Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

Αφού ξοδέψαμε 10 σελίδες υπερασπιζόμενοι το ανύπαρκτο δικαίωμα του κανένα να πληρώνει υπό καθεστώς κατάληψης, ας ξοδέψουμε άλλες 10 σελίδες υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα μας στον αέρα που ακολουθεί το αμάξι μας

Αθάνατε Ελληναρά... που διυλίζεις τον κώνωπα και καταπίνεις την κάμηλο!!

Οι αποστάσεις ασφαλείας στην οδήγηση είναι πολύ σημαντικότερες από το slipstream στα 200+ ή τα 2-3 ευρώ των διοδίων. imho πάντα.

Υπάρχουν διατάξεις στον ΚΟΚ για επικίνδυνη οδήγηση, άλλο που θα έπρεπε να κόβεται πρόστιμο στους μισούς Έλληνες.

Πάρτε ένα παράδειγμα τυπικού Juha Koulohnen:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=9Q-ZGR88280]YouTube - alfa romeo mito lpg fuelled caught in traffic near panorama thessaloniki[/ame]

Αναρρωτιέται κι όλας, "όλοι ανάπηροι είναι?"

Όχι φίλε μου, εσύ πας για ανάπηρος που προσπερνάς στις τυφλές στροφές.

Ο απέναντι όμως τι σου φταίει.

Μεγάλο κακό κάνει και το φτηνό γκάζι, παίρνει τώρα η κάθε τσουτσου ένα 1.4 turbo από 120 - 180 άλογα και έμαθε ξαφνικά να οδηγάει!

(απλά έψαξα mito lpg για να δω τι παίζει μιας και τα μηχανικά μέρη είναι παρόμοια με του Punto μου, και βγήκε ο γκιόζος).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply
Οι αποστάσεις ασφαλείας στην οδήγηση είναι πολύ σημαντικότερες από το slipstream στα 200+ ή τα 2-3 ευρώ των διοδίων. imho πάντα.

Υπάρχουν διατάξεις στον ΚΟΚ για επικίνδυνη οδήγηση, άλλο που θα έπρεπε να κόβεται πρόστιμο στους μισούς Έλληνες.

Πάρτε ένα παράδειγμα τυπικού Juha Koulohnen:

YouTube - alfa romeo mito lpg fuelled caught in traffic near panorama thessaloniki

Αναρρωτιέται κι όλας, "όλοι ανάπηροι είναι?"

Όχι φίλε μου, εσύ πας για ανάπηρος που προσπερνάς στις τυφλές στροφές.

Ο απέναντι όμως τι σου φταίει.

Μεγάλο κακό κάνει και το φτηνό γκάζι, παίρνει τώρα η κάθε τσουτσου ένα 1.4 turbo από 120 - 180 άλογα και έμαθε ξαφνικά να οδηγάει!

(απλά έψαξα mito lpg για να δω τι παίζει μιας και τα μηχανικά μέρη είναι παρόμοια με του Punto μου, και βγήκε ο γκιόζος).

Δηλαδή εξισώνεις την επικινδυνότητα της οδήγησης του τύπου στο βίντεο με την 2 μέτρων απόσταση από το ταμείο στην μπάρα με πρώτη και 5 χιλιόμετρα!

Επόμενο στάδιο η επικίνδυνη απόσταση των παρκαρισμένων !!

Αν δεν είναι αυτή η ισοπέδωση εκ του πονηρού, εγκάθετη και υποβολιμιαία, είναι σίγουρα για παιδάκια δημοτικού και βγάλε.

Αν θέλεις να συζητήσουμε την πολύ σοβαρή υπόθεση της απόστασης ανάμεσα στα αυτοκίνητα υπάρχει το κατάλληλο Thread

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως εννοείς πρώτη και 5 χιλιόμετρα, εγώ στο e-pass κόβω από τα 120+ στα 20-30 χιλιόμετρα με 2α και περνάω.

Αν μου κολλήσει κάποιος από πίσω, δεν είναι 5, είναι γύρω στα 30 - 40 για να προλάβει την μπάρα.

Τώρα αν εσύ σταματάς στο e-pass, βάζεις πρώτη και περνάς μετά, είναι άλλο θέμα.

Και απ'όσο θυμάμαι, σε e-pass γίνεται κυρίως το κόλπο, όχι σε κανονικά διόδια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως εννοείς πρώτη και 5 χιλιόμετρα, εγώ στο e-pass κόβω από τα 120+ στα 20-30 χιλιόμετρα με 2α και περνάω.

Αν μου κολλήσει κάποιος από πίσω, δεν είναι 5, είναι γύρω στα 30 - 40 για να προλάβει την μπάρα.

Τώρα αν εσύ σταματάς στο e-pass, βάζεις πρώτη και περνάς μετά, είναι άλλο θέμα.

Και απ'όσο θυμάμαι, σε e-pass γίνεται κυρίως το κόλπο, όχι σε κανονικά διόδια.

δε μιλησα ποτε για e-pass γι αυτον ακριβως τον λογο.

δεν εχω περασει ποτε απο e-pass χωρις να πληρωσω.

αυτο που θελω να δοκιμασω ειναι να σπρωξω μπαρα στο e-pass καποια στιγμη να δω αν γινεται

Link to comment
Share on other sites

δε μιλησα ποτε για e-pass γι αυτον ακριβως τον λογο.
ΟΧΙ!

κολλας στον μπροστινο και προλαβαινεις ανετα να περασεις ταυτοχρονα μαζι του

ακομα πιο ευκολα γινεται στο teo pass...

Γιατί να μη θυμάμαι έτσι και τα μαθήματα της σχολής? :p

Link to comment
Share on other sites

δε μιλησα ποτε για e-pass γι αυτον ακριβως τον λογο.

δεν εχω περασει ποτε απο e-pass χωρις να πληρωσω.

αυτο που θελω να δοκιμασω ειναι να σπρωξω μπαρα στο e-pass καποια στιγμη να δω αν γινεται

Γίνεται και μάλιστα πιό άνετα απ' τις άλλες.:smoke:

Μεγάλη προσοχή τώρα με την τροποποίηση του κ.ο.κ.,τα μάτια μας αετός,να μην υπάρχει τροχονόμος στη γύρα,γιατί έχει αυτόφωρο...:hang3:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως εννοείς πρώτη και 5 χιλιόμετρα, εγώ στο e-pass κόβω από τα 120+ στα 20-30 χιλιόμετρα με 2α και περνάω.

Αν μου κολλήσει κάποιος από πίσω, δεν είναι 5, είναι γύρω στα 30 - 40 για να προλάβει την μπάρα.

Τώρα αν εσύ σταματάς στο e-pass, βάζεις πρώτη και περνάς μετά, είναι άλλο θέμα.

Και απ'όσο θυμάμαι, σε e-pass γίνεται κυρίως το κόλπο, όχι σε κανονικά διόδια.

Περνάς από το σαμαράκι με 40 και δεν έχει διαλυθεί το αυτοκίνητο !!

Εάν περάσω με πάνω από 20 το μάτι δεν προφταίνει να διαβάσει και αναγκάζομαι και βάζω όπισθεν.

Προφανώς υπολείπομαι σε μαγκιά.

Link to comment
Share on other sites

Περνάς από το σαμαράκι με 40 και δεν έχει διαλυθεί το αυτοκίνητο !!

Εάν περάσω με πάνω από 20 το μάτι δεν προφταίνει να διαβάσει και αναγκάζομαι και βάζω όπισθεν.

Προφανώς υπολείπομαι σε μαγκιά.

Ή σε refresh rate.

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο, τα πατάς με τη μία ρόδα :hehe:

Επίσης δεν είπα 40 για την μπάρα.

Έχει όριο γύρω στα 30 km αν θυμάμαι καλά, από κει και πέρα την παίρνεις μαζί :p

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδή συνεχίζετε να το παίζετε πολύ δήθεν (πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να συμπαράνω), μετά από "δοκιμή", η μπάρα "έπεσε" πάνω στο αυτοκίνητο (στον ουρανό) και ξανασηκώθηκε. Αποστάση ασφαλείας από τον μπροστά; Δεν ξέρω, βρείτε το οι ειδικοί...Εγώ την μπάρα "σημάδευα" και όχι τον μπροστά. Ξεκίνησα όπως ακριβώς όταν είμαι στην ουρά ή σε ένα οποιοδήποτε φανάρι. Χαλαρά...

Ζημιά; μηδέν. Αν έχετε καινούργιο αυτοκίνητο και σκέφτεστε φαναρζτήδες-γραντζουνίτσες κτλ πάειπιο πολύ στο ψυχολογικό τοθέμα, ε τότε μην το κάνετε.

Σωτήρη. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 30-40 για να "προλάβεις" την μπάρα. Επιτέλους, κάντε το και τεκμηριώστε το.

Και για άλλη μια φορά...φέρνεται στην επιφάνεια ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, χωρίς να υπάρχει.

Αν θεωρήσουμε βέβαια ότι η κίνηση σε μποτιλιαρισμένο δρόμο στο 99% του λεκανοπεδίου Αττικής, είναι θέμα ασφάλειας επειδή δεν τηρούνται οι σωστές αποστάσεις και ταχύτητες τότε ναι, υπάρχει θέμα και στα διόδια. Δέστε τα παιδιά στο πίσω κάθισμα, πείτε τα ότι θα τους κόψετε τα πόδια αν ξαναβγάλουν την ζώνη τους και μετά τα βρίσκουμε και για την μπάρα. Διότι @alexis, ιδανικός η όχι ο κόσμος που ζούμε, πιστεύω η ζωή κάποιων που αγαπάμε είναι πάνω από όλα και προσπαθούμε να κάνουμε ΟΤΙ περνάει από το χέρι μας για αυτό. Όταν συμβάλουμε και εμείς σε αυτήν την κάκιστη κατάσταση, πριν αναζητήσουμε ευθύνες στον ηλίθιο από πίσω, από μπροστά ή από το πλάι, καλύτερα να κοιταχτούμε στον "καθρέφτη" μας. :)

Link to comment
Share on other sites

Ναι απλά για να πιάσει πρέπει να σημαδέψεις τον μπροστά.

Το χω δει και μου τό 'χουν κάνει.

Προφανώς εσύ πήγες να το κάνεις ανθρώπινα και γι' αυτό δεν έπιασε.

Δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας όταν ο άλλος σε πηγαίνει καροτσάκι στους 20 πόντους?

Εγώ τρελαίνομαι πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Διότι @alexis, ιδανικός η όχι ο κόσμος που ζούμε, πιστεύω η ζωή κάποιων που αγαπάμε είναι πάνω από όλα και προσπαθούμε να κάνουμε ΟΤΙ περνάει από το χέρι μας για αυτό. Όταν συμβάλουμε και εμείς σε αυτήν την κάκιστη κατάσταση, πριν αναζητήσουμε ευθύνες στον ηλίθιο από πίσω, από μπροστά ή από το πλάι, καλύτερα να κοιταχτούμε στον "καθρέφτη" μας. :)

Σε παρακαλώ.

Δεν θα με χτυπήσεις, θα τραυματίσεις το παιδί μου, επειδή δεν είχες την όρεξη να σηκωθείς από την θέση σου και να ανοίξεις την μπάρα με τα χεράκια σου ΚΑΙ θα έχεις το θράσος να με πεις και φταίχτη από πάνω.

Περιμένεις δηλαδή ειλικρινά σε αυτήν την περίπτωση ο μπροστά να έρθει και να σου ζητήσει και συγνώμη; Μήπως να σε πληρώσει κιόλας;

Ο φταίχτης σε αυτήν την περίπτωση είσαι εσύ, αφού για εξυπηρέτηση της ζαχαρένιας σου, κάνεις έναν αντιδεοντολογικό και αλήτικο για τους γραπτούς και άγραφους νόμους του δρόμου, ελιγμό.

Δεν υπάρχει δηλαδή καν λίγος σεβασμός για τον συμπορευόμενο μας πια;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το επεισοδιο μονος του το δημιουργησε κατα τ'αλλα.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xk_QsuM2Oro&feature=player_embedded]YouTube - DIODIA STOP (AFIDNES) EPEISODIO, DEN PLIRONO DIODIA, ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Το επεισοδιο μονος του το δημιουργησε κατα τ'αλλα.

Τραμπούκος ο τύπος, όπως σχολίασα και στο βίντεο, ελπίζω να είναι απο τα λίγα μεμονομένα φαινόμενα εκφυλισμού του κινήματος.

EDIT:

Ο τύπος μου απάντησε, και μετά από λίγο, απενεργοποίησε τα σχόλια στο βίντεο.

Link to comment
Share on other sites

@alexis

Συνεχίζεις να λες διάφορα πηγαίνοντας την συζήτηση σε άλλα μονομάτια. Μην μου λες τώρα ότι σε ένοιαξε η οδηγική συμπεριφορά του άλλου "κάκγουρα" οδηγού όταν εσύ "επιτρέπεις" του παιδιού σου να σηκωθεί ενώ είσαι σε σειρά κυκλοφορίας! Με έπεισες μάλιστα ότι είσαι ο μοναδικός οδηγός που σε κάθε φανάρι αφήνει τον προπορευόμενο να απομακρυνθεί ΤΟΣΟ όσο ΟΡΙΖΕΙ ο ΚΟΚ....

Τόσο δύσκολο το αυτονόητο πια; Τόσο;

Ο υπογράφων:

"Ο αλήτης που ελίσεται στους δρόμους, για να εξυπηρετήσει την ζαχαρένια του."

Ευχαριστώ φίλε, να είσαι καλά...Το καλοκαίρι που θα ξαναβγώ στην εθνική θα σε έχω στο μυαλό μου. :getlost:

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα 30 του μηνός που γυρνούσαμε Θεσσαλονίκη από Κοζάνη, στα διόδια Πολυμύλου (τα οποία πρώτη φορά τώρα τα είδα ανοιχτά, παλιότερα υπήρχαν οι εγκαταστάσεις αλλά δεν τα είχαν ανοίξει ακόμα), γινόταν το αδιαχώρητο, τρελό μποτιλιάρισμα, ουρά 2 χιλιόμετρα ίσως και παραπάνω, φάγαμε τουλάχιστον μια ώρα εκεί. Σε κάποια φάση ήρθε η τροχαία για να ρυθμίσει την κυκλοφορία και έδωσαν ελεύθερο πέρασμα στα διόδια για αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας. Το ίδιο και στα Μάλγαρα, όπου περνούσε ο κόσμος ελεύθερα πάλι για αποσυμφόρηση γιατί κι εκεί γινόταν ψιλοχαμός.

Αυτό που μου την έσπασε όμως, μαμώ τους Ελληνάρες μου είναι ότι στον Πολύμυλο στο μεγάλο μποτιλιάρισμα, υπήρχαν οι έξυπνοι που έμπαιναν στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης επειδή αυτοί ήταν πιο έξυπνοι από τους υπόλοιπους. Μιλάμε τα είχα πάρει στο κρανίο αφάνταστα, σε κάποια φάση πάτησα κόρνα σε έναν τσομπάνη που μπήκε κι αυτός στη λωρίδα της έκτακτης, και μου σηκώνει το χέρι σε φάση "αντε απο δω". Πωω βάρεσαν bar τα μάτια μου εκείνη τη στιγμή, κοκκίνησαν τα πάντα και κάνω πως ανοίγω την πόρτα μου... μόλις με βλέπει να κάνω πως βγαίνω έξω, άφησε λάστιχο κάτω ο τύπος.

Το θέμα είναι ότι θα έβγαινα έξω να του πω ότι "αν θέλει να περάσει ένα ασθενοφόρο ρε τσομπάνη από που στο διάολο θα περάσει που εσύ και οι ομόσταβλοι τυρέμπορές σου έχετε κλείσει την λωρίδα έκτακτης;"

Άσε που οι άλλοι μισοί βγαίνανε από μια έξοδο και μετά στρίβανε παράνομα αριστερά για να ξαναμπουν εγνατία και να γλυτώσουν την ουρά, με αποτελέσματα να προκαλούν άλλη τόση συμφόρηση στην είσοδο επάνω στα διόδια.

Τι να πω ρε γμτ δηλαδή, είμαστε λαός για μπάτσες, φάτε κάνα αρνί καμιά μαγειρείτσα τσουγκρίστε και τα αυγά σας, μέχρι εκεί είμαστε - fu.

Link to comment
Share on other sites

Dailymotion - BAXEBANHS DIODIA - a News & Politics video

ο Βαξεβάνης το πήγε ''μαλακά'' γιατί ως δημοσιογράφος έπρεπε να δημοσιεύσει το θέμα.

εγώ αν δω μπάρα που δεν ανοίγει πάντως θα την σπάσω και δε θα κάτσω να περιμένω αστυνομίες και υπευθύνους σταθμών.

προς το παρόν πάντως σε όσα διόδια πέρναγα τα κλασσικά τσέρκια δεν ήθελαν και πολύ σπρώξιμο για να σπάσουν και η μπάρα να λειτουργεί ξανά όπως ορίζει ο νόμος.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.