Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

ηδη ετοιμαζουν διοδια μετα τις εκλογες στον αγιο στεφανο,στη βαρυμπομπη,στη κηφισια και στη μεταμορφωση!

Το ακουσα κι εγω αυτο.Αν εχουν τοσο θρασος,θα φαμε τα μουστακια μας

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Εχουν αρχισει να προκαλουν πολυ ασχημα ... τι ακριβως καινουργιο βαλανε σε αυτους τους δρομους που ειναι τοσο ακριβο που δεν το πληρωνει ηδη ο κοσμακης απο τους φορους του και πρεπει να κοστολογηθει με διοδια?

Link to comment
Share on other sites

Είναι μέχρι να πάρει ανάποδες ο κόσμος αλλά δυστυχώς κοιμάται τον ύπνο τον βαθύ. Δλαδή με λίγα λόγια είμαι αποκλεισμένος Αθήνα, αν θέλω να βγω λίγο πιο έξω να αναπνεύσω καθαρό αέρα πρέπει να πληρώσω! Αυτό είναι που λένε στο τέλος θα πληρώνουμε και τον αέρα σε αυτή την χώρα. Το έχουν ξεφτιλίσει με τις τιμές των διοδίων, ο πληθωρισμός είναι άγνωστη λέξη γι' αυτούς όπως και η ποιότητα δρόμου! Άρε Ελλάδα με τις συμφωνίες σου κάτω απο το τραπέζι

Απορία, αν χωρίς τα διόδια γίνεται αυτό το μπάχαλο κάθε μέρα στην εθνική, άμα και όταν βάλουν διόδια στην Μεταμόρφωση τι θα γίνεται! :help:

Link to comment
Share on other sites

τότε είναι που δεν θα πλερώνει κανένας. τι στο καλό έχει γίνει στην μεταμόρφωση για διόδια? συγνώμη αλλά δεν βλέπω το λόγω να πληρώνω, όχι μόνο για αυτά που ίσως μπουν στη μεταμόρφωση.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα πράγματα γενικότερα δεν πάνει καλά.....τα διόδια είναι μια ανοιχτή πληγή....αν συνεχιστούν και υλοποιηθούν αυτά που ακούγονται θα εχουμε γλέντια...

δεν ξέρω αν θα εχουμε πτώχευση (γιαυτό κόπτονται οι τραπεζίτες) αλλά για εξέγερση το πάμε ... και οι αγώνες θέλουν θυσίες. Χωρίς αίμα δεν εγινε τίποτα όμως....:...:

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι αυτα ειναι κινησεις πανικου

ειδαν οτι αντιδραει ο κοσμος και προσπαθουν να τα αρπαξουν απο παντου οσο προλαβαινουν

αυριο εκδικαζεται στη πατρα η μηνυση που ειχαν κανει οι δικηγοροι στην εταιρεια...:whistle2:

Link to comment
Share on other sites

Τρίτη, 5 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΒΟΛΗ ΠΗΡΕ Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 3-5-2011

Σήμερα ήταν να εκδικαστεί ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πάτρας, η προσφυγή πολιτών της Αχαϊκής πρωτεύουσας και του τοπικού Δικηγορικού Συλλόγου για το παράνομο της είσπραξης διοδίων στον δρόμο καρμανιόλα Κορίνθου -Πάτρας.

Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ ζήτησε αναβολή και η νέα ημερομηνία εκδίκασης ορίστηκε για τις 3 Μαϊου 2011. Να σημειωθεί ότι είναι η τελευταία αναβολή που μπορούσε να ληφθεί και έτσι η δίκη θα γίνει οπωσδήποτε.

Ως γνωστόν η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ κατέθεσε αγωγές σε 25 συμπολίτες μας που αρνούνταν την καταβολή διοδίων στην οδό Ελευσίνας - Πάτρας.

Οι ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ είχαν εκδόσει την ακόλουθη καταγγελία :

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΚΦΟΒΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ ΑΕ

ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΦΟΒΙΖΟΥΝ- ΜΑΣ ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ - ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΝΕΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com

Πανικόβλητη η ιδιωτική πολυεθνική εταιρία ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ προέβη σε αγωγές σε βάρος 25 συμπολιτών μας που αρνούνται να πληρώσουν διόδια στην καρμανιόλα Κορίνθου – Πατρών.

Συγκεκριμένα αγωγή σε πολίτες από την Πάτρα, το Αίγιο, το Διακοπτό, την Αθήνα και άλλες περιοχές, κοινοποίησε η Ολυμπία Οδός. Στην αγωγή η εταιρεία (που εκμεταλλευεται διεκδικεί τα συνολικά ποσά των διοδίων που δεν πλήρωσαν οι πολίτες κατά την διέλευση τους από τα σημεία, ενώ επιπλέον τους ζητά και 1.500 ευρώ από τον καθένα αποζημίωση στην ηθική βλάβη (!!) που υποστηρίζει ότι υπέστη ως εταιρεία, από την συμπεριφορά τους.

Η εκδίκαση θα γίνει στο ειρηνοδικείο του Πειραιά τον Φεβρουάριο του 2012.

Η εταιρία είσπραξης διοδίων έχει νοιώσει το έδαφος να χάνεται κάτω από τα πόδια της.

Από την μια έχει το συνεχώς διογκούμενο κίνημα των πολιτών που απαιτούν Ελεύθερους και Ασφαλείς δρόμους και Δεν πληρώνουν διόδια.

Από την άλλη υπάρχει η επικείμενη στις 5 Οκτώβρη 2010 αγωγή σε βάρος της εκ μέρους των πολιτών και του Δικηγορικού Συλλόγου Πάτρας. Με την αγωγή αυτή, οι πολίτες, ζητούν κατάργηση των αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεων παραχώρησης των χιλιοπληρωμένων εθνικών μας δρόμων στους ιδιώτες,. Έτσι σε κράτος πανικού η ιδιωτική πολυεθνική εταιρία έχει οδηγηθεί σε ενέργειες που μόνο θυμηδία προκαλούν, παίζοντας το τελευταίο της χαρτί- αυτό του εκφοβισμού και της τρομοκρατίας

Όπως δήλωσε και ο δικηγόρος των συμπολιτών μας το περιεχόμενο της αγωγής της εταιρίας το μόνο που κατάφερε τελικά είναι να σκορπίσει ειρωνικά χαμόγελα στους πολίτες, παρά φόβο.

Η εταιρία προσπαθεί να αναβάλει την εκδίκαση της αγωγής σε βάρος της γιατί πιθανολογεί απόφαση δυσάρεστη για αυτήν ενώ παράλληλα προσπαθεί να αναχαιτίσει το κύμα των συμπολιτών μας που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και μάλιστα στον δρόμο καρμανιόλα Κορίνθου- Πατρών.

Το κίνημα των πολιτών ενάντια στα διόδια ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ , ούτε αναχαιτίζεται. Αντίθετα ΕΞΟΡΓΙΖΕΤΑΙ. Θα μετατρέψουμε τις δίκες σε βάρος μας σε καταδίκες των συμβάσεων παραχώρησης και θα απαιτήσουμε την οριστική τους κατάργηση.

Απαντάμε με νέες κινητοποιήσεις που θα γίνουν την Κυριακή 3 Οκτώβρη με ανοίγματα σταθμών διοδίων της Ολυμπίας οδού.

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων – Πανελλαδικό συντονιστικό

Ας σημειωθεί ότι το τριπλό bypass, που έγινε τετραπλό με το άνοιγμα και των διοδίων στην Πάτρα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.

Στις 5 Μαϊου 2011, οι Επιτροπές μας θα δώσουν το αγωνιστικό παρόν στην εκδίκαση της υπόθεσης.

Βίντεο απο τις πρόσφατες κινητοποιήσεις μας μπορείτε να δείτε:

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/10/by-pass-stop-cartel.html

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/10/by-pass_6608.html

Link to comment
Share on other sites

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_468.html

Αναφορά περί της ελεύθερης διέλευσης από τα διόδια της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Αθήνας με επιστροφή από τους Δάρνακες

Ξεκινήσαμε με δυο αυτοκίνητα από τη Θεσσαλονίκη για την παρουσίαση του δίσκου μας στην Αθήνα. Είχαμε προαποφασίσει ότι δε θα πληρώσουμε διόδια, το ίδιο είχε γίνει όταν μερικοί από εμάς κατεβήκαμε στα Τρίκαλα μια βδομάδα πριν.

Τα διόδια των Μαλγάρων που είναι κρατικά, τα παρακάμψαμε νόμιμα βγαίνοντας από την εθνική οδό στην έξοδο της Χαλάστρας και επανερχόμενοι μετά τα Μαλγάρα με νόμιμο τρόπο. Δε διαφωνούμε με τα κρατικά διόδια απλά δε θέλαμε να πληρώσουμε και εφόσον οι κατασκευασμένοι δρόμοι μας παρέχουν αυτό το καθόλα νόμιμο και ηθικό δικαίωμα εμείς αποφασίσαμε να το πράξουμε.

Μετά τα διόδια των Μαλγάρων σε απόσταση περίπου πέντε λεπτών με το αυτοκίνητο υπάρχουν οι νέες εγκαταστάσεις διοδίων (διόδια «Κλειδί Αιγίνιο») που είναι και οι πρώτες της εταιρίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.»

http://www.aegeanmotorway.gr/company.html

Τα διόδια αυτά δεν έχουν ανοίξει ακόμα και υπάρχει ένα πολύ μεγάλο θέμα σχετικά με το πόσο νόμιμο και δίκαιο είναι να υπάρχουν δυο σταθμοί διοδίων σε τόσο μικρή απόσταση.

Τα επόμενα διόδια βρίσκονται στο ύψος της Λεπτοκαρυάς όπου και ξεκινάει η μεγάλη κοροϊδία αφού από εκεί και μέχρι τα διόδια Μακρυχωρίου (λίγο μετά την καρμανιόλα των Τεμπών που εξακολουθεί να υπάρχει) όπου συνολικά διασχίζεις τρεις σταθμούς (Λεπτοκαρυάς, Πυργετός, Μακρυχώρι) σε απόσταση περίπου 20 λεπτών μεταξύ τους, ο δρόμος είναι κατά 90% διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας και χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης στο μεγαλύτερο ποσοστό του (Πλαταμώνας, Ραψάνη, Τέμπη). Σε κάθε σταθμό που σταματούσαμε δηλώναμε προφορικά την άρνησή μας (και όχι αδυναμία ή κάτι παρόμοιο) να καταβάλουμε το ποσό και του λέγαμε εάν θέλει να σημειώσει τις πινακίδες και τότε ο υπάλληλος συνήθως αποδεχόταν αυτή μας τη δήλωση παθητικά χωρίς ιδιαίτερη αντίδραση, χωρίς βέβαια να μας ανοίγει και την μπάρα. Τότε έβγαινε ένας από εμάς, έσπρωχνε τη μπάρα μπροστά, περνούσαν τα δυο αυτοκίνητα (κάποιες φορές πέρασαν και κάποιοι άσχετοι από πίσω), χτυπούσε εκείνος ο και καλά αγχωτικός (τύπου «νιαούρισμα») συναγερμός την ξανακλείναμε από ευγένεια για να μην ταλαιπωρείται ο εργαζόμενος και αντίο. Δυστυχώς δεν είχαμε μαζί μας το «απόλυτο αυτί» του συγκροτήματος, το Tzitzifiogo Tzitzi για να μας πει σε ποια νότα αποφάσισαν οι υπεύθυνοι της Aegean Motorways S.A. να χτυπάει ο συναγερμός με το άνοιγμα της μπάρας.

Γενικώς φάνηκε ότι οι υπάλληλοι της Aegean Motorways έχουν συνηθίσει την άρνηση καταβολής και πιθανότατα να έχουν υπόψη τους το παράνομο της εγκατάστασης τριών κοντινών σταθμών σε μια διαδρομή που δεν είναι αυτοκινητόδρομος αλλά διάσημη καρμανιόλα και έχει το μεγαλύτερο μέρος του υπό κατασκευή. Κάποιοι «ευσυνείδητοι» υπαλληλίσκοι έκαναν κάποιες δειλές απέλπιδες προσπάθειες μήπως και καταφέρουν να αποσπάσουν το χρηματικό πόσο και το επιβραβευτικό «χάδι» του προϊσταμένου τους αλλά δεν κατάφεραν τίποτα. Πιο κάτω βρίσκονται άλλοι δυο σταθμοί διοδίων, στο ύψος του Μοσχοχωρίου και της Πελασγίας. Είναι τα τελευταία διόδια του «Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου Α.Ε.» στα οποία και πάλι αρνηθήκαμε να πληρώσουμε.

Σύμφωνα με το site της επόμενης Α.Ε. που «εκμεταλλεύεται» κομμάτι των δημοσίων δρόμων της χώρας, της «Νέα Οδός Α.Ε.» http://www.neaodos.gr/, η δικαιοδοσία της ξεκινάει μετά τη Λαμία και τις Θερμοπύλες. Μέχρι την Αθήνα υπάρχουν 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων, ο πρώτος από βόρεια δεν έχει ξεκινήσει ακόμα τη λειτουργία του. Στα πρώτα εν λειτουργία διόδια της Τραγάνας ο υπάλληλος, όταν του είπαμε ότι αρνούμαστε να πληρώσουμε απάντησε: «Εντάξει μην σηκώσετε τη μπάρα θα την ανοίξω εγώ» βγαίνοντας να καταγράψει τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Όταν τον κατέγραψε και πάτησε το κουμπί η φωτεινή ένδειξη δίπλα στη μπάρα έγραψε «Πίστωση 2,25€» και η μπάρα άνοιξε, παρότι εμείς δε δηλώσαμε «αδυναμία» αλλά «άρνηση» καταβολής του ποσού. Εν πάση περιπτώσει στα επόμενα διόδια συνέβη και το πιο «σοβαρό» ας πούμε περιστατικό. Η κοπέλα που ήταν στο γκισέ προσπάθησε με κάποιους είδους «τσαμπουκά» να φοβερίσει το πρώτο αυτοκίνητο λέγοντας ότι υπάρχει νομική διαδικασία κλπ και πρόστιμα και σήκωσε το τηλέφωνο λέγοντας ότι έχει ένα περιστατικό σε εξέλιξη κλπ. Παρόλα αυτά εμείς σηκώσαμε και πάλι τη μπάρα και συνεχίσαμε την πορεία μας. Στα τελευταία διόδια της διαδρομής, στο ύψος των Αφιδνών αντιμετωπίσαμε μια τελείως διαφορετική πολιτική από την υπάλληλο. Μια συμπαθέστατη κοπελίτσα με ύφος σχεδόν πληγωμένο από την εγκληματική συμπεριφορά μας προσπάθησε να μας νουθετήσει λέγοντας «Μα γιατί, δε βλέπετε ότι γίνονται έργα και συντηρήσεις; Δεν πρέπει αυτά τα χρήματα να βρεθούν;» κλπ. Εμείς δεν καθίσαμε να το συζητήσουμε γιατί είχαμε και soundcheck σε μια ώρα, τη χαιρετήσαμε ευγενικά, σηκώσαμε τη μπάρα και φύγαμε. Σημαντική παρατήρηση αποτελεί το γεγονός ότι στους 3 σταθμούς της Νέας Οδού Α.Ε. δεν υπήρχε σταθερή πολιτική από πλευράς της Α.Ε.. Στα πρώτα μας πίστωσαν, στα δεύτερα μας φοβέρισαν και στα τρίτα προσπάθησαν να μας σωφρονίσουν με το καλό. Αυτό δείχνει ότι μάλλον δεν υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία ώστε να αποσπάσει η Α.Ε. γρήγορα και «ανώδυνα» τα λεφτά της(δηλαδή χωρίς να πάρει τη δικαστική οδό). Πιστεύουμε πως αν η πίστωση ήταν ο νόμιμος, εύκολος και σίγουρος τρόπος να πάρουν τα λεφτά (με λίγη μόνο καθυστέρηση) όλοι οι σταθμοί θα λειτουργούσαν με την ίδια φιλοσοφία. Κάτι που δεν έγινε ούτε στην επιστροφή.

Εδώ να γίνει μια μικρή παρένθεση και να σημειωθεί η σημαντική διαφορά που υπάρχει στην τεχνική «σηκώματος της μπάρας» που πρέπει να χρησιμοποιείται από τους «Αρνητές Διοδίων» μεταξύ Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου Α.Ε. και Νέας Οδού Α.Ε.

Στην Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. τη μπάρα πρέπει να τη σπρώχνεις προς τα εμπρός μέχρι το τέλος του κυκλικού τομέα 90μοιρών που διαγράφει. Με το που θα περάσει το αυτοκίνητο αν θέλεις την επιστρέφεις στη θέση της ή απλά αφήνεις να το κάνει ο υπάλληλος εξερχόμενος από τον εισπρακτικό «κλωβό» του. Ένας υπάλληλος της εταιρίας συγκεκριμένα αντιμετωπίζοντας την κατάσταση με χιούμορ μας ζήτησε αν γίνεται να την κλείσουμε για να μη βγαίνει ο ίδιος.

Στη Νέα Οδό Α.Ε. τα πράγματα είναι πιο εύκολα αλλά και πιο εντυπωσιακά. Εκεί αρκεί να σπρώξει ελαφριά τη μπάρα προς τα μπροστά και τότε αυτόματα σηκώνεται και αφού φτάσει στο τελικό της ύψος τότε «πέφτει» προς τα εμπρός παράλληλα με το δρόμο και πολλές φορές ακούγεται εκείνο το χαρακτηριστικό «ΤΣΑΑΑΤ» πάνω στο τσιμέντο. Στην περίπτωση αυτή ο υπάλληλος θα πρέπει κατά 99,999999% να βγει και να τη σηκώσει, γιατί με το που μπαίνει σε λειτουργία ο μηχανισμός ανύψωσης είναι πολύ δύσκολο να προλάβεις να τη συγκρατήσεις. Μια φορά μόνο (πιθανότητα 0,000001%) και με πολλή προσπάθεια καταφέραμε να τη σηκώσουμε τόσο ώστε να περάσουν τα οχήματά μας από κάτω χωρίς να χρειαστεί να βγει ο εργαζόμενος έξω να την επαναφέρει. Εάν όμως εσείς επιθυμείτε ως εν δυνάμει «Αρνητές Διοδίων» να το πράξετε, αφήνοντας την μπάρα ανοιχτή τότε ίσως περάσουν και άλλα αυτοκίνητα δημιουργώντας λίγη παραπάνω «ζημιά» στην Α.Ε. (εδώ μπαίνουν τρανταχτά γέλια τύπου αμερικάνικης οικογενειακής κωμικής σειράς) και μπουν κι αυτοί σιγά σιγά στο κλίμα.

Στην επιστροφή συνέβησαν πάνω κάτω τα ίδια, οι σταθμοί της Νέας Οδού Α.Ε. και πάλι είχαν ο καθένας διαφορετική αντιμετώπιση του περιστατικού της «παραβίασης» (βαρύγδουποι όροι που χρησιμοποιούνται από τις Α.Ε. για να μασήσουμε λες και μιλάμε για σύνορα ή εθνικό εναέριο χώρο), μας πίστωσε ο σταθμός που στον πηγαιμό δεν μας έκανε τίποτα, ενώ άλλος που πίστωσε στην αρχή τώρα μας απείλησε με πρόστιμο κλπ. καθώς και αυτοί της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. που είχαν την ίδια σταθερή, χλιαρή και ξινή αντιμετώπιση.

Ακόμη να μη σας τρομάζει καθόλου η πιθανή παρουσία της αστυνομίας σε ιδιωτικά διόδια γιατί πιθανότατα θα είναι παρούσα εκεί για άλλο λόγο. Εάν η αστυνομία τολμήσει να παρέμβει σε ξεκάθαρη υπόθεση ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ όπως είναι η άρνηση πληρωμής διοδίων ιδιωτική εταιρίας, αυτό αποτελεί κατάχρηση εξουσίας και θεωρείται κακούργημα. Μη δεχτείτε να δώσετε στοιχεία σε κανέναν εκτός αν πρόκειται για έλεγχο ρουτίνας οπότε και η αστυνομία απαγορεύεται να προσκομίσει τα στοιχεία σας στον υπεύθυνο των διοδίων. Μόνο στα κρατικά διόδια έχει δικαιοδοσία η αστυνομία κι αυτό για να βεβαιώσει ότι θα συμπληρώσετε τη δήλωση άρνησης καταβολής του τέλους. Πάντως αν σας ελέγξουν θυμηθείτε να κρατήσετε τον «αριθμό» του αστυνομικού οργάνου που σας έλεγξε που είναι γραμμένος στο μπράτσο του. Εμάς δε μας έλεγξε κανείς.

Τέλος αναφέρουμε ότι το σκεπτικό της ελεύθερης διέλευσης από τα διόδια δεν έχει να κάνει με την αποφυγή πληρωμής καθαυτή.

Έχει να κάνει με την αηδία που νιώθουμε οι περισσότεροι νέοι άνθρωποι της χώρας καθώς καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες «Έσχατων Προδοσιών» από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, γινόμαστε μάρτυρες συνεχούς κοροϊδίας και παραπλάνησης από τις κυβερνήσεις που εμείς εκλέγουμε και μάρτυρες προσπαθειών εξαφάνισης της μεσαίας τάξης, όταν οι εκλεκτοί του λαού με κάθε τρόπο εξασφαλίζουν τη μεταφορά των χρημάτων του στους τραπεζικούς λογαριασμούς Ανωνύμων Εταιριών, Χρηματιστηριακών Κολοσσών, Ξένων Τραπεζών και βέβαια και στις δικές τους και στο τέλος έχουν τα θράσος να αποκαλούν το λαό διεφθαρμένο και ότι τα λεφτά τα φαγώθηκαν από όλους μαζί.

Ο έλεγχος τον εθνικών οδών της χώρας (που είναι δημόσιο αγαθό ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ και κατασκευάστηκε από λεφτά του ελληνικού λαού) από ανώνυμες εταιρίες Α.Ε. που σκοπό έχουν φυσικά το μάξιμουμ κέρδος είναι μη αποδεκτός. Είμαστε φορολογούμενοι πολίτες και πληρώνουμε οι ίδιοι άμεσα για τα κοινά αγαθά. Όταν αναλαμβάνει μια ιδιωτική επιχείρηση τη συντήρηση του δρόμου το κάνει για να βγάλει πολύ χρήμα. Θέλουμε οι δρόμοι να ελέγχονται από το κράτος σε τιμές κόστους ώστε τα χρήματα από τα διόδια να πηγαίνουν εξ’ ολοκλήρου στην άσφαλτο και την ασφάλεια (αν δεν τα ροκανίσει κανένα «ποντικάκι-λαμόγιο» του δημοσίου). Δε θέλουμε τα λεφτά μας να πηγαίνουν στην τσέπη κανενός μιζαδόρου καταφερτζή μπίζνεσμαν που ποιος ξέρει πόσους έχει λαδώσει για να αρπάξει κάποιο δημόσιο έργο και να λύσει το πρόβλημα της ζωής του.

Τέτοιες μικρές καθημερινές αρνήσεις, όσο πληθαίνουν θα γίνουν κύματα αντιδράσεων, θα γίνουν πλήγματα στα συστήματα που φτιάχνονται όχι για εμάς αλλά για τους ελάχιστους, στων οποίων το club ούτε επιθυμούμε ούτε μπορούμε να μπούμε.

Όσο περισσότεροι γινόμαστε, τόσο λιγότεροι γίνονται.

Με αγάπη και αηδία

Δάρνακες

Link to comment
Share on other sites

Μπορούμε κάπως να μάθουμε ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ποιοί σταθμοί είναι κρατικοί και ποιοί ιδιωτικοί;

Σε κάθε ιδιωτικό σταθμό μπορούμε να αρνηθούμε;

EDIT: Διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή

  • Οκτώβρης 2009: €34,40
  • Απρίλης 2008: €28,05
  • Γενάρης 2008: €18,00
  • Δεκέμβρης 2005: €11,80

Τραγικό;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Τα μόνα δημόσια διόδια είναι των Μαλγάρων (Θεσσαλονίκη), του Ακτίου (Πρέβεζα) και του Πολύμυλου (Κοζάνη).

τα διοδια μαλγαρων συντομα θα τα δωσουν και αυτα σε ιδιωτες

επισης παντα περναμε απο τα διοδια με τον υπαλληλο και οχι απο TEO PASS γιατι θεωρειται(και ειναι) δημοσιο...

Έτσι και βάλουν στον Αγ. Στέφανο κλπ πάντως διόδια, θα βάλω bull bar στο i30.-

Μπράβο σας που το κυνηγάτε για τις ΕΟ.

μου θυμησες μερικα σκηνικα κορυφαια

διοδια αφιδνων σταματαω,μπροστα μου suv μεγαλο,νομιζω maverick με αντιστοιχα αναλογα μεγαλο bullbar

δε βλεπω χερια εξω απο παραθυρα και λεω αλλος ενας...

ξαφνικα ακουω να λεει ο τυπος μεσα απο το suv 7,8,9,10,στο πα οτι δε θα περιμενω πανω απο 10".γκαζωνει και με το bullbar ανοιγει τη μπαρα...

στη τερμα δεξια λωριδα στις αφιδνες εχουν διπλες μπαρες για βαρεα οχηματα.συνηθισμενο φαινομενο μπετονιερες,φορτηγα να μη σταματανε και να τις παιρνουν σβαρνα.

βαλανε κωνους για να το αποτρεπουν αυτο,και για να αποτρεπουν να περασουν 2 αυτοκινητα ταυτοχρονα

οι μπετονιερες τωρα παιρνουν και τους κωνους μαζι...

αλλο σκηνικο τραβηγμενο,θειτσα σε ταμειο με πολυ υφακι επαιζε τσαμπουκα σε οδηγο,με αποτελεσμα να βριστουνε,μουρλαινεται αυτος μπαινει μεσα στο ταμειο τα σπαει ολα,pc,τζαμπαριες,οθονες της τραβαει και μια σφαλιαρα και φευγει.

αποδειχτηκε τελικα οτι αυτη το παιζε diva επειδη ηταν ο αντρας της ταξιαρχος στην αστυνομια.

εμαθα οτι ψαχνανε τον τυπο απο τη πινακιδα,δε ξερω τι εγινε.

αυτο που εμαθα ειναι οτι χεστηκαν πανω τους ολοι και απο τοτε ειναι ολοι με χαμογελο,ευχαριστω,καλημερα και ανοιγουν μπαρες asap.

Μπορούμε κάπως να μάθουμε ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ποιοί σταθμοί είναι κρατικοί και ποιοί ιδιωτικοί;

Σε κάθε ιδιωτικό σταθμό μπορούμε να αρνηθούμε;

EDIT: Διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή

  • Οκτώβρης 2009: €34,40
  • Απρίλης 2008: €28,05
  • Γενάρης 2008: €18,00
  • Δεκέμβρης 2005: €11,80

Τραγικό;:confused:

νομιζω ειναι παραπανω,19,80 το πηγαινε ειναι...

πληθαινουν και τα βιντεακια στο YT http://www.youtube.com/results?search_query=diodia+stop&aq=f

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

«Ζώνουν» το Λεκανοπέδιο με διόδια

Στη δημιουργία τεσσάρων σταθμών διοδίων που θα «κυκλώσουν» το Λεκανοπέδιο φαίνεται ότι προσανατολίζεται το Υπουργείο Υποδομών, ενώ νέα διόδια θα μπουν και στο νότιο άξονα της Αττικής, δηλαδή στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», τα νέα διόδια θα γίνουν στους κόμβους Αγίου Στεφάνου, Βαρυμπόμπης, Καλυφτάκη και Λυκόβρυσης, ενώ οι οδηγοί θα καταβάλλουν το αντίτιμο τόσο με μετρητά όσο και με ηλεκτρονική κάρτα.

Την δημιουργία των διοδίων προβλέπει η σύμβαση που επικύρωσαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και βρίσκεται στα συρτάρια του υπουργείου από το 2008. Αν και είχε «παγώσει», το υπουργείο σκέφτεται να το εφαρμόσει προκειμένου να μην διωχθεί από την εταιρεία, μιας και πρόκειται για όρο της μεταξύ τους σύμβασης.

Παράλληλα, νέα διόδια περιμένουμε εντός του 2011 στον δρόμο Ελευσίνας - Κορίνθου, ενώ αυξήσεις έως 40% αναμένονται στο τμήμα της εθνικής Μαλιακός - Κλειδί.

Τέλος, δικαίωμα νέας αύξησης έχει και η εταιρεία που διαχειρίζεται τα διόδια στην Αθηνών - Λαμίας, ενώ στα μέσα του 2011 στα διόδια Ελευσίνας - Κορίνθου θα πληρώνουμε και στο «πήγαινε» και στο «έλα».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ναι......ένα απλό σπρώξιμο εμπρός.....απλά κοίτα να είσαι ήρεμος με τις αντιδράσεις των υστερικών υπαλλήλων (αν πέσεις σε τέτοιο)

δεν υπογράφεις ΚΑΝΕΝΑ χαρτί και μένεις να σου φωτογραφήσουν την πινακίδα εύλογο χρονικό διάστημα (π.χ. 20-30δευτερόλεπτα) .

Αν αρχίσουν να κωλισιεργούν του λες ένα ευγενικό με καθυστερείς και ανοίγεις τη μπάρα με απλό σπρώξιμο....ούτε τσαντίλες ούτε νεύρα.

για την ιστορία ακόμα δε μου έχει έρθει καμιά ειδοποίηση πληρωμής ή το οτιδήποτε σαν ενόχληση για τις φορές που πέρασα χωρίς να πληρώσω.

α και κάτι ακόμα......αν σου πουν πιστώνεσαι...τους λες δεν αναγνωρίζω πίστωση....έχω να πληρώσω αλλά αρνούμαι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.