Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

Τρια περάσματα από διόδια χωρίς να πληρώσω τελικά.

Τα δυο από διόδια της εταιρίας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, της οποίας οι υπάλληλοι ήταν ανησυχητικά ευγενικοί.

Τους είπα ότι δεν πληρώνω, με παρακάλεσαν να κάνω λίγο μπροστά για να σημειώσουν την πινακίδα μου και αφού με ευχαρίστησαν μου άνοιξαν μόνοι τους τη μπάρα.

Το ενα πέρασμα από τα διόδια Σπαθοβουνίου της εταιρίας ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. ήταν πιο επεισοδιακό, και νομίζω κακώς έκανα που ξεκίνησα διάλογο με την υπάλληλο, γιατί μάλλον δεν υπάρχει λόγος.

- Δε θα πληρώσω διόδια.

- Για ποιο λόγο ; (εκνευρισμένη)

- Γιατί θεωρώ τη λειτουργία τους παράνομη.

- Πως είμαστε παράνομοι από τι στιγμή που την εκμετάλευση των διόδιων μας την έχει παραχωρήσει το κράτος ; (αρκετά εκνευρισμένη)

- Και στο Βατοπαίδι τη γη στους παπάδες το κράτος την παραχώρησε. Μου μιλάτε για νομιμότητα επικαλούμενη μια συμφωνία με γκάνγκστερς. Ανοίξτε μου σας παρακαλώ τη μπάρα γιατί με καθυστερείτε.

- Εγω δε σας ανοίγω κύριε (πολύ εκνευρισμένη).

Κατέβηκα, άνοιξα τη μπάρα μόνος μου και προχώρησα. Η συγκεκριμμένη μπάρα δεν άνοιξε με ενα απλό σπρώξιμο. Χρειάστηκε να τη σπρώξω μέχρι το τέλος της διαδρομής της (90 μοίρες) για να περάσω.

Έκανα επίσης δυο περάσματα από την Αττική οδο στα οποία πλήρωσα κανονικά γιατί δεν εχω δει κάποια αναφορά γι' αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

δε μπορούν να σε μηνύσουν αν δε τους προξενήσεις φθορά ή κάτι άλλο που να θεωρείται αδίκημα.....

γιατι ξέρουν οτι αν σε μηνύσουν απλά που δε πλήρωσες και δικαιωθείς θα δημιουργηθεί δεδικασμένο και κανείς δε θα πληρώνει.....δε τους συμφέρει να σε πάνε σε δίκη.

Link to comment
Share on other sites

Κι' εγω ακριβώς αυτό που λέει ο greekfragma ξέρω.

Το αν ισχύει θα το δείξει το μέλλον και η πιθανή λυπητερή.

Πάντως οι 9 στους 10 πιστεύω ότι πληρώνουν, οπότε είναι πιθανό και να μην τους πολυνοιάζει η απώλεια.

Αν γίνει μαζικό το πράγμα ίσως αλλάξουν τα δεδομένα.

Δε ξέρω πάντως αν μιλάμε για μύνηση. Αν μου έρθει κάτι σπίτι, αυτό φαντάζομαι ότι θα είναι κάποια απαίτηση πληρωμής από την πλευρά τους. Δε γνωρίζω αν κάτι τέτοιο συνοδεύεται αναγκαστικά από μύνηση. Τουλάχιστον αρχικά.

Link to comment
Share on other sites

Μηνυση θελει ενα προβλεπομενο απο τον νομο ποινικο αδικημα (βλ 7 συνταγματος,το περιφημο νουλουμ κριμεν κλπ).Αρνηση πλερωμης διοδιων δεν ειναι ποινικο αδικημα.

Μπειτε σε ενα οποιοδηποτε δικηγορικο γραφειο και ρωτηστε τι εξοδα και χρονο θα σας κοστισει να διεκδικησετε 7-10 ευρω ...

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που χανουν 10 ευρω x Ν τοτε θα το κανουν καποια στιγμη, αυτο εννοω.

εκει τι θα σου ζητησει? τα διαφυγοντα μονο ή και 500.000 ευρω για ηθικη βλαβη οπως η sony στον ρεμο.

Link to comment
Share on other sites

ενώ νέα διόδια θα μπουν και στο νότιο άξονα της Αττικής, δηλαδή στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου.

Μπορω να το επιβεβαιωσω, χτες που ηρθα απο Πατρα στα διοδια της Ελευσινας, που το ρευμα προς αθηνα περναει χωρις να πληρωσει, εχουν αρχισει να μπαινουν καινουριες ταμπελες.:wall:

Να πω και εγω το παραπονο μου...Για τον χειροτερο εθνικο δρομο των Βαλκανιων, Πατρα-Κορινθος, πληρωνουμε 6ε διοδια...και για να φτασουμε Αθηνα αλλα 3ε για την Αττικη οδο. Η πλακα ειναι οτι τοσες νταλικες που περνανε καθημερινα για να πανε Πατρα, δινουν τοσα πολλα λεφτα για διοδια που κανονικα θα επρεπε ,ειδικα το αυτο το τμημα της εθνικης, να ειναι το καλυτερο ολης της Ελλαδας.

Link to comment
Share on other sites

Με τοσα λεφτα που εχουμε δωσει στα διοδια, αεροδιαδρομους θα επρεπε να εχουμε...αλλα επειδη ειμαστε ελλαδα οι αεροδιαδρομοι ειναι στους κηπους των σχετικων πολιτικων

Link to comment
Share on other sites

Τρια περάσματα από διόδια χωρίς να πληρώσω τελικά.

Τα δυο από διόδια της εταιρίας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, της οποίας οι υπάλληλοι ήταν ανησυχητικά ευγενικοί.

Τους είπα ότι δεν πληρώνω, με παρακάλεσαν να κάνω λίγο μπροστά για να σημειώσουν την πινακίδα μου και αφού με ευχαρίστησαν μου άνοιξαν μόνοι τους τη μπάρα.

Το ενα πέρασμα από τα διόδια Σπαθοβουνίου της εταιρίας ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. ήταν πιο επεισοδιακό, και νομίζω κακώς έκανα που ξεκίνησα διάλογο με την υπάλληλο, γιατί μάλλον δεν υπάρχει λόγος.

- Δε θα πληρώσω διόδια.

- Για ποιο λόγο ; (εκνευρισμένη)

- Γιατί θεωρώ τη λειτουργία τους παράνομη.

- Πως είμαστε παράνομοι από τι στιγμή που την εκμετάλευση των διόδιων μας την έχει παραχωρήσει το κράτος ; (αρκετά εκνευρισμένη)

- Και στο Βατοπαίδι τη γη στους παπάδες το κράτος την παραχώρησε. Μου μιλάτε για νομιμότητα επικαλούμενη μια συμφωνία με γκάνγκστερς. Ανοίξτε μου σας παρακαλώ τη μπάρα γιατί με καθυστερείτε.

- Εγω δε σας ανοίγω κύριε (πολύ εκνευρισμένη).

Κατέβηκα, άνοιξα τη μπάρα μόνος μου και προχώρησα. Η συγκεκριμμένη μπάρα δεν άνοιξε με ενα απλό σπρώξιμο. Χρειάστηκε να τη σπρώξω μέχρι το τέλος της διαδρομής της (90 μοίρες) για να περάσω.

Έκανα επίσης δυο περάσματα από την Αττική οδο στα οποία πλήρωσα κανονικά γιατί δεν εχω δει κάποια αναφορά γι' αυτά.

προσωπικα εκει που μενω δεν εχει διοδια,αττικη οδο δε χρησιμοποιω σχεδον ποτε(1 φορα το διμηνο)

αλλα την ολη ιστορια τη κανω κυριως για συμπαρασταση σε αυτους που εχουν σοβαρο προβλημα με τα διοδια

η πιο συνηθισμενη διαδρομη που κανω ειναι απο την εθνικη του κηφισου προς ηρακλειο αττικης.

η εξοδος που με βολευει ειναι της μεταμορφωσης η ηρακλειου,βεβαια για σπασιμο(και ενημερωση στους πισω) και μονο μπαινω αττικη οδο για 1 εξοδο και σπρωχνω μπαρα χωρις να εχω καποιο οφελος σε κερδος χρονου η βενζινης.

η πλακα πια ειναι οτι εχει καταντησει βαρετο το θεμα διοδια για μενα:getlost:

οι υπαλληλοι πια εχουν σταματησει να ασχολουνται,δεν υπαρχει αυτος ο τσακωμος που υπηρχε στις αρχες,δεν πουλανε τσαμπουκα,δε βριζουν δεν ειρωνευονται και ανοιγουν αμεσως.παλιες καλες μερες:man_in_love:

καποτε πηγαινα τριπολη και στα διοδια της ελευσινας αρνηθηκα να πληρωσω,αρχιζε να μου τα πρηζει η υπαλληλος και βγηκα εξω να σπρωξω τη μπαρα,η οποια δε σπρωχνωταν(παρανομο,κυριως για λογους ασφαλειας),τελικα με τα πολλα πολλα εκανα ταρζανια απλωσα το χερι μεσα στο κουβουκλιο και πατησα το κουμπι στην touch screen και ανοιξα μονος μου...υπαλληλος και εποπτης μεινανε στο τοπο:rolleyes:

μετα απο 2 μηνες εμαθα οτι εντελως τυχαια αλλαξανε ολες τις μπαρες και βαλανε απο αυτες που σπρωχνονται χειροκινητα...καποιος απο το κινημα τους ειχε κανει μηνυση,καποιοι αλλοι τις ειχανε σπασει 2-3 φορες

αλλοι πηγαινανε οργανωμενοι με ηλεκτρικα κατσαβιδια...

τις μηνυσεις που κανανε στους 25 της πατρας και τους 11 των αφιδνων τις κανανε κυριολεκτικα για πλακα

αν θελανε να πανε στα δικαστηρια με πολιτες δε θα κανανε 3 αναβολες στις δικες του δικηγορικου συλλογου ουτε αναβολες στα 4 αυτοφωρα που εχουνε παει για παρακωλυση συγκοινωνιων...

κινησεις πανικου,οτι αρπαξουν ειναι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=jqudE9t0aEw&feature=player_embedded]YouTube - ΔΙΟΔΙΑ - ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ[/ame]

Αυξήσεις φωτιά στα διόδια των Μαλγάρων

Ακριβαίνουν από σήμερα κατά 40%.

Πιο συγκεκριμένα το κόστος διέλευσης για τα ΙΧ αυξάνεται στα 2,8 ευρώ από 2 ευρώ που ίσχυε.

Για τα δίκυκλα αυξάνεται στα 1,4 ευρώ από 1, για τα διαξονικά και τριαξονικά στα 6 ευρώ από 4,3.

Για τα φορτηγά με 4 άξονες και τα επικαθήμενα αυξάνεται στα 7 ευρώ από 5.

Link to comment
Share on other sites

η ξεφτυλα

Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Το δημόσιο σε ρόλο εισπράκτορα των πολυεθνικών εταιριών

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ (Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων) μετέδωσε:

Υπ. Υποδομών - Οι εισπράξεις από τα διόδια των Μαλγάρων θα χρησιμοποιηθούν για τη συντήρηση του οδικού άξονα, που δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία

Το σύνολο σχεδόν των εισπράξεων από τα διόδια των Μαλγάρων θα χρησιμοποιούνται από το Δημόσιο (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας) για τη συντήρηση του οδικού άξονα, που δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία, με τη σύμβαση του 2007, από τα Μάλγαρα μέχρι το Δερβένι Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Στην ανακοίνωση του υπουργείου σημειώνεται ότι η αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, που ισχύει από σήμερα, ήταν προγραμματισμένη. "Πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή, η οποία δεν είχε πραγματοποιηθεί, εδώ και επτά χρόνια, ενώ αποτελεί και συμβατική υποχρέωση του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας για τη συντήρηση του δρόμου, αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό, για το σκοπό αυτό", επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Ειδικότερα, όσα αυτοκίνητα περνούν από τα Μάλγαρα, διασχίζουν την Εγνατία Οδό, στην οποία, μέχρι σήμερα, δεν λειτουργούσαν σταθμοί διοδίων. Επίσης, με την αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, ισοσκελίζεται σε ένα βαθμό, κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου, η κατάργηση των διοδίων Αιγινίου, που προβλέπονταν στη σύμβαση παραχώρησης. Εάν ήταν σε ισχύ η πρόβλεψη στη σύμβαση παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων Αιγαίου του 2007 για τη λειτουργία διοδίων στο Αιγίνιο και ταυτόχρονα, αναπροσαρμόζονταν τα διόδια των Μαλγάρων με βάση τον τιμάριθμο, τότε αθροιστικά το κόστος των διοδίων θα ήταν αρκετά υψηλότερο. Γ.Μ.

"Το σύνολο ΣΧΕΔΟΝ χρησιμοποιούνται για τη συντήρηση" και "ισοσκελίζεται κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου"! Δηλαδή πλέον το δημόσιο έχει το ρόλο του εισπράκτoρα των πολυεθνικών εταιριών. Γιατί δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα αυτή η συμφωνία;

Επίσης στην Καθημερινή διαβάζουμε ότι:

Η αναπροσαρμογή αποφασίστηκε για να καλυφθεί το κόστος της μη λειτουργίας του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας από την εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. Για τη μη λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού, απόφαση που παρουσιάστηκε... ως νίκη από το υπουργείο Υποδομών, το Δημόσιο καταβάλλει στην εταιρεία από τις αρχές του έτους περίπου 800 - 850.000 μηνιαίως.

Δηλαδή "η αναπροσαρμογή αποφασίστηκε για να καλυφθεί το κόστος της μη λειτουργίας του σταθμού διοδίων" αλλά "πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή"! Ποιός αποφάσισε να δίνουν αυτό το εξωφρενικό ποσό και με ποιές διαδικασίες; Γιατί και αυτή η συμφωνία δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα;

Δεν ανεχόμαστε άλλο να μας κατακλέβουν.

Όλοι την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου στις 7 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης στην οργανωτική συνέλευση για την κατάργηση όλων των διοδίων που φράζουν τις ζωές μας.

Link to comment
Share on other sites

ξεφτυλιζεται το θεμα διοδια

Νέα χαράτσια στον αυτοκινητόδρομο «Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα»

Με βάση τα προβλεπόμενα από τη Σύμβαση Παραχώρησης του Έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο –Σπάρτη» (νόμος 3559/2007), από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 22 προς Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010 (ώρα 0:00 της 23/11/2010), θα ισχύσουν οι ακόλουθες αλλαγές στη λειτουργία των σταθμών διοδίων του αυτοκινητοδρόμου:

1. Τίθεται σε λειτουργία ο σταθμός διοδίων Ασέας, μεταξύ των κόμβων Τρίπολη-Νότια (11) και Αθήναιο (12). Η χρέωση θα γίνεται και στις δύο κατευθύνσεις του αυτοκινητοδρόμου.

2. Εφαρμόζεται χρέωση 0,04 ευρώ/χλμ. (κατηγορία 2, σε τιμές 2003, χωρίς ΦΠΑ), σε όλους τους σταθμούς διοδίων του Έργου.

Με γειά μας... Ξεκινούν τα διόδια στην Αγ. Τριάδα

Από τη Δευτέρα τα μεσάνυχτα (ΔΕΝ) θα πληρώνουμε διόδια πλέον και στην Αγ. Τριάδα...

Επειδή γνωρίζουμε ότι ανησυχούσατε πότε επιτέλους θα λειτουργήσουν τα διόδια στην Αγ. Τριάδα, τώρα που πέρασαν οι εκλογές ήρθε η ώρα....και μη βιάζεστε έρχονται και άλλες ευχάριστες εκπλήξεις....όλα στην ώρα τους.

Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιοι φρόντισαν στη Φθιώτιδα, όταν πηγαίνουμε για "κατούρημα" να πληρώνουμε και διόδια.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως υπάρχει και ο αντίλογος ότι στην π.χ. Ιταλία οι χρεώσεις είναι περίπου οι διπλές από την Ελλάδα. (πέρα από τον αντίλογο ότι στη Γερμανία δεν έχει καθόλου).

Οι αυξήσεις που βλέπω είναι γελοιωδώς μεγάλες, έχουν ακριβύνει όλα τα διόδια.

Link to comment
Share on other sites

Τα διοδια ειναι ο ευκολος τροπος να βγαζουν χρημα αφου και 50Ε να τα βαλουν οι πιο πολλοι θα τα δωσουν...ε ειναι μεχρι να ξεσπασει κανενας και να αρχισει να τα καιει :p

Link to comment
Share on other sites

Πάντως υπάρχει και ο αντίλογος ότι στην π.χ. Ιταλία οι χρεώσεις είναι περίπου οι διπλές από την Ελλάδα. (πέρα από τον αντίλογο ότι στη Γερμανία δεν έχει καθόλου).

Οι αυξήσεις που βλέπω είναι γελοιωδώς μεγάλες, έχουν ακριβύνει όλα τα διόδια.

ας ειχαμε ασφαλτο σαν τις ιταλιας κ ας πληρωναμε....

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται όμως να κοροϊδεύουμε και τους υπαλλήλους.

Τι μας φταίνε δηλαδή αυτοί;;;

Όταν ο άλλος σου λέει "δεν πληρώνω διόδια", δεν έχεις το δικαίωμα να πεις "γιατί".

Ούτε δικηγόρος είσαι ούτε αστυνομικός, ένας καρμίρης εισπράκτορας είσαι ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.