Jump to content



Πλαστές online προσφορές - κραχτες


astrolabos

Recommended Posts

καλα, οι δύο τελευταίες παράγραφοι ειναι τραγελαφικές και αναιρούν η μία την άλλη.

Από την μια δεν φέρουν ευθύνη για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων (άκουσον ακουσον) και από την άλλη δεσμεύονται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα

Τι να πω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και άμα είναι απο πίσω του στο ράφι να περιφανεύεται μέσα στο κουτί της????

Aλλος κωδικός (Πλαισίου) θα σου πει....και μπορεί να είναι η ίδια ακριβως κάρτα :triniti:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ειτε μιλαμε για χοντρη κομπινα ειτε θα πω χοντρη πατατα.

Παραγγελνω απο getitnow.gr το office campus/student σε προσφορα στα 9,14 ευρω

http://www.getitnow.gr/prod/computers-and-software/software/operating-systems/windows/microsoft-office-standard-2007-meso/prod513038/

Μου τηλεφωνουνε λοιπον μετα απο 2 ημερες και μου λενε πως αυτο που "αγορασα" ειναι trial εκδοση 30 ημερων και πως εαν θελω μπορω ειτε να το παραλαβω γνωριζοντας οτι θα λειξει ειτε να το ακυρωσω.

Ερωτω : Απο ποτε campus σημαινει trial και απο ποτε τα trial χρεωνονται?

Ας με ενημερωσει κανεις εαν καπου εκανα ΕΓΩ λαθος ή οχι.

Εαν ειναι αυτο που πιστευω , οτι κοροιδευουν δηλαδη και πουλανε trial θα κανω καταγγελια τοσο στη microsoft οσο και στο ινκα, οπως αλλωστε τους εχω ξανακανει..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

campus δεν έχω ιδέα τι μπορεί να σημαίνει αλλά μου φαίνεται απίστευτα παράλογο να χρεώνουν την δοκιμαστική έκδοση.

Επίσης εκεί που λέει για την άδεια χρήσης έχουν γράψει "Μέσο" (ποιος ξέρει τι εννοεί) και όχι δοκιμαστική.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επομένως τους παίρνεις τηλέφωνο και τους λες: ή μου δίνεται την άδεια που δικαιούμαι ή τρώτε καταγγελία σε MS, ΙΝΚΑ και όποιον άλλο ξέρεις. Αν δεν βγάλεις άκρη απλά ακυρώνεις την παραγγελία και προχωράς με τις καταγγελίες.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν οτι εννοουσαν recovery disk. Λεω το recovery ουτε ληγει, ουτε αναφερεται πουθενα.... Απαντουν πως εχει προωθηθει για ακυρωση αφου εγινε λαθος. Λεω πως θα προβω σε καταγγελια, κατι που ΟΝΤΩΣ θα κανω, τοσο στη microsoft οσο και στο ινκα. Μου αναφερουν τα συνηθισμενα λυπουμαστε που δεν εξυπηρετηθηκατε, ευχαριστουμε για την αγορα σας και αυτα....

4 μερες ειναι ετσι η σελιδα... ποσο λαθος να ειναι?.... Τα πηρα σε printscreen παντως..

Έγινε επεξεργασία από morfeas-dsl-
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.