Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

καταδικη ΔΕΝ υπαρχει.Δηλ αν δεν χτυπησεις/βρισεις/καταστρεψεις δεν πας σε ποινικο δικαστηριο που "καταδικαζει".Υπαρχουν αποτι ξερω 200αρες σε κλησεις για μη πληρωμη διοδιων.Απο εκει και περα,το χειροτερο που -μπορουν να- κανουν οι εταιριες ειναι να βγαλουν διαταγη πληρωμης.Διαταγη πληρωμης ειναι δικαστικη αποφαση που λεει "ο ταδε χρωσταει τοσα στον ταδε και πρεπει να του τα πλερωσει".Φυσικα μπορει να ζητηθει ακυρωση της διαταγης πληρωμης δικαστικα.Δεν ξερω μεχρι στιγμης για διαταγη πληρωμης απο εταιρια σε βαρος ιδιωτη.

καταδίκη

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] τι ειναι αυτό ? Διαταγή πληρωμής? Και να ρωτήσω η διαταγή πληρωμής βγαίονει ερήμην του κατηγορουμένου χωρίς πρώτα να έχει ειδοποιηθεί για την υποτιθέμενη οφειλή του??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply
καταδίκη

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] τι ειναι αυτό ? Διαταγή πληρωμής? Και να ρωτήσω η διαταγή πληρωμής βγαίονει ερήμην του κατηγορουμένου χωρίς πρώτα να έχει ειδοποιηθεί για την υποτιθέμενη οφειλή του??

εχω εξηγησει σχετικα με το λινκ στο θρεντ των αυτοκινητων.

Απο εκει και περα

Αυτο δεν ειναι διαταγη πληρωμης, αλλα απο ενα σημειο κ μετα λειτουργει οπως η διαταγη πληρωμης.

Διαταγη πληρωμης ειναι μια υπερσυντομη διαδικασια, αν σου χρωστα καποιος και εχεις εγγραφα που το αποδεικνυουν πας στο δικαστηριο και, χωρις να κληθει αυτος που σου χρωστα, σε λιγες μερες βγαινει η διαταγη πληρωμης. Οταν βγει η διαταγη, παει σε αυτον που σου χρωσταει. Αυτος εχει δικαιωμα να κανει "ανακοπη" και "αιτηση αναστολης" για να την μπλοκαρει. Αν δεν την μπλοκαρει με ανακοπη-αναστολη, σε λιγες μερες παιζει κατασχεση, πλειστηριασμος κλπ.

Οσον αφορα τωρα την αποφαση του λινκ. Δεν ξερω ακριβως τι διαταζει η αποφαση, αλλα μπορει ο ταξιτζης να κανει εφεση. Με την εφεση η πληρωμη των 14.000 θα παει πισω, μεχρι να δικαστει η εφεση. Το εφετειο μπορει να πει και "μην πληρωνεις", να χασουν δηλαδη οι εταιριες των διοδιων. Ακομη κι αν πει το εφετειο πληρωσε, παιζει μετα αρειος παγος κλπ.

Νομικα η αποφαση εχει οντως κενα, χωρις να την εχω διαβασει βεβαια (αν την εχει καποιος απο το διοδια στοπ θελω να την διαβασω). Δηλαδη νομικα δεν στεκει, οι εταιριες να εχουν δικαιωμα να εισπραξουν απο καποιον που δεν τις πληρωνει το 20πλασιο, ενω ολοι οι υπολοιποι ελευθεροι επαγγελματιες, αν καποιος τους χρωστα να μην μπορουν να εισπραξουν το 20πλασιο. Απλα και χοντρα, αυτο ειναι αντιθετο στην αρχη της ισοτητας και σε ενα σωρο αλλες διαταξεις.

ΥΓ: τωρα ειδα οτι αυτο του λινκ ειναι διαταγη πληρωμης, το σαιτ που εδωσες εχει αντιγραφο μερους της αποφασης. Αρα ισχυουν οσα ειπα για την διαταγη πληρωμης. Απλα θετω υποψιν, πως στην διαταγη πληρωμης, δεν γινεται κανονικο δικαστηριο πριν εκδοθει, ο οφειλετης λεει οτι εχει να πει με την ανακοπη και την αναστολη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ΣτΕ: Νόμιμο το πρόστιμο των 200 ευρώ για όσους δεν πληρώνουν διόδια - LawNet: Το ελληνικό Νομικό Δίκτυο

#@~#@$@~#$~@#~@$@~#~~~~!!!!

Με απλα λογια, οχι απλα δεν συμφερει να πας δικαστηριο για προστιμο διοδιων αλλα αν δεν εχεις αποδειξεις τυπου "ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑ ΕΓΩ ΚΛΠ" δεν μπορεις να πεις οτι ειναι αντισυνταγματικο...

Link to comment
Share on other sites

Τα 200€ μας νοιάξανε;

Εδώ το κράτος δίνει τα λεφτά μας στον ιδιώτη για διαφυγόντα κέρδη!

Τι είδους καπιταλισμός είναι αυτός αδύνατο να κατανοήσω! Θα που πεις εδώ ο Χατζηδάκης επαίρεται για τα εξαιρετικά αποτελέσματα τις ιδιωτικοποίησης φέρνοντας ως παράδειγμα την κρατική Cosco!!

Η κυβέρνηση ενέκρινε κατεπειγόντως 25,2 εκατομμύρια ευρώ για να σώσει την "Ολυμπία" Οδό από πτώχευση!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 11 διόδια

Είχα αρκετά χρόνια να κάνω τη διαδρομή με αυτοκίνητο και δεν είχα συνειδητοποιήσει τι ακριβώς σημαίνει να υπάρχουν 11 σταθμοί διοδίων. Κάπου στην 5η φορά άρχισα να δυσανασχετώ. Δεν ήταν, τόσο, για το κόστος. Ήταν το ότι έπρεπε να ξανακόψεις ταχύτητα, να ξαναπροσπαθήσεις να δεις πόσο κοστίζουν τα διόδια γιατί το αναγράφει μόνο όταν φτάνεις κοντά στο κουβούκλιο, να ξανασταματήσεις, να ξαναψάξεις για το αντίτιμο, να ξαναπεριμένεις τη σειρά σου, να ξαναπληρώσεις, να ξαναξεκινήσεις και να ξανασυμμαζέψεις κάπου το χαρτάκι. Κι ακόμα ήμασταν λίγο μετά τη μέση.

Μετά την 6η φορά, η ενόχληση ήταν έντονη. Απ’ την 7η άρχισα να θυμώνω. Η 8η, 9η, 10η, 11η ήταν σπάσιμο νεύρων. Κάθε λίγα χιλιόμετρα, η ίδια καρμπόν διαδικασία! 11 φορές να κόψεις ταχύτητα, να προσπαθήσεις να δεις πόσο κοστίζουν τα διόδια, να σταματήσεις, να ψάξεις για το αντίτιμο, να περιμένεις τη σειρά σου, να πληρώσεις, να ξεκινήσεις και να συμμαζέψεις κάπου το χαρτάκι.

Συνολικά πληρώσαμε 24 ευρώ, εάν έκανα σωστά την πρόσθεση και δεν μου ξέφυγαν κάτι ψιλά.

Παρεμπιπτόντως 24€ είναι πολύ πάρα πάνω από το βασικό μεροκάματο

Link to comment
Share on other sites

η μονη λυση ειναι να πηγαινει ο κοσμος απο παρακαμψεις...

αλλα θα μου πεις, οταν τους εχει χαρισει το κρατος τους δρομους.. τα περιθωρια κερδους τους ειναι τεραστια... αρα και, η ανοχη στην ζημια απο τις παρακαμψεις..

επισης, σχεδιαζεται η τοποθετηση διοδιων στα συνορα, μπροστα απο το τελωνειο των ευζωνων...

ψαχνουν ηδη το μερος, σχεδια κτλ για να φτιαξουν τις εγκαταστασεις...

Link to comment
Share on other sites

Στη Γαλλία - Ιταλία στοιχίζει περίπου 10 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα οπότε το αντίστοιχο αντίτιμο θα ήταν 50 ευρώ. Κάθε τι έξτρα (π.χ. Ρίο - Αντίρριο) έχει και το έξτρα αντίτιμό του.

Για όσους φωνάζουν (όπως εγώ) ότι πρέπει να μπει σύστημα εισόδου - εξόδου (που πληρώνεις στην έξοδο) και όχι να πληρώνεις όταν περνάς, ώστε να μην καθυστερεί το ταξίδι (για 11 σταθμούς διοδίων θες τουλάχιστον 20 λεπτά παραπάνω + έξτρα κατανάλωση + έξτρα ρύπανση του περιβάλλοντος (φρενάρισμα από 120-150 χιλιόμετρα, επιτάχυνση 0-100/150 κλπ.)) πιστεύω ότι αν και όταν το εφαρμόσουν το κόστος θα είναι δυστυχώς εφάμιλλο με του εξωτερικού.

Το άλλο σύστημα με το ΤΕΟΠΑΣ καλό είναι κι αυτό μόνο που αν δεν ταξιδεύεις συχνά δεν ξέρεις τι σύστημα υπάρχει διαθέσιμο + πάλι πρέπει να κόψεις ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 11 διόδια

Παρεμπιπτόντως 24€ είναι πολύ πάρα πάνω από το βασικό μεροκάματο

Παραπάνω από 24€ είναι ( δεν διάβασα το άρθρο, αν ήταν με αμάξι ή μηχανή ).

Το κάναμε πρόσφατα με τον [MENTION=20642]andreas_a[/MENTION]

Από Αγ. Στέφανο - Θεσσαλονίκη, 11 καταραμένα διόδια.

Κάποια ήταν μάλιστα σε απόσταση μικρότερη των 30km μεταξύ τους.

Έλεος.

Αν ξεκινούσε κανείς από χαμηλά Πελοπόνησο τι θα έδινε δηλαδή ?!

Ευτυχώς έχουνε κάνει τρομερά έργα (!) [ NOT! ] και δικαιολογούνε τα ~30€ πήγαινε και τα άλλα 30 έλα...

Link to comment
Share on other sites

Στη Γαλλία - Ιταλία στοιχίζει περίπου 10 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα οπότε το αντίστοιχο αντίτιμο θα ήταν 50 ευρώ. Κάθε τι έξτρα (π.χ. Ρίο - Αντίρριο) έχει και το έξτρα αντίτιμό του.

Δεν μας λένε να νούμερα κάτι. Πες μας πόσα είναι σε σχέση με το μεροκάματο

Link to comment
Share on other sites

Αυστρία, φορτηγό 8€ τη μέρα (24ωρο από την στιγμή πληρωμής του) για όλη τη χώρα.

Εδώ Ελλάδα, σε 24 ώρες με 14ώρες ωραρίου που πηγαινοέρχεται σχεδόν ένα φορτηγό Αθήνα-Θεσσαλονίκη θες ~140€.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας λένε να νούμερα κάτι. Πες μας πόσα είναι σε σχέση με το μεροκάματο

Ακριβώς.

Καταντάει κουραστικό το να λένε "Γαλλία ? πανάκριβη, 5€ το μπουκαλάκι νερό..." για πες μας και πόσο είναι ο βασικός μισθός ? Πόσο παίρνει ένας απλά εξειδικευμένος επαγγελματίας ( π.χ. υδραυλικός )...

Ειδικά για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι τουλάχιστον γελοία η κατάσταση.

Πιο φθηνά βγαίνει να πας με αεροπλάνο!

Αν είναι δυνατόν.

Πάλι καλά που τα πολιτικά αεροσκάφη δεν έχουν την δυνατότητα να σταθούνε ακίνητα στον αέρα, θα βάζανε διόδια και στον αέρα οι πολιτικάτζες μας.

Link to comment
Share on other sites

παντως για καποιον που δεν βιαζεται, στο αθηνα-θεσσαλονικη, μπορει να αποφυγει μερικα διοδια, για να μην πω ολα, και να κανει λιγη ωρα παραπανω.

πχ το να κανεις 1 ωρα παραπανω, δεν ειναι παρα πολυ αν δεν βιαζεσαι.

Link to comment
Share on other sites

παντως για καποιον που δεν βιαζεται, στο αθηνα-θεσσαλονικη, μπορει να αποφυγει μερικα διοδια, για να μην πω ολα, και να κανει λιγη ωρα παραπανω.

πχ το να κανεις 1 ωρα παραπανω, δεν ειναι παρα πολυ αν δεν βιαζεσαι.

Αυτο είναι σχετικό, γιατι τα διοδια που θα αποφυγεις, θα τα κάψεις σε βενζίνη. Είναι πολύ διαφορετική η καταναλωση να οδηγεις σε αυτοκινητοδρομο με σταθερη ταχυτητα από το να οδηγείς σε δρόμο με περισσοτερες στροφες, καθως τα ανεβοκατεβασματα στην ταχυτητα αυξανουν την καταναλωση.

Εξαρτάται τι θέλεις να αποφύγεις βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς.

Καταντάει κουραστικό το να λένε "Γαλλία ? πανάκριβη, 5€ το μπουκαλάκι νερό..." για πες μας και πόσο είναι ο βασικός μισθός ? Πόσο παίρνει ένας απλά εξειδικευμένος επαγγελματίας ( π.χ. υδραυλικός )...

Ειδικά για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι τουλάχιστον γελοία η κατάσταση.

Πιο φθηνά βγαίνει να πας με αεροπλάνο!

Αν είναι δυνατόν.

Πάλι καλά που τα πολιτικά αεροσκάφη δεν έχουν την δυνατότητα να σταθούνε ακίνητα στον αέρα, θα βάζανε διόδια και στον αέρα οι πολιτικάτζες μας.

Καταντάει ασύμφορο το πράγμα για Αθηνα-Σαλονικη. Συγκεκριμένα, με ένα μικρό αυτοκινητο 1000κ. χρειαστήκαμε ακριβως 190 ευρω πηγαινε-ελα για βενζίνες και διόδια. Και καλά να είναι μια παρέα όπου μπορουν να μοιράσουν τα έξοδα της διαδρομης, τι γίνεται όμως με καποιο επαγγελματία που θα πάει για μια καποια δουλεια και θα πουληθει στη διαδρομη! Αυτο που μου έκανε τρομερη εντυπωση ήταν απο Θεσσαλονικη-> Αθηνα σε αποσταση μικροτερη των 100 χιλιομετρων ειχαμε κάνει σταση σε 5 σταθμους διοδιων.

Δηλαδη κάποιος θεσσαλονικιος που θελει να παει στην Κατερινη, ενα νομο κάτω δλδ, πρεπει να πληρωσει 5 φορες διοδια αξια περιπου 7 ευρω αν θυμαμαι καλά??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πρόβλημά μου είναι ότι το να παίρνεις λεφτά από Εμπορικό Επιμελητήριο το οποίο χρηματοδοτείται και από το ελληνικό κράτος για να το παίξεις Ρομπέν των εθνικών οδών.

Αν γουστάρεις κάντο με ίδια μέσα, όχι με "χορηγίες". Πάλι καλά που δεν κάνατε καμία ΜΚΟ να πάρετε και καμία επιδότηση από το υπουργείο πολιτισμού.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.