Jump to content



Κινήσεις κατά των διοδίων


darthtony

Recommended Posts

ξανά σήμερα δρομολόγιο στα διόδια αφιδνών.

αρνούμαι να πληρώσω.....στη 1 περίπτωση ευγενέστατος υπάλληλος μου άνοιξε την μπάρα στη 2η περίπτωση μια μανταμίτσα πήγε να το παίξει έξυπνη και να με καθυστερήση για να συμπληρώσει ένα χαρτί.....της λέω γράψε πινακίδα γιατί σε 5 δευτερόλεπτα κατέβηκα και άνοιξα τη μπάρα.

μου άρχισε τη μουρμούρα να περιμένετε κλπ κλπ........άνοιξα την πόρτα πήγα και έσπρωξα τη μπάρα μπροστά και της λέω.,..αργείς......καλημέρα. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply
Νομίζω πως ναι γιατί έχω περάσει τα περισσότερα διόδια στην Ελλάδα και όλα γράφουν κάποια Α.Ε.

Τελικά μέχρι τώρα επιπτώσεις ή κανά νέο;

Είπαν μήπως νταξει ένας είναι ξέχνα τον ή έχουν ασχοληθεί,

πάντως αν έχεις νεότερα πες γιατί θα έχει ενδιαφέρον αν αρχίζουν κ άλλοι να πράττουν αναλόγως

Link to comment
Share on other sites

σήμερα είχα τραγελαφικές καταστάσεις.......

λέω σε άλλη μανταμίτσα δε πληρώνω.......μου λέει μισό λεπτό για τη διαδικασία.....της λέω....δεν αναγνωρίζω καμιά διαδικασία.γράφτε την πινακίδα να φύγω.

μου λέει...τι μάρκα είναι το αμάξι.....

και της απαντάω....Lamborghini......

μου λέει....πως γράφεται? :rofl:

βγαίνω από το αμάξι σηκώνω τη μπάρα και φεύγω :hehe:

Link to comment
Share on other sites

σήμερα είχα τραγελαφικές καταστάσεις.......

λέω σε άλλη μανταμίτσα δε πληρώνω.......μου λέει μισό λεπτό για τη διαδικασία.....της λέω....δεν αναγνωρίζω καμιά διαδικασία.γράφτε την πινακίδα να φύγω.

μου λέει...τι μάρκα είναι το αμάξι.....

και της απαντάω....Lamborghini......

μου λέει....πως γράφεται? :rofl:

βγαίνω από το αμάξι σηκώνω τη μπάρα και φεύγω :hehe:

κοιτα μην το κανεις πολυ συχνα και μαζεψεις καμμια σουμα πχ 1000 ευρω γιατι τοτε θα την συμφερει την εταιρια να σε τρεξει στα δικαστηρια και να σου κατασχεσει (αν δεχτει το δικαστηριο νομιμοτητα κλπ κλπ) ..ενω για 3-4-10-15 δεν την συμφερει...

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε...το χω υπόψιν μου....αλλά να σε ρωτήσω κάτι άλλο.......εκείνοι που είναι κάτοικοι των γύρω περιοχών και περνάνε χωρίς να πληρώσουν και έχουν μαζέψει κάνα 1500άρι ή 2000ευρώ ποσό γιατί δεν έχει ακουστεί να τους τραβάνε δικαστικώς και με διαταγές πληρωμής?

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε...το χω υπόψιν μου....αλλά να σε ρωτήσω κάτι άλλο.......εκείνοι που είναι κάτοικοι των γύρω περιοχών και περνάνε χωρίς να πληρώσουν και έχουν μαζέψει κάνα 1500άρι ή 2000ευρώ ποσό γιατί δεν έχει ακουστεί να τους τραβάνε δικαστικώς και με διαταγές πληρωμής?

αμα αυτο το 1500αρι-2000αρο εχει παραγραφη καμμια 5ετια,γιατι η εταιρια να βιαστει τωρα τωρα τωρα και να γινει σουσουρο σε βαρος της?δεν λεω βεβαια πως αυριο μεθαυριο σωνει και καλα θα το κανουν αλλα απλα κραταω μια πισινη...

Και η διαταγη πληρωμης σαν διαδικασια,δεν γινεται ενωπιον ακροατηριου ... ;)

Link to comment
Share on other sites

σε απλά ελληνικά.....

και άδεια από την Α.Π.Π.Δ. για κάμερες να έχουν πάρει και να φωτογραφίσουν το όχημα......

τα διόδια είναι παράνομα ακόμα και στη διαδικασία είσπραξης του αντιτίμου της αστικής ποινής γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να επιβάλλουν αστικές ποινές μέσω υπαλλήλων που έχουν προσληφθεί με απλή σύμβαση συγκεκριμένης ή απροσδιόριστης διάρκειας.

επίσης είναι παράνομα γιατί τα χρήματα του αντιτίμου των διοδίων πάνε σε έργα για άλλες περιοχές της Ελλάδος.......είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ να εισπράτεις διόδια και τα χρήματα να μην διατίθενται για το έργο που βρίσκονται οι εγκαταστάσεις αλλά να μεταφέρονται σε άλλους νομούς και περιοχές για νέα έργα.

είναι παράνομο δηλαδή να με υποχρεώνει η κάθε Νεα Οδός να πληρώνω για έργα που κάνει η εταιρία στην Μεσσηνία ή στην Αλεξανδρούπολη ενώ είμαι δημότης Αθηναίων. Τα χρήματά μου είναι υποχρεωμένοι να τα διαθέτουν για έργα μόνο εντός του δήμου/ νομού που ανήκω.

Εφόσον είναι τόσο πολύ παράνομα γιατί δεν τα πάνε στα δικαστήρια, αυτές οι επιτροπές, κάτοικοι των περιοχών που επηρεάζονται έστω η τοπική αυτοδιοίκηση (και για αυτούς δημάρχους αντιδημάρχους δημοτικούς υπαλλήλους πληρώνεται δημοτικά τέλη μην το ξεχνάμε) που έχουν και έννομο συμφέρον να τα κλείσουν; Δεν έχω ασχοληθεί με το ζήτημα αλλά μου φαίνεται ότι πέφτει πολύ παραμύθι. τα πράγματα είναι απλά. Το ελληνικό κράτος δεν έχει λεφτά δικά του για έργα Εδώ και πολλά χρόνια δανείζεται για τα βασικά, να πληρώσει υπαλλήλους συντάξεις και παρόμοια. Παραχωρεί το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε ιδιώτες και κάνουν τα έργα με δικά τους κεφάλαια(πχ αεροδρόμιο Βενιζέλος), με κάποια συμφωνία, νόμιμη παράνομη, από ότι φαίνεται κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτό. Το μεν κράτος κάνει τη δουλειά του δεν ασχολούνται οι υπεύθυνοι αν τηρείτε η νομιμότητα, οι δε αντιδρώντες πουλάνε την πολιτική τους κατά των ιδιωτικών έργων και υπέρ του δημοσίου.

Link to comment
Share on other sites

γιατί προφανώς θα ''λάμψει'' η δικαιοσύνη......και θα χαλάσουν χρήματα εις μάτην.....

ενώ τώρα με το αντάρτικο ούτε η πλευρά των κατοίκων ζημιώνεται ούτε μπορούν και οι εταιρίες να επιβάλλουν κυρώσεις.

όταν δε μπορείς να αντιμετωπίσεις κάτι επί ίσοις όροις ξεκινάς αντάρτικο....κλεφτοπόλεμο...κλπ.

καταλαβαίνω την ανησυχία σου που είχα και γω παλιότερα αλλά πλέον πείστηκα οτι θα μου κάνουν αέρα με το μικρό ποσό που μαζεύεται και θα μαζεύεται μιας και δε πολυχρησιμοποιώ τα συγκεκριμένα διόδια.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον είναι τόσο πολύ παράνομα γιατί δεν τα πάνε στα δικαστήρια, αυτές οι επιτροπές, κάτοικοι των περιοχών που επηρεάζονται έστω η τοπική αυτοδιοίκηση (και για αυτούς δημάρχους αντιδημάρχους δημοτικούς υπαλλήλους πληρώνεται δημοτικά τέλη μην το ξεχνάμε) που έχουν και έννομο συμφέρον να τα κλείσουν; Δεν έχω ασχοληθεί με το ζήτημα αλλά μου φαίνεται ότι πέφτει πολύ παραμύθι. τα πράγματα είναι απλά. Το ελληνικό κράτος δεν έχει λεφτά δικά του για έργα Εδώ και πολλά χρόνια δανείζεται για τα βασικά, να πληρώσει υπαλλήλους συντάξεις και παρόμοια. Παραχωρεί το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε ιδιώτες και κάνουν τα έργα με δικά τους κεφάλαια(πχ αεροδρόμιο Βενιζέλος), με κάποια συμφωνία, νόμιμη παράνομη, από ότι φαίνεται κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτό. Το μεν κράτος κάνει τη δουλειά του δεν ασχολούνται οι υπεύθυνοι αν τηρείτε η νομιμότητα, οι δε αντιδρώντες πουλάνε την πολιτική τους κατά των ιδιωτικών έργων και υπέρ του δημοσίου.

για τον ιδιο λογο που δεν κλεινουν τα παρανομα παραλιακα μαγαζια

για τον ιδιο λογο που δεν πηγε ποτε φυλακη κανενας πολιτικος

κτλ κτλ.

εχουν βολευτει ολοι μεταξυ τους.

θα συμφωνουσα μερικως με την υπαρξη διοδιων αν η χρεωση ηταν χιλιομετρικη,και αν φευγαν οταν ειχε αποσβεστει το κοστος.

«Αττική Οδός. Οι τελικές πληρωμές ήταν 1.200.000.000 ευρώ. Το 92% του ποσού είναι κρατική χρηματοδότηση, άμεση ή έμμεση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Ο "εκλεκτός" επιχειρηματικός όμιλος συνέβαλε με 8%. Όχι με δικά του λεφτά. Με δάνειο, με κρατική εγγύηση κιόλας.

Τι συμβαίνει σήμερα; Η σύμβαση, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, λέει ότι είναι 2,8 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο για τριάντα τρία χρόνια. Η απόσβεση της δαπάνης, που ήταν 1.200.000.000 ευρώ, έγινε σε δύο χρόνια.

Τι κάνουν οι "εκλεκτοί" μεγαλομέτοχοι του επιχειρηματικού ομίλου επί τριάντα τρία χρόνια; Εισπράττουν».

πηγη

Link to comment
Share on other sites

επειδη μου φανηκε εξαιρετικα περιεργο το θεμα με την αττικη με ενα γρηγορο ψαξιμο βρηκα αυτο

"Η σύμβαση παραχώρησης, που υπογράφηκε το 1996 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, προβλέπει ότι η εκμετάλλευση από τους μεγαλοεργολάβους μπορεί να διαρκέσει από 18 έως 23 χρόνια (δηλαδή από το 2019 έως το 2024). Ωστόσο, υπάρχει ρήτρα με βάση την οποία μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα στο Δημόσιο, εφόσον έχει γίνει η αποπληρωμή των δανείων και η επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων (των κεφαλαίων δηλαδή που υποτίθεται έβαλαν οι ίδιοι στο έργο) με μια ελάχιστη απόδοση 11,6%.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο κόστισε 1,3 δισ. ευρώ, από τα οποία το 32% (420 εκατ. ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο, μαζί με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που σύναψαν οι εργολάβοι με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή των εργολάβων στο έργο και για να το εγκαταλείψουν θα έπρεπε να τους επιστραφούν με μια απόδοση 11,6%, δηλαδή να πάρουν 20,30 εκατ. ευρώ παραπάνω.

Τα τρελά κέρδη...

Τα συνολικά έσοδα μέχρι τώρα στα 8 χρόνια λειτουργίας της Αττικής Οδού υπολογίζεται ότι έχουν ξεπεράσει όχι μόνο το ύψος των δανείων και των ιδίων κεφαλαίων, αλλά και το συνολικό κόστος του έργου! Αν εξαιρέσουμε τα δύο πρώτα χρόνια (2001 και 2002) που ο δρόμος δε λειτουργούσε σε όλο του το μήκος και η ημερήσια κυκλοφορία δεν ξεπερνούσε τα 36.500 οχήματα, όλα τα υπόλοιπα χρόνια τα έσοδα μόνο από τα διόδια αυξάνονταν με «τρελούς» ρυθμούς.

Το 2003 άγγιξαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ το 2004 ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ. Το 2005 ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008, με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας 301.000 οχήματα, ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Το 2009 μάλιστα που ο μέσος όρος της ημερήσιας κυκλοφορίας είναι ακόμη μεγαλύτερος, τα έσοδα από τα διόδια αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ την ημέρα!"

Link to comment
Share on other sites

κι΄εγώ κατα της πληρωμής είμαι γιατι εινα μια έξυπνη πατέντα του κράτους να εισπράττει έναν υψηλό φόρο (60%-65%) επι του τέλους των διοδίων

(απόσπασμα συνέντευξης)ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μιας και μιλάμε για διόδια. Επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης θα κάνετε όπως είχατε πει;

Γ. ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ: Το είπε ο κ. Υπουργός. Είπε ότι εμείς ψηφίσαμε τις συμβάσεις αυτές παραχώρησης γιατί θεωρούμε ότι είναι αναγκαίοι αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι.

Από την άλλη πλευρά ασκήσαμε έντονα την κριτική στη Βουλή το 2007, για το μείγμα των διοδίων και ειδικά για το φόρο υπέρ του κράτους, υπέρ του Δημοσίου, πού έχει ενσωματώσει μέσα η προηγούμενη Κυβέρνηση ως προέκταση μιας νεοφιλελεύθερης αντίληψης γύρω από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Δηλαδή θα αντικαταστήσουν ουσιαστικά οι εισπράξεις από αυτά τα διόδια, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, που ούτως ή άλλως είχε συρρικνωθεί αφάνταστα, είχε υποδιπλασιαστεί περίπου τα προηγούμενα χρόνια.

ολη η συνέντευξη εδω

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω μια ερωτησουλα που μου εκανε εντυπωση καθως ειδα το video του φιλου diodiastop666.Εισαι νομικα καλυμενος αν τραβας με την camera αυτον που δουλευει στα διοδια?Επισης η δικαιολογια που λεει ο οδηγος οτι ειναι μελος της λεσχης σκηνοθετων ειναι μαλλον ακυρη (αν εχω διαβασει σωστα το νημα περι πνευματικων δικαιωματων),επισης καπου ειχα διαβασει(παλια στο Texas)οτι το μονο προσωπο που μπορει να καταγραψει τον εργαζομενο την ωρα της εργασιας του ειναι μονο το αφεντικο του(τσακωνας γκιβας γιορ λαίτσ).Κατα τα αλλα το κινημα που κανουν ειναι πολυ καλο και σωστο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.