Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Λέει ο "διευθυντής" (πού τα βρίσκουν αυτά τα μαλακιστήρια του deree ήθελα νά'ξερα. . . ):

από τα υπερκέρδη, το 70% το επιστρέφουμε στο δημόσιο.

Τι λες ρε μεγάλε!!!!!

Θα μου δώσεις εμένα το άλλο 30% ?????

Να μην παίζω και πρωτοχρονιάτικο, όχι τίποτα άλλο.

Στην υπερ-διεφθαρμένη Ελλάδα όμως, που θα έπρεπε οι ξεπουλητές να είναι στην κρεμάλα, προκοπή δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

και δεν ειπε τιποτα ο διευθυντης..

διαβαζα μια πιο παλια συμβαση παραχωρησης (95-96 νομιζω) και απο τους ορους η εταιρια εβγαζε κερδος απο 1002 μεριες...συμφωνια για απαλλαγη απο καποιους φορους και ΦΠΑ νομιζω,συμφωνια με το κρατος (ακουσον ακουσον) να δεσμευτει να μην δωσει προνομια-χορηγησεις σε ανταγωνιστικες επιχειρησεις κλπ...

Link to comment
Share on other sites

το μεσημέρι κατα τις 3.30 πηγαίνοντας για Βόλο λίγο μετά τα διόδια της Πελασγίας ακούω σε ραδιοφωνικό σταθμό δελτίο ειδήσεων στο οποίο υπήρχε ρεπορτάζ για τους αρνητές πληρωμής διοδίων όπου στο τέλος κατέληγε οτι μία σκέψη της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του φαινομένου είναι να φέρει στον επόμενο νόμο περί δημοσίων έργων διάταξη που να μετατρέπει το αντίτιμο του διοδίου σε δημόσιο έσοδο ώστε να είναι δυνατή η είσπραξή του μέσω των ΔΟΥ μαζί με το πρόστιμο

Ειναι δυνατόν να γίνει αυτό?? απαίτηση ιδιώτη απο ιδιώτη να γίνεται δημόσιο έσοδο??

Link to comment
Share on other sites

συγνώμην τώρα επειδή μπερδεύτηκα....

Αφού κάναν τα σαίνια φωτογράφηση τόσο καιρό αλλά χτες (και καλά) πήραν την άδεια απο την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων για κάτι τέτοιο, αυτοί οι οποίοι φωτογραφίζονταν τόοοσο καιρό χώρις άδεια, δεν χρειάζεται να πούνε στους λεβέντες ότι θα τους γίνει αγωγή γιατι παράνομα φωτογραφίζονταν τόσο καιρό ??

Link to comment
Share on other sites

Τώρα σώθηκες.

Ο κόσμος δεν έχει φράγκα να φάει, σε δικαστήρια θα φάει... αυτά που δεν έχει ( μόνος σου τα έφαγες ρε κοπριτόσκυλο Πάγκαλε ), πόσο μάλλον πλέον που δεν έχει το παραμικρό ίχνος εμπιστοσύνης στο "κράτος" και την ελληνική "δικαιοσύνη".

Η δε "ΑΠΠΔ" έκανε το καθήκον της... αποποίηση ευθυνών, τι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

20πλάσιο πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν διόδια

Την έγκριση να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οχημάτων των οδηγών, που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, εξασφάλισαν από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων οι κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Ολυμπία Οδός, Μορέας, Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου). Ως εκ τούτου, εφεξής θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής για την είσπραξη οφειλών από το Πρωτοδικείο, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να καταβάλουν το 20πλάσιο του αντιτίμου.

Αν μάλιστα ο οδηγός εξακολουθήσει να μην πληρώνει, τότε θα εγγράφεται και στον Τειρεσία.

Το φαινόμενο “ανυπακοής” των οδηγών στην υποχρέωση να πληρώνουν το αντίτιμο χρήσης του οδικού δικτύου έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις.

Ένα ποσοστό της τάξεως του 20% όσων καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο στους σταθμούς των διοδίων, ενώ καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τετάρτης (05/01),ο διευθυντής λειτουργίας αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, Γιάννης Νασούλης, ανέφερε ότι οι οδηγοί “θα πρέπει να πεισθούν να πληρώνουν τα διόδια, όπως πληρώνουν το εισιτήριο στα λεωφορεία, αλλά κυρίως να κατανοήσουν την τεράστια σημασία των έργων στην ανάπτυξη και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων”.

Εν τω μεταξύ, η “Ολυμπία Οδός” έγινε η τέταρτη κοινοπραξία, που ανακοίνωσε αυξήσεις στα διόδια, που θα ισχύσουν πιθανότατα μέσα στον Ιανουάριο.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, που επικαλείται η "Καθημερινή" (05/01), το μεγαλύτερο ποσοστό άρνησης καταγράφεται στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης: από Μαλιακό έως Κλειδί στο 15% και από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια στο 6-7%. Πολύ μικρά -περίπου 1%- είναι τα αντίστοιχα ποσοστά στους δύο άξονες της Πελοποννήσου (Ελευσίνας - Πατρών και Κορίνθου - Μεγαλόπολης).

πηγή

Τώρα τι?

Link to comment
Share on other sites

Οι επιτροπές πρωτοβουλίας διαψεύδουν ότι η Ανεξάρτητη Αρχή Προσωπικών Δεδομένων έχει δώσει έγκριση να φωτογραφίζονται οι οδηγοί που αρνούνται να πληρώσουν, ώστε να εντοπίζονται και να τιμωρούνται με πρόστιμο.

Σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία», το υπουργείο Υποδομών κατέθεσε στις 16 Νοεμβρίου 2010 αίτηση στη συγκεκριμένη αρχή με την ένδειξη «Εξαιρετικά Επείγον» ζητώντας έγκριση για την «παραχώρηση δεδομένων σε τρίτο που επικαλείται έννομο συμφέρον», κατονομάζοντας την κοινοπραξία που κατασκευάζει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια.

Στο απαντητικό έγγραφό της η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων όντως δίνει άδεια στο υπουργείο να διαβιβάσει τα αναγκαία στοιχεία των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, αλλά δεν περιλαμβάνει τη χρήση φωτογραφίας που είναι απαραίτητη για την τεκμηρίωση της παρανομίας και της επιβολής προστίμου. Ζητεί, μάλιστα, να προβεί σε έλεγχο νομιμότητας.

in.gr - Νέες κινητοποιήσεις την Κυριακή στα διόδια από φορείς και κατοίκους - Ειδήσεις - Ελλάδα

εδω εισαι

Link to comment
Share on other sites

Επιμένουν στην Αρση Μπαρών

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΟΥΤΣΩΝΗ

Οχι μόνον δεν πτοήθηκαν, αλλά πείσμωσαν! Τα μέλη των κινήσεων που αντιτίθενται στην καταβολή τέλους διοδίων στους (ιδιωτικούς στην πλειονότητά τους) αυτοκινητόδρομους της χώρας κατά τις μετακινήσεις τους, αποφάσισαν, εν όψει της κυριακάτικης κινητοποίησής τους στα διόδια της Αττικής, να εντείνουν τις αντιδράσεις τους.

Η συγκέντρωση μελών του κινήματος «Δεν πληρώνουμε διόδια», στη «Λέσχη Υπογείως» των Εξαρχείων προχθές το βράδυ, ήταν μια μεγάλη έκπληξη. Το στέκι ξεχείλισε από κόσμο και λίγο πριν ξεκινήσει η εκδήλωση δεν έπεφτε καρφίτσα. Οι πρόσφατες «ειδήσεις» άλλωστε περί επιβολής προστίμων εικοσαπλάσιων του αρχικού τέλους, εξώδικων και η άδεια της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΑΠΠΔ) που «δόθηκε» στις εταιρείες για να φωτογραφίζουν τα οχήματα ήταν ζητήματα που απασχόλησαν τη συνάντηση. Ιδιαίτερα μετά τον πραγματικό «βομβαρδισμό» του κοινού από τα δελτία ειδήσεων για όσα, όπως επισημάνθηκε, είναι ήδη γνωστά. Τις «ειδήσεις» βέβαια τροφοδότησε ουσιαστικά το ίδιο το κίνημα που μέσα σε λίγους μήνες ενημέρωσε χιλιάδες οδηγούς σε μπλόκα και αλλού για το τι πραγματικά ισχύει. Μόνο στην Αττική (σε Αφίδνες και Τραγάνα) ο αριθμός των αρνητών καταβολής τέλους έφτασε τους 4 στους 10 και στην Πιερία πολλοί οδηγοί όχι απλά σηκώνουν, αλλά κλοτσάνε τις μπάρες!

«Η επίθεση των εταιρειών, την οποία σκανδαλωδώς κάλυψαν τα τηλεοπτικά κανάλια, σκοπό είχε να εκφοβίσει τον Ελληνα πολίτη που επιτέλους αντιδρά» είπαν οι ομιλητές. «Ολα όσα ακούστηκαν για εξώδικα, αγωγές και δήθεν άδεια της ΑΠΠΔ δε στέκουν. Ιδιωτικές εταιρείες δεν έχουν το δικαίωμα να επιβάλλουν πρόστιμα» ξεκαθάρισαν οι παρόντες νομικοί. «Το να φτάσει υπόθεση μη καταβολής τελών διοδίων στα δικαστήρια είναι μάλλον απίθανο», πρόσθεσαν, «αλλά σε μια τέτοια τροπή πρέπει να είμαστε έτοιμοι να μην αφήσουμε κανέναν μόνο του». Κάποιοι ακόμη πιο έτοιμοι δήλωναν «ας μας βάλουν μέσα, είμαστε ήδη πάνω από 100.000». Πολλοί μίλησαν για «δρόμους που 'χουν πληρωθεί εδώ και καιρό μέσω της Εφορίας» και πως «η μετακίνησή μας αφορά την ελευθερία μας - οι δρόμοι είναι κοινωνικό αγαθό, όπως τα νοσοκομεία και τα πανεπιστήμια». Οι συγκεντρωθέντες απαίτησαν άμεση δημοσιοποίηση των συμβάσεων παραχώρησης των ελληνικών δρόμων στις εταιρείες αλλά και τους ισολογισμούς των εταιρειών.

Οσοι βρέθηκαν στα Εξάρχεια προχθές διαπίστωσαν πως το «κίνημα» έχει μεγαλώσει τόσο που δεν περιορίζεται, ούτε και καθορίζεται πλέον μόνο από την άρνηση πληρωμής στα διόδια. Προσανατολίζεται μάλιστα σε συμπόρευση με εργαζόμενους που διαφοροποιούνται από την εκάστοτε συνδικαλιστική «ομπρέλα» και σε νέες δράσεις, με απώτερο στόχο την κατάργηση των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στα νοσοκομεία. Εξελίσσεται σε νέο κοινωνικό μοντέλο, πολιτικοποιημένο αλλά χωρίς κομματικές ταμπέλες, από πολίτες που μοιράζονται το ίδιο όραμα: την αφύπνιση των συμπολιτών τους και τη νόμιμη, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, άμυνά τους στις «ληστρικές επιδρομές τής (όποιας) εξουσίας στις τσέπες των πολιτών». *

Οχι στις φωτογραφίσεις οδηγών, λέει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων

Διαψεύδουν οι επιτροπές πρωτοβουλίας κατά των διοδίων ότι η Ανεξάρτητη Αρχή Προσωπικών Δεδομένων έχει δώσει έγκριση να φωτογραφίζονται οι οδηγοί που αρνούνται να πληρώσουν, ώστε να εντοπίζονται και να τιμωρούνται με πρόστιμο.

Η «Ε» έχει στα χέρια της αίτηση, με την ένδειξη «Εξαιρετικά Επείγον», που κατέθεσε το υπουργείο Υποδομών στις 16 Νοεμβρίου 2010 στη συγκεκριμένη Αρχή ζητώντας έγκριση για «την παραχώρηση δεδομένων σε τρίτο που επικαλείται έννομο συμφέρον», κατονομάζοντας την κοινοπραξία που κατασκευάζει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια.

Στο αιτιολογικό σημειώνεται ότι τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν από τους εργολάβους για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας και τη «διευκόλυνση του έργου των δικαστικών αρχών και των αρχών δημόσιας τάξης».

Στο απαντητικό έγγραφο της 20ής Δεκεμβρίου, η Αρχή όντως δίνει άδεια στο υπουργείο να διαβιβάζει τα αναγκαία στοιχεία των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, αλλά δεν περιλαμβάνει τη χρήση φωτογραφίας, που είναι απαραίτητη για την τεκμηρίωση της παρανομίας και της επιβολής προστίμου. Ζητεί μάλιστα να προβεί σε έλεγχο νομιμότητας.

Οχι δημόσιο έσοδο

Να σημειωθεί πάντως ότι στο σταθμό των Αφιδνών, που με 60.000 διελεύσεις την ημέρα παρουσιάζει την υψηλότερη κυκλοφορία στο εθνικό δίκτυο, οι οδηγοί που δεν πληρώνουν υπολογίζονται σε 2.000 και κατά κανόνα είναι καθημερινοί χρήστες του δρόμου. Στην Αθηνών-Πατρών δεν φτάνουν το 1% και αφορούν κυρίως το σταθμό στο Ρίο.

Δημιουργούνται πάντως σοβαρά ερωτήματα για το ενδιαφέρον του υπουργείου στο θέμα των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, αφού από τις συμβάσεις του 2007 [άρθρο 25 παράγραφος 1.5, (ιι) εδάφιο] είναι σαφές ότι το Δημόσιο δεν εμπλέκεται σε αυτό τον τομέα.

Διευκρινίζεται επίσης ότι τα διόδια δεν αποτελούν δημόσιο έσοδο, πέρα από τον οφειλόμενο ΦΠΑ, ενώ από το 2014 και ανάλογα με τον αυτοκινητόδρομο προβλέπεται συμμετοχή του Δημοσίου στις εισπράξεις με ποσοστά που κυμαίνονται από 40 έως και 90%.

«Ετοιμάζουν μια άδικη και παράνομη ρύθμιση, ώστε να αντιμετωπίσουν το πανελλαδικά διογκούμενο κίνημα των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν το χαράτσι των διοδίων», αναφέρει το πανελλαδικό συντονιστικό των επιτροπών αγώνα, που ετοιμάζεται να ανοίξει τις μπάρες σε όλους τους σταθμούς την Κυριακή στις 3 μ.μ.

Χ.ΤΖ.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238662

Link to comment
Share on other sites

Από περιέργεια, γνωρίζουμε πόσοι περνάνε καθημερινά από τα διόδια για να κάνουμε έναν απλό πολλαπλασιασμό να καταλάβει ο απλός κόσμος τα μεγέθη;

Πχ αν πούμε ότι περνάνε 100 άτομα την ώρα (πάρα πολύ λίγα τα βλέπω), με τιμή 2.90 (αν και υπάρχουν μοτοσυκλετιστές, αλλά όμως και φορτηγά κλπ), αυτό μας κάνει:

100 ατ. x 24 ώρες = 2.400 άτομα την ημέρα

2.400 ατ. x 2.90€ = 6.960 € την ημέρα

αν πούμε λοιπόν 6.960 € την ημέρα x 365 ημέρες το χρόνο (χωρίς να υπολογίσεις τον χαμό στις εξόδους-εισόδους εορτών), μιλάμε για 2.540.400 € το χρόνο, ΑΝΑ ΣΤΑΘΜΟ διοδίων για 100 άτομα την ώρα..

Αν βρούμε πραγματικά, ή έστω πιο ρεαλιστικά νούμερα θα έχει πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις , αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος . Δεν πληρώνω διόδια εδώ και ένα μήνα περίπου και κάνω συχνή χρήση της εθνικής οδού . Παρατηρώντας την συμπεριφορά των υπαλλήλων και του συστήματος διοδίων κατάλαβα ότι :

κάθε όχημα που εισέρχεται προς πληρωμή καταγράφεται από φωτοκύτταρο άρα καταγράφεται ο συνολικός αριθμός των οχημάτων κατά βάρδια .

Κάθε όχημα που πληρώνει καταγράφεται ως αριθμός αλλά αν δεν πληρώσει ο υπάλληλος πατά το κουμπί μη πληρωμής με αποτέλεσμα να καταγράφονται τα στοιχεία του οχήματος από κάμερες , εδώ τώρα προφανώς με μοντάζ αφαιρούνται όλα τα άλλα πλάνα και διακρίνονται μόνο οι πινακίδες .

Έστω τώρα ότι ο υπάλληλος των διοδίων δεν θέλει να κλέψει την εταιρεία , πράγμα που έκαναν οι δημόσιοι υπάλληλοι των διοδίων , αλλά του παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα δεν κατάφερε να ενεργοποιήσει την κάμερα καταγραφής όταν δεν πλήρωσε κάποιος τι θα κάνει θα πληρώσει από την τσέπη του ; αν αποφασίσει να καταγράψει τον επόμενο που πληρώνει ως αυτόν που δεν πληρώνει ; ποιος κρατά χαρτάκια τώρα …..

Αρά λοιπόν η εταιρία κάνει αίτηση διαταγής πληρωμής και για 2 ευρώ ας πούμε βάση του νόμου «ο Παραχωρησιούχος, απαλλασσόμενος από κάθε άλλη επιβάρυνση, θα δικαιούται να ζητήσει και έκδοση διαταγής πληρωμής και για τα δύο αυτά ποσά με βάση την παραπάνω βεβαίωση» .

</SPAN>Άρα λοιπόν τι σημαίνει απαλλασσόμενος από κάθε άλλη επιβάρυνση ; το κόστος για την έκδοση διαταγής πληρωμής θα το καλύψει ο παραβάτης . τέλος πάντων ας το ερμηνεύσει κάποιος , ο πρωτοδίκης που εδρεύει η εταιρία βλέπει λοιπόν μια αίτηση διαταγής πληρωμής τι κάνει ; Δεν αποτελεί η φώτο ούτε δημόσιο ούτε ιδιωτικό έγγραφο και οπωσδήποτε δεν έχει υπογράψει ο παραβάτης τίποτε . Συνήθως οι εταιρίες εδρεύουν στην Αθήνα , τηλέφωνο λοιπόν ο Δικαιοσύνης στον Άρειο πάγο και ξαφνικά τηλέφωνο στον δύστυχο πρωτοδίκη . Τι να κάνει , και εκφράζω την προσωπική μου εμπειρία και γνώμη , να πάει κόντρα στο σύστημα ; αρχικά σκέφτεται το γιούχα αλλά βλέπει μόνο καμιά 20αρια διαταγές πληρωμής . Και σου λέει θα πάω εγώ τώρα στην Ξάνθη για αυτούς που δεν πληρώνουν ασε που μέχρι να τελεσιδικίσει το θέμα εγώ θα έχω βγει στην σύνταξη . με τα πολλά με τα λίγα την δίνει την διαταγή πληρωμής . εκει σύντροφοι αγωνιστές το χάσαμε το παιχνίδι . είναι εκτελεστέα και κανένα ένδικο μέσο δεν την ανακόπτει , διορθώστε με αν κάνω λάθος , που σημαίνει ότι κάνε τα δικαστήρια σου αλλά αν δεν πληρώσεις σου παίρνω το όχημα και ότι βρώ και το δικαιούμαι να το πάρω . Τα παίρνει λοιπόν η εταιρία και δεν μιλάς καθόλου . Πανηγυρισμοί , ειδήσεις στα κανάλια τα παπαγαλάκια αρχίζουν . Άρα όλοι πληρώνουν πλέον …..χάλια κατάσταση άντε τώρα στα δικαστήρια 10 χρόνια να διορθώσεις τα λάθη και να ζητήσεις πίσω τα ρέστα . Αν τώρα ο πρωτοδίκης δεν δώσει διαταγή δεν θα το μάθει κανείς θα προσπαθήσουν μέχρι να βρούν αυτόν που θα δώσει .

Αυτές είναι κάποιες σκέψεις συγχωρέστε με γιατί τα έγραψα στο πόδι και ίσως να είναι λίγο ατεκμηρίωτα πάντως διορθώστε με εκεί που κάνω λάθος …

Link to comment
Share on other sites

Μοτουρουμπουντου,πεφτεις πολυυυυ εξω.

Μου ειναι λιγο δυσκολο να σου εξηγησω γιατι και πως δεν γινονται αυτα που λες,γιατι πρεπει να δακτυλογραφησω 5-6 βιβλια.Απο εκει και περα,θα προσπαθησω να κουοταρω ποστς απο αλλου..Ενδεικτικα παντως,αυτο που λες για καλυψη των εξοδων απο το δημοσιο ειναι απο αλλο πλανητη,παιζει προσφυγη στο ΕΔΔΑ (αρ 6 εσδα) για αυτο...

Επισης η διαταγη πληρωμης ανακοπτεται ΜΙΑ ΧΑΡΑ με ανακοπη...μην αναμασας λοιπον κοτσανες απο αλλου...

Ολως μυστηριωδως ,οι εταιριες αντι για διαταγη πληρωμης εχουν καταθεσει....αγωγη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και απο το βιντεο του δικηγορου που δωσε ο τουμπανος
,ειναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ οτι οι εταιριες εχουν βρει τοιχο.

Γιατι?

Αν σου χρωστα καποιος λεφτα,συνηθως εχεις 2 επιλογες για να τον αναγκασεις να στα δωσει : Διαταγη πληρωμης η αγωγη.

Διαταγη πληρωμης ειναι η αγαπημενη των τραπεζων,γιατι σε μικρα ποσα (μικροτερα απο 12.000 ΕΥΡΩ) βγαινει μεσα σε ενα μηνα,χωρις πολλα πολλα και εισπραττεις ,η προχωρας και σε κατασχεση.Σε μεγαλυτερα (~2.500.000 ευρω ξερω γω) ,θα σου παρει μαξιμουμ καναν χρονο..

Η αγωγη ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ θα καθυστερησει -ακουσατε τι ειπε ο δικηγορος για δικασιμο το 2012 εεε- και κατα πασα πιθανοτητα θα πηξεις στις αναβολες (και οχι παντα με την θεληση σου,πχ απεργιες ΑΔΕΔΥ ,βομβα στα δικαστηρια,ληξη ωραριου κλπ)..

Σκεφτειτε τωρα λιγο παραπερα.

Ειναι δυνατον ναναι ΤΟΣΟ μαζοχες στην εταιρια και να μην θελουν τα λεφτα τους στον 1 μηνα????Κατι αλλο παιζει και καθυστερουν....

Ιδιωτικές εταιρείες δεν έχουν το δικαίωμα να επιβάλλουν πρόστιμα»

http://icanhascheezburger.com/2008/12/02/funny-pictures-recognishun-i-deserv/

a>

funny-pictures-recognishun-i-deserv

Link to comment
Share on other sites

Tsakonas

Δεν αναμασώ σκέψεις άλλων η λόγια άλλων , εδώ και λίγους μήνες έβαλαν διόδια κυριολεχτικά έξω από το πατρικό μου σπίτι ….

Οι σκέψεις μου είναι πρώτον ότι δεν υπάρχει , και ούτε υπήρχε , ανεξάρτητη δικαιοσύνη . Αυτό διακρίνεται και από την πίεση που ασκούν οι εταιρίες στους πολιτικούς με εγκατάλειψη των έργων , κατά την άποψη μου είναι μια προσπάθεια πίεσης για παρέμβαση της πολιτικής στην δικαιοσύνη , γνωστό το φλέρτ πολιτικής – δικαιοσύνης .

Δεύτερον δεν είναι ακόμη γνωστό αν εχει γίνει αίτηση διαταγής πληρωμής από εταιρία και έχει απορριφτεί . Εχω την εντύπωση ότι δύσκολα θα πάρει διαταγή πληρωμής γιατί ενώ μπορεί να πιστοποιήσει το ποσό της οφειλής δεν μπορεί να κάνει ταυτοποίηση του οφειλέτη .

Επίσης έκανα ερώτημα στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων το καλοκαίρι (Ιούλιο) αν έχει άδεια για τις κάμερες που έχει εγκαταστήσει στα διόδια και εάν έχει λάβει την έγκριση για να ταυτοποιεί ηλεκτρονικά τους παραβάτες . Στο μεν πρώτο μου απάντησαν απλά την γνωστοποίηση της ιόνια οδού ότι καταγράφει τον δρόμο για προβλήματα κυκλοφορίας από τις κάμερες , και είναι απόλυτα νόμιμο , στο δεύτερο δεν μου απάντησε . υπόψη ότι η απάντηση έγινε έπειτα από 3 μήνες και με χίλια τηλέφωνα .

Σε ερωτώ λοιπόν αν εγώ αιτηθώ στην ιόνια οδο να εξαιρεθώ από το ηλεκτρονικό αρχείο που τηρεί , όπως έχω δικαίωμα , τι θα γίνει ; μια απλή επιστολή , με απόδειξη από τα ελτα και κοινοποίηση στην αρχη ότι ζητώ την εξαίρεση μου από την επεξεργασία του ηλεκτρονικού της αρχείου .

Ακόμη έθεσα μια διάσταση εάν με χίλιες απειλές γίνει δεκτή η διαταγή πληρωμής , δεν νομίζω να συμφέρει τότε να εμπλακείς σε δικαστικό αγώνα για 20-30 ευρώ . Εκεί πατάνε και οι εταιρίες στην τρομοκρατία . Επίσης η ανακοπή που αναφέρεις δεν είναι αναγκαίο να γίνει δεκτή .

Από οσο γνωρίζω για τις αγωγές με μέλη του κινήματος , που το υποστηρίζω και με συνδρομή αν χρειαστεί , πάγια τακτική των εταιριών είναι να ασκούν αγωγές όχι για την διέλευση χωρίς πληρωμή αλλά για δηλώσεις στα κανάλια , στον τύπο και στο ραδιόφωνο επικαλούμενες συκοφαντική δυσφήμιση .

Ένας λόγος που δεν σου ανοίγουν την μπάρα είναι να σε εξωθούν σε εξύβριση με σκοπό την ποινική σου δίωξη . ενώ τα δικά τους αδικήματα δύσκολα αποδεικνύονται . Σε πληροφορώ ότι στις αφίδνες μια κυρία μπροστά μου δεν ήθελε να πληρώσει και δεν της άνοιγαν την μπάρα όταν λοιπόν μετά τα κορναρίσματα κατέβηκα από το αυτοκίνητο και είπα στην υπάλληλο ότι αν δεν ανοίξει την μπάρα θα καλέσω την τροχαία και θα καταθέσω ως μάρτυρας ότι την κρατούσε παράνομα για πάνω από 10 λέπτα την άνοιξε φωνάζοντας μου .

Το θέμα είναι γνωστό στο παρελθόν , κατά την άποψη μου , με εταιρίες που είχαν αναλάβει τα παρκόμετρα στους δήμους . απλά η σύμβαση παραχώρησης έχει την νοοτροπία αφου κάνουμε κάτι παράνομο ας ωφεληθούμε το μέγιστο μέσα σε μία πενταετία μέχρι να υπάρξει επαρκής νομολογία και μετά ας κάνουν ότι θέλουν .

Την Τρίτη κινούμε πάλι στην ΕΟ και φυσικά δεν πληρώνω . Περιμένω απαντήσεις γιατί δημιουργώ καλύτερη αντίληψη των πραγμάτων ….

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Δ/νση Γραμματείας - Τμήμα Ελεγκτών

Πληροφορίες:

Τηλέφωνο:2106475675

Email : @dpa.gr

Τρόπος αποστολής: διαδικτυακή πύλη

Αθήνα, 01-10-2010

Αριθ. Πρωτ.: Γ/ΕΞ/4330-1/01-10-2010

Προς

ΘΕΜΑ: Ερώτημα σχετικά με την εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης στα διόδια Τραγάνας

Σχετικό: Το υπ’ αριθμ. πρωτ. της Αρχής Γ/ΕΙΣ/4330/09-07-2010 έγγραφό σας.

Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού εγγράφου, σας γνωρίζουμε ότι η εταιρεία με την επωνυμία «Νέα Οδός Α.Ε.» κατέθεσε Γνωστοποίηση Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασηςγια το κύκλωμα που λειτουργεί στα διόδια Τραγάνας, η οποία έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου ΓΝ/ΕΙΣ/1218/16-10-2009. Επιπρόσθετα, σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 ν. 2472/1997, άδεια της Αρχής απαιτείται όταν πραγματοποιείται επεξεργασία ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως αυτά ορίζονται από το άρθρο 2 παρ. β) του ίδιου νόμου, κάτι που δεν συμβαίνει στην εν λόγω περίπτωση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία.

Με εντολή Προέδρου

Το αναπλ. μέλος της Αρχής

Ο εισηγητής ελεγκτής

Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθηνών

Link to comment
Share on other sites

και το ερώτημα

Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε εάν η εταιρία διαχείρισης των διοδίων Τραγάνας με την επωνυμία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» που εδρεύει στην Αθήνα –???? Θεμιστοκλέους 87 με τ.κ. 106 83 1. Έχει λάβει από την Υπηρεσία σας την απαιτούμενη άδεια εγκατάστασης συστήματος όπως ο Ν. 3555/2007 αρ. 24 ορίζει για τα διόδια Τραγάνας. 2. Έχει λάβει από την Υπηρεσία σας άδεια εγκατάστασης οποιοδήποτε συστήματος παρακολούθησης και καταγραφής της κυκλοφορίας από κάμερες ή άλλα ψηφιακά μέσα στα διόδια Τραγάνας. Σας ενημερώνω , συμπληρωματικά , ότι δεν απευθυνθεί στην ανωτέρω εταιρία για την παροχή των πληροφοριών που σας αιτούμε .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.