Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

με το συμπαθειο,αλλα τι σκαναρες τα 2 τελευταια ?ειναι παντελως ασχετα...

ειναι εκθεση βεβαιωσης πολεοδομικης παραβασης για 2 κτιρια της επιχειρησης Αττ.Οδου ...καμμια σχεση με δικαστηρια περι νομιμοτητας πληρωμης η οχι η διοδια ...

Link to comment
Share on other sites

μια ειδηση ηταν.

δηλαδη μεχρι να σου σκαναρω αυτα που ζητησες απαγορευεται να ποσταρω οτιδηποτε αλλο?

απλα ειναι λιγο βλακωδες αυτο που κυκλοφορει τωρα στο ιντερνετε οτι δηθεν κηρυχθηκαν παρανομα τα διοδια αφιδνων κλπ και θα σφραγιστουν γιατι νομιζει κανεις οτι κριθηκε παρανομη η πληρωμη.

Διαπιστωθηκε απλα πολεοδομικη παραβαση στα κτιρια.Κατα αυτης χωρει ενσταση ενωπιον της πολεοδομιας και προσφυγη σε διοικητικο δικαστηριο και σε μερικες περιπτωσεις και προσωρινη δικαστικη προστασια.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα το αντιθετο,γι αυτο παρεθεσα τις εικονες για να δει καθαρα οποιος θελει οτι αφορα συγκεκριμενα κτιρια διοδιων.

και απ οτι ειχα ακουσει ειναι παρανομα και τα κιοσκια-κτιρια τις τροχαιας διπλα

καποιος μου χε πει οτι ο αστυνομικος που ειναι διοικητης εκει "φοβαται" για την νομιμοτητα των κτιριων γιατι μπορουν να του κοψουν το ρευμα

παντως περασα απο πολλα διοδια τις τελευταιες μερες και στα περισσοτερα οι μπαρες ηταν μονιμα ανοιγμενες,φαινεται λογο κρυου δε κανουν το κοπο να βγουν να τις ξανανοιξουν:p

Link to comment
Share on other sites

^^

Εάν είναι χύμα ανοιχτές οι μπάρες πρέπει να σταματήσεις πάλι για να σημειώσουν τις πινακίδες ή απλά κατεβάζεις δευτέρα και βαραίνεις στο δεξί; : p

το σημειωμα των πινακιδων εχω την εντυπωση οτι ειναι ακυρο,και οτι πρεπει να σε γραψει η καμερα για να εχεις θεωρητικα κυρωσεις.

οι υπαλληλοι το κανουν ειτε τυπικα για την χαρτουρα ειτε για καθυστερηση

μετα τα επιτυχημενα εργαλεια 1,2,3 και σκουποξυλα,μου ρθε η ιδεα να ντυσω το αμαξι μεσαιωνικο αλογο και να παρω εκεινα τα μακρια κονταρια που παιρναν φορα με τα αλογα και κανανε μονομαχιες ποιος θα ριξει τον αλλον κατω,και να ανοιγω μπαρες με 80χλμ :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Καλα, θα προτεινα να ειστε επιφυλλακτικοι με τις ανοιχτες μπαρες.... Περυσι σε βολτα με 2 αυτοκινητα προς ορχομενο, περναμε τα διοδια πριν τη χαλκιδα, ταμπελακι free pass, επιβραδυνουμε, περναμε, ολα οκ. Στα επομενα διοδια βλεπουμε ανοιχτες μπαρες, επιβραδυνουμε (απο τα... πολλα), και συμπτωματικα δεν εχει πουθενα ουρα, ουτε αυτοκινητο να περιμενει να πληρωσει. Ταμπελα πουθενα, φαναρι μη-ορατο, οκ λεμε, περναμε (με ~50km/h). Και με το που φτανουμε στο υψος του κρασπεδου των διοδιων, ο μεγιστος αετος που ηταν στο γκισε... ριχνει την μπαρα.... Ο πρωτος σταματησε με το παρ μπριζ 20 ποντους απο τη μπαρα (το καπω απο κατω), και ο δευτερος σταματησε... πανω στον πρωτο.

Link to comment
Share on other sites

τελικα να πληρωσω διοδια η να μη πληρωσω μεθαυριο που φευγω;

επισης εχω σκοπο για ταξιδι προς κατερινη σε καμμια 10-20μερες...

Εχουν αλλαξει τπτ η οπως τα ξεραμε ;

Link to comment
Share on other sites

φρεσκα παπατζιλικια απ τα διοδια αφιδνων :

πρεπει να πληρωσω βασει νομου του 2007 εφοσον ειμαι στην εθνικη

πινακιδα δε θελουν εκτος και αν συμπληρωσεις φορμες υποφορμες υπερφορμες εγγραφα δελτια απουσιολογια δεν ξερω και γω τι

ειχαν ανοιχτη την μπαρα και μου λεει αμα περασεις παιρνει φωτογραφια το αυτοκινητο και μπαινει στο συστημα κτλ

εκεινη τη στιγμη σκαει φλασια

"ανοιχτα ειστε κυριοι" :magic:

φραγμας ftw

Link to comment
Share on other sites

διοδια στοπ προσεξε λιγο , ειπαμε παρανομα τα διοδια αλλα οχι και να προτεινεις απευθειας παραβαση του ΚΟΚ...παιζει φυλακη μεχρι 1 ετος για μεσσινγκ απ με τις πινακιδες (αρ 90)

Link to comment
Share on other sites

αττακα αντμινιστρεητορ σε θρεντ για διοδια σε αλλο σαιτ...

Eίπα να μην πληρώσω τα διόδια στην Λάρισα... και η Xριστίνα (συζυγος) με απείλησε ότι θα κατέβει από το αυτοκίνητο....

Πλήρωσα, αλλά της είπα ότι θα τα αφαιρέσω από την προίκα της.-

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ: ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ : ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ

Στην Ελλάδα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ της ΕΕ και του ΔΝΤ, όπου και να στραφεί ο εργαζόμενος πέφτει πάνω σε εισπρακτικούς μηχανισμούς που στόχο έχουν να κλέψουν και το τελευταίο ευρώ του, "για το καλό του" και το καλό της "εθνικής μας οικονομίας". Μισθοί, συντάξεις, υγεία, παιδεία γίνονται το κυνήγι για τους εθνικούς και διεθνικούς μεγαλοκαρχαρίες που μέσα στην κρίση αποσκοπούν σε νέα κέρδη. Ότι μένει μπαίνει στο στόχαστρο δεύτερης επίθεσης "πλάγιας" και καθημερινής, διόδια, συγκοινωνίες, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, και οι λοιπές ΔΕΚΟ των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων αλλά και οι καθαρόαιμες ιδιωτικές εταιρίες παροχής υπηρεσιών, έρχονται να μεταφέρουν και άλλα Ευρώ στις τσέπες αυτών που τόσα χρόνια μας κλέβουν.

Ένας τέτοιος μηχανισμός είναι και η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ που άρχισε να κατασκευάζεται σύμφωνα με τα σχέδια της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων, προκειμένου να αποτελέσει τον κύριο οδικό άξονα μεταφοράς εμπορευμάτων προς τα ανατολικά και όχι κυρίως για την εξυπηρέτηση των εργαζομένων. Είναι γνωστό ότι οι κύριοι οδικοί άξονες κυκλοφορίας είναι από και προς το κέντρο της Αθήνας που καθημερινά βασανίζονται εκατοντάδες χιλιάδες συμπολιτών μας. Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά και περιβαλλοντικά εγκλήματα γιατί κατέστρεψε εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα ελεύθερων χώρων, κόπηκαν χιλιάδες δέντρα, χρησιμοποιήθηκαν εκατομμύρια τόνοι τσιμέντου που άλλαξαν προς το χειρότερο το μικροκλίμα των περιοχών που εκτείνεται και επιβάρυναν περιβαλλοντικά ολόκληρη την Αττική, επιβάρυναν με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ τον απλό φορολογούμενο .

Μαζί με αυτό δημιούργησε μεγαλύτερα κυκλοφοριακά προβλήματα στις γειτονιές – πόλεις που διατρέχει, αφού εξ' αιτίας των υπέρογκων διοδίων χιλιάδες διερχόμενοι προτιμούν να την παρακάμπτουν επιβαρύνοντας κυκλοφορικά τις όμορες με την Αττική οδό περιοχές. Προβλήθηκε ως ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα. Όταν τελείωσε άφησε πίσω του χιλιάδες ανέργους, μερικούς νεκρούς πού όλοι προσπάθησαν να ξεχάσουν γρήγορα και ένα χαράτσι καθημερινό για εκατοντάδες χιλιάδες διερχόμενους συμπολίτες μας. Μοναδικά ευνοημένοι και από αυτό το αναπτυξιακό έργο οι πολυεθνικές ελληνικές και ευρωπαϊκές εταιρίες που έχουν τη διαχείριση του, καταχρηστικά, μέχρι σήμερα.

Η Σύμβαση παραχώρησης που υπογράφτηκε από το ΠΑΣΟΚ το 1996 είχε διάρκεια 8-23 χρόνια με την πρόβλεψη ότι εάν στο μεταξύ οι εργολάβοι έκαναν απόσβεση της ίδιας συμμετοχής τους συν ένα κέρδος 11,6%, τότε το έργο και η διαχείρισή του θα επέστρεφε στο δημόσιο.

Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ “κόστισε” 1,3 δις ευρώ περίπου. Το δημόσιο κατέβαλλε 420 εκ. Ευρώ, 675 εκ. Ευρώ έλαβαν δάνειο οι εργολάβοι με την ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ και 175 εκ. Ευρώ η δική τους , πραγματική συμμετοχή, χωρίς να μπορεί να υπολογιστούν οι υπερτιμολογήσεις που έγιναν στο έργο.

Το 2009 τα έσοδα της Αττικής οδού ξεπερνούν το 1 (ένα) εκ. ευρώ την ημέρα. Τα κέρδη από τα οκτώ χρόνια λειτουργίας έχουν ξεπεράσει όχι μόνο τα δάνεια και τη συμμετοχή των εργολάβων, αλλά τη συνολική αξία (όπως αυτή δηλώθηκε επίσημα) της κατασκευής του έργου. Το δημόσιο ποτέ δεν αξίωσε την εφαρμογή της ρήτρας που προέβλεπε η αρχική σύμβαση για επιστροφή του έργου στο δημόσιο...

Με αυτόν τον τρόπο ο εργαζόμενος καλείται για τρίτη φορά να πληρώσει τον ίδιο δρόμο, μία με την συμμετοχή του δημόσιου στην κατασκευή (με τα λεφτά της φορολογίας μας), δεύτερη με την εγγύηση για τα δάνεια των εργολάβων, και τώρα ξανά με τα διόδια. Μία χωρίς όρια αφαίμαξη του μισθωτού προ όφελος των εταιριών.

Η Αττική Οδός συνεχίζει να πολλαπλασιάζει τα κέρδη των πολυεθνικών. Οι εργαζόμενοι που δοκιμαζόμαστε σκληρά στην κρίση του καπιταλιστικού συστήματος καλούμαστε να αποδεχτούμε θυσίες και περικοπές, αρκεί να συνεισφέρουμε στην κερδοφορία του κεφαλαίου. Οι μισθοί και συντάξεις μειώνονται, η ανεργία καλπάζει ακάθεκτη και τα διόδια αντί να καταργούνται ακριβαίνουν, όπως και τα εισιτήρια των δημόσιων συγκοινωνιών, τα εισιτήρια στα δημόσια νοσοκομεία κ.ο.κ..

Το κίνημα ενάντια στα διόδια αποτελεί κομμάτι της αντίστασής μας στην επίθεση του κεφαλαίου. Είναι η δική μας επίθεση στην επίθεση των αρπακτικών. Δεν πληρώνουμε διόδια, δεν θα πληρώσουμε την κρίση τους. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!

Σας καλούμε σε συστράτευση από τα κάτω και στους αγώνες, ενάντια και στα διόδια στην Αττική οδό. Καλούμε την πρώτη ανοιχτή συνέλευση στο Δημαρχείο Αμαρουσίου προκειμένου να οργανώσουμε και να ξεκινήσουμε τις δράσεις μας για το 2011.

Επιτροπή Αγώνα κατοίκων, πολιτών και εργαζομένων Μαρουσιού – Πεύκης 21/12/2010

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω εγώ για το πόσο ΜΑΛ#$... είναι στα διόδια. Δε θα μιλήσω για τα χρήματα, ούτε κατά το πόσο είναι νόμιμο ή όχι. Αλλά για την ανθρωπιά:

Πριν λίγους μήνες ο πατέρας μου, 65χρονών, έπεσε από τις σκάλες, κατρακύλησε έναν όροφο. Αιμόφερτο, το κεφάλι του είχε ανοίξει, τον είχα μέσα στο αμάξι και τον πήγαινα στο νοσοκομείο μαζί με τον αδερφό μου. Κόρνες κακό, όλοι έκαναν στην μπάντα. Έφτασα στα διόδια της Αττικής Οδού, και η "κυρία" εκει-πέρα ΔΕ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ άμα δε πλήρωνα. Είτε της φώναζα, είτε της έδειχνα τον πατέρα μου με ανοιχτό το κεφάλι δίπλα μου ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ...

Αφού πήγα να σπάσω την μπάρα στην τελική, μετά από 20-30 δευτερόλεπτα (που φάνηκαν σαν μια ωρα) μου άνοιξε...

και το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο αδερφός μου, μου είπε οτι τα πλήρωσε τελικά. Κάτι ότι το χρεώσε στο τηλ. του ή κάτι τέτοιο μέσα στον σαματά...

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω εγώ για το πόσο ΜΑΛ#$... είναι στα διόδια. Δε θα μιλήσω για τα χρήματα, ούτε κατά το πόσο είναι νόμιμο ή όχι. Αλλά για την ανθρωπιά:

Πριν λίγους μήνες ο πατέρας μου, 65χρονών, έπεσε από τις σκάλες, κατρακύλησε έναν όροφο. Αιμόφερτο, το κεφάλι του είχε ανοίξει, τον είχα μέσα στο αμάξι και τον πήγαινα στο νοσοκομείο μαζί με τον αδερφό μου. Κόρνες κακό, όλοι έκαναν στην μπάντα. Έφτασα στα διόδια της Αττικής Οδού, και η "κυρία" εκει-πέρα ΔΕ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ άμα δε πλήρωνα. Είτε της φώναζα, είτε της έδειχνα τον πατέρα μου με ανοιχτό το κεφάλι δίπλα μου ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ...

Αφού πήγα να σπάσω την μπάρα στην τελική, μετά από 20-30 δευτερόλεπτα (που φάνηκαν σαν μια ωρα) μου άνοιξε...

και το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο αδερφός μου, μου είπε οτι τα πλήρωσε τελικά. Κάτι ότι το χρεώσε στο τηλ. του ή κάτι τέτοιο μέσα στον σαματά...

μαλλον λιγο αργα στο λεω αλλα σε τετοια περιπτωση ,και να σπασεις την μπαρα ειναι κατασταση αναγκης που αποκλειει τον αδικο χαρακτηρα της πραξης και την τιμωρια.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.