπουμε πως μπορει να λειτουργησει σωστα το συστημα, και νομιζω οτι τα παραδειγματα που σου εφερα δειχνουν οτι σε καποιες περιπτωσεις που εχουν περασει 1-2 χρονια ειναι αστειο (με βαση την απλη λογικη) να πρεπει να παρεις την πληρη αρχικη αξια του προιοντος σε ενα χωρο οπως των ηλεκτρονικων που η απαξιωση των προιοντων ειναι ραγδαια.

Αποκει και περα το τι κανει το πλαισιο στην πραξη, απο προσωπικη εμπειρια ειναι οτι να'ναι......ή οτι καβλωσει στον εκαστοτε τεχνικο ή ταμεια.

Μερικα παραδειγματα προσωπικης εμπειριας :

1) Μου χαλαει καρτα 7950GT κατηργημενη, και που ειχε αγοραστει 70 ευρω σε ξεστοκαρισμα. Την ελεγχουν και μου δινουν πιστωτικο 254 ευρω....(προφανως η τελευταια τιμη συστηματος) παρολο που η αποδειξη εγραφε 70...

2) Μου χαλαει δισκος seagate 1tb που ειχε αγοραστει 77 ευρω και τοτε κοστιζε 72. Επειδη δεν ειχαν να μου τον αντικαταστησουν με ιδιο μου δινουν samsung 1tb. Επειδη δεν τον ηθελα μου λενε "οκ πηγαινε στην αναβαθμιση καντον επιστροφη και παρε οποιον θες". Το κανω, και επειδη ο samsung κοστιζε 86 ευρω παιρνω πιστωτικο 86....και αγοραζω παλι τον seagate καινουριο και μου μενουν 14 ευρω...

3) Μου χαλαει abit IP35 pro αγορασμενη 140ε, κατηργημενη πλεον και με τελευταια τιμη στο συστημα 50 ευρω. Μου την αλλαζουν με ECS P45 (καλυτερη θεωρητικα, η abit ηταν p35) και στην αποδειξη φαινεται οτι η αγορα της ECS εγινε στα 50 ευρω (ενω η τρεχουσα τιμη τηε ECS ηταν 100). Κανω επιστροφη την ECS γιατι δεν την ηθελα και παιρνω 50 ευρω πιστωτικο.

4) Μου χαλανε μνημες mushkin 4gb αφορασμενες στα 100 και αξιας 75 εκεινη τη στιγμη. Δεν ειχαν ιδιες και μου δινουν corsair που κοστιζαν 99 ευρω...και στην αποδειξη φαινεται οτι πιστωθηκα 20 ευρω απο τις mushkin και αγορασα με 20 τις corsair. Παω να τις γυρισω και προφανως μου λενε οτι θα παρω 20 ευρω και δεν αξιζει...

Λοιπον, στο σεναριο 1 καταλαβαινεις οτι ο τεχνικος απλα τον επαιξε κανονικοτατα και μου χαρισε σχεδον 200 ευρω...αποτι φανταζομαι δεν κοιταξε καν την αποδειξη, ειδε απλα στο συστημα οτι τελευταια τιμη στην καρτα ηταν 254 και τυπωσε σε αυτην την τιμη το πιστωτικο.

Στο σεναριο 2 μαλλον τον επαιξε η ταμιας....ή ο τυπος στην αναβαθμιση που στο χαρτακι που μου εδωσε για την ταμια δεν εγραψε την τιμη των 72 ευρω. Παλι με πιστωσαν με βαση το ποσο κοστιζε ο samsung ενω στην αποδειξη απο το service φαινοταν οτι πηρα τον samsung με εκπτωση ωστε να ερθει μια η αλλη με τον seagate.

Στο σεναριο 3 ολα εγιναν σωστα, απλα καποιος θα μπορουσε να γκρινιαξει οτι τελικη τιμη συστηματος 50 ευρω για αυτη τη μητρικη ειναι μικρη....ωστοσο εγω πιστευω ηταν δικαια για μια 2 ετων μητρικη. Αγοραζα καινουρια μητρικη παραπλησια με αυτα τα λεφτα? ΟΧΙ, αλλα στην τελικη μου δωσανε μητρικη των 100 ευρω αμα ηθελα την κραταγα.

Στο σεναριο 4 δε ξερω πως προεκυψε αυτη η τιμη των 20 ευρω....ειδικα οταν τις αρχικες μου μνημες τις εβλεπα στο internet στα 75.... δε λεω μου δωσανε καλυτερες μνημες, αλλα με εγκλωβισαν να τις κρατησω, γιατι να παρω 20 ευρω απλα ηταν αστειο... Τελικα τις κρατησα και τις πουλησα 70, μικρο το κακο.

Οπως βλεπεις δεν υπαρχει κοινη λογικη στα 4 σεναρια....παιζει ρολο σε ποιον θα κατσεις στην ολη αλυσιδα τεχνικος->(αναβαθμιση)->ταμειο. Στα σεναρια 1 και 2 επωφεληθικα απο μ@λ@κι@ καποιου, στο 3 εγινε οτι επρεπε, και στο 4 με ζημιωσανε παλι απο μ@λ@κι@ καποιου, που δυστυχως δε το προσεξα εγκαιρως αλλιως δε θα το ειχα δεχτει.

Η αποψη που εχω σχηματισει παντως, ειναι οτι σε περιπτωση που δε θες το ιδιο προιον ή λιγο καλυτερο αν δεν υπαρχει το ιδιο, και ζητησεις πιστωτικο, η λογικη σειρα ειναι η εξης : 1) Κοιτανε την τρεχουσα(=τελευταια αν ειναι καταργημενο) τιμη του προιοντος. Αν ειναι μεγαλυτερη απο την τιμη αγορας που φαινεται στην αποδειξη σου, τοτε πιστωνεσαι την τιμη αγορας. Αν ειναι μικροτερη (το φυσιολογικο) τοτε πιστωνεσαι αυτην την τιμη. Αν παλι δε σου αρεσουν τα λεφτα που θα παρεις πιστωτικο και απαιτησεις ιδιο ή καλυτερο προιον, τοτε βρισκουν ενα αντικειμενικα ισαξιο/καλυτερο (εδω χωραει και λιγη κουβεντα βεβαια γιατι ειανι και λιγο υποκειμενικο....στην περιπτωση της μητρικης μου, θα μπορουσε να πει κανεις "ναι οκ μου δινεις p45 που ειναι καλυτερο, αλλα εχει καμια σχεση η ECS Με την Abit στο overclock?" ή ενας ακυρος ψειρας θα μπρουσε να βρει μια λεπτομερεια που εχει η Abit και δεν εχει η ECS και να πει "ναι αλλα η παλια μου μητρικη ειχε και δευτερο lan, αυτη δεν εχει....αρα χειροτερη") και σου το δινουν χωρις προσθετο κοστος, αλλα η αποδειξη αγορας του κοβεται στην τρεχουσα αξια του χαλασμενου.

Οτιδηποτε αλλο συμβει, μαλλον καποιος εχει κανει λαλακια στην ολη αλυσιδα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες για την εφορια δε το γνωριζω και πιθανοτατα εχεις δικιο με βαση το γραμμα του νομου. Αλλα συζηταμε για πρακτικες λυσεις, γιατι αν και το πλαισιο το πηγαινε εντελως τυπικα, ξεχνα και τα πιστωτικα και ολα, θα σου ελεγε "οκ, την στελνω στην Sapphire και οτι μου στειλουν σου δινω πισω, ελα σε 10 μερες". Πρακτικα λοιπον εφοσον σου κανει μια "εξυπηρετηση" βλεπουμε πως μπορει να λειτουργησει σωστα το συστημα, και νομιζω οτι τα παραδειγματα που σου εφερα δειχνουν οτι σε καποιες περιπτωσεις που εχουν περασει 1-2 χρονια ειναι αστειο (με βαση την απλη λογικη) να πρεπει να παρεις την πληρη αρχικη αξια του προιοντος σε ενα χωρο οπως των ηλεκτρονικων που η απαξιωση των προιοντων ειναι ραγδαια.

Κατά πρώτον όταν σου κάνουν RMA, δεν σου κάνουν ΚΑΜΙΑ εξυπηρέτηση. Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να αντικαταστήσει το προϊόν, και μάλιστα εντός συγκεκριμένου χρονικού ορίου. Ο πωλητής είναι ο υπεύθυνος για την αντικατάσταση του προϊόντος του end user σύμφωνα με το νόμο, και όχι ο προμηθευτής.

Μάλιστα αν αργήσει πάνω από 10 ή 15 μέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο είναι και είναι πολύ πρωϊ για να το ψάχνω) έχεις και άλλα δικαιώματα όπως να ζητήσεις προσωρινά κάποιο άλλο προιόν για να κάνεις δουλειά σου μέχρι να σου το αλλάξουν το RMA, μέχρι ειδικές ρήτρες, μείωση του τιμήματος, κ.λ.π.

Όσο για το 1-2 χρόνια που λες, καταρχήν εμένα δεν με ενδιαφέρει τι κάνει το μαγαζί. Με ενδιαφέρει τι ορίζει ο νόμος. Και στην τελίκή 2 χρόνια είναι η εγγύηση, δεν είναι... 100! Δεν μπορεί το κάθε μαγαζάκι να προσφέρει τυπικά σωστές υπηρεσίες RMA για ένα διάστημα 24 μηνών από την αγορά; Ναι το ξέρω ότι κόσμος καίει hardware εντός εγγύησης για να κάνει upgrade τσάμπα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή μερικοί το παίζουν "έξυπνοι" πως πρέπει το κάθε κατάστημα να αντιμετωπίζει όποιον πάει για RMA σαν τέτοιον!

Και να σου πω και κάτι; Απαξίωση των ηλεκτρονικών είπες ε; Την απαξίωση της ΤΣΕΠΗΣ σου όταν πάρεις πριν 12 μήνες κάτι 500-600 ευρώ και σου χαλάει 1 χρόνο μετά και παίρνεις... 100; Καλή φάση; Λάθος! Αυτά είναι ασόβαρα πράγματα.

Και όπως παραδέχτηκες είναι και φορολογικά λάθος. Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε ένας ελεγκτής του ΣΔΟΕ για όλα αυτά!

Επειδή έχω δύο φίλους που δουλεύουν στο Πλαίσιο, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι υπάρχει ρητή εντολή για πιστωτικά στην τελευταία τρέχουσα τιμή.

Να σου πω κι εγώ λοιπόν μερικές εμπειρίες μου από το E-shop:

1. Έχουν αγοραστεί μνήμες 2GB DDR2 OCZ (την εποχή που οι DDR2 ήταν ακόμα πανάκριβες) στην τιμή των 170 ευρώ το σετ. Χτυπάει το ένα στικ, επιστρέφονται στο eshop. Τρέχουσα τιμή 110 ευρώ, πιστωτικό 170 ευρώ.

2. Διαλύεται ένα Silentwater της Tt, το επιστρέφω και μου κόβουν τιμή αγοράς (90 ευρώ) και όχι τρέχουσα (50 ευρώ).

3. Χαλάει ένα Tidewater+ επίσης της Tt, πιστωτικό στην τιμή αγοράς επίσης.

Δεν είναι δυνατόν να σου κόβουν πιστωτικό σε τιμή διαφορετική της αγοράς, είτε είναι μεγαλύτερο είτε μικρότερο.

Απο κει και πέρα όποιος θέλει ας ψωνίζει από Πλαίσιο, δεν κουμαντάρω εγώ το πορτοφόλι κανενός. Άλλος ψωνίζει από εκεί λόγω της ανακύκλωσης (είναι οικολόγος ίσως... ?), άλλος από το eshop, άλλος από multirama, και πάει έτσι...

Εγώ προσωπικά (και το έχω πει επανειλλημένως) από μαγαζί που συχνά-πυκνά πουλάει μεταχειρισμένα/επιστροφές για.. καινούργια (και το έχω δει και με τα ματάκια μου αυτό που λέω), δεν αγοράζω. Στην τελική ας τα βάλουνε σε κανα Turbo-X/ΟΕΜ. Έλεος!

Link to comment
Share on other sites

Ε μην μας βγάζεις και το e-shop καλύτερο που αν δεν έχεις μέσο πρέπει να πας παρέα με ΙΝΚΑ ΣΙΚΑ ΜΙΚΑ και τις ειδικές δυνάμεις του στρατού για να σου κάνουν RMA. Το πιστωτικό εσένα προσωπικά μπορεί να στο δίνουνε στην τιμή αγοράς διότι μπορεί να τυγχάνεις καλύτερης αντιμετώπισης από τον άλλον που θα του πουν χίλιες δύο μπαρούφες για να μην του κάνουν το RMA. Αυτά που γλυτώνουν από τον άλλον τα δίνουν σε σένα.

:giveup::giveup::giveup::giveup:

Link to comment
Share on other sites

Ε μην μας βγάζεις και το e-shop καλύτερο που αν δεν έχεις μέσο πρέπει να πας παρέα με ΙΝΚΑ ΣΙΚΑ ΜΙΚΑ και τις ειδικές δυνάμεις του στρατού για να σου κάνουν RMA. Το πιστωτικό εσένα προσωπικά μπορεί να στο δίνουνε στην τιμή αγοράς διότι μπορεί να τυγχάνεις καλύτερης αντιμετώπισης από τον άλλον που θα του πουν χίλιες δύο μπαρούφες για να μην του κάνουν το RMA. Αυτά που γλυτώνουν από τον άλλον τα δίνουν σε σένα.

:giveup::giveup::giveup::giveup:

Αν και έχεις δίκιο για την διαφορετική αντιμετώπιση ανάλογα τον πελάτη, και παλαιότερα το έχω πει και μόνος μου ότι μου δίνεται αυτή η εντύπωση γενικά με αυτά που ακούω (το είχα πει σε άλλο forum). Αλλά δεν μπορώ να μην αναφέρω γεγονότα που έχουν συμβεί σε εμένα. Τι να κάνουμε;

Και δεν έβγαλα το e-shop καλύτερο ή χειρότερο του Πλαισίου, εγώ απλά αναφέρω συγκεκριμένα περιστατικά. Και έχω κι άλλα διαθέσιμα στοιχεία για όλα όσα αναφέρω (δεν είναι λόγια του αέρα, και έχω πλήρη συναίσθηση του τι γράφω), αλλά δεν έχω σκοπό να τα ανεβάσω στο παρόν forum για ευνόητους λόγους.

Τώρα για τα πιστωτικά και την αντιμετώπιση ανάλογα τον πελάτη να σου επισημάνω το εξής: Η 1η περίπτωση που ανέφερα με τις OCZ ήταν σε τιμολόγιο φίλου και δεν "φαινόμουνα" πουθενά εγώ στην παραγγελία. Έβγαλα αριθμό RMA και τα έστειλα με Courier. Δεν πήγα καν σε κατάστημα ή στο service. Μία βδομάδα μετά οι μνήμες είχαν πιστωθεί στην αρχική αξία τους.

Και βασικά το καλύτερο support που έχω δει δεν το έχει κανείς από τους δύο "μεγάλους". Το έχει η Checkmate για μένα (κι ας είναι λίγο πιο ακριβοί στις τιμές τους).

Link to comment
Share on other sites

Τιμολόγιο = εταιρικός πελάτης? Έχεις δίκιο ότι "διαλέγουν" που θα εξυπηρετήσουν σωστά. Ανάλογα με το σε ποια κατηγορία ανήκει ο πελάτης ή τα κέφια του καθενός. Το κακό με το e-shop είναι ότι κάνει την λαδιά σε πολύ περισσότερο κόσμο από ότι το Πλαίσιο. Δηλαδή όταν βλέπεις threads του στυλ "Το Πλαίσιο καθυστέρησε το RMA 3 ώρες", ή πρόσφατα "Μου δώσανε 4870 στην θέση της 4870", απλά δεν υπάρχουν threads για το e-shop αυτού του τύπου. Υπάρχουν threads του στυλ "Είμαι πολύ τυχερός που ξεμπέρδεψα μέσα σε 3 μέρες".

Το καλύτερο RMA νομίζω το έχουν τα καταστήματα με νοοτροπία εξωτερικού. Lidl, Carrefour, Mediamarkt και υποθέτω Saturn. Δεν ξέρω αν ποτέ αντιμετώπισε κάποιος πρόβλημα με αυτούς, αυτό που έχω δει προσωπικά είναι ότι σου δίνουν επιτόπου χρήματα/πιστωτικό.

Link to comment
Share on other sites

Τιμολόγιο = εταιρικός πελάτης? Έχεις δίκιο ότι "διαλέγουν" που θα εξυπηρετήσουν σωστά. Ανάλογα με το σε ποια κατηγορία ανήκει ο πελάτης ή τα κέφια του καθενός. Το κακό με το e-shop είναι ότι κάνει την λαδιά σε πολύ περισσότερο κόσμο από ότι το Πλαίσιο. Δηλαδή όταν βλέπεις threads του στυλ "Το Πλαίσιο καθυστέρησε το RMA 3 ώρες", ή πρόσφατα "Μου δώσανε 4870 στην θέση της 4870", απλά δεν υπάρχουν threads για το e-shop αυτού του τύπου. Υπάρχουν threads του στυλ "Είμαι πολύ τυχερός που ξεμπέρδεψα μέσα σε 3 μέρες".

Ένα ένα ρε man. Καταρχήν αν κάποιος ανοίξει thread γκρινιάζοντας π.χ. "Το Πλαίσιο μου άλλαξε σε 3 ώρες το part".. ε κι εγώ θα κράξω! Προφανώς δεν μιλάω για τέτοιες περιπτώσεις.

Και φυσικά δεν λέω ούτε κατά διάνοια ότι το eshop κάνει ταχύτερα RMA από το Πλαίσιο, γιατί αν έλεγα κάτι τέτοιο θα έπεφτε το ταβάνι να με πλακώσει, θα με έδιωχνε από το σπίτι το ίδιο μου το κρεβάτι, κ.λ.π. ;)

Όσο για το τιμολόγιο τώρα, όταν είπα τιμολόγιο δεν μίλαγα για τιμολόγιο εταιρίας... Απλά και η απόδειξη "τιμολόγιο" είναι με την έννοια της τιμολόγησης στον πελάτη (όπως και το πιστωτικό τιμολόγιο ισχύει είτε ο πελάτης αγόρασε με απόδειξη είτε με τιμολόγιο). Απλά η απόδειξη σε σχέση με το τιμολόγιο εταιρίας είναι πως ο ΦΠΑ δεν θεωρείται έξοδο αλλά το καλύπτει ο πελάτης από την τσέπη του (δεν επιστρέφεται δηλαδή). Για την ιστορία να σου πω πως δεν ήταν εταιρικός πελάτης αλλά ιδιώτης.

Το καλύτερο RMA νομίζω το έχουν τα καταστήματα με νοοτροπία εξωτερικού. Lidl, Carrefour, Mediamarkt και υποθέτω Saturn. Δεν ξέρω αν ποτέ αντιμετώπισε κάποιος πρόβλημα με αυτούς, αυτό που έχω δει προσωπικά είναι ότι σου δίνουν επιτόπου χρήματα/πιστωτικό.

Δεν ψωνίζω από τέτοια μαγαζιά hardware οπότε δεν έχω άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ξέρω ότι κόσμος καίει hardware εντός εγγύησης για να κάνει upgrade τσάμπα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή μερικοί το παίζουν "έξυπνοι" πως πρέπει το κάθε κατάστημα να αντιμετωπίζει όποιον πάει για RMA σαν τέτοιον!

εγώ μια φορα μετά το σίριαλ που είχα με το pc που πέθανε πιστεύω πως άμα μου καεί έστω και το πληκτρολόγιο και πάω στο κατάστημα απειλείται άμεσα η σωματική μου ακεραιότητα...

...όταν πήγα 2 τροφοδοτικά high end DOA δεν το πίστευαν, (άσε που πλέον στο τηλέφωνο με αναγνωρίζουν από την φωνή). αλλα η συμπεριφορά ήταν λες και εγώ έκαψα τα doa τροφοδοτικά, έτσι από βίτσιο. (που δεν είμαι καν σίγουρος άμα γίνετε να κάψεις εσκεμμένα τροφοδοτικό χωρίς να το ανοίξεις)

Link to comment
Share on other sites

εγώ μια φορα μετά το σίριαλ που είχα με το pc που πέθανε πιστεύω πως άμα μου καεί έστω και το πληκτρολόγιο και πάω στο κατάστημα απειλείται άμεσα η σωματική μου ακεραιότητα...

...όταν πήγα 2 τροφοδοτικά high end DOA δεν το πίστευαν, (άσε που πλέον στο τηλέφωνο με αναγνωρίζουν από την φωνή). αλλα η συμπεριφορά ήταν λες και εγώ έκαψα τα doa τροφοδοτικά, έτσι από βίτσιο. (που δεν είμαι καν σίγουρος άμα γίνετε να κάψεις εσκεμμένα τροφοδοτικό χωρίς να το ανοίξεις)

Άσε τα αυτά!!! :p Αφού το ξέρουμε ότι έκανες.. overclocking στα τροφοδοτικά! :D

Link to comment
Share on other sites

Kαι να που ήρθε και η σειρά μου......παραγγελία χθές από πλαίσιο μερικά κομμάτια (τροφοδοτικό,μνήμες,σκληρό,κάρτα γραφικών και μητρική), παραλαβή σήμερα. Πρόκειται για αυτήν,http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/Motherboards/MSI-P55M-GD45-s1156-DDR3-P55-P55M-GD45.htm η οποία μου ήρθε χωρίς ζελατίνα, και με μερικα υπολείματα πάστας στο καπάκι (πολύ μικρά) και εμφανή σημάδια 'ολίγης' χρήσης.

Το αστείο είναι πως χθές κόστιζε 87€ και σήμερα έχει 97€! Θα πάω σε λίγο ευγενικά να ζητήσω να μου δώσουν μια σφραγισμένη και να πάρουν πίσω αυτήν....Αν όμως ΔΕΝ, τότε το σενάριο έχει βάσεις για να πάρει πολύύ τρελή τροπή!!

Link to comment
Share on other sites

Kαι να που ήρθε και η σειρά μου......παραγγελία χθές από πλαίσιο μερικά κομμάτια (τροφοδοτικό,μνήμες,σκληρό,κάρτα γραφικών και μητρική), παραλαβή σήμερα. Πρόκειται για αυτήν,http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/Motherboards/MSI-P55M-GD45-s1156-DDR3-P55-P55M-GD45.htm η οποία μου ήρθε χωρίς ζελατίνα, και με μερικα υπολείματα πάστας στο καπάκι (πολύ μικρά) και εμφανή σημάδια 'ολίγης' χρήσης.

Το αστείο είναι πως χθές κόστιζε 87€ και σήμερα έχει 97€! Θα πάω σε λίγο ευγενικά να ζητήσω να μου δώσουν μια σφραγισμένη και να πάρουν πίσω αυτήν....Αν όμως ΔΕΝ, τότε το σενάριο έχει βάσεις για να πάρει πολύύ τρελή τροπή!!

Εδω και πολυ καιρο το πλαισιο εχει κανει την ανακυκλωση προιοντων θρησκεια...

Ας ελπισουμε να σταματησει αυτο...ή τουλαχιστον να τα καθαριζουν καλα και να βαζουν ολα τα σακουλακια μεσα...

Φανταζεσαι να σου πουνε στην αλλαζουμε αλλα θα σκασεις 10 ευρω επιπλεον για την αλλαγη αφου η τιμη ανεβηκε!!! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.