Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply
Επειδη εχω μπερδευτει λιγο με τις εξελιξεις μερικες ερωτησεις?

1. Περναμε απο τα διοδια (χωρις να πλερωσουμε εννοειται!)?

2. Εχουν δικαιωμα να μας σταματησουν τα οργανα?

3. Αν μας σταματανε τι λεμε? Οτι ειναι αντισυνταγματικοι?

4. Αν μας επιβαλλουν προστιμο τι κανουμε? Τους παμε στα δικαστηρια?

Μια απαντηση στα παραπανω θα την ηθελα κ εγω....Tsakona we need your lights

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω αρχηγε μου,αυτην την κυρια γενικη ομολογια δεν την ξερω εγω,παντως διοικητικα δικαστηρια εχουν βγαλει τις αποφασεις που προανεφερα και απαγορευουν σε ιδιωτικες εταιριες την εισπραξη προστιμων.

5000 υποθέσεις αλλοδαπών εχω στείλει εγω , απο την υπηρεσία μου , να εκδικαστούν σε 5-6 χρόνια χωρίς τις υποθέσεις αναστολής .Τι να σου πω αν θέλει κάποιος ας πάει να χώσει 200 ευρουδάκια 20 ημέρες χωρίς δίπλωμα και άδεια και να βρεί το δίκιο του σε 6 χρόνια πίσω απο τον amdoul , lin ciao chan , κτλ αλλοδαπούς . Η προσωπική αντίσταση κατά των διοδίων τελείωσε

ελπίζω να το κατάλαβαν όλοι αυτό . Τι μορφές αγώνα θα υπάρξουν απο εδω και πέρα ; δεν ξέρω, μια πρόταση που θα κάνω εγω είναι ανα 3 αυτοκίνητα που θα ταξιδευουν , συναγωνιστών , να γίνεται και κατάληψη των διοδίων και κατά συνέπεια αποφυγή πληρωμής πολλών οδηγών . Το δικαίωμα της συνάθροισης και διαδήλωσης σε δημόσιο χώρο υπερισχύει απο την συλλογή χαρατσιών . σε εξόδους διοδίων να σπρώχνουμε την μπάρα και να πηγαίνουμε προς το οδικό δίκτυο . Σαφώς και πλέον μπαίνουμε σε αντάρτικες μεθόδους και πολύς κόσμος δεν θα ακολουθήσει , θα δούμε τι θα γίνει . Σαφώς και θα προσβάλουμε σε συλλογικό επίπεδο τόσο τις συμβάσεις όσο και την τροποποίηση και οτι γίνει . εγω σκέφτομε να κάνω μύνηση στον ρέππα - μαγκριώτη , τώρα την επεξεργάζομε , και όσοι πιστοί προσέρχονται . και το Πάσχα στα διόδια θα ψήσουμε αρνί και αν δεν κατεβούν οι περαστικοί θα τους βάλουν και έξω απο το σπίτι τους διόδια σε λίγο . Νομίζω οτι είναι καιρός να κινηθούμε σκληρά και να κράξουμε και 2-3 πολιτικούς που μας έφεραν εδω .......
Link to comment
Share on other sites

Ελεος πια...μπορει να μην εχω περασει ποτε απο διοδια ως οδηγος καθως μονο στην αθηνα κυκλοφορω,αλλα να περνανε νομους για να ικανοποιησουν τα συμφεροντα και να μας το τριβουν και στη μουρη παραπαει.οπως λεει και στο αρθρο που εβαλε ο darien "Καθήκον κάθε πολίτη είναι να ανατρέψει την Χούντα." 1η μαρτη θα κατεβω και εγω κεντρο και αν γινει της πο@τ@νας θα ειμαι και εγω μεσα.δεν εχω κατεβει τοσες φορες αλλα εφτασε ο κομπος στο χτενι πιστευω...

Πλεον ετσι οπως το εχουν κανει και με την οικονομικη κατασταση της χωρας,μου θυμιζει περιπτωση ασθενη που ειναι κλινικα νεκρος(ελλαδα) και οι τιμιοι γιατροι(βουλευτες) ζητανε λεφτα για να κανουν εγχειρησεις(νομοσχεδια,μεταρυθμισεις κτλ) για να τον σωσουν και καλα...για αλλη μια φορα ελεος.:angry:

μπορεί να μην πέρασες ποτέ απο τα διόδια αλλά πέρασαν τα εμπορεύματα που αγοράζεις , το φαγητό που τρώς και γενικά οτιδήποτε αναγκαίο καταναλώνεις (ακόμη και το ρευμα της δεη και του οτε και το internet που εχεις ) διότι πέρασε ο τεχνικός , dealer και οτιδήποτε άλλο και σου τα χρέωσε . Όλοι να διαδηλώσουμε γιατί είναι το πιο ύπουλο και κρυφό χαράτσι ολων των εποχών .

Link to comment
Share on other sites

Η απόλυτη ξεφτίλα των σερβιετών (χρησιμοποιημένων) της βουλής...

1. Αν υποχωρήσει αυτό το κίνημα, που είναι η μόνη αμερόπηλτη κίνηση πολιτών χωρίς ιδιωτικό συμφέρον εδώ και χρόνια σε αυτόν τον τόπο, τότε είμαστε χαμένοι σίγουρα. Και δεν αναφέρομαι στα διόδια, αλλά στην ψυχολογία αντίδρασης για ότι ακολουθεί.

2. Επαναφορά της ΜΟΜΑ πάλι....Α ναι να θυμηθώ....πάλι επι σοσιαλιστικής κυβέρνησης καταργήθηκε....διότι το σχεδόν μηδενικό κόστος λειτουργίας της, ήταν λέει ασύμφορο σε σχέση με τις εργολαβίες!!!!! Συν το ότι όλα αυτά τα μηχανήματα ήταν στην διάθεση των νομών. Αλλά ξέχασα....πως το έλεγε καλέ ο Σημίτης; Εκσυχρονιστήκαμε.......

Link to comment
Share on other sites

Αναφορά Αστυνομικού του 1923

Η αναφορά που ακολουθεί ανήκει στον Ιωάννη Πετράκη, υπαστυνόμο του Κιλκίς, ο οποίος στις 7 Απριλίου 1923 αναφέρει στο τοπικό αστυνομικό τμήμα εγγράφως:

Λαμπυριζούσης και σελαγιζούσης της σελήνης παρά λίμνην της Δοϊράνης, εωράκαμεν τους ληστάς. Κράζων δε «σταθήτε, ρε *******, ******* το ****** σας» και απαντησάντων «******* μας τ' ******», απέδρασαν...

Παρατήρηση: Το «σελαγισούζης» πρέπει να προέρχεται από τη λέξη σέλας, που σημαίνει (φεγγοβολή, ακτινοβολία)

Link to comment
Share on other sites

Πολλοί πιστεύουν ότι το κίνημα «Δεν πληρώνω» έχει οδηγήσει τα έργα των συμβάσεων παραχώρησης σε τέλμα. Η αλήθεια βέβαια είναι διαφορετική. Η μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου- λόγω της κρίσης- έκανε τις 43 τράπεζες της Ελλάδας και του εξωτερικού που δανειοδοτούν τις κοινοπραξίες να συνειδητοποιήσουν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα και ότι δεν πληρούν τα δεδομένα του 2007, όταν και υπεγράφησαν οι συμβάσεις. Μάλιστα, σε συνδυασμό με το «δεν πληρώνω» του... Δημοσίου, αλλά και τις αντιρρήσεις των πολιτών, οι εξελίξεις επιταχύνθηκαν.

« Προς το παρόνη κατάσταση είναι ιδιαίτερα απογοητευτική,καθώς αντιμετωπίζουμε εκκρεμούσες πληρωμές από το Ελληνικό Δημόσιο άνω των 130 εκατ. ευρώ.Αποτέλεσμα των πληρωμών που εκκρεμούν και των καθυστερήσεων στις συμβάσεις παραχώρησης, λόγω των απαλλοτριώσεων και των αρχαιολογικών ανασκαφών,είναι ότι όλες αυτές οι εταιρείες βρίσκονται σε μια κρίσιμη οικονομική συνθήκη. Η κατάσταση είναι κατεπείγουσα!» αναφέρεται σε εμπιστευτικό υπόμνημα ενός εκ των διεθνών εταίρων των κοινοπραξιών, το οποίο επιδόθηκε στην κυβέρνηση τον Δεκέμβριο. Στο υπόμνημα αναφέρεται «η σοβαρή επιδείνωση της ταμειακής θέσης του παραχωρησιούχου» καιη «στάση πληρωμών του Δημοσίου», η οποία έκανε «τις δανείστριες τράπεζες να εκφράσουν την ανησυχία τους και να μην επιτρέψουν περισσότερες χρηματοδοτήσειςεάν δεν καταβληθούν πλήρως οι οφειλές του κράτους». «Αραη άκαιρη πληρωμή από το ελληνικό κράτος μπορεί να πυροδοτήσει την επιβράδυνση και ακόμη και την παύση των κατασκευαστικών εργασιών τις επόμενες εβδομάδες» σημειώνεται. «Το πρότζεκτ υφίσταται βαρέως τις συνέπειες των μέτρων λιτότητας» αναφέρεται στο υπόμνημα και επισημαίνεται η ανάγκη για «ταχεία διαπραγμάτευση και εφαρμογή μέτρων παρέμβασης και αναδιάρθρωσης», καθώς οι τράπεζες έχουν κλείσει την «κάννουλα» από τον περασμένο Οκτώβριο.

Η μείωση του ποσού του δανεισμού από τις τράπεζες, με αντίστοιχη συρρίκνωση του κατασκευαστικού και λειτουργικού έργου για τις κοινοπραξίες και η ανάληψη μέρους του από το κράτος, με ανάλογη μείωση της τιμής των διοδίων, φαίνεται να αποτελεί τη βασική φόρμουλα στις διαπραγματεύσεις μεταξύ των τραπεζικών οίκων, των κοινοπραξιών και του υπουργείου Υποδομών. Η λύση της επιμήκυνσης των συμβάσεων παραχώρησης δεν φαίνεται να συγκινεί τις δανείστριες τράπεζες, οι οποίες ζητούν περαιτέρω εγγυήσεις για την ομαλή εκτέλεση των έργων.

Διαβάστε περισσότερα: «Θα καταργήσουμε τους νόμους στον δρόμο...» - TO BHMA

Ο γνωστός λοιπόν τζαμπατζής και μπαταξής που ακούει στο όνομα Ελληνικό Δημόσιο προκαλεί τη μεγαλύτερη ζημιά στους λατρεμένους του εργολάβους. Αν τελικά αυτοί την κοπανήσουν και προκύψει ζημιά, ο κυρίαρχος λαός θα τη χρεωθεί.....

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ !!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.