AgentCain Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2010 Αγαπητοί συμφορουμίτες και όποιος άλλος τυχαίνει να διαβάζει αυτό το ποστ,Το βράδυ του Σαββάτου 2/1/10 αποφάσισα με το νέο χρόνο να κάνω μία major αναβάθμιση στο σύστημά μου, με υλικά που επιλέχθηκαν από μένα με τη βοήθεια ενός επιφανούς μέλους του φόρουμ μας. Όλα τα κομμάτια καταχωρήθηκαν σε παραγγελία στο Πλαίσιο Computers μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος, με επιλογές τιμολογίου και αποστολής με αντικαταβολή μιας και κάποια προϊόντα ήταν σε weboffer.Η σύνθεση δεν είναι τπτ το τρομερόAthlon ii X3 425 webofferMSI 770-C45Trancend 2GBConnect3D HD4850AXP Simple PowerΣύνολο κάπου στα 300€Με το που κάνω τη σύνθεση λαμβάνω email ότι η παραγγελία μου καταχωρήθηκε από το αυτόματο σύστημα. Να σημειώσω ότι τη στιγμή εκείνη όλα τα προϊόντα ήταν διαθέσιμα εκτός από την Connect3D που ήταν σε "διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας".Το πρωί της δευτέρας πρόσεξα ότι η μνήμη που επέλεξα ήταν 1 dimm των 2GB ενώ είχε την ίδια ακριβώς τιμή με 2 dimm του 1GB. Συνεπώς για να επωφεληθώ και από το dual channel, τηλεφώνησα στο Πλαίσιο για μια αλλαγή. Η κυρία που απάντησε ήταν εξυπηρετικότατη και μου έκανε την αλλαγή. Μου είπε δε ότι η κάρτα γραφικών δεν είναι διαθέσιμη και απάντησα ότι το γνωρίζω και ότι διατίθεμαι να περιμένω για 1 βδομάδα όσος είναι ο χρόνος παραγγελίας. Την ίδια απάντηση έστειλα την ίδια μέρα σε αντίστοιχο μέιλ που με πληροφορούσε για το ίδιο πρόβλημα.Μέχρι το πρωί της Τετάρτης, ανήμερα των Φώτων, η παραγγελία ήταν σε εξέλιξη. Πρόσεξα ότι υπήρχε προσφορά στην Connect3D HD5750 με όχι τόσο μεγάλη διαφορά σε τιμή και μάλιστα ήταν άμεσα διαθέσιμη! Την επόμενη μέρα το πρωί κατά τις 10παρά ξαναπήρα τηλέφωνο στο πλαίσιο και με εξυπηρέτησε ένας κύριος ο οποίος μου άλλαξε την κάρτα καθώς η παραγγελία μου ήταν ακόμα σε εξέλιξη. Μάλιστα μου είπε το ίδιο ποσό που υπολόγισα και εγώ, 329€, πράγμα που σημαίνει ότι η παραγγελία μου ήταν η σωστή. Μου είπε επίσης ότι όλα τα κομμάτια είναι διαθέσιμα και θα αποσταλούν αύριο, δηλαδή χθες την Παρασκευή 8/1/10. Μετά από κάποια ώρα η εξέλιξη άλλαξε σε κατάσταση "Start picking". Παρατήρησα όμως ότι το τροφοδοτικό AXP ήταν πλέον όχι άμεσα διαθέσιμο αλλά διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Είπα ότι "νταξει χθες φώτα ήταν, δε μπορεί να το πηρε κανεις, μαλλον πήρα το τελευταίο"Το ίδιο βράδυ της Πέμπτης με email που μου στείλανε 7 το απόγευμα (μήνυμα που είδα 9 το βράδυ) είδα ότι τα προϊόντα είχαν "Τιμολογηθεί Μερικώς", ότι θα μου τα έστελναν αύριο και ότι έλειπε το τροφοδοτικό!!!Όπως είναι λογικό πήρα το πρωί της Παρασκευής 9/1/10 τηλέφωνο και ζήτησα εξηγήσεις. Μου είπανε ότι τη στιγμή που έκανα παραγγελία τα προϊόντα φαίνονταν διαθέσιμα στο σύστημά τους και ότι δεν ευθύνεται ο συνάδελφος που μίλησα αλλά η αποθήκη. Απ' ότι κατάλαβα η "αποθήκη" είναι ξεχωριστή επιχείριση που συνεργάζεται με το πλαίσιο. Αφού τους τα έψαλα λίγο καθώς δεν είναι δυνατόν κατάστημα με τέτοιο όνομα να μην έχει διασυνδεδεμένο και ενημερωμένο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων το οποίο να δεσμεύει την παραγγελία μου τη στιγμή που την κάνω, είπα να ηρεμήσω λίγο και τους ρώτησα τι γίνεται τώρα. Μου εξήγησαν ότι θα μου στείλουν όσα τιμολογήθηκαν και το τροφοδοτικό θα μου το στείλουν όταν έρθει χωρίς χρέωση μεταφοράς, μόνο όσο στοιχίζει. Και μάλιστα μου είπαν ότι αν θέλω μέσα στην επόμενη βδομάδα μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία ή να επιλέξω κάτι άλλο. Άντε καλά!Τέλος μου είπε ο πωλητής ότι τα προϊόντα που τιμολογήθηκαν (μητρική CPU GPU και μνήμες) συγκεντρώθηκαν επιτυχώς και θα αποσταλούν 12-5 το απόγευμα στο σπίτι μου την ίδια μέρα. Κάτι που συμφωνούσε με το προηγούμενο email.Περιμένω λοιπόν εγώ με τα χρήματα στο χέρι μέχρι τις 6:00 το απόγευμα! Εν τω μεταξύ ούτε τηλέφωνο ούτε μέιλ.Μόνο ένα sms ήρθε από το πλαίσιο που έλεγε ότι θα τα πάρω 12-5. Το μήνυμα αυτό ήρθε στις 2 το μεσημέρι. Αποφάσισα λοιπόν να πάρω τηλέφωνο στο πλαίσιο και να ρωτήσω τι γίνεται διότι πραγματικά ήμουν έξαλλος! Μου είπαν ότι τα προϊόντα παραδόθηκαν κανονικότατα στις 12 την ίδια μέρα στη μεταφορική Μαγειρόπουλος που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Ζήτησα το τηλέφωνο το οποίο και μου δώσανε.Μίλησα με έναν κύριο, προφανώς ο ίδιος θα ήταν, που μου είπε ότι δε ξέρει που είναι ο οδηγός, και ότι το "παιδί έχει βγει εκτός ωραρίου" και τρέχει να προλάβει κτλ. Του εξήγησα ότι έτσι αμαυρώνεται η φήμη γνωστής εταιρίας, του Πλαισίου, και ότι ουδόλως με ενδιαφέρει ποιος και τι μου το φέρνει στο σπίτι. Εγώ από το πλαίσιο παρήγγειλα!Τον ρώτησα πότε θα έρθει ο μεταφορέας και μου είπε ότι δε προλαβαίνει την ίδια μέρα και ότι θα έρθει τη Δευτέρα 11/1/10!!!!! This was too much!Ζήτησα με άμεσο τρόπο το τηλέφωνο του οδηγού. Μου το έδωσε χωρίς δισταγμό και μου είπε και το όνομά του. Αμέσως πήρα τον οδηγό και ανακαλύπτω ότι το κινητό του είναι σε φραγή εισερχόμενων κλήσεων. Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι ο κύριος στο γραφείο που μίλησα, με κοροϊδεύει.Τι να κάνω και γω παίρνω το Πλαίσιο πάλι τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Τους εξηγώ την κατάσταση, εμφανώς εκνευρισμένος και η κοπέλα μου λέει να περιμένω να πάρει αυτή τηλέφωνο την μεταφορική εταιρία. Περιμένω κάποια ώρα και στο τέλος μου λέει ότι δεν απαντούν!!! Προφανώς η μεταφορική έβλεπε το τηλέφωνο και δε το σήκωνε ή η κοπέλα δε προσπάθησε αρκετά. Την ευχαρίστησα που καταχώρησε το παράπονο και αμέσως πήρα πάλι τηλέφωνο την μεταφορική, τρομάρα της!Το σήκωσε σε nanosecond! Αυτή τη φορά δεν ήμουν τόσο ελαστικός. Του είπα του κυρίου ότι με τη συμπεριφορά αυτή χαλάει το όνομα του πλαισίου άσχημα (2η φορά μπας και το καταλάβει επιτέλους) και ότι έγινε αναφορά στο πλαίσιο σχετικά με την κατάσταση. Άρχισε να μου λέει κάτι διάφορα ε και τι να κάνουμε, είναι πολλές οι παραδόσεις μπλα μπλα μπλα, και στο τέλος του λέω ότι θα μπορούσαν να με πάρουν ένα τηλέφωνο! Μου απαντάει ότι ο ίδιος ούτε καν είδε την παραγγελία και ότι τα δέματα είναι στο όχημα του οδηγού!!!Ούτε να πάω να τα πάρω από τη μεταφορική δε μπορώ! Άσε που θα μπορούσαν να τα κλέψουν από το φορτηγό. Τεσπα...Στο τέλος του είπα ότι η κατάσταση ήταν απαράδεκτη, ότι το μηχάνημα είναι εργαλείο δουλειάς και ότι δε με ενδιαφέρει τι και πως, αφού το ανέλαβαν έπρεπε να παραδώσουν την ίδια μέρα ή ακόμα και το Σάββατο. Δεν είναι δυνατόν να μας βάζουν τέτοιους περιορισμούς από τις 12-5 το απόγευμα και να μην έρχονται. Όλη μέρα αυτούς θα περιμένω? Που και να δούλευα δλδ. Του είπα ότι ο οδηγός το έχει σε φραγή το κινητό του και ότι περιμένω αυτός να λύσει το πρόβλημα. Μου ζήτησε ένα τηλέφωνο σταθερό (του είπα για κινητό και μου απάντησε "όχι φυσικά, σταθερό!") του έδωσα (αν και τα είχε γιατί φαίνονται στο τιμολόγιο) και εκεί κατάλαβα ότι είχε τσατιστεί και αυτός διότι μου το έκλεισε! Τώρα ειχε τσατιστεί με μένα ή με τον οδηγό του δε ξέρω, εγώ θέλω τα προϊόντα που παρήγγειλα.Αφού έφυγα και μετά από λίγο πήρε ο κύριος αυτός τηλέφωνο στο σπίτι (εγώ είχα φύγει είχα και δουλειές αλλά άφησα χρήματα μπααας και φιλοτιμηθεί και έρθει ο οδηγός) και είπε ότι θα πάρει τηλέφωνο ο οδηγός το Σάββατο το πρωί να κανονίσουμε την παραλαβή.Φτάνουμε σήμερα Σάββατο 9/1/10. Η ώρα είναι 11:25 και ούτε τηλέφωνο έχω ούτε email ούτε προϊόντα!!!Ο "οδηγός" το έχει σε φραγή κλήσεων ακόμα, και το γραφείο μεταφορικής Μαγειρόπουλος δεν απαντάει!Φυσικά το πλαίσιο δε το παίρνω διότι δεν ευθύνεται πλέον.Αυτή τη στιγμή είμαι full εκνευρισμένος. Έχω μια τέτοια εκρεμότητα που για μένα είναι σημαντική. Τίποτα δε δείχνει ότι θα πάρω σήμερα τα προϊόντα μου και δε ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ (ίσως τη Δευτέρα). Πραγματικά θα ήθελα να πάω να πάρω τα προϊόντα από το κοντινότερο κατάστημα και όταν αποφασίσει να έρθει ο κύριος "οδηγός" να τα βάλει εκεί που ξέρει και να κάνει και OC!Προσωπικά θεωρώ υπεύθυνους το Πλαίσιο που δεν έχει ένα σωστό σύστημα παραγγελίας και μας κοροϊδεύει όπως κάτι μικρομάγαζα που λένε διαθέσιμα 100 τεμάχια και όταν παίρνεις τηλέφωνο αφού βλέπεις ότι η παραγγελία δεν τελειώνει ποτέ σου λένε ότι είχανε 1 κομμάτι και μόλις το δώσανε. Είναι απαράδεκτο για μία τέτοια εταιρία να έχει τέτοια προβλήματα. Ο πατέρας μου την ίδια μέρα παρήγγειλε οθόνη που υποτίθεται ήταν άμεσα διαθέσιμη, για να του πούνε εκ των υστέρων ότι δεν υπάρχει στην αποθήκη και θα την περιμένουν κάπου μέσα στο Γενάρη. Τους είπε την παραπάνω εικόνα και στο τέλος πείστηκαν ότι είναι ιδιαίτερα απλό να δουν στο σύστημα ποιο κατάστημα την έχει διαθέσιμη και να τη στείλουν (έλεγαν αρχικά ότι δε γίνεται). Στο τέλος θα την πάρει. Εγώ δεν είχα την ίδια τύχη με το τροφοδοτικό που λένε ότι δεν υπάρχει καθόλου (δε τους πολυπιστευω αλλά τεσπα)Και εν συνεχεία θεωρώ υπεύθυνους τη μεταφορική Μαγειρόπουλος για την απαράδεκτη συμπεριφορά της σαν μεταφορική, την ανικανότητα και ανευθυνότητά της όσον αφορά τη συνεργασία με το Πλαίσιο Computers και για την άθλια επικοινωνιακή πολιτική της με τους πελάτες, για τους οποίους φαίνεται να μη νοιάζεται. Γιατί δεν είναι το ΠΛΑΙΣΙΟ ο τελικός πελάτης αλλά ΕΓΩ και όλοι ΕΣΕΙΣ που ψωνίζετε με τέτοιο τρόπο. Θα ξανασκεφτώ πάρα πολύ πριν αγοράσω με παράδοση στο σπίτι. Καλύτερα στο κατάστημα και ας χάσω την τρομερή έκπτωση των 6€ !!!! από τα weboffer. Ναι ναι για 6€ γίνεται όλο αυτό.Στο κατάστημα τουλάχιστον αν ο πωλητής ή ο τεχνικός λέει αρλούμπες, είτε τα βάζεις με τον ίδιο είτε βρίσκεις το δίκιο σου με κάποιο προϊστάμενό του. Τουλάχιστον αυτοί στο 100% των περιπτώσεων σου κάνουν τη δουλειά σου.Το ποστ αυτό είναι μία προσπάθεια καταγραφής στο μόνο σημείο που ξέρουμε ότι θα το δουν πολλοί ομοιοπαθούντες και μελλοντικοί πελάτες.Ευχαριστώ για το χρόνο σας, χρόνια πολλά σε σας και την οικογένειά σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Ιανουάριος 9, 2010 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Το Πλαίσιο μπορεί να μην ευθύνεται άμεσα, ευθύνεται όμως έμεσα όσον αφορά την επιλογή συνεργατών τους. Το eshop πλέον στέλνει με δικούς του οδηγούς πάντα, το Πλαίσιο έχει δικά του φορτηγά αλλά δεν στέλνει πάντα με αυτά. Κακώς βασικά στείλανε τα πράγματα με την μεταφορική.. Μαγειρόπουλος είπες; Μα.. ΜΑΓΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ;;;;; Με τέτοιο όνομα εγώ δεν θα έστελνα ούτε ένα μπουκάλι νερό με δαύτους! Και κάτι τελευταίο, επειδή το ξέρω καλά λόγω δουλειάς. Πιο αναξιόπιστοι άνθρωποι από όσους εργάζονται σε μεταφορικές δεν υπάρχουν (δεν εννοώ τους courier, εννοώ τις κλασικές μεταφορικές εταιρίες, με φορτηγατζήδες κ.λ.π.). Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 9, 2010 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Περί διαθεσιμότητας, ΟΛΑ και όταν λέω ΟΛΑ τα μαγαζιά, εννοώ ΟΛΑ είναι για τα μπάζα. Δεν είναι θέμα Πλαισίου αλλά θέμα προβληματικής Ελληνικής αγοράς. Όταν το Πλαίσιο ξέρει ότι οι ανταγωνιστές του χρησιμοποιούν το κόλπο της διαθεσιμότητας - "Άχ μόλις εξαντλήθηκε" για να "ψαρεύουν" πελάτες, δεν έχει κανέναν λόγο να βελτιώσει τα δικά του συστήματα. Στο μυαλό μου έχω τουλάχιστον 3 μαγαζιά (ναι δεν σκέφτομαι μόνο το e-pouf) και είμαι μόνο ένας! Αν ο κάθε ένας έχει και 3 μαγαζιά στο μυαλό του καταλαβαίνετε...Από εκεί και πέρα από την στιγμή που ο οποιοσδήποτε Μαγειρόπουλος αφήνει την εταιρία του στο έλεος και τα κέφια του οδηγού του, είναι προφανές ότι δεν είναι σοβαρός επαγγελματίας. Αν ήταν θα είχε στην διάθεσή του το αυτοκίνητο και αν ο υπάλληλός του δεν ήταν διατεθειμένος να δουλέψει εκτός ωραρίου ή θα έβρισκε και δεύτερο οδηγό για να καλύψει τις παραδόσεις ή θα έμπαινε στο φορτηγό και θα έκανε το δρομολόγιο ο ίδιος. Το Πλαίσιο οφείλει άμεσα να επανεξετάσει την συνεργασία του με τον εν λόγω κύριο. Βέβαια μέσα στις γιορτές μην νομίζετε ότι οι άλλες μεταφορικές είναι αστεράκια. Εμένα μου είχε καθυστερήσει, πάλι μέσα σε Χριστουγεννιάτικη περίοδο, η Γενική Αργοδρομική πακέτο μια ολόκληρη εβδομάδα, μου λέγανε ιστορίες ότι δεν με βρίσκανε στο σπίτι ενώ είχα φάει όλα τα πρωινά περιμένοντας και μετά στείλανε το δέμα από άλλο υποκατάστημα προφανώς για να μην τα ακούσει ο μεταφορέας!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cddaraa Ιανουάριος 9, 2010 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Με τους συγκεκριμένους(Μαγειρόπουλος) είχα και γώ ένα προβληματάκι. Όχι σαν το δικό σου βέβαια αλλα παρόμοιο.Είχα κάνει παραγελία επεξεργαστή,μνήμες και motherborard. Όλα καλά έφυγαν απο το πλαίσιο αλλά όταν έφτασαν στην μεταφορική άρχισαν τα παράξενα.Επειδή δούλευα είχα ζητήσει να μου τα παραδώσουν μετά τις 3 το μεσημέρι. Το boss είναι λίγο παράξενο και δεν θέλει καθόλου να φεύγουμε απο τις θέσεις μας,αν χάσουμε και κανα τηλέφωνο μας τα ψάλει για μισή ώρα.Τέλως πάντων πέρνει τηλέφωνο κατα τις 9 το πρώι-Είμαι κάτω απο το σπίτι σου χτυπάω και δεν είναι κανείς.Είμαι στην δουλειά του απαντάω δεν είναι κανείς σπίτι. Είχα ζητήσει να παραδωθούν μετά τις 3-Δεν μας βγαίνουν τα δρομολόγια θα σας τα φέρουμε τώραΜαααααααααα.... είμαι στην δουλειά του λέω και δεν μπορώ να φύγω-Όχι θα σας τα φέρουμε τώρα. ΠΟΥ δουλεύετε??Αύριο μήπως γίνεται? του λέω-Οχι σήμερα, δεν βγαίνουν τα δρομολόγιαΜήπως να περάσω απο την μεταφορική?-ΟΧΙΓια να μήν πολυλογώ τα έφερε στην δουλειά. Έλειψα κανα 20λεπτο μέχρι να συννενοηθεί για να το βρεί και να παραδώσειΤο τι βρισίδι έφαγα απο το αφεντικό και το τι ρεζίλι έγινα με αυτά που μου έλεγε μπροστά στους συναδελφους δεν περιγράφετε Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Ιανουάριος 9, 2010 Author #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Η κατάσταση φαίνεται να διορθώθηκε κάπως, αλλά παραμένει ακόμα άθλια.Πριν λίγη ώρα με πήρε τηλέφωνο ο κύριος του γραφείου και μου είπε αν γίνεται για δική σας διευκόλυνση να τα παραλάβετε έξω από το κατάστημα καλαμαριάς!!!Θεε και κύριε δλδ, ας τους ελεγα να τα πάρω από κει εξαρχής! Τα 6 ευρώ έκπτωση μου μέσα!Και με λεει μετά "Να πάω, θα είστε εκει? Σε μια ώρα εγώ θαμαι""Δε γίνεται να το αφήσετε στο ταμείο?""Ε δε γινεται, κλείνουν αυτοί δε κλείνουν το μεσημερι?" :suicide2:Αν ειναι δυνατόν, προϊόντα πλαισιου να μην μπορώ να τα πάρω από το πλαίσιο!!! :happy2:Εγω:"Δε μπορειτε να μου τα φέρετε σπίτι όπως και έπρεπε?"Αυτος:"Ε δε γινεται, είμαστε εκτός ωραρίου. Είστε μακριά, που είστε"Εγω:"Προς Μηχανιώνα μεριά, το πλαισιο όμως δεν είπε ότι υπαρχει πρόβλημα, εσεις γιατι το λετε?"Αυτός:"Για τη Δευτερα δεν υπαρχει πρόβλημα, τώρα ειναι μακριά"Και μετά μου λέει καπάκι "Δε φταίει το πλαίσιο" (είμαι σίγουρος ότι τον πήραν και του τα ψάλανε) "Το ξέρω ότι δε φταίει σε αυτό, φταίει που σας το ανέθεσε ενώ δε μπορείτε να εκπληρώσετε την παραγγελία. Θα πρεπε να το στειλει με δικά του φορτηγά αν υπήρχε πρόβλημα, αλλά αυτή τη συζήτηση δε θα την κάνουμε τώρα"Τελικά υποχρέωσα άλλον για δικιά μου δουλειά να βρει χρήματα και να περιμένει 1 ώρα (είναι κοντά στην περιοχή) για να τα παραλάβει. Αν καταλάβατε καλά, η υποχρέωση της μεταφορικής έγινε υποχρέωση του πελάτη η οποία μεταβιβάστηκε αναγκαστικά σε 3ο.Πραγματικά το γραφείο είναι έλεος και περισσότερο το πλαίσιο που ακόμα συνεργάζεται μαζί τους.Φίλε cddaraa απότι φαίνεται έτσι χαλάει το όνομα της εταιρίας. Από κάτι τέτοιους "συνεργάτες"edit: κατα τ'αλλα το 1:30 το μεσημέρι είναι πρωί για αυτούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 9, 2010 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Φταις και εσύ. Ποιος σου είπε να μένεις τόσο μακριά; Ταλαιπωρείς τον άνθρωπο............πάλι καλά που δεν σου έδωσε διεύθυνση να πας να τα παραλάβεις από το σπίτι ΤΟΥ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Ιανουάριος 9, 2010 Author #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Τέλος καλό με τα νεύρα ζαρτιέρες (και όλως τυχαίως ο επεξεργαστής είναι και CACYC :clap:) ...αλλά μας έφαγε και 1 ευρώ γιατί δεν είχε ρεστα Άλλη φορά παραλαβή μόνο από το κατάστημα :fist: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Ιανουάριος 9, 2010 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 τα έλεγα δεν τα έλεγα πως οι inetrnet πώλησης και το κατάστημα είναι 2 τελείως διαφορετικές εταιρίες?τα συλλυπητήρια μου και τα ρέσταεγώ πάντως άμα ήμουν παριστάμενος και μου έφτανε κάτι τέτοιο στο αφτί, θα φρόντιζα να κόψω τα αφτιά αυτουνού που φταίει σε χρόνο ντε τε Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιανουάριος 9, 2010 #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Ελπιζω, συμφωνα παντα με τα λεγομενα σου, να μην εγινε ολο αυτο το σκηνικο για τα 6€.Γιατι τα 6€ σε παραγγελια των 330, θα τα γλιτωνες ανετα και απο το καταστημα.Ειμαι πελατης του Πλαισιου, καταστημα Καλαμαριας στην Θεσσαλονικη πολλα χρονια.Προσφατα αγορασα μια web camera της logi, η οποια στο καταστημα ειχε τιμη 119€.Web offer δεν υπηρχε.Μου εγινε εκπτωση 19€ οταν ανεφερα οτι "οι απεναντι", Multirama στην Καλαμαρια την εχουν στα 99€ (ειχα παει την προηγουμενη και την ειδα).Οποτε αν ολη αυτη η ταλαιπωρια ηταν για τα 6€, λυπαμαι αλλα απο κοντα ισως να επαιρνες και καλυτερη προσφορα και οχι μονο 6€. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 9, 2010 #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Ρε Ζαχο αυτο ειναι το point?Το θεμα ειναι πως το Πλαισιο αναθετει σε ********* και ******** τις υποθεσεις του με αποτελεσμα να ταλαιπωρεται ο κοσμος...Και γω προσωπικα εχω βρεθει "θυμα" των μεταφορικων που συνεργαζεται το Πλαισιο αλλα και πριν 25 μερες φιλος που περιμενε στην Χαλκιδα να του τα παραδωσουν,αλλα τελικα σε παρομοια φαση με τον Πρακτωρα,του ειπαν για Δευτερα.Ευτυχως ομως μπορουσε και πηγε να τα παρει απο την μεταφορικη ο ιδιος...Τραγικη πολιτικη του πλαισιου σε αυτο το κομματι και για την απαραδεκτη μηχανοργανωση του online του...Στο εξωτερικο βλεπεις ποσα τεμαχια υπαρχουν ανα ωρα στο site του καταστηματος και αυτοι δεν μπορουν να εχουν ενημερωση ουτε μεταξυ τους? :nuke: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Ιανουάριος 9, 2010 Author #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2010 Ελπιζω, συμφωνα παντα με τα λεγομενα σου, να μην εγινε ολο αυτο το σκηνικο για τα 6€.Γιατι τα 6€ σε παραγγελια των 330, θα τα γλιτωνες ανετα και απο το καταστημα. Ειμαι πελατης του Πλαισιου, καταστημα Καλαμαριας στην Θεσσαλονικη πολλα χρονια. Προσφατα αγορασα μια web camera της logi, η οποια στο καταστημα ειχε τιμη 119€. Web offer δεν υπηρχε. Μου εγινε εκπτωση 19€ οταν ανεφερα οτι "οι απεναντι", Multirama στην Καλαμαρια την εχουν στα 99€ (ειχα παει την προηγουμενη και την ειδα). Οποτε αν ολη αυτη η ταλαιπωρια ηταν για τα 6€, λυπαμαι αλλα απο κοντα ισως να επαιρνες και καλυτερη προσφορα και οχι μονο 6€. Όχι το θέμα δεν είναι τα 6€, ούτως ή άλλως αυτά πήγαν σε καφέδες Το θέμα είναι ότι ήταν μέρες που ούτε εγώ ούτε κανένα αλλο μέλος της οικογενείας μου βόλευε να πάει να τα πάρει από το κατάστημα (μη ξεχνας η παραγγελία έγινε το προηγουμενο σαββατο). Αν ήξερα ότι θα καθυστερούν τη τιμολόγηση, ότι δε θα δεσμεύουν προϊόντα και ότι κάποια αυτά μέχρι την τιμολόγηση θα χάνονται, θα τα έπαιρνα από το κατάστημα. Ήδη το τροφοδοτικό δε θα το πάρω απαυτούς αλλά από το eshop, γιατί και εκπτωση 10€ θα μου κάνουν και γνωρίζω ότι βρίσκεται ήδη στο καταστημα και με περιμένει (υπήρχε διαθεσιμότητα και έστειλαν και μήνυμα στο κινητο) Το θέμα είναι ότι για αυτό το σύνολο θα μου τα 'φερναν στο σπίτι, που σίγουρα θα με έβρισκαν, και εντάξει θα γλίτωνα και 6€,χαρά στο πράγμα. Στη προηγούμενη αγορά μου πλήρωσα ενα ποσο 3€ στην μεταφορική αλλά ο άνθρωπος ήρθε στην ώρα του, κατά τις 1 αν θυμάμαι καλά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Ιανουάριος 10, 2010 #12 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2010 Ήδη το τροφοδοτικό δε θα το πάρω απαυτούς αλλά από το eshop, γιατί και εκπτωση 10€ θα μου κάνουν και γνωρίζω ότι βρίσκεται ήδη στο καταστημα και με περιμένει (υπήρχε διαθεσιμότητα και έστειλαν και μήνυμα στο κινητο)Εμένα πάντως πάγια άποψη μου είναι πως στον τομέα των παραδόσεων και της ενημέρωσης του online καταστήματος, το eshop ήταν πάντα καλύτερο από το Πλαίσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrious Ιανουάριος 10, 2010 #13 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2010 Πάνω κάτω τα ίδια έπαθα και εγώ με την Γενική Ταχυδρομική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narta Ιανουάριος 10, 2010 #14 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2010 Υπάρχουν και χειρότερα. Η μεταφορική που συνεργάζεται το ΠΛΑΙΣΙΟ στην Καρδίτσα, Βυθόπουλος εμμεσως πλην σαφώς αν δεν "δώσεις κατι στα παιδια" μπορει να μην φερουν την παραγγελία, γιατι, κατα τα λεγόμενα τους αυτοι αναλαμβάνουν απο Αθήνα εως εδρα μεταφορικής. Εκανα και παράπονα (την πρώτη φορά, που παρέλαβε η γυναίκα μου της ζήτησαν τα μεταφορικά - τα οποια πηρα φυσικα πισω μετα απο απειλες για δικηγόρους κτλ) αλλα δεν ιδρώνει το αυτι τους. Τουλάχιστον με e-shop παω τα παιρνω απο το κατάστημα και τελειώνει η υπόθεση.Εμενα παντως με εχουν χάσει απο πελάτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntemian Ιανουάριος 11, 2010 #15 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2010 narta μιας και ανάφερες την Καρδίτσα και εμένα μου είχαν ζητήσει λεφτά όταν παράγγειλα το stacker απο το ΠΛΑΙΣΙΟ αφού πρώτα είχα φάει όλο το πρωί σε τηλ με την μεταφορική.Την μια μου λέγανε είναι στο φορτηγό και θα σας το φέρουμε,την άλλη αν μπορώ να πάω εγώ να το πάρω,σημειωτέον οτι η μεταφορική είναι εκτός πόλεως.Με τα πολλά στο τελευταίο τηλ κανονίζουμε να μου το φέρουν και μου ζητάνε 3€ γιατί το "παιδί" το έφερε με το μηχανάκι όπου και άρχισαν οι φωνές και οι διαφωνίες.Εγώ βέβαια είχα ήδη πληρώσει,αυτός ήθελε κάτι για τον κόπο του.Στο τέλος δεν πήρε τίποτα και ανάφερα το περιστατικό στο ΠΛΑΙΣΙΟ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Ιανουάριος 11, 2010 #16 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2010 Στο τέλος δεν πήρε τίποτα και ανάφερα το περιστατικό στο ΠΛΑΙΣΙΟ. Και μετά κατευθείαν τρέξανε να αλλάξουνε συνεργάτες για να μην.. ξεφτιλίζεται έτσι η εταιρία. Είμαι σίγουρος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Ιανουάριος 11, 2010 #17 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2010 εμενα πάντως μια παραγγελια να μου πουν ποτε θα έρθει δεν έχει γίνει......είχε τύχει να κάνω παραγγελια την οθόνη μου, ήταν να έρθει τεταρτη, με πήραν τηλ και για επιβεβαίωση για τεταρτη στις 18:00 που θα ήμουνα και σπίτι μετά την δουλειά.από σύμπτωση την τρίτη είχα ρεπό, στις 13:00 χτυπάει το τηλ, το σηκώνω και μου λέει ένα παλικάρι πως είναι στην είσοδο και δεν βρίσκει το κουδούνι?!?!?!μετά από 5' κώλυμα συνειδητοποιώ πως είναι το παλικάρι από το πλαίσιο......έλεος! δηλαδή άμα ήμουν στην δουλειά θα έπαιρνα την οθόνη του αγίου?ότι θέλουνε κάνουνε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MicAn Ιανουάριος 11, 2010 #18 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2010 Κατά τη γνώμη μου, την αποκλειστική ευθύνη φέρει το ίδιο το Πλαίσιο που ψάχνει σχετικές προσφορές και αναθέτει τις παραδόσεις του στις πιο φθηνές μεταφορικές εταιρείες, με αντίτιμο βέβαια στην ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Είναι γνωστή άλλωστε η ρήση "ότι δίνεις, παίρνεις". Και αυτό φαίνεται από τα δεκάδες περιστατικά που έχω ακούσει σε όλη την Ελλάδα, με διάφορες μεταφορικές, για το συγκεκριμένο το Πλαίσιο. Επομένως, κύριοι του Πλαισίου, δεν πειράζει αν δεν τσεπώσετε άμεσα, τουλάχιστον, κανένα ευρώ παραπάνω. Δώστε κάτι παραπάνω στις μεταφορικές σας για να μη διασύρουν το όνομά σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Ιανουάριος 11, 2010 #19 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2010 Κατά τη γνώμη μου, την αποκλειστική ευθύνη φέρει το ίδιο το Πλαίσιο που ψάχνει σχετικές προσφορές και αναθέτει τις παραδόσεις του στις πιο φθηνές μεταφορικές εταιρείες, με αντίτιμο βέβαια στην ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Είναι γνωστή άλλωστε η ρήση "ότι δίνεις, παίρνεις". Και αυτό φαίνεται από τα δεκάδες περιστατικά που έχω ακούσει σε όλη την Ελλάδα, με διάφορες μεταφορικές, για το συγκεκριμένο το Πλαίσιο. Επομένως, κύριοι του Πλαισίου, δεν πειράζει αν δεν τσεπώσετε άμεσα, τουλάχιστον, κανένα ευρώ παραπάνω. Δώστε κάτι παραπάνω στις μεταφορικές σας για να μη διασύρουν το όνομά σας.και να απολύσουν καμια δεκαρια άτομα από την αποθήκη και την υποστήριξη του site Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavaneas Ιανουάριος 11, 2010 #20 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2010 και να απολύσουν καμια δεκαρια άτομα από την αποθήκη και την υποστήριξη του siteμη τους δινεις ιδεες γιατι μετα θα προσλαβουν πακιστανους για 1 ευρω την ωρα και θα παραγγελνεις ηχεια και θα σου φερνουν cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.