Jump to content



Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ


Recommended Posts

4 δείγματα 100% crops από d7000, 35mm f8, 3200 iso και ταχύτητες γύρω στο 1/10

post-33-1416075331,7706_thumb.jpg

post-33-1416075332,0254_thumb.jpg

post-33-1416075332,1108_thumb.jpg

post-33-1416075333,8161_thumb.jpg

κοιτάω τώρα τα nefs σου..

edit:

οκ είσαι παρανοικός...

τα 3 πρώτα είναι ΑΨΟΓΑ... το 4ο έχει θέμα αλλά είναι 6400 iso και είναι σε φωτισμό που υποψιάζομαι είναι μίξη φτηνών λαμπτήρων οικονομίας, μαζί με κανα 3000k φως του καμεραμάν αν υπήρχε, συν fill in flash? και εκεί που πρωτοκοιτάς για πληροφορία (πρόσωπο νύφης) έχεις σκιά όπου λογικό να έχεις περισσότερο θόρυβο...

βέβαια μόνο το 1ο είναι άφλασο... στα υπόλοιπα γτ τόσο iso?

2η κ 3η θα πρέπει να φωτοσοπάρεις τα νύχια της που είναι χάλια, αυτό από μόνο του δε σημαίνει ότι έχεις info?

για μένα επίσης τραβάς λίγο λάθος... auto wb θα σε μαλώσω:p επίσης κατέβασε το in camera sharpening, ειδικά αν τραβάς τέτοια iso και δε θες να πετάς τα jpg απευθείας, σου δίνει παραπάνω θόρυβο... dlighting επίσης γτ σου πουσάρει τα σκιερά. επίσης neutral και όχι standard... και γιατί +1 saturation??? (χαωτική διαφορά μεταξύ standard sharp6 sat+1 που έχεις και neutral sharp2 sat0, τσέκαρέ το) και τέλος όσο μπορείς να υπερφωτίζεις για να έχεις πληροφορία. οι υποφωτισμένες σου στο pp μόνο λάσπη θα βγάλουν από τα σκιερά...

Έγινε επεξεργασία από Voudas
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Κώστα, οσο λιγότερες ρυθμίσεις εχεις "πειράξει" στην μηχανή τοσο το καλύτερο, οπος επίσης και το contrast θα πρεπει να το εχεις οσο χαμηλότερα γίνετε γιατι το να προσθέσεις contrast ειναι πολυ εύκολο, για να επαναφέρεις τα καμένα-μαύρα ειναι αδύνατο.

ps Η d 7000 τα σπάει! παρόμοιο μου φαίνεται το αποτέλεσμα στο θέμα θορύβου, με την δικια μου :o

Link to comment
Share on other sites

ήξερα οτι θα πεις για τα νύχια, φούστη!

το D lightning θα το δοκιμάσω,

τα sharpness saturation κλπ, δεδομένου οτι δουλεύω σε raw αμφιβάλω αν επηρεάζουν το αποτέλεσμα,θέλει ψάξιμο.

το autoWB γιατί σε χαλάει? κάθε δωμάτιο είχε άλλες λάμπες.

αλλού έμπαινε φως απέξω κλπ, πόσες φορές να το αλλάξω ρε συ?

το high iso όταν υπάρχει φως,δεν νομίζω οτι δημιουργεί πρόβλημα

+ίσως να σου γράψει λίγο και το περιβάλλον, από το να κόβεται το θέμα εκεί που θα φτάσει το φλας(με χαμηλότερο iso) καλύτερα.

η 6400 είναι και με τον 17-35 αν θυμάμαι καλά

αλλά συνολικά δουλεύοντας στο 100% τις φωτό

πάντα μου λείπει ευκρίνεια σε φορέματα πρόσωπα κλπ

δεν με ευχαριστεί το αποτέλεσμα.

Χωρίς να τύπωσα κάτι και να μην μου έφτασε...

Υπερβάλω λες?

*τα ποτά τα φωτίζεις απο εμπρός?

@Αγγελος κι εσύ έχεις θόρυβο γαμώτο.

κανένας με καλύτερο εξοπλισμό?

που διάλο πεθαίνει ο θόρυβος?

[MENTION=130]DarkSaga[/MENTION] γιατί τόσο κλειστά διαφράγματα;

όπου βλέπεις 8-11 κλπ επειδή ερωτήθηκα κι απο αλλού, παίζω με τον 17-35 που κάνει ένα θέμα με τα πιο ανοιχτά

το είχα δείξει και με κάτι αμπέλια @17mm όταν τον είχα πρωτοπάρει.το είχαμε ψάξει με τον Άγγελο ,η το είχε ψάξει πιο σωστά και είδαμε κάτι τραγικά γραφήματα που οδηγούσαν σε χρήση f 11για καλύτερη απόδοση.

παίζω με ό,τι έχω, απλά ποτέ... δεν φτάνει :)

Έγινε επεξεργασία από DarkSaga
Link to comment
Share on other sites

Επαγγελματική δουλειά ή προσωπικές φωτογραφίες αυτές που ανέβασες;

τα sharpness saturation κλπ, δεδομένου οτι δουλεύω σε raw αμφιβάλω αν επηρεάζουν το αποτέλεσμα,θέλει ψάξιμο.

Δεν επηρεάζουν το αποτέλεσμα. Στο NEF αποθηκεύονται ξεχωριστά μέσα στο αρχείο από τα RGB data. Για αυτό μπορείς να τα πειράξεις και μετά.

Λευτέρη, βλέπω την 7750 με ένα RAW viewer και δε μου αρέσει καθόλου η ζεστή (καυτή θα έλεγα) απόχρωση. Το κουτάκι μέσα ήταν λευκό, να υποθέσω; Άφλαση; Θα προτιμούσα με φλας και WB=Flash.

Link to comment
Share on other sites

για καλό το είπα για τα νύχια...

sharpness sat κλπ στα είπα γτ 1.κάνουν άχρηστα τα jpg, 2. ναι μεν raw δεν έχει σημασία ΑΛΛΑ οπτικά είναι το σημείο εκκίνησης που είναι πολλές φορές παραπλανητικό (κ πλασματικό αν δε δουλεύεις capturenx που διαβάζει όλα τα metadata... το acr κάνει εξομοίωση και βγάζει διαφορετική εικόνα) 3. γτ να τα έχεις αν δε τα χρειάζεσαι και τα κάνεις discard μετά?

επίσης το μέγιστο δυναμικό εύρος αν θυμάμαι καλά στο neutral το δίνει:p

επίσης όταν κρίνεις με βάση την lcd της μηχανής, η καμπύλη gamma που εισάγει το standard και το σκούρημα του saturation πάλι σε παραπλανούν για τη συνολική εκφώτιση αν δεν είσαι full εξοικειωμένος με τα ιστογράμματα...

το auto wb αν έπεφτε μέσα δε θα με χάλαγε...

για το κομμάτι ότι με High iso θα γράψει και πιο πίσω είναι προφανές, αλλά αν έχεις φωτισμό+φλας, και αναγκάζεσαι να φτάσεις 6400 για να γράψει ως πίσω τότε έχεις στήσει λάθος τα φώτα κ το φλας... επίσης οκ καλύτερα είναι αλλά το 6400 είναι 6400, θα προκαλέσει πρόβλημα όπως και να έχει... πρώτα απόλα ο πουσαρισμένος αισθητήρας, ακόμα κ αν θάψει στα φωτισμένα τον θόρυβο έχει χάσει ήδη 2-3-4 stop δυναμικό εύρος...

Θα συμφωνήσω με τον Κώστα, οσο λιγότερες ρυθμίσεις εχεις "πειράξει" στην μηχανή τοσο το καλύτερο, οπος επίσης και το contrast θα πρεπει να το εχεις οσο χαμηλότερα γίνετε γιατι το να προσθέσεις contrast ειναι πολυ εύκολο, για να επαναφέρεις τα καμένα-μαύρα ειναι αδύνατο.

ps Η d 7000 τα σπάει! παρόμοιο μου φαίνεται το αποτέλεσμα στο θέμα θορύβου, με την δικια μου :o

όχι κ παρόμοια, είχα πολύ λιγότερο φως αν υπολογίσεις χιλιοστά κλπ:p αλλα οκ πες παρόμοια, στα άλλα είναι καλύτερη κ μου αρκεί :p xaxaxa

Έγινε επεξεργασία από Voudas
Link to comment
Share on other sites

δεν μπορώ να το ανασύρω μνημονικά στο 100%

η δουλειά είναι επαγγελματική,

ο χώρος ήταν σπίτι με όλα τα παντζούρια, εκτός ίσως απο ένα και μια πόρτα, κλειστά

με διάφορα φωτιστικά κάποια με λευκό φως κάποια με κλασικές λάμπες.

χτύπησα το white στο κουτάκι και στα κουφέτα, καλύτερο αποτέλεσμα αλλα μου εκτοξεύει τα κόκκινα, ειδικά στο ξύλο , το έχω συναντήσει και σε άλλο χώρο αυτό.

εκεί που το πρόγραμμα λέει σωστό, εγώ λέω No Way

το w/B με ζορίζει πολύ,πάντα

τα φ'ωτα του video ήταν λάθος στημένα, ο τύπος ήταν άκυρος αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορούσα να λύσω, είχα την προετοιμασία νύφης και τη διαδρομή προς την εκλησία, πήγα βρήκα κάτι στημένο και δούλεψα με ό,τι βρήκα.

Δεν είμαι ο πρώτος φωτογράφος του μυστηρίου, είμασταν 2 βοηθοί και ο κύριος

D3 80-200 2.8 2.8 Nikon ,D3s 28-70 2.8 Nikon

D3 80-200 2.8 Nikon,28-70 2.8 Nikon

D700 17-35 tamron 2.8,28-75 tamron 2.8

και οριακά είμασταν πάνω από τους καλεσμένους αυτοί οι αμερικάνοι....

κουβάλαγαν τη μάνα και τον πατέρα τους σταδιάλα!

[MENTION=33]Voudas[/MENTION] με τα νύχια(καλό είναι) αλλα δεν με αφήνει να κλαφτώ , αυτό με ενόχλησε

θα ετοιμάσω κάποια στιγμή ένα before after σετάκι για το W/B έχω βαρεθεί να διορθώνω φωτογραφίες

αλλά ρε γαμώτο μπλέκοντας και με θεατρικά και εναλασσόμενο φωτισμό το auto w/b νομίζω είναι μονόδρομος.

δεν μπορώ να σκεφτώ και πολλά.

θα αγαπήσω το B/W μου φαίνεται

Έγινε επεξεργασία από DarkSaga
Link to comment
Share on other sites

Στο θεμα με το WB μια καρτα (whibal ή digital grey kard)....δεν θα σε καλυψει σαν αποτελεσμα και δεν θα σε γλιτωσει χρονο απο το pp??

To να χτυπας οτι ασπρο βρισκεις στο καδρο δε σε παει στο σωστο παντα..(εως ποτε ...σε μενα τουλαχιστον)

Μιας και σιγουρα παιρνεις και αποχρωσεις απο τα αντανακλουμενα χρωματα αλλα και σαν φωτεινοτητα θα εχεις διαφορετικα αποτελεσματα αν ειναι πιο φωτεινο-σκοτεινο το "λευκο" σου(αυτο που χτυπας δλδ).

Link to comment
Share on other sites

Αμερικάνοι, έτσι εξηγείται. Για πήγαινε σε Ελληνίδα που να παντρεύεται και αν ΔΕΝ έχει κάνει μανικιούρ (και με πρόσθετα νύχια αν τα δικά της είναι κοντά) ζωγραφιστά ή αυτοκόλλητα λουλουδάκια, θα σου χαρίσω πανάκι καθαρισμού φακών!

Link to comment
Share on other sites

και να πετάω ένα whibal σε κάθε χώρο που πάω? αυτό δεν επηρεάζεται από τα φώτα και τον περιβάλοντα χώρο,οπως και το λευκό που λες?

απλά για να χτυπάω μετά ένα σωστότερο γκρι το λες έτσι? πάλι θα ξεφεύγει η φωτεινότητα.

το να κλειδώσω το W/B με μέτρηση στη μηχανή σίγουρα δεν θα αποδώσει,

στο θεατρικό το είχα σκεφτεί να αφήσω μια Λευκή Α4 κάπου χαμηλά και να υπάρχει στο κάδρο, αλλα αν φάει έναν πράσινο προβολεα και την χτυπήσω να γίνει Λευκή, μετα τι θα βγάλει?

**Αμερικάνοι, έτσι εξηγείται. Για πήγαινε σε Ελληνίδα που να παντρεύεται και αν ΔΕΝ έχει κάνει μανικιούρ (και με πρόσθετα νύχια αν τα δικά της είναι κοντά) ζωγραφιστά ή αυτοκόλλητα λουλουδάκια, θα σου χαρίσω πανάκι καθαρισμού φακών!

*δεν έχεις άδικο, αλλά τι με πέρασες? ψιλικατζή?άκου εκει πανάκι....

Link to comment
Share on other sites

Το λευκο εχει την ιδιοτητα να αντανακλαει πολυ ευκολα το φως...

(και να μαζευεις μαζι με το λευκο την οποια αποχρωση υπαρχει στο χωρο σου)

Οσες φορες δοκιμασα να χτυπαω λευκα σημεια στο καδρο μου το αποτελεσμα ηταν ψιλοαπογοητευση ..

(εξαιρουνται σε εξωτερικο σημεια με απλετο φως οπου και παλι η διαφορετικη φωτεινοτητα -του λευκου- αλλαζει το αποτελεσμα...αλλα ειναι πιο ελεγχομενα)

Μια φορα εβγαλα με την whibal του αγγελου ....αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα -που οκ δεν ειναι και ακριβο- μαζι με την επαγγελματικη αναγκη δεν υπηρχε περιπτωση να μην δεν χρησιμοποιουσα ...μαλλον την digital grey kard.

Παρε ενα μικρουλη ...φωτογραφισε τους χωρους με αυτο μεσα..και μετα στο lightroom (ή στο camera raw) κλεψε το grey point της αρχικης ληψης (με ή χωρις καλεσμενους) και περασε το στις υπολοιπες..

0.02Ε...

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη ο πολύς θόρυβος που λες ειναι κατι το σχετικό... εαν δεις το RAW που ανέβασα στην 30" με διαστάσεις Α3 περίπου, τα 21mp κάνουν δουλειά... θα νομίζεις οτι ειναι με iso 200 :p

Δεν δηνω πολυ συμασια στα τεστ με 100% crop γιατι δεν αντικατοπτρίζει το θέμα του θορυβου αντικειμενικά, ιδίως όταν μιλάμε για εκτύπωση.

Link to comment
Share on other sites

ο χώρος ήταν σπίτι με όλα τα παντζούρια, εκτός ίσως απο ένα και μια πόρτα, κλειστά

με διάφορα φωτιστικά κάποια με λευκό φως κάποια με κλασικές λάμπες.

όταν πάω σε προετοιμασία γαμπρού/νύφης το πρώτο που κάνω είναι να ανοίξω τα παντζούρια, τραβάω κουρτίνες και σβήνω τα φώτα.

έχω πάντα μαζί και ανακλαστήρα και το χρησιμοποιώ πολλές φορές από την ασημί πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

καταρχας αφου τραβας raw τι autowb τι manual...αφου θα τις δεις μια μια...καλα εκανες λοιπον το αφησες αυτο να μη σε απασχολει, εγω που τραβαω παντα jpeg και φλασατα παντα εχω ιδια K αναλογα με το τι εχει μπροστα το φλας.(gel, χωρις κτλπ)

και btw μη βαλεις dlight οταν τραβας raw...γενικα μη βαζεις τεσπα.

Δε καταλαβα γιατι τραβας τοσο μικρο διαφραγμα (ειδα οτι ειπες για προβλημα φακου= γιατι τον χρησιμοποιεις τοτε?)

Για τα καδρα δε θα σου πω τιποτα, οτι και να σου πω πρεπει μονος σου να το βρεις εκεινη τη στιγμη καταλαβαινεις... Για τα τεχνικα, ειναι σκοτινες γενικα, τα χρωματα δεν ειναι και πολυ καλα στο σπιτι αλλα οκ.

Στην εκκλησια τωρα...6400ισο,17μμ σε αυτη τη γωνια φ/11 1/60 αφλαση?...ποτε ποτε ποτε...σε καμια περιπτωση φιλε Λευτερη...

Πρωτα απο ολα δεν υπαρχει φως. Δευτερων ποτε ευρυγωνιος σε αυτη τη γωνια που εισαι (απο την αλλη επρεπε να εισαι btw)καρφωμενος παντα ενας 24-70 αντε και λιγες φωτογραφιες ευρυγωνιες ολο το σοι και προσεχε τι θα παραμορφωσεις... Για τις ρυθμισεις οπως ειπα και πριν πρεπει να αναθεωρισεις και αν ο φακος κανει προβληματα μη τον βαζεις καθολου! Στα 6400 και 1/60 λογικο να χασεις την τελεια ευκρινια της D700.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.