Jump to content



Αναμένοντας την ... "Μερικώς τιμολογημένη" από το Πλαίσιο και τη μεταφορική του!!!


AgentCain

Recommended Posts

1- Ποιός νομίζετε ότι θα πληρώσει τις ποιό ακριβές υπηρεσίες της νέας και ποιό έμπιστης μεταφορικής υπηρεσίας ;;;;

2- Πιστεύετε ότι οι «μεγάλες» και «ποιό αξιόπιστες» μεταφορικές έχουν και από ένα γραφείο στην κάθε μικρή πόλη/κωμόπολη και χωριό της επαρχίας αλλά από καθαρή τσιγκουνιά το Πλαίσιο επιλέγει τον κάθε έναν τοπικό Μαγειρόπουλο ;;;;

3- Νομίζετε ότι ξέρετε από μηχανογράφηση και ειδικά από ελληνικούς νόμους οπότε είναι απλά μερικά κλίκ υπόθεση να φτιαχθεί real-time online σύστημα τιμολόγησης ;;;;

Τα παραπάνω είναι μερικά μόνο από τα θέματα από της καθημερινής πραγματικότητας της αγοράς και των καταστημάτων λιανικού εμπορίου.

Δεν υποστηρίζω κανένα Πλαίσιο αλλά επειδή δεν γνωρίζετε μερικά πράγματα μην πετάτε ότι νά΄ναι και ειδικά ότι άπτεται των περιβόητων ελληνικών νόμων λειτουργίας των καταστημάτων και αποθηκών...

Link to comment
Share on other sites

μη τους δινεις ιδεες γιατι μετα θα προσλαβουν πακιστανους για 1 ευρω την ωρα

Δεν τους δίνει καθόλου (νέες) ιδέες ...

Τον έχουν προλάβει ήδη ...

Πήγαινε να δεις την αποθήκη του e-shop στο Μενίδι ...

:sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Nαι, αλλά σε θέματα: online απόθεμα & ενημέρωση ηλ. καταστήματος, και σε ποιότητα υπηρεσιών παράδοσης το eshop είναι μίλια μπροστά από το Πλαίσιο, έτσι;

Αυτοί πως τα κατάφεραν; Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. ;)

Άλλο αν σε RMA είναι επϊεικώς μέτριοι (επϊεικώς είπα). Το κάθε κατάστημα έχει τα υπέρ και τα κατά, σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Nαι, αλλά σε θέματα: online απόθεμα & ενημέρωση ηλ. καταστήματος, και σε ποιότητα υπηρεσιών παράδοσης το eshop είναι μίλια μπροστά από το Πλαίσιο, έτσι;

Αυτοί πως τα κατάφεραν; Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο...

Μην τα μπλέκεις...

Είναι άλλο πράμα να έχεις και να παρακολουθείς μηχανογραφικά 1-2-3 «αποθήκες» και άλλο πράμα 30-40.

Διότι το κάθε κατάστημα με έναν φυσικό χώρο όπου αοπθηκεύονται τα προϊόντα θεωρείτε από το νόμο σαν ξεχωριστή «αποθήκη» με διαφορετικά αποθέματα και οι μετακινήσεις εμπορευμάτων από το ένα στο άλλο θέλουν χαρτιά.

Παράδειγμα.

Έχω στην κεντρική αποθήκη μου (Αθήνα) 10 μπόρντ και στο κατάστημα (Αλεξανδρούπολη) 1 μπόρντ.

Λογιστικά έχω 11 μπόρντ.

Στέλνω από την κεντρική αποθήκη 5 μπόρντ στο κατάστημα. (με μεταφορική χρειάζονται 2 μέρες)

Πόσα μπόρντ έχω τώρα ;;;

Έχω 5 στην αποθήκη και 1 στο κατάστημα... :boxed:

Τα 5 που είναι στο δρόμο ΔΕΝ φαίνονται στην αποθήκη αφού έχουν φύγει από εκεί.

Αλλά ΟΥΤΕ και στο κατάστημα φαίνονται αφού ΔΕΝ τα παρέλαβαν ακόμα.

Άρα, αν εγώ σαν πελάτης θελήσω να παραγγείλω 6 μπόρντ ΔΕΝ θα μπορέσω να τα έχω αφού η ποσότητα αυτή δεν υπάρχει πουθενά σαν λογική και υπαρκτή αλλά μόνο σαν λογιστική...

Αν υπολογίσεις τον αριθμό των καταστημάτων με τις αντίστοιχες αποθήκες τους,τις καθημερινές μεταφορές που γίνονται ΑΛΛΑ και τις πωλήσεις και επιστροφές που κάνουν τα καταστήματα θα καταλήξεις με ένα πάζλ που είναι εξαιρετικά δύσκολο να το παρακολουθήσεις real time...

Στο παραπάνω παράδειγμα μεταφορά έχω ΜΟΝΟ αποθήκη <=> καταστήματα και όχι κατάστημα <=> κατάστημα γιατί ο νόμος φρόντισε και τα έμπλεξε τόσο πολύ που είναι εξαιρετικά δύσκολο το τελαυταίο να γίνει...

Link to comment
Share on other sites

Μην τα μπλέκεις...

Είναι άλλο πράμα να έχεις και να παρακολουθείς μηχανογραφικά 1-2-3 «αποθήκες» και άλλο πράμα 30-40.

Διότι το κάθε κατάστημα με έναν φυσικό χώρο όπου αοπθηκεύονται τα προϊόντα θεωρείτε από το νόμο σαν ξεχωριστή «αποθήκη» με διαφορετικά αποθέματα και οι μετακινήσεις εμπορευμάτων από το ένα στο άλλο θέλουν χαρτιά.

Παράδειγμα.

Έχω στην κεντρική αποθήκη μου (Αθήνα) 10 μπόρντ και στο κατάστημα (Αλεξανδρούπολη) 1 μπόρντ.

Λογιστικά έχω 11 μπόρντ.

Στέλνω από την κεντρική αποθήκη 5 μπόρντ στο κατάστημα. (με μεταφορική χρειάζονται 2 μέρες)

Πόσα μπόρντ έχω τώρα ;;;

Έχω 5 στην αποθήκη και 1 στο κατάστημα... :boxed:

Τα 5 που είναι στο δρόμο ΔΕΝ φαίνονται στην αποθήκη αφού έχουν φύγει από εκεί.

Αλλά ΟΥΤΕ και στο κατάστημα φαίνονται αφού ΔΕΝ τα παρέλαβαν ακόμα.

Άρα, αν εγώ σαν πελάτης θελήσω να παραγγείλω 6 μπόρντ ΔΕΝ θα μπορέσω να τα έχω αφού η ποσότητα αυτή δεν υπάρχει πουθενά σαν λογική και υπαρκτή αλλά μόνο σαν λογιστική...

Αν υπολογίσεις τον αριθμό των καταστημάτων με τις αντίστοιχες αποθήκες τους,τις καθημερινές μεταφορές που γίνονται ΑΛΛΑ και τις πωλήσεις και επιστροφές που κάνουν τα καταστήματα θα καταλήξεις με ένα πάζλ που είναι εξαιρετικά δύσκολο να το παρακολουθήσεις real time...

Στο παραπάνω παράδειγμα μεταφορά έχω ΜΟΝΟ αποθήκη <=> καταστήματα και όχι κατάστημα <=> κατάστημα γιατί ο νόμος φρόντισε και τα έμπλεξε τόσο πολύ που είναι εξαιρετικά δύσκολο το τελαυταίο να γίνει...

όπως έλεγε και ο δεν θυμάμαι ποιος...

...δεν με νοιάζει πως θα το κάνετε και που θα το κάνετε, εμενα ενημερώστε με μονο πως έγινε.

και νομος...

...κρατικό είναι το πλαίσιο? δεν το κατάλαβα αυτό?

δηλαδή το να έχεις 11 board και μια σημείωση πως 5 πάνε στην αποθήκη 2 είναι παράνομο θέλεις να μας πεις?...

edit: και τι με νοιάζει εμενα τα τεχνικά προβλήματα που έχεις. δεν με πληρώνεις, σε πληρώνω! και από την στιγμή που λες κάτι πρέπει να κόψεις το κεφάλι σου να το κανεις!

πάνε εσέι στα goodys και ζητα ένα cheez και να σου το κάνουν χωρίς μπιφτέκι γιατί η αγελάδες στις νέα γουινέα είχαν κατάθλιψη και ο χασάπης λυπήθηκε να τις σκοτώσει στην κατάσταση που είναι για αυτό δεν έχουν κρέας και θα φας cheez χωρίς μπιφτέκι...

...και μετά πες μου πως θα το πάρεις το cheez και πως γενικά θα ξαναπάρεις από την συγκεκριμένη αλυσίδα

Link to comment
Share on other sites

dunkel_Stern

Μπορείς να σταματήσεις να αγοράζεις από το Πλαίσιο όπως εγώ έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το e-shop.

Παλιά του Μαστοράκη του κάνανε παράπονα διότι ο ANT1 δεν έδειχνε ντοκιμαντέρ. Όπως ορθά έλεγε ο άνθρωπος "Υπάρχει η ΕΡΤ. Όποιος θέλει να δει ντοκιμαντέρ ας δει από την ΕΡΤ". Αλλά δεν. Ο κόσμος έπρεπε να βλέπει το σήμα του ΑΝΤ1 όταν παρακολουθούσε το λιοντάρι να κυνηγάει την ζέβρα. Αν έβλεπε το σήμα της ΕΡΤ, το ίδιο ντοκιμαντέρ προφανώς... δεν ήταν το ίδιο!

Το Πλαίσιο πρέπει να επανεξετάσει το θέμα με τις μεταφορικές του. Από εκεί και πέρα όποιος ονειρεύεται το τέλειο Πλαίσιο, αντί να ζητάει να απολυθούν άτομα από την αποθήκη, ας αγοράζει από αλλού, ας αγοράζει για παράδειγμα από το e-shop και..... καλό RMA.

Link to comment
Share on other sites

Μην τα μπλέκεις...

Είναι άλλο πράμα να έχεις και να παρακολουθείς μηχανογραφικά 1-2-3 «αποθήκες» και άλλο πράμα 30-40.

Διότι το κάθε κατάστημα με έναν φυσικό χώρο όπου αοπθηκεύονται τα προϊόντα θεωρείτε από το νόμο σαν ξεχωριστή «αποθήκη» με διαφορετικά αποθέματα και οι μετακινήσεις εμπορευμάτων από το ένα στο άλλο θέλουν χαρτιά.

εχεις απολυτο δικιο στο δευτερο σκελος.

παραταυτα δεν εχεις στο πρωτο.

δουλευα επι σειρα ετον σε μεγαλο (τεραστιο) ομιλο λιανικης με χιλιαδες κωδικους (προιοντα) 4 κεντρικες αποθηκες και ισαριθμες τοπικες αποθηκες οσα και τα καταστηματα (πανω απο 40) και ουδεποτε ειχαμε προβλημα με τη παραολουθηση του αποθεματος. Ξεραμε ακομα και τι υπηρχε στο ραφι του καθε καταστηματος.

και ναι στις κεντρικες δουλευει η μιση μεση ανατολη

απλα η εταιρια εχει μηχανοργανωση και οχι κατι σαν μηχανοργανωση.

Link to comment
Share on other sites

Παράδειγμα.

Έχω στην κεντρική αποθήκη μου (Αθήνα) 10 μπόρντ και στο κατάστημα (Αλεξανδρούπολη) 1 μπόρντ.

Λογιστικά έχω 11 μπόρντ.

Στέλνω από την κεντρική αποθήκη 5 μπόρντ στο κατάστημα. (με μεταφορική χρειάζονται 2 μέρες)

Πόσα μπόρντ έχω τώρα ;;;

Έχω 5 στην αποθήκη και 1 στο κατάστημα... :boxed:

Τα 5 που είναι στο δρόμο ΔΕΝ φαίνονται στην αποθήκη αφού έχουν φύγει από εκεί.

Αλλά ΟΥΤΕ και στο κατάστημα φαίνονται αφού ΔΕΝ τα παρέλαβαν ακόμα.

Άρα, αν εγώ σαν πελάτης θελήσω να παραγγείλω 6 μπόρντ ΔΕΝ θα μπορέσω να τα έχω αφού η ποσότητα αυτή δεν υπάρχει πουθενά σαν λογική και υπαρκτή αλλά μόνο σαν λογιστική...

Δε νομίζω ότι είναι δύσκολο να έχεις και ένα status "pending". Εδώ και το αγαπημένο μου παιχνιδάκι X-COM: TFTD όταν έστελνες από τη μία βάση στην άλλη, πολύ απλά και ωραία σου έδειχνε τόσα έχεις εδώ, τόσα έχεις εκεί, τόσα θα φτάσουν από εκεί εκεί σε τόση ώρα κτλ.

Άρα η απάντηση είναι ότι έχεις 5 στην αποθήκη και 1+5(pending) στο κατάστημα ;)

Άλλωστε όλα τα προϊόντα έχουν κωδικούς, δεν πρόκειται να μπερδευτούν αν έχουν οργανώσει καλά το σύστημα τους. Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει ένα προϊόν χωρίς να το πάρει χαμπάρι το σύστημα...

Πολύ καλό το ΠΛΑΙΣΙΟ, φανατικός πελάτης, αλλά για αγορές μέσω internet έχω και εγώ τα παραπονάκια μου :)

Στο σωστό σύστημα και σίγουρα υλοποιήσιμο θα έπρεπε στο site να λέει

Για πράγματα που έχει στην κεντρική αποθήκη στη Μαγούλα: Άμεσα διαθέσιμο.

Αν έχει και σε καταστήματα να λέει: Επίσης διαθέσιμο στα καταστήματα Σύνταγμα, Μεταμόρφωση κτλ.

Έτσι και λιγότερα τηλεφωνήματα θα είχαν στο τηλεφωνικό τους κέντρο και σε κάθε κατάστημα (άρα και περισσότερο χρόνο, υπομονή θα είχαν οι υπάλληλοι και καλύτερη εξυπηρέτηση σε αυτά) και πιο ικανοποιημένους πελάτες.

Πραγματικά αν το κάνει αυτό το ΠΛΑΙΣΙΟ, θα αποκτήσει τόση και μάλιστα σταθερή πελατεία που οποιοδήποτε το κόστος αυτού θα είναι ψίχουλα...

Link to comment
Share on other sites

dunkel_Stern

Μπορείς να σταματήσεις να αγοράζεις από το Πλαίσιο όπως εγώ έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το e-shop.

Παλιά του Μαστοράκη του κάνανε παράπονα διότι ο ANT1 δεν έδειχνε ντοκιμαντέρ. Όπως ορθά έλεγε ο άνθρωπος "Υπάρχει η ΕΡΤ. Όποιος θέλει να δει ντοκιμαντέρ ας δει από την ΕΡΤ". Αλλά δεν. Ο κόσμος έπρεπε να βλέπει το σήμα του ΑΝΤ1 όταν παρακολουθούσε το λιοντάρι να κυνηγάει την ζέβρα. Αν έβλεπε το σήμα της ΕΡΤ, το ίδιο ντοκιμαντέρ προφανώς... δεν ήταν το ίδιο!

Το Πλαίσιο πρέπει να επανεξετάσει το θέμα με τις μεταφορικές του. Από εκεί και πέρα όποιος ονειρεύεται το τέλειο Πλαίσιο, αντί να ζητάει να απολυθούν άτομα από την αποθήκη, ας αγοράζει από αλλού, ας αγοράζει για παράδειγμα από το e-shop και..... καλό RMA.

τι λογική είναι αυτή?

πελάτης είμαι και απαιτώ να κάνουν απλά αυτό που πρέπει.

δηλαδή εσύ που δεν αγοράζεις από το e-shop και είσαι πελάτης του πλαισίου. δεν θέλεις το κατάστημα από το οποιο προμηθεύεσαι ότι προμηθεύεσαι να κάνει την δουλειά του? εσέι μακάκους ρέζους είσαι που πληρώνεις όσα ζητάνε? άμα είναι να πληρώνουμε στο περίπου και το e-shop και το πλαίσιο γιατί κάνουν την δουλειά τους στο περίπου

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, μην χολοσκάτε για το ποιός είναι καλύτερος. Είναι όλοι τους ... πάρε τον ένα, βάρα τον άλλο. Ή αλλιώς, όπως είπε και ένας πολύ σοφός, είναι σαν να ψάχνεις για δικηγόρο - δεν ψάχνεις για τον καλύτερο, αλλά για τον λιγότερο απατεώνα.

Και μην ξεχνάτε, κανείς, μα ΚΑΝΕΙΣ τους, δεν έχει ως πρώτο μέλημα την εξυπηρέτηση του καταναλωτή, αλλά πάνω από την τσέπη τους.

Τέλος, είναι τουλάχιστον άτυχο και άστοχο να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα ... αδικαιολόγητα.

Όπως σωστά προ ειπώθηκε, δεν με ενδιαφέρει για ποιό λόγο δεν παρέδωσες στην ώρα που μου είπες, και στήθηκα (και πιθανόν να έχασα τη δουλειά μου ή έσοδα) και σε περίμενα σαν μακάκας.

Ή δεν με ενδιαφέρει για ποιό λόγο έχεις παραπλανητική διαθεσιμότητα στο site σου. Πολύ απλά κόψε το λαιμό σου, φέρσου σαν επαγγελματίας και κάνε σωστά τη δουλειά σου.

Δεν μπορείς ? Κλείστο και πήγαινε σπίτι σου.

Άραγε θα τολμούσαν να κάνουν τα ίδια σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα ?

Βρήκανε προφανώς και τα κάνουν εδώ στο Ynanistan.

Link to comment
Share on other sites

τι λογική είναι αυτή?

πελάτης είμαι και απαιτώ να κάνουν απλά αυτό που πρέπει.

δηλαδή εσύ που δεν αγοράζεις από το e-shop και είσαι πελάτης του πλαισίου. δεν θέλεις το κατάστημα από το οποιο προμηθεύεσαι ότι προμηθεύεσαι να κάνει την δουλειά του? εσέι μακάκους ρέζους είσαι που πληρώνεις όσα ζητάνε? άμα είναι να πληρώνουμε στο περίπου και το e-shop και το πλαίσιο γιατί κάνουν την δουλειά τους στο περίπου

Το Πλαίσιο έχει ένα support το οποίο προσωπικά είναι αυτό που με ενδιαφέρει τα μέγιστα. Πριν να αρχίσω να λέω ένα κάρο ιστορίες για το πως θα ήθελα να είναι το τέλειο κατάστημα, θα πρέπει να κάτσω να σκεφτώ πρώτα κατά πόσο θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις στο support η βελτίωση των υπηρεσιών του εν λόγω καταστήματος σε άλλους τομείς, διότι βελτίωση μπορεί να σημαίνει και αυξημένο κόστος.

Το Πλαίσιο πρέπει να επανεξετάσει κάποιες συνεργασίες του με κάποιες δήθεν εταιρίες μεταφορικής, και πρέπει κάποια στιγμή να κατανοήσει ότι πλέον είναι ΚΑΙ ιντερνετικό μαγαζί. Αυτό όμως με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχει επιπτώσεις στην υποστήριξή του στον πελάτη, διότι κατά την γνώμη μου αυτό είναι και το σημαντικότερο.

Και βέβαια δεν θα κάτσω να απαιτήσω από το Πλαίσιο περισσότερες υπηρεσίες από αυτές που θα παρείχα εγώ στον πελάτη, ούτε θα κάτσω να απαιτήσω απολύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στη δουλεια μου ενα πρωι και ειμαι στo site του Πλαισιου και χαζευω τις 5870! Βλεπω sapphire διαθεσιμες ενω το βραδυ που επεσα για υπνο και τις ειδα ηταν για αναμονη...στο μεταξυ ηθελε ενα φιλαρακι μου καρτα και πεταγομαι στο Πλαισιο Στουρναρης που ειναι 5 λεπτα με τα ποδια απο την δουλεια μου.

Κατεβαινω κατω που λετε, ειναι ενα παλικαρακι εκει τον πιανω και του λεω εχεις διαθεσιμες καρτες γιατι στο site ετσι γραφει και μου λεει ->ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ SITE εαν σου λεει διαθεσιμο ειναι διαθεσιμο....

Εγω: Κοιτα εχει βουηξει η πιατσα οτι ειστε το χειροτερο ONILNE STORE στην αγορα, για κοιτα το να ειμαστε σιγουροι...

Πωλητης: Αφου χαλαστηκε με αυτο που του ειπα, κοιταει στον υπολογιστη και τι μου λεει! Δεν υπαρχει ουτε ρουθουνι απο την καρτα ενω ηταν διαθεσιμη στο site!

Τωρα τι του λες !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο έχει ένα support το οποίο προσωπικά είναι αυτό που με ενδιαφέρει τα μέγιστα. Πριν να αρχίσω να λέω ένα κάρο ιστορίες για το πως θα ήθελα να είναι το τέλειο κατάστημα, θα πρέπει να κάτσω να σκεφτώ πρώτα κατά πόσο θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις στο support η βελτίωση των υπηρεσιών του εν λόγω καταστήματος σε άλλους τομείς, διότι βελτίωση μπορεί να σημαίνει και αυξημένο κόστος.

Φαντάζομαι συμφωνούμε ότι ο στόχος είναι να γίνεσαι καλύτερος... Άρα κοιτάς τι κάνουν καλύτερα οι ανταγωνιστές σου και όχι πως θα δικαιολογήσεις την "απόδοσή" σου σε τομείς που είσαι απαράδεκτος.

Κακά τα ψέματα, το eshop είναι πολύ μπροστά στο θέμα online παραγγελίες κι εμένα, ως καταναλωτή, δε με αφορούν τα τι και πώς αλλά να εξυπηρετηθώ εύκολα, γρήγορα και χωρίς νεύρα..

Το ότι το eshop δεν έχει καλό support δεν μπορεί να είναι δικαιολογία για τους μεταφορείς-μπακάληδες με τους οποίους επιλέγει να συνεργαστεί το Πλαίσιο.

Στην τελική, καλύτερα να αυξήσει τις τιμές του στα μεταφορικά παρά να μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ αν πρέπει να ρισκάρω με το support του eshop προκειμένου να αποφύγω την παραγγελία από Πλαίσιο (και την καθυστέρηση μίας εβδομάδας, τα 15 τηλέφωνα σε Πλαίσιο και μεταφορική και την ανεβασμένη πίεση από τα οποία η παραγγελία αυτή συνοδεύεται).

Αν δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά κλείσε τις online παραγγελίες με αποστολή και βάλε μόνο παραλαβή από το κατάστημα να γλυτώσεις και τη ζημιά στην εικόνα της επιχείρησης.

Εκτός αν στο ότι σε μία παρέα 10 ατόμων που πίνουμε καφέ οι 9 (κι όποιος νομίζει ότι υπερβάλλω ας στείλει ΠΜ) βλαστημάνε την ώρα και τη στιγμή που χρειάστηκε να πέσουν στην ανάγκη της μεταφορικής "του Πλαισίου" στο Ηράκλειο Κρήτης τα "ναι αλλά έχουμε καλύτερο support από τον τάδε" ή "ψωνίστε από αλλού" είναι απαντήσεις επιχείρησης που θέλει να θεωρείται σοβαρή.

Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο να μας τιμωρούν με τον τρόπο αυτό που θέλουμε να εκμεταλλευτούμε τις καλύτερες τιμές των web offers...

"Θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε"...

tis_ellados_ta_paidia.png

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο χρησιμοποιεί την μεταφορική Ζαχαριουδάκης στον Ηράκλειο της Κρήτης και κάνει τα ίδια και χειρότερα... Έκαναν 7 μέρες να μου φέρουν μια παραγγελία γιατί περνούσαν και ξεχνούσαν να σταματήσουν λόγω φόρτου εργασίας και φυσικά ούτε από τα γραφία τους μπορούσα να τα πάρω γιατί την είχε μαζί του ο διανομέας. Από τότε όποτε παραγγέλνω τον πέρνω τηλ και τον κυνηγάω να μου φέρει το δέμα μου.... Έλεος...

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο χρησιμοποιεί την μεταφορική Ζαχαριουδάκης στον Ηράκλειο της Κρήτης και κάνει τα ίδια και χειρότερα... Έκαναν 7 μέρες να μου φέρουν μια παραγγελία γιατί περνούσαν και ξεχνούσαν να σταματήσουν λόγω φόρτου εργασίας και φυσικά ούτε από τα γραφία τους μπορούσα να τα πάρω γιατί την είχε μαζί του ο διανομέας. Από τότε όποτε παραγγέλνω τον πέρνω τηλ και τον κυνηγάω να μου φέρει το δέμα μου.... Έλεος...

Ναι, αυτά τα "παλικάρια" λέω κι εγώ...

Μπορώ να γράψω σελίδες με το τι έχω τραβήξει από δαύτους (μέχρι που σταμάτησα να αγοράζω με "παράδοση στο σπίτι") και βιβλίο αν καταγράψω και τις εμπειρίες φίλων μου.

Link to comment
Share on other sites

Το πλαίσιο χρησιμοποιεί αυτές τις μεταφορικές για να τροφοδοτεί τα καταστήματα του και παράλληλα κάνουν και διανομές. Σε όσες πόλεις δεν υπάρχει κατάστημα πάει το ταχυδρομείο ή κάποια courier. Αυτό γινόταν απ όσο ξέρω μεχρι πριν λίγο καιρό!

Link to comment
Share on other sites

Το πλαίσιο χρησιμοποιεί αυτές τις μεταφορικές για να τροφοδοτεί τα καταστήματα του και παράλληλα κάνουν και διανομές. Σε όσες πόλεις δεν υπάρχει κατάστημα πάει το ταχυδρομείο ή κάποια courier. Αυτό γινόταν απ όσο ξέρω μεχρι πριν λίγο καιρό!

Κάνεις λάθος. Το Πλαίσιο οπου δεν υπαρχει καταστημα στελνει παραγγελιες ανω ορισμενου ογκου με μεταφορικη. Και συνηθως ειναι η φθηνότερη με την πιο αθλια εξυπηρετηση (με οσα εχω διαβασει και ζήσει προσωπικα μεχρι στιγμής)

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος. Το Πλαίσιο οπου δεν υπαρχει καταστημα στελνει παραγγελιες ανω ορισμενου ογκου με μεταφορικη. Και συνηθως ειναι η φθηνότερη με την πιο αθλια εξυπηρετηση (με οσα εχω διαβασει και ζήσει προσωπικα μεχρι στιγμής)

Για τα μεγάλα πακέτα έχεις δίκιο, αυτό ξέχασα να το πώ. αλλά τα μικρά πάνε με ελτά ή courier.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.