Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

Τι λες εσύ:

"Ο αλήτης που ελίσεται στους δρόμους, για να εξυπηρετήσει την ζαχαρένια του."

Τι είπα εγώ:

για εξυπηρέτηση της ζαχαρένιας σου, κάνεις έναν αντιδεοντολογικό και αλήτικο για τους γραπτούς και άγραφους νόμους του δρόμου, ελιγμό.

Αν διαβάσεις λίγες σελίδες πίσω θα δεις ότι δεν είμαι ο μόνος που το βλέπει έτσι. Αν ήμουνα θα έλεγα, οκ μπορεί να μαι και τρελός.

Αν θεωρείς ότι με το να κολλάς τον άλλο στο 1 μέτρο, σε οποιαδήποτε περίπτωση, είτε πρόκειται στα 120km/h είτε στα 20, δείχνεις πόσο τον σέβεσαι στον δρόμο, πάω πάσο. Εμένα προσωπικά πάντως με εκνευρίζει τρομερά.

Για πες μου κιόλας, εσένα θα σου άρεσε ε;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Ρε παιδιά.....άντε άλλη μια φορά:

Το θέμα είναι ΑΝ είναι κατακριτέο το να πληρώνουμε η όχι; Σωστά; Σωστά!

Ωραία μέχρι εδώ.

Κάνω ένα post και λέω: Εγώ ΔΕΝ πλήρωσα με τον τρόπο Χ.

Με κατηγορείτε για θέμα ασφάλειας.

Ανταπαντώ λέγοντας ότι ΔΕΝ υπάρχει θέμα ασφάλειας λόγω αποστάσεων, (το οποίο επιβεβαιώνω κατά την επιστροφή μου αφήνοντας χαλαρή απόσταση. Να θυμίσω μεν ότι το αυτοκίνητο εκκινεί από μηδενική ταχύτητα. Δεδομένου ότι ο τρόπος αναμονής στην ουρά για πληρωμή, εκκίνηση, σταμάτημα, ξανά εκκίνηση, ξανά σταμάτημα, πληρωμή, εκκίνηση, έφυγες..δεν διαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ από τον τρόπο αναμονής στις ουρές στα φανάρια (πόσο μάλλον πολυσύχναστων λεοφόρων/δρόμων σε Θεσ/νίκη, Αθήνα) δεν καταλαβαίνω γιατί εξακολουθεί να γίνεται θέμα. Η μόνη διαφόρα είναι στο ότι ο προπορευόμενος για λιγα δευτερόλεπτα δεν δίνει σημασία στον καθρέφτη γνωρίζοντας ότι ο απο πίσω έχει σταματήσει. Κάτι που δεν γίνεται στα φανάρια διότι το μάτι παίζει παίζει συνεχώς πίσω-μπρός. Να δεχτώ ότι ακόμα και στα φανάρια είναι λάθος η οδηγική μας συμπεριφορά; Κανένα πρόβλημα. Μακάρι να αφήναμε όλοι αρκετή απόσταση από τον μπροστά.

Επίης βρε Αλέξη, για να ρίξουμε τους τόνους, αν ξαναδιαβάσεις το post μου για το "ατύχημα", ουδέποτε σου ζήτησα "ρέστα" αν σε βαρέσω απο πίσω. Εϊτε εκεί, είτε στο φανάρι, είτε έξω από το σπίτι μου είναι δικιά μου ευθύνη η απόσταση από τον μπροστά. Αυτό που είπα (μετά από δική σου ερέθισμα), είναι ΓΕΝΙΚΑ ότι δεν μπορείς να κατηγορείς κάποιον για παράβαση του ΚΟΚ όταν εσύ ο ίδιος σαν οδηγός δεν έχεις φροντίσει να τον τηρείς (Ζώνη ασφαλείας των επιβαινόντων). "Εγώ" θα πλήρωνα τις ζημιές μόνο, αν φορούσε ζώνη, ή θα ήμουν φυλακή για τραυματισμό/ανθρωποκτονία αν δεν την φορούσε. Στην τελευταία όμως περίπτωση είσαι και "ΕΣΥ" εξίσου υπαίτιος, όχι για το ατύχημα, αλλά για τον θάνατο.

:nothing:

Link to comment
Share on other sites

Τι λες εσύ:

Αν θεωρείς ότι με το να κολλάς τον άλλο στο 1 μέτρο,

μη λεμε παλι τα ιδια

δεν ειναι 1 μετρο

ειναι τουλαχιστον 4-5.

και το οτι αλλοι συμφωνουν μαζι σου δε σημαινει οτι οσοι περισσοτεροι τοσο πιο δικιο εχετε

Link to comment
Share on other sites

Επίης βρε Αλέξη, για να ρίξουμε τους τόνους, αν ξαναδιαβάσεις το post μου για το "ατύχημα", ουδέποτε σου ζήτησα "ρέστα" αν σε βαρέσω απο πίσω. Εϊτε εκεί, είτε στο φανάρι, είτε έξω από το σπίτι μου είναι δικιά μου ευθύνη η απόσταση από τον μπροστά. Αυτό που είπα (μετά από δική σου ερέθισμα), είναι ΓΕΝΙΚΑ ότι δεν μπορείς να κατηγορείς κάποιον για παράβαση του ΚΟΚ όταν εσύ ο ίδιος σαν οδηγός δεν έχεις φροντίσει να τον τηρείς (Ζώνη ασφαλείας των επιβαινόντων). "Εγώ" θα πλήρωνα τις ζημιές μόνο, αν φορούσε ζώνη, ή θα ήμουν φυλακή για τραυματισμό/ανθρωποκτονία αν δεν την φορούσε. Στην τελευταία όμως περίπτωση είσαι και "ΕΣΥ" εξίσου υπαίτιος, όχι για το ατύχημα, αλλά για τον θάνατο.

Μαζί σου και έχεις δίκιο, δεν θα πρεπε να ειναι άλυτο. Αναφερομουνα βρε συ στην περίπτωση που τυχαινει και σκαει ο διάολος το ποδάρι του. Συμβαινει πιο συχνά από οσο νομίζουμε. Ναι φταιω που το αφησα να λυθει για μια στιγμή, φταις και συ που δε κρατησες απόσταση. Εν τελει ασχετα με το τι λεει ο νομος το πρακτικό αποτέλεσμα είναι ενας τραυματισμός που θα μπορουσε να αποφευχθει. Και επισης μια ζημιά που θα μπορουσε να αποφευχθει...

Είμαι λιγο ευαισθητος στο θέμα του κολήματος, εκνευρίζομαι πολύ όταν μου το κάνουν. Και δεν εννοουσα να σε προσβαλλω προσωπικά πριν, μιλουσα γενικά για την οδηγική αυτη συμπεριφορά που νομίζω και οι δυο συμφωνουμε οτι είναι κατακριτέα, τουλαχιστον οταν γίνεται εσκεμμένα.

Link to comment
Share on other sites

Τραμπούκος ο τύπος, όπως σχολίασα και στο βίντεο, ελπίζω να είναι απο τα λίγα μεμονομένα φαινόμενα εκφυλισμού του κινήματος.

EDIT:

Ο τύπος μου απάντησε, και μετά από λίγο, απενεργοποίησε τα σχόλια στο βίντεο.

Ναι ενώ ο Αλβανός τοποτηρητής των μεγάλων συμφερόντων δεν σε χάλασε, ο "τραμπούκος" σας πείραξε.

Μια χαρά του τά 'πε το παιδί.

Στο τέλος θα βάλουμε και Πακιστανούς στην ΕΛ.ΑΣ. να τελειώνει το πανηγύρι.

Αν και το πανηγύρι έχει τελειώσει εδώ και καιρό στην Ισλαμαμπάντ της βλακείας.

μη λεμε παλι τα ιδια

δεν ειναι 1 μετρο

ειναι τουλαχιστον 4-5.

και το οτι αλλοι συμφωνουν μαζι σου δε σημαινει οτι οσοι περισσοτεροι τοσο πιο δικιο εχετε

Μας κοροϊδεύεις ρε συ?

<1 μέτρο πρέπει να κολλήσεις στο e-pass, ή τουλάχιστον τόσο κολλάνε όσοι θέλουν να κλέψουν.

Κάνω ένα post και λέω: Εγώ ΔΕΝ πλήρωσα με τον τρόπο Χ.

Με κατηγορείτε για θέμα ασφάλειας.

Ανταπαντώ λέγοντας ότι ΔΕΝ υπάρχει θέμα ασφάλειας λόγω αποστάσεων

Κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότροια. Επειδή εσύ είσαι άνθρωπος και όχι δίποδο πηδηχτερό της Ωκεανίας (κάγκουρας) δεν σημαίνει ότι η πλειοψηφία το κάνει όπως εσύ.

Όσους έχω δει εγώ να το κάνουν, το κάνουν με τρόπο επικίνδυνο.

Εσύ μπορεί να κράτησες πιο πολύ απόσταση, και όντως να μην υπήρχε κίνδυνος. Και πρόσεξε, σου λέω για e-pass, όχι για απλά διόδια. Στα απλά διόδια εκ των πραγμάτων ο κίνδυνος είναι μειωμένος, αφού σταματάς πλήρως = 5-10 χιλιόμετρα ταχύτητα όταν στο e-pass μιλάμε για 30-40.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ενώ ο Αλβανός τοποτηρητής των μεγάλων συμφερόντων δεν σε χάλασε, ο "τραμπούκος" σας πείραξε.

Μια χαρά του τά 'πε το παιδί.

Στο τέλος θα βάλουμε και Πακιστανούς στην ΕΛ.ΑΣ. να τελειώνει το πανηγύρι.

Αν και το πανηγύρι έχει τελειώσει εδώ και καιρό στην Ισλαμαμπάντ της βλακείας.

Τι σχέση έχει αν είναι Αλβανός , Έλληνας, Τούρκος, Γερμανός ή Πακιστανός? και πως το κατάλαβες?

Όχι το παιδί δεν του τα είπε μια χαρά, ήταν προδιατιθεμένος για τσαμπουκά και δεν σταμάτησε να τον βρίζει αφότου πέρασε, χωρίς λογική όλο αυτό, σου ξαναλέω, απόλυτο δίκιο έχει να περάσει τα διόδια χωρίς να πληρώσει αλλά με τον τρόπο αυτόν το χάνει.

Παράδειγμα:

Αν ο μπροστινός σου στο φανάρι αργήσει 10 δευτερόλεπτα να βάλει μπρος να φύγει έχεις δίκιο να του κορνάρεις, δεν έχεις δίκιο να του κορνάρεις, να του βρίσεις την μάνα και το σοϊ, να του δείξεις το δάχτυλο από το παράθυρο και να τον ψιλοτρακάρεις από πίσω.

Όσο για το άλλο με την επικίνδυνη οδήγηση, δεν ξέρω πως περνάνε στο e-pass, και αν είναι 20km/h ή 40km/h, στα μαθήματα οδήγησης σου λένε ένα απλό πράγμα, 3 δευτερόλεπτα απόσταση είναι το όριο της ασφάλειας. Είναι ο χρόνος που θα χρειαστείς να φρενάρεις και να αντιδράσεις αν γίνει *******, αν πηγαίνεις με 10km/h αυτό είναι περίπου 3 μέτρα απόσταση, αν πηγαίνεις με 120km/h αυτό είναι 34 μέτρα, οτιδήποτε λιγότερο είναι δολοφονικό, και πραγματικά όταν πηγαίνω με 120km/h στην αρχή την Αθηνών-Λαμίας στην αριστερή λωρίδα και μου κολλάνε στα 5 μέτρα, νιώθω τρομοκρατημένος.

Link to comment
Share on other sites

και πραγματικά όταν πηγαίνω με 120km/h στην αρχή την Αθηνών-Λαμίας στην αριστερή λωρίδα και μου κολλάνε στα 5 μέτρα, νιώθω τρομοκρατημένος.

Μα γιατί; Είναι ευκαιρία να φτιάξεις τις γρατζουνιές στον προφυλακτήρα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα...παρομοιο περιστατικο να μην ανοιγει μπαρα μ ετυχε χθες καθως ανεβαινα απο Καλαματα προσ Αθηνα στα πρωτα διοδια....παλι καλα που εκανε λιγο πανω κ χωρεσα κ περασα απο κατω...στην επομενη που δεν θα ανοιγει θα ακολουθησω την συμβουλη του φραγμα.....:dance3:

Link to comment
Share on other sites

και πραγματικά όταν πηγαίνω με 120km/h στην αρχή την Αθηνών-Λαμίας στην αριστερή λωρίδα και μου κολλάνε στα 5 μέτρα, νιώθω τρομοκρατημένος.

Eρώτηση δική μου, ΓΙΑΤΙ να είσαι στην αριστερή με 120?

Και ΓΙΑΤΙ να απορείς αν σου κολλάνε για να κάνεις άκρη?

Και ΓΙΑΤΙ, ΚΑΝΕΙΣ ελληνάρας δεν οδηγεί στην μεσαία και να χρησιμοποιεί την αριστερη ΑΝ θέλει να προσπεράσει.

Γαμώ την παιδεία μου...

Link to comment
Share on other sites

Eρώτηση δική μου, ΓΙΑΤΙ να είσαι στην αριστερή με 120?

Και ΓΙΑΤΙ να απορείς αν σου κολλάνε για να κάνεις άκρη?

Και ΓΙΑΤΙ, ΚΑΝΕΙΣ ελληνάρας δεν οδηγεί στην μεσαία και να χρησιμοποιεί την αριστερη ΑΝ θέλει να προσπεράσει.

Γαμώ την παιδεία μου...

γιατι το οριο ειναι 120.

Link to comment
Share on other sites

και πάλι δεν υπερισχύει το όριο....αλλά το αν θες να προσπεράσεις ή όχι.....εφόσον δε προσπερνάς και 200 να πηγαίνεις που λέει ο λόγος πρέπει να αφήνεις την αριστερή ελεύθερη.

μόνη εξαίρεση από το αριστερή μεσαία δεξιά είναι η κίνηση κατά στίχους που εκεί δεν ισχύει η προσπέραση μιας και θεωρείται ανέφικτο να γίνει οπότε και έχεις δικαίωμα να αλλάξεις λωρίδα κατά βούληση με βάση ποια λωρίδα είναι λιγότερο πηγμένη ωστέ να αποσυμφορήσεις την κατάσταση και να ομαλοποιήσεις την κίνηση για όσους έρχονται πίσω σου.

σχετικά με το θέμα της δίκης τί γίνεται τώρα με την διακοπή/αναβολή ή τι διάτανο έκαναν?

Link to comment
Share on other sites

Eρώτηση δική μου, ΓΙΑΤΙ να είσαι στην αριστερή με 120?

Και ΓΙΑΤΙ να απορείς αν σου κολλάνε για να κάνεις άκρη?

Και ΓΙΑΤΙ, ΚΑΝΕΙΣ ελληνάρας δεν οδηγεί στην μεσαία και να χρησιμοποιεί την αριστερη ΑΝ θέλει να προσπεράσει.

Γαμώ την παιδεία μου...

Είναι σοβαρή ερώτηση αυτή τώρα; Την πιθανότητα να έκανε προσπέραση εκείνη την ώρα την αποκλείεις; Ή σου φαίνεται απίθανο; Ή απαγορεύεται να κάνουμε προσπέραση σε έναν που πάει με 80χλμ/ω στη μεσαία, επιταχύνοντας "μόλις" στα 120χλμ/ω;

Το έλλειμα παιδείας δε φαίνεται τόσο από τα 120χλμ/ω στην αριστερή λωρίδα [τόσο είναι το όριο στους περισσότερους ελληνικούς δρόμους], αλλά από το ότι ο μέσος έλληνας κοβαλάινεν κολλάει στο 1μ από τον μπροστινό του, ενώ ταξιδεύει με ταχύτητες 120χλμ/ω...

Link to comment
Share on other sites

Eρώτηση δική μου, ΓΙΑΤΙ να είσαι στην αριστερή με 120?

Και ΓΙΑΤΙ να απορείς αν σου κολλάνε για να κάνεις άκρη?

Και ΓΙΑΤΙ, ΚΑΝΕΙΣ ελληνάρας δεν οδηγεί στην μεσαία και να χρησιμοποιεί την αριστερη ΑΝ θέλει να προσπεράσει.

Γαμώ την παιδεία μου...

Πάντως έχεις και ένα δίκιο στο ότι πολλοί την εχουνε δει την αριστερή για πορεία, αλλά δεν είναι πάντα και τόσο μαύρα και ασπρα.

Άμα κάνεις στα 120 προσπέραση όταν η μεσσαία κινείται με 80-90 και ερθει ο άλλος και σου κολλήσει, ποιος έχει λάθος;

Εγώ με 150 προσπερνούσα στην θεσσαλονίκης νεω μουδανιων με όριο 130 και ηρθε από πίσω το punto στην κατηφόρα και μου άναβε φωτα στο ενα μέτρο, με τίγκα μεσσαία. Και όταν πιο κάτω άνοιξε χώρος και βγήκα μέση ο τύπος βγήκε μπροστα μου, πάτησε φρένο, και μου πέταξε και μπουκαλάκι νερό(!). Είναι δηλαδη να μη τρελένεσαι;

Γενικά σε αυτές τις περιπτώσεις, αν θυμάμαι καλά, το βιβλίο των σημάτων έλεγε οτι πατάμε ελαφρώς το πεντάλ του φρένου, όχι για να μειώσουμε, αλλά για να κάνουμε σινιάλο στον από πίσω να αφήσει απόσταση. Όχι ότι το κάνω, γιατί μάλλον περισσότερο θα τα πάρει ο πίσω παρά θα συμμορφωθεί, απλά το αναφέρω.

Εντιτ. Με προλαβε ο deninho :p

Link to comment
Share on other sites

Είναι σοβαρή ερώτηση αυτή τώρα; Την πιθανότητα να έκανε προσπέραση εκείνη την ώρα την αποκλείεις; Ή σου φαίνεται απίθανο; Ή απαγορεύεται να κάνουμε προσπέραση σε έναν που πάει με 80χλμ/ω στη μεσαία, επιταχύνοντας "μόλις" στα 120χλμ/ω;

Το έλλειμα παιδείας δε φαίνεται τόσο από τα 120χλμ/ω στην αριστερή λωρίδα [τόσο είναι το όριο στους περισσότερους ελληνικούς δρόμους], αλλά από το ότι ο μέσος έλληνας κοβαλάινεν κολλάει στο 1μ από τον μπροστινό του, ενώ ταξιδεύει με ταχύτητες 120χλμ/ω...

Η ερώτηση είναι σοβαρότατη.

Δεν αποκλείω κάλλιστα να προσπερνούσε ένα τριαξονικό, που πήγαινε να προσπεράσει μια νταλίκα, που ήθελε να προσπεράσει ένα βυτίο της ΒΡ όπως λέει και Χάρρυ Κλυνν.

Όπως επίσης δεν αποκλείω να κινήτο κανονικά και με τον νόμο για ΠΑΝΤΑ στην αριστερή γιατί μπορεί, γιατί δεν ξέρει, γιατί η αριστερή με όλους τους κοβαλάινεν που λες είναι ΠΑΝΤΑ πήχτρα και η δεξιά είναι άδεια.

Επίσης δεν αποκλείω ΑΝ προσπέρναγε να μην είχε δει ΚΑΝ τον καθρέφτη του για το αν έρχεται από πίσω κάποιος πλακωμένος ο οποίος τον πλησίασε στα 5-10 μέτρα για να προσπεράσει. (αφού έπαθε καρδιακό που κάποιος για άλλη μια φορά του βγήκε μπροστά του).

Από όλα τα προηγούμενα δεν αποκλείω τίποτα δεδομένης της κυριολεκτικά ανύπαρκτης παιδείας του μέσου έλληνα οδηγού, ή καλύτερα «οδηγάρα», και το ότι ο άλλος τον έχει στα 5 μέτρα μπορεί κάλλιστα να σημαίνει πως είναι πίσω του εδώ και 10 λεπτά, και ο Ελληνάρας μας, δεν τον έχει δει καν (ο καθρέφτης βλάπτει), ή «για να μάθει ο τσόγλανος που τρέχει ενώ εμείς δεν μπορούμε ή είμαστε νομοταγείς και πάμε με 120» ΔΕΝ κάνει στην άκρη πεισματικά.

Δεν πάνε στον 1ο αναρτητή αυτά σε προσωπικό επίπεδο, πάνε στην γενική διαπίστωση για τους οδηγούς του «φέρε 200 και το έχεις το δίπλωμα».

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει αν είναι Αλβανός , Έλληνας, Τούρκος, Γερμανός ή Πακιστανός? και πως το κατάλαβες?

Είπαμε να υπάρχει ανοχή, αλλά να με ελέγχουν για τη νομιμότητά μου οι ως επί το πλείστον παράνομοι (ή έστω, νόμιμοι από παραθυράκια) πάει πολύ.

Έχω εμπειρία στην προφορά της ελληνικής, οποιοσδήποτε προσεκτικός θα το παρατηρήσει.

Είναι συγκρίσιμο με το να με ελέγχουν στο Λονδίνο οι ισλαμίστριες με την μπούρκα (στο check in) για το αν έχω στη βαλίτσα το οπλοστάσιο της αλ κάιντα. Προφανώς θα έπρεπε να κάνουν x-ray τη μούρη τους, δεν το λέω εγώ, οι πιθανότητες το λένε (αλλά όταν το εφάρμοσαν σε αεροδρόμιο νομίζω φρανκφούρτη ή κάπου εκεί κοντά τους χάλασε ως ρατσιστικό μέτρο).

Όχι το παιδί δεν του τα είπε μια χαρά, ήταν προδιατιθεμένος για τσαμπουκά και δεν σταμάτησε να τον βρίζει αφότου πέρασε, χωρίς λογική όλο αυτό, σου ξαναλέω, απόλυτο δίκιο έχει να περάσει τα διόδια χωρίς να πληρώσει αλλά με τον τρόπο αυτόν το χάνει.

Δ.Ν.Τ. = Δεν νομίζω τάκη. Για μένα δεν θα πρέπει να λένε κουβέντα οι υπάλληλοι των διοδίων. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πρέπει να τρώνε επι τόπου μήνυση.

Παράδειγμα:

Αν ο μπροστινός σου στο φανάρι αργήσει 10 δευτερόλεπτα να βάλει μπρος να φύγει έχεις δίκιο να του κορνάρεις, δεν έχεις δίκιο να του κορνάρεις, να του βρίσεις την μάνα και το σοϊ, να του δείξεις το δάχτυλο από το παράθυρο και να τον ψιλοτρακάρεις από πίσω.

Ναι αλλά θα το κάνω, διότι αν ο καθένας ξεκινάει όποτε τού 'ρθει, θα πάω στη δουλειά μου 2 ώρες μετά = ούτε αυτός έχει δικαίωμα να κάθεται στο φανάρι όση ώρα θέλει, αλλά σιγά μην ασχοληθώ με τη νόμιμη οδό που δεν θα βγει άκρη, ενώ με 2 καντήλια τουλάχιστον έχεις άμεσο ηθικό όφελος / κέρδος.

Θα έπρεπε να είχες τελειώσει εκεί τη φράση σου...

(δεν είμαι εγώ ρατσιστής, αυτός ήταν puntάκιας)

Λίγα με το puntogralle :p

Δεν πάει με το αμάξι η οδηγική παιδεία, προσωπικά μια χαρά ανθρώπινα οδηγάω με το δικό μου (στο 99% των περιπτώσεων).

Link to comment
Share on other sites

Eρώτηση δική μου, ΓΙΑΤΙ να είσαι στην αριστερή με 120?

Και ΓΙΑΤΙ να απορείς αν σου κολλάνε για να κάνεις άκρη?

Και ΓΙΑΤΙ, ΚΑΝΕΙΣ ελληνάρας δεν οδηγεί στην μεσαία και να χρησιμοποιεί την αριστερη ΑΝ θέλει να προσπεράσει.

Γαμώ την παιδεία μου...

Είμαι πολύ μικρός για να με αποκαλείς "Ελληναρά με κακή παιδεία"

Το όριο σε εκείνο το σημείο δεν είναι 120 αλλά 80, και κανείς δεν πηγαίνει με λιγότερα των 100, αφού μπροστά σου έχεις ένα πολύ μεγάλο άνοιγμα που σε προκαλεί να τρέξεις (για να φρενάρεις λίγο πιο μετά στην καμπή που κάνει για να κατέβεις από το ποτάμι), αλλά και πιο μετά και μέχρι την Μεταμόρφωση έτσι είναι όλος ο δρόμος. Σαν τρελοί τρέχουν οι περισσότεροι.

Όταν λοιπόν προσπερνάω από την αριστερή με 120 είναι πολύ πιθανό να έχω κάποιον στα δεξιά μου με 110 ώστε να μην μπορώ να κάνω δεξιά για να περάσει ο άλλος από πίσω και να μην θέλω να πάω με 130 όπου δεν υφίσταται έλενγχος στο αυτοκίνητο με τις καμπές, και τις γέφυρες (με τα σκαμπανεβάσματα στην είσοδο-έξοδο)

Στην τελική, είναι παρανοικό να έρχεσαι πίσω μου στα 5 μέτρα, αν αφήσω λίγο το γκάζι θα πέσεις πάνω μου και θα καταλήξουμε στις μπαριέρες

Πληροφοριακά, δεν κάθομαι στην αριστερή παρα μόνο για να προσπεράσω, όχι γιατί έτσι είναι ο νόμος και όλοι έχουν κακή παιδεία, αλλα γιατί φοβάμαι και αγχόνομαι με το τι θα έρθει πίσω μου, φοβάμαι τις μπαριέρες στις στροφές, είναι το πιο βρόμικο κομμάτι του δρόμου (χώμα και χαλικάκι στις άκρες) κάτι αρκετά κακό.

Link to comment
Share on other sites

Eρώτηση δική μου, ΓΙΑΤΙ να είσαι στην αριστερή με 120?

Και ΓΙΑΤΙ να απορείς αν σου κολλάνε για να κάνεις άκρη?

Και ΓΙΑΤΙ, ΚΑΝΕΙΣ ελληνάρας δεν οδηγεί στην μεσαία και να χρησιμοποιεί την αριστερη ΑΝ θέλει να προσπεράσει.

Γαμώ την παιδεία μου...

Και ποιός θα μάθει την οδηγική παιδεία στα νέα παιδια ο "δάσκαλος" οδήγησης ?? το υπάρχον σύστημα εκμάθησης οδήγησης?? Μα αφού εδώ και τριάντα χρόνια τις ίδιες βλακείες διδάσκεται ο υποψήφιος με πρωταρχικό σκοπό την απόκτηση του διπλώματος και όχι της σωστής οδήγησης

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.