Jump to content



2 ευρω το παιχνιδι-Tsakonas Strikes Back


JaguarOne

Recommended Posts

Πιστευω εχετε δικιο. Εαν αυτος που την κανει onlin την παραγγελια δεν παρει επειδη πηγαν αλλοι απο το καταστημα να τα παρουν , ε τοτε να μην τα ανεβασει στο site ως προσφορα..!!βαση των λεγομενων ακομα και του mail επιβεβαιωσης αν το διαβασει κανεις ολο, μπορεις ανετα να κανεις μια καταγγελια! αν ηταν ετσι τοτε πηγαινα κ γω μια ωρα πιο αργα στην δουλεια μου και την εστηνα εξω απο τον γερμανο για να παρω...δεν ειναι ετσι..

Τεσπα..θα δειξει αυριο..αν μας κλασουν κ δεν παρουν κανα τηλ θα παρω και θα τους ξεχουεσω οπως ειπε ενας φιλος πιο πανω :haha:

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Έγω έκανα την παραγγελία για 4 παιχνίδια την Δευτέρα το βράδυ και με ειδοποίησαν στο τηλέφωνο ότι οι κωδικοί αυτοί έχουν εξαντληθεί. Βέβαια ακόμη και σήμερα τα παιχνίδια αυτά τα έχουν ανεβασμένα στο site τους στα 2 ευρώ.

Κι εγω δεν πιστευω οτι με το online θα παρω τιποτα.

Αμα δεν βρεξεις λοκω, ψαρι δεν τρως.

Γυρισα 4 μαγαζια που ηταν σε αποσταση "βολης" πηρα ο,τι βρηκα απο "ξεθεωμενους" κακομοιρους πωλητες που τα ειχαν δει ολα και οποτε ακουγαν την λεξη "παιχνιδι" γυαλιζε το ματι τους και τελος. Αντε και του χρονου.

Το μονο που με στεναχωρει ειναι οτι νομιζα οτι ηταν λαθος και δεν καθισα να την στησω εξω απο μαγαζι οταν βγηκε η προσφορα.

Για μενα, μπραβο για την προσφορα αλλα και για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι το online shopping ειναι αγνωστη λεξη για τους εδω τυπαδες/μαγαζατορες.

Καταγγελια ουτε για αστειο. Κανουνε που κανουνε 1 προσφορα την δεκαετια, δεν προκειται να τους την βγαλω εγω ξυνη επειδη "δεν προλαβα οσα ηθελα" ή επειδη το online συστημα τους δουλευει ουσιαστικα τοσο καλα οσο και των αλλων μαγαζιων :hehe:

δεν είναι τόσο ότι δε θα παραλάβω ούτε ένα παιχνίδι αλλά κυρίως ότι τα ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ...

αυτό είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ και μου βγάζει εμένα ξυνή την τελευταία μέρα των διακοπών...

Με πήραν σήμερα το πρωί και μου έριξαν άκυρο και στα 8 παιχνίδια.

Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι με πήραν από το κατάστημα που είχα δηλώσει παραλαβή.

Δεν υποτίθεται ότι για τις online αγορές υπάρχει η αποθήκη;

Μόνο στα κεντρικά καταστήματα και αν βρείτε. Η διαφίμηση είναι σίγουρα παραπλανητική ειδικά από την στιγμή που τα είδη αναφέρονται και στο Online κατάστημα.

Πάντως στο κατάστημα της περιοχής μου ΔΕΝ φέρνουν τίποτε (πέρασα σήμερα) και φέρνουν μόνο κατόπιν παραγγελίας αν βρεθεί αυτό που θες (παρόλο που στο online υπάρχει απόθεμα ακόμα).

Εγώ δεν καταλαβαίνω, θεωρούν πως με τέτοια κόλπα.. κερδίζουν πελάτες;

Με πήραν σήμερα το πρωί και μου έριξαν άκυρο και στα 8 παιχνίδια.

Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι με πήραν από το κατάστημα που είχα δηλώσει παραλαβή.

Δεν υποτίθεται ότι για τις online αγορές υπάρχει η αποθήκη;

Ελα ντε. Κι εμενα το ιδιο μου ειπαν.

Τραγικη "οργανωση" καθως αμα παμε ετσι... δεν εχει νοημα σε προσφορες να κανεις online αγορα καθως θα περασουν 2 μερες για να στειλει το "κεντρικο" την διαταγη στο καταστημα... το οποιο ΑΝ εχει μεχρι τοτε αποθεμα, θα κατσει να το βαλει στην ακρη για να ειδοποιησει τον πελατη να ερθει να το παραλαβει.

Light me and I slippped...

Πηρα και στο κεντρικο και λεω, μπορειτε να κοιταξετε τι αποθεματα υπαρχουν σε ενα προιον και να μου πειτε σε ποιο μαγαζι υπαρχει αυτο για να παω να το παρω (προσοχη οτι δεν εχω αναφερει την λεξη "παιχνιδι", ουτε "προσφορα") και η απαντηση ειναι

-Λυπαμαι αλλα δεν μπορουμε να ελεγξουμε διαθεσιμοτητα σε ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ γιατι αλλαζει ανα πασα στιγμη το αποθεμα

Μιλαμε πρεπει να εχει πηξει τελειως το νιμου τους 2 μερες...

Τουλαχιστον μαθαμε τι να περιμενουμε για την επομενη φορα :rofl:

Τουλαχιστον μαθαμε τι να περιμενουμε για την επομενη φορα :rofl:

Πάντα ετσι ήταν αγαπητέ, στο τέλος ήμασταν όλοι ευχαριστημένοι. :jester:

Εγω παλι θα παρω σε λιγακι τηλ γιατι ειμαι στην δουλεια τωρα...αντε να δω..12 games να δω τι θα παρω...:crazy_pilot:<---μαλλον το μπουλο..

Ένα θέμα το οποίο ακόμα δεν έχει αναφέρει κανείς, είναι η λαμογιά του Κινέζου*, ότι απαιτεί να του παραδώσεις τα στοιχεία σου, όπως e-mail, όνοματεπώνυμο, διεύθυνση και τηλέφωνο, έτσι ώστε να κάνεις την παραγγελία... δηλαδή κάνει phishing και με μια ψεύτικη προσφορά, μαζεύει στοιχεία ανθρώπων, τα οποία δεν θα μπορούσε να έχει αλλιώς...

Άλλο παράλογο, είναι ότι στους όρους χρήσης, αναφέρει

OΡΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Με σκοπό την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, συλλέγονται από τους πελάτες μας τα απαιτούμενα στοιχεία για την ασφαλή και αποτελεσματική διενέργεια των συναλλαγών τους, έναντι των οποίων η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ακολουθεί τους όρους του παρόντος τμήματος και τις αρχές προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του Ν. 2472/1997, όπως ισχύει σήμερα. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ - κινούμενη πάντοτε εντός του νομικού πλαισίου - διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων μετά από ενημέρωση των χρηστών/επισκεπτών της παρούσας ιστοσελίδας.

Τι πληροφορίες συλλέγουμε και για ποιους σκοπούς

Όταν δίνετε μια παραγγελία, προκειμένου να συνδεθείτε με το ηλεκτρονικό κατάστημα και να λάβετε ταυτότητα χρήστη (password), ζητάμε από σας να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμο σας, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail), την διεύθυνση κατοικίας σας και το σταθερό σας τηλέφωνο. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ συλλέγει και χρησιμοποιεί τα ανωτέρω στοιχεία για :

  • τις ανάγκες υποστήριξης και ολοκλήρωσης της συναλλαγής που επιθυμούν οι πελάτες να κάνουν με την Εταιρεία και το Δίκτυο Καταστημάτων της (π.χ. επιβεβαίωση της παραγγελίας κ.λ.π.).
  • για σκοπούς εμπορικής επικοινωνίας/προώθησης πωλήσεων (ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες της Εταιρείας ή του Ομίλου Εταιρειών ΓΕΡΜΑΝΟΣ, προσφορές κ.λ.π.)
  • για την άντληση στατιστικών και μόνο καταστάσεων όσον αφορά τους πελάτες του ή / και τις αγορές τους στο e-germanos.gr.

Αποδέκτες δεδομένων : Για τα στοιχεία σχετικά με την αγορά αγαθών ή/και υπηρεσιών μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα : το ή τα καταστήματα του Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ που επιλέγετε για την εκτέλεση της ή των παραγγελιών σας. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενδέχεται να αναθέσει σε τρίτη συνεργαζόμενη μ' αυτήν επιχείρηση την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για τον σκοπό της εμπορικής επικοινωνίας της Εταιρείας με τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Όποτε γίνεται ανάθεση υπηρεσιών υποστήριξης σε τρίτη επιχείρηση, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ απαιτεί και δεσμεύει τέτοια επιχείρηση να συμμορφώνεται με τις αρχές εχεμύθειας που τηρεί η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ως προς τα προσωπικά δεδομένα των πελατών/χρηστών. Σε κάθε περίπτωση, για την εμπορική επικοινωνία με τους πελάτες απαιτείται η προηγούμενη συγκατάθεση τους, η οποία δηλώνεται προαιρετικά στην φόρμα συλλογής των στοιχείων κατά την εγγραφή.

Λαμογιο-phishing... πιο ξεπεσμό από τόσο μεγάλη αλυσίδα δεν περίμενα... υπόψη το phishing, το συνεχίζουν ακόμα, καθώς δεν έχουν κατεβάσει από το site την παγίδα... μαζεύουν ακόμα στοιχεία από τον κόσμο, για να διαφημίζονται μετά...

Απορώ με τον εγκεφαλικά νεκρό μάνατζερ που σκέφτηκε αυτή την ιδέα, δεν ήξερε ότι κάνει ζημιά στην εικόνα της εταιρίας... δεν έχει καταλάβει ο τύπος, ότι δεν δουλεύει ακόμα στον τυρέμπορα που δούλευε πριν αλλάξει δουλειά, αλλά σε εταιρία με τεχνολογικά προϊόντα (αν μπορεί να το προφέρει με μια ανάσα)... κλασικοί αστείοι τύποι, που σε λίγο καιρό θα ψάχνουν για δουλειά...

* Γερμανός μάι ας...

τι να σε πω ρε jaco..

ή έχεις δικιο και αυτος ο μανατζερ εχει πιασει δουλεια σε ολες τις εταιριες

του χωρου και οπου να 'ναι θα φυγει και απο τον γερμανο

ή αυτη η τακτικη χαιρει ιδιαίτερης εκτιμησης απο τους διυθυντες-προεδρους και λοιπα μεγαλα κεφαλια ,μιας και ολο και περισσοτερο το συνανταμε μπροστα μας.

Φυσικα το χαιρομαστε και εμεις ,τα γραφικα θυματα ,που πεταμε διχτυα σε καθε παρομοια προσφορα και βριζουμε αν ειναι αδεια ενω το χαμογελο δε λεει να σβησει αν δουμε "καλη ψαρια".

Και σαν να μην εφτανε αυτο..εμεις ...τα γραφικα θυματα ...θα πουλησουμε οτι παιχνιδακι μαζεψαμε κοψοχρονια να "επωφεληθει" και καποιος αλλος ...αλλα και να ανταμοιφθουμε για το κοπο μας.

θελεστα και παθεστα ...αντε και του χρονου.(next week δλδ)

Όπως είπα και σε άλλο thread, η σχέση εμπόρου-καταναλωτή (αναφερόμενος για τις ανώνυμες εταιρίες, σε καμία περίπτωση όχι στο μαγαζί της γειτονιά μας), δεν είναι σχέση κατανόησης και αλληλεγγύης... ορμώμενος από αυτό, απλά λέω ότι υπάρχει έμμεση τιμωρία, αν δεν υπάρχει άμεση από κρατικοδίαιτες ενώσεις καταναλωτών και αυτή είναι η λεγόμενη "επόμενη φορά"... όπως δηλαδή και το e-shop έχει φάει πόρτα από τους περισσότερους (από εμάς) και είναι πλέον αναγκαίο καταφύγιο μόνο για μικροπράγματα που δεν φέρνουν οι άλλοι, έτσι και το αντίστοιχο κατάστημα, θα μπει στην προσωπική μου μαύρη λίστα, η οποία είναι πιο μαύρη και από τον Black Dynamite...

Ωστόσο, περιμένω αν θα λάβω διαφημιστικά, καθώς δήλωσα ότι δεν επιθυμώ και είμαι γραμμένος και στην λίστα του άρθρου 13... πάλι, δεν περιμένω ότι μια καταγγελία στην ΑΠΠΔ, αν συμβεί αυτό, θα τους ταρα-κουνήσει, αλλά είναι το ελάχιστο μαζί με την αποχή, που μπορώ να κάνω...

Από εκεί και πέρα είναι και θέμα εγκράτειας του καθενός στην μετέπειτα καταναλωτική του πορεία... δηλαδή νιώθω άνετα να τους βρίσω, γιατί στην επόμενη "προσφορά" τους, δεν θα ανταποκριθώ, αλλά ούτε σκοπεύω να δώσω χρήματά μου γι' άλλο λόγο σε αυτούς...

Πάντως, δεν με ενόχλησε το ότι δεν πρόλαβα... ίσα-ίσα, αυτό το προσπερνάω αδιάφορα... με ενόχλησε ότι ακόμα και τώρα, το φιάσκο συνεχίζεται και φυσικά με εξοργίζει η συλλογή στοιχείων καταναλωτών με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος αν δεν είναι παράνομος, είναι ανήθικος και επικίνδυνος...

Απορώ με τον εγκεφαλικά νεκρό μάνατζερ που σκέφτηκε αυτή την ιδέα, δεν ήξερε ότι κάνει ζημιά στην εικόνα της εταιρίας... δεν έχει καταλάβει ο τύπος, ότι δεν δουλεύει ακόμα στον τυρέμπορα που δούλευε πριν αλλάξει δουλειά, αλλά σε εταιρία με τεχνολογικά προϊόντα (αν μπορεί να το προφέρει με μια ανάσα)... κλασικοί αστείοι τύποι, που σε λίγο καιρό θα ψάχνουν για δουλειά...

* Γερμανός μάι ας...

εγω σου λεω οτι αυτοι που τσιμπησαν την ιδεα αυτη

παιζει να επιβραβευτηκαν κιολας...

γιατι τα προσωπικα μας δεδομενα αποτελουν προιον για καποιες εταιρειες,

οι λιστες αυτες πωλουνται και χρεωνονται με το κομματι

αρα εφοσον αυτοι την εβγαλαν τοσο φτηνα, μαλλον ο τυρεμπορας κερδισε

γιατι αν και ανηθικη σαν ιδεα ειναι αρκετα πονηρη και οπως φανταζεσαι μαλλον και αποτελεσματικη

το οτι θα μπορουσε να κανει ζημια στο γοητρο της εταιρειας ειναι αληθεια

αλλα ειναι κατι αμεσα συνδεδεμενο με το επιπεδο και την συνειδηση των καταναλωτων στους οποιους απευθυνεται

καθως και της αρχης προστασιας αυτων

και αφου μιλαμε για την Ελλαδα, τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται...

εδω δε διαβαζουν τα manuals και και τα ψιλα γραμματα στα δανεια και στις πιστωτικες ,

θα τα διαβασουν σε ενα site,

τι να λεμε τωρα...

Καταλαβαίνω τι λες, αλλά θα διαφωνήσω... :p

Στο marketing υπάρχει η παρεξηγημένη έννοια του CRM (Customer Relationship Management ή Marketing, ανάλογα)... μια από της αρχές της στρατηγικής αυτής είναι η προσέγγιση ή επαναπροσέγγιση του πελάτη... το πρόβλημα όμως, είναι ότι οι περισσότεροι άσχετοι που υποτίθεται ότι την διδάσκονται, μένουν και καταναλώνονται στο τεχνικό κείμενο, που αφορά την τεχνική υποδομή και την συλλογή και επεξεργασία στοιχείων, ξεχνώντας ότι η βάση της στρατηγικής του crm, δεν είναι η υποδομή και ο όγκος των δεδομένων, αλλά ο άνθρωπος που κρύβουν από πίσω τους τα δεδομένα αυτά... δηλαδή δεν αρκεί να έχεις ένα management/marketing plan, το οποίο εισρέει απλά δεδομένα και τα επεξεργάζεται, αλλά πρέπει να έχεις και έναν ευέλικτο μηχανισμό και γνώσης της ψυχολογίας του καταναλωτή... με πιο απλά λόγια, οι θεωρίες αυτές φτιάχτηκαν και δομήθηκαν σωστά, αλλά τις εκμεταλλεύονται τελείως λανθασμένα και αυτό είναι κάτι το οποίο αργά ή γρήγορα επιστρέφει με την ανάλογη αντίδραση της αγοράς... πχ δεν είναι ηλίθιοι στην dell που σ' αυτά είναι προσεκτικοί... και αυτοί ολόκληρη crm υποδομή έχουν, αλλά την υλοποιούν σωστά και μετά από τόσα χρόνια εισπράττουν τα ανάλογα...

ο χρόνος γαρ εγγύς... και στην τελική οι πελάτες που θέλουν όλοι, είναι οι λεγόμενοι ποιοτικοί, δηλαδή αυτοί που αν μείνουν ικανοποιημένοι, θα ανταποδώσουν σύντομα...

εμενα παντως η πλειοψηφια των καταστηματων πληροφορικης και ειδων τεχνολογιας στην Ελλαδα

πιο πολυ μου φαινεται οτι νοιαζονται για το εφημερο και το αμεσο κερδος

πως θα βαλουν τον καταναλωτη στο μαγαζι να ψωνισει

παρα το πως θα τον κερδισουν πραγματικα

πολλοι εχουν ριξει ολο το βαρος στην ποσοτητα και σε καμια περιπτωση στην ποιοτητα

(κι αυτο στο λεω πρωτο χερι γιατι το εχω ζησει οσο δεν φανταζεσαι)

και δε μιλαω μονο για ποιοτητα προιοντων & υπηρεσιων,

αλλα και ποιοτητα προσωπικου, loyalty plans, αξιοπιστια, after sales κτλ...

ισως φταιει κι ο αδυσωπητος ανταγωνισμος

τι να πω

το μονο που ξερω ειναι οτι ο μαγκας που θα το καταλαβει πρωτος οτι πρεπει να επενδυσει σ'αυτο

αποσκοπωντας σε μακροπροσθεσμα οφελη και οχι οτι αρπαξει ο κwλος μας σημερα

θα κερδισει μεγαλο μεριδιο της πιτας

εαν δε οργανωσει σωστα και το ηλεκτρονικο του καταστημα

πιστευω οτι δεν θα αφησει πολλα περιθωρια στους τυρεμπορες, μαγαζακια και μπακαληδες

που παιζουν τωρα μπαλα ανενοχλητοι

δεν είναι ηλίθιοι στην dell που σ' αυτά είναι προσεκτικοί... και αυτοί ολόκληρη crm υποδομή έχουν, αλλά την υλοποιούν σωστά και μετά από τόσα χρόνια εισπράττουν τα ανάλογα...

Chosen?? Εσυ εισαι????

:p

Προσπάθησα να σκεφτώ μια γνωστή ελληνική εταιρία στο ευρύ κοινό, που να πληρεί τις προϋποθέσεις, αλλά δεν μου ερχόταν καμία... :hehe:

Μην βάζετε την Dell μπροστά σε Ελληνική επιχείρηση ρε παιδιά.

Εδώ και να πουν ότι το CRM είναι το νούμερο ένα, θα το κάνουν για τα μάτια του κόσμου. Σε όλες τις "μεγάλες" επιχειρήσεις εδώ νούμερο ένα είναι ο τζίρος (όχι το κέρδος, απλά για να βγαίνουν δάνεια) ή το publicity για να ανεβαίνουν τα νούμερα προς πώληση.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.