Jump to content



Νέο Ελληνικό Αντισεισμικό Σύστημα


seismic

Recommended Posts

Η αληθεια ειναι οτι εισαι στην ελλαδα.

Πολλοι εχουν βρει τα ταλεντα τους την κλιση τους κατι που τους αρεσει

κατι που θελουν να κανουν, αλλα αυτο ειναι αδυνατο να συμβει εδω.

"Τα βαζεις με το κατεστημενο", αυτη η εξηγηση ταιριαζει διοτι οταν μιλαμε ειδικα

για θεματα που αφορουν επιχειρησεις, ερευνα,πανεπιστημια μεγαλα κερδη...μπλεκουν εκθετικα τα πραματα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 282
  • Created
  • Last Reply

Με το κατεστημένο τα βάζω που δεν βοηθάει.

20000 ευρώ έχω χαλάσει για δύο διεθνή διπλώματα ευρεσιτεχνίας, και δύο Ελληνικά.

+ τα πειράματα

Παιδιά υπάρχει ένα τοίχος από εμπόδια για άδειες.

Όλα απαγορεύονται και όλα χρήματα θέλουν.

Αλλά δεν ξέρουν τι πρέπει να κάνω για να πάρω άδεια τοποθέτησης.

Μήπως θέλουν να βάλω τα χρήματα σε ένα περιποιημένο φάκελο?

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι εισαι στην ελλαδα.

"Τα βαζεις με το κατεστημενο", αυτη η εξηγηση ταιριαζει διοτι οταν μιλαμε ειδικα

για θεματα που αφορουν επιχειρησεις, ερευνα,πανεπιστημια μεγαλα κερδη...μπλεκουν εκθετικα τα πραματα.

α)Έχω χάσει την δουλεία μου

β) Έχω πληρώσει πάνω από 50000 ευρώ για όλη την ιστορία.

γ) Η γυναίκα μου οι συγγενείς μου, οι συγχωριανοί μου με συχαίνονται και με θεωρούν ψώνιο.

δ) Όταν έρχομαι σε επαφή με τα μέσα ενημέρωσης και τους ρωτώ να δημοσιοποιήσουν την ευρεσιτεχνία, μου απαντούν ότι αυτό είναι διαφήμιση και δεν μπορούν να το κάνουν...και άλλα πολλά...πολλά.

Αλήθεια....αξίζει να κάνω τόσες θυσίες ώστε τα παιδιά σας να μην θαφτούν κάτω από τα ερείπια???????:whip:

Ή να κοιτάξω τα δικά μου?

Link to comment
Share on other sites

Ναι η αλήθεια είναι ότι είμαι υπερβολικός.:whip:

Από την άλλη προσπαθώ να τους πίσω ότι αυτά που λέω δεν είναι τόσο δύσκολα :rubik: να τα καταλάβουν

Το παιδί μου :baby: τα έχει καταλάβει.

Άλλο δύναμη έχει ένας τοίχος που απλά πατάει πάνω στο έδαφος, και άλλη δύναμη έχει στις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού ένας τοίχος όπου τα δύο άκρα του είναι βιδωμένα στο έδαφος...δεν πέφτει με τίποτα??:wall:

Link to comment
Share on other sites

διαβάζω την 8η σελίδα ξανά και ξανά για να δω τι έχει να προσφέρει....και δε βρίσκω κάτι.

Ψάξε καλά στο πάτωμα.

Αν δεν βρεις κάτι ψάξε στο ισόγειο.

Αν δεν βρεις και εκεί, δες αυτό εδώ.... http://www.ekkaf.gr/online_files/ground_anchors_general.pdf το ίδιο προσπαθεί να κάνει με το δικό μου, αλλά με χαζό τρόπο.

Ένας κόμβος με γωνία 90 μοιρών από οπλισμένο σκυρόδεμα για να παραμείνει ακέραιος, πρέπει κατά τον σεισμό, να διατηρήσει την γωνία του ( κόμβου ) στις ίδιες μοίρες.

Η ταλάντωση όμως κατά τον σεισμό, όπως ξέρουμε, αλλάζει την κλίση της κολόνας, και από κατακόρυφος που ήταν ο άξονας της, αλλάζει μερικές μοίρες ( εναλλάξ του κάθετου άξονα )

Η κολόνα κατά την φάση που η κλίση της αλλάζει, αναγκάζει μέσο του κόμβου που τους ενώνει με τα άλλα στοιχεία το δοκό να μετακινήσει και αυτός τον οριζόντιο άξονα του μερικές μοίρες προς τα πάνω.

Εδώ υπάρχει το πρόβλημα του σκελετού κατά την ταλάντωση, διότι την στιγμή που η δοκός δέχεται φορτία με τάση ανόδου από την κολόνα, τότε έρχονται σε αντίθεση με τα καθοδικά φορτία του βάρους του κτηρίου.

Τα καθοδικά φορτία υπερνικούν τα φορτία ανόδου της δοκού, με αποτέλεσμα η δοκός να αναγκάζεται να παραμείνει οριζόντια.

Η κολόνα όμως, δεν παραμένει κάθετη, ( αλλάζει μερικές μοίρες ο κάθετος άξονας της εναλλάξ. )

Το αποτέλεσμα είναι ο κόμβος που προσδίδει δομική οντότητα στα στοιχεία αυτά να τείνει από 90 μοίρες που είναι, να γίνει 80 μοίρες, ή 100 μοίρες, εναλλάξ κατά την ταλάντωση.

Ο κόμβος όμως είναι πολύ άκαμπτος και γερός, και αντί να αλλάξει μοίρες, μεταδίδει τα καθοδικά και οριζόντια φορτία στις ελαστικές διατομές των στοιχείων ( διατομή κάτοψις κολόνας, διατομή δοκού και πλάκας )

Οπότε στην πράξη δεν σπάει ο κόμβος, αλλά το πιο ψαθυρό στοιχείο λίγο πιο πέρα από τον κόμβο.

Την ψαθυρότητα την δημιουργεί η αντίθεση των φορτίων, στο λαιμό της κολόνας και της δοκού, δημιουργώντας τις τέμνουσες.

Συμπέρασμα

Αν μπορέσουμε να σταματήσουμε τον κάθετο άξονα της κολόνας να αλλάζει μοίρες εναλλάξ, ( λόγο πλάγιων φορτίσεων ) τότε δεν θα υπάρχουν τέμνουσες στα στοιχεία της κολόνας και της δοκού, διότι ο κόμβος θα παραμείνει 90 μοίρες.

Πως μπορούμε να σταματήσουμε τον κάθετο άξονα της κολόνας να αλλάζει μοίρες εναλλάξ?

Μπορούμε με τρεις τρόπους

α) Ή να πακτώσουμε την βάση με το έδαφος.

β) Ή να πακτώσουμε το δώμα με το έδαφος.

γ) Ή να προ εντείνουμε το δώμα με το έδαφος στα πλαίσια της επαλληλίας ( στα πλαίσια αντοχής της κολόνας στην θλίψη και την κάμψη )

Βασική προυπόθεση για να εφαρμόσουμε τους πάρα πάνω τρεις τρόπους, είναι οι κολόνες να μην είναι πολύ μικρές, ή να είναι αντί κολόνες τοιχία.

( μεγάλη διατομή κάτοψις σε μήκος )

Γιατί οι κολόνες τοιχία πρέπει να έχουν μεγάλη διατομή κάτοψις σε μήκος ?

Για τέσσερις κύριους λόγους.

α) Για να μην κάμπτονται εύκολα κατά την προένταση( όπως οι μικρές κολόνες )

β) Για να αντέχουν να διαχειρισθούν και τα στατικά φορτία, και τα πρόσθετα φορτία της προέντασης.

γ) Για να μπορούμε να κάνουμε εύκολα την κατάλληλη διαστασιολόγιση στην διατομή κάτοψις

Δηλαδή οι κολόνες τοιχία, μπορούμε σε ένα σχέδιο κάτοψις ενός φέροντος οργανισμού να τις τοποθετήσουμε κατά διαφορετικές διευθύνσεις, έτσι ώστε από όποια κατεύθυνση και αν έλθει ο σεισμός να φέρουν αντίσταση.

δ) Όταν η διατομή του τοιχίου κατά μήκος είναι μεγάλη, μπορούμε να το πακτώσουμε στα δύο άκρα του.

Το περίεργο για μένα είναι ότι σε προσομοίωση που έγινε στο Μετσόβιο, το σύστημα τοποθετήθηκε σε στοιχεία 0,30 x 0,40 και αύξησε την ικανότητα του κτιρίου κατά 30,9 %!!!!!

Σκέψου να τοποθετηθεί στο φρεάτιο .... και στα γωνιακά τοιχία ή ακόμα καλύτερα σε προκατασκευασμένα από Ο.Σ

Η πάκτωση ή προένταση των δύο άκρων του τοιχίου, είναι πολύ καλύτερη από ότι η πάκτωση μιας κολόνας στο κεντρικό σημείο της, γιατί...

κατά την ταλάντωση του τοιχίου στις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού, το ένα άκρο του τοιχίου προσπαθεί να σηκώσει το άλλο άκρο του.

Αν είναι πακτωμένο, ή καλύτερα προεντεταμένο στα δύο άκρα του, αυτή η τάση ανόδου της βάσης του τοιχίου δεν μπορεί να γίνει, διότι είναι προεντεταμένη με το έδαφος.

Οπότε αφού δεν μπορεί να ταλαντευτεί το τοιχίο, καταργούμε την ταλάντωση ( το κάνουμε άκαμπτο )

Οπότε καταργούμε στην πράξη.

α) Την μετατόπιση του κάθετου άξονα της κολόνας, που συνεπάγεται σε κατάργηση ....

β) των ροπών στους κόμβους που προκαλούν τις τέμνουσες των κολονών και των δοκών.

Με λίγα λόγια, το πακτωμένο ή προεντεταμένο τοιχίο, μπορεί μόνο του ( χωρίς την βοήθεια των κόμβων ) να παραλάβει τις οριζόντιες φορτίσεις του σεισμού, χωρίς να καταργεί και την πρόσθετη αντίσταση των κόμβων πάνω στις πλάγιες φορτίσεις.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάποιο πολιτικό βύσμα;

Λάδωσες;

Αν όχι, μην περιμένεις και πολλά :)

Δυστυχώς φίλε μου δεν έχω λάδι ούτε για τις κλειδώσεις μου :nothing:

Δεν περιμένω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, είμαι ελεύθερος:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

μας έχεις εξηγήσει εδώ και τόσο καιρό την πάκτωση και πως χρησιμεύει στην κατασκευή σου και σου δώσαμε μπράβο για τη σκέψη και τα πρώτα αποτελέσματα.

από δω και μπρος όμως η επανάληψη κουράζει. προχώρα την ευρεσιτεχνία σου, είτε βελτιώνοντας τη μέθοδο είτε υλοποιώντας τη στο υπάρχον σημείο.

και γω και οι υπόλοιποι που παρακολουθούμε το θέμα σου θέλουμε να βλέπουμε βήματα μπροστά. κάνε τα βήματα λοιπόν και άσε το πολύ μπλα μπλά γιατί δε προσφέρει κάτι.

καταλάβαμε την ιδέα και τον τρόπο. προχώρα. μην κουράζεις άλλο όσους σε διαβάζουν γιατί στο τέλος πάλι μόνος σου θα μείνεις και θα καταντήσουμε όπως οι συγχωριανοί σου.

Link to comment
Share on other sites

Ας πούμε greekfragma κάτι άλλο για την ευρεσιτεχνία που δεν το ξέρετε.

α) Ξέρετε ότι το σύστημα εκτός από τον σεισμό, χρησιμεύει και για τους ανεμοστρόβιλους στην Αμερική, προστατεύοντας κυρίως τις ελαφριές ξύλινες κατασκευές?

β) χρησιμεύει σαν πάσσαλος σε κατασκευές, για βελτίωση του εδάφους?

γ) Ξέρεις ότι τοποθετήτε και σε υφιστάμενες κατασκευές?

δ) Ξέρεις ότι τοποθετήτε σε υποβρύχιους πλωτούς δρόμους?

ε) Ακόμα κάνει και για τα Τέμπη για τις κατολισθήσεις, και για την βελτίωση των χαλαρών πρανών?

Είναι σαν να ξανά ανακαλύψαμε την βίδα με το ούπα, αλλά για μεγάλες κατασκευές. Πακτώνει παντού προς έλξη, πχ (τένοντες κρεμαστής γέφυρας ) ή για να δέχεται περισσότερα κάθετα φορτία.

Ότι κάνουν τα προεντεταμένα αγκύρια εδάφους, οι τσιμεντενέσεις, και οι πάσσαλοι γενικά,......αλλά με πιο αξιόπιστη και φθηνή μέθοδο.

Link to comment
Share on other sites

Ας πούμε greekfragma κάτι άλλο για την ευρεσιτεχνία που δεν το ξέρετε.

α) Ξέρετε ότι το σύστημα εκτός από τον σεισμό, χρησιμεύει και για τους ανεμοστρόβιλους στην Αμερική, προστατεύοντας κυρίως τις ελαφριές ξύλινες κατασκευές?

β) χρησιμεύει σαν πάσσαλος σε κατασκευές, για βελτίωση του εδάφους?

γ) Ξέρεις ότι τοποθετήτε και σε υφιστάμενες κατασκευές?

δ) Ξέρεις ότι τοποθετήτε σε υποβρύχιους πλωτούς δρόμους?

ε) Ακόμα κάνει και για τα Τέμπη για τις κατολισθήσεις, και για την βελτίωση των χαλαρών πρανών?

Είναι σαν να ξανά ανακαλύψαμε την βίδα με το ούπα, αλλά για μεγάλες κατασκευές. Πακτώνει παντού προς έλξη, ή για να δέχεται περισσότερα βάρη

α) χρησιμοποιήθηκε στην Αμερική εναντίων ανεμοστρόβιλου και έφερε αποτελέσματα? γιατί δε μας τα δείχνεις τότε? = 0 πόντοι

β) για βελτίωση του εδάφους...εξήγησε στο φτωχό μου μυαλό τι σημαίνει αυτό για το έδαφος. αν είναι σαθρό και λοιπά μας το ανέλυσες παλαιότερα. = 0 πόντοι

γ) ναι το ξέρω. το οτιδήποτε θα μπορούσε να προστεθεί σε μια υφιστάμενη κατασκευή. από μια καρφίτσα μέχρι να προσδέσει ένα βυτιοφόρο. = 0 πόντοι

δ) όπως και στο Γ και ο υποβρύχιος πλωτός δρόμος αποτελεί κατασκευή άρα ισχύει το από πάνω. έγινε ήδη κάπου? γιατί δε μας δίνεις φωτογραφίες ή μετρήσεις? = 0 πόντοι

ε) ότι έγραψα στο Γ και Δ.

μας έχεις ζαλίσει στη θεωρία. πολύ κλο κλο και από αυγό τίποτα.

ΠΡΟΧΩΡΑ αλλιώς σταμάτα να γράφεις λόγια του αέρα εώς ότου έχεις κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ να δείξεις.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φράγμα τι να δείξει ακριβώς ο άνθρωπος; Αφού δεν έχει λεφτά σου λέει να κάνει κάτι άλλο και οι εταιρείες δε του δίνουν σημασία. Σε θεωρητική βάση δουλεύει, σε πρακτική αν δεν τον σπονσοράρει κάποιος να το προχωρήσει δε πρόκειται να δούμε κάτι.

Φίλε seismic ακολούθησε την συμβουλή του Jaco αν θες να κάνεις κάτι, εδώ βλέπεις ότι δεν υπάρχει ανταπόκριση. Και εδώ που φωνάζεις.. σε λάθος πόρτα γαυγίζεις, δε μπορούμε να κάνουμε και πολλά εμείς.

Link to comment
Share on other sites

εσεις οι πολιτικοί μηχανικοί δεν έχετε κανένα society όπως το ΙΕΕΕ των ηλεκτρολόγων να δημοσιεύετε τις μελέτες, τις πατέντες και τις καινοτομίες σας? Γιατί μετά έχεις άλλη αντιμετώπιση από τον χορηγό ή το ερευνητικό κέντρο που θα απευθυνθείς..Βασικά η καλύτερη λύση είναι μέσω phd. Να βρείς κάποιον να σου σκάσει λεφτά εσένα μόνο, δύσκολα...και κοννέ χρειάζεται αλλά και ο άλλος πρέπει να σε ξέρει. Διαφορετικά είναι μεγάλο ρίσκο για τον χρηματοδότη...

Τα ερευνητικά κέντρα της Ευρωπαικής Ένωσης τα έχεις τσεκάρει? δεν ξέρω αν ασχολούνται με τέτοια http://ec.europa.eu/dgs/jrc/index.cfm.. Πάντως κατά την γνωμη μου αξιοποίησε το χρόνο σου αλλού, εκτός αν είναι στα σχεδιά σου να αναδείξεις την δουλειά σου με εκλαικευμένο τρόπο. Αλλά από τα λίγα που ξέρω, αν δεν έχεις πειραματική απεικόνιση και δημοσιευση σε δυνατό περιοδικό με καλό Impact factor..δύσκολα....και πάλι αυτό μπορεί να μην αρκεί για να πάρεις funding

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση σας κάνω.

Τίποτα άλλο δεν περιμένω εδώ μέσα.

Εταιρείες ενδιαφέρονται πολλές....περιμένουν όμως τον Παπαδρακάκη να γράψει τα αποτελέσματα που σας έδειξα, μαζί και με άλλα, σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές.

δείτε σε πόσα περιοδικά είναι κριτής, και τι βιογραφικό έχει αυτός που μου κάνει την έρευνα. http://users.civil.ntua.gr/papadrakakis/gr/cv.html

Τότε μόνο μπορεί να πάρει φωτιά το θέμα.

Αυτό περιμένω και εγώ.

Έχει πάρει αριθμό πρωτοκόλλου έρευνας, και αυτό θα γίνει σίγουρα.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

subject category ENGINEERING, CIVIL

Abbreviated Journal Title ISSN "2010

Total Cites" "Impact

Factor" "5-Year

Impact

Factor" "Immediacy

Index" "2010

Articles"

EARTHQ SPECTRA 8755-2930 1421 3.744 2.166 0.170 53

J HAZARD MATER 0304-3894 28060 3.723 3.997 0.571 1638

J CIV ENG MANAG 1392-3730 475 3.711 0.677 65

COMPUT-AIDED CIV INF 1093-9687 856 3.170 2.493 0.182 44

J HYDROL 0022-1694 18635 2.514 3.118 0.448 484

BALT J ROAD BRIDGE E 1822-427X 212 2.436 1.924 0.303 33

IEEE T INTELL TRANSP 1524-9050 1189 2.258 2.766 0.385 91

WATER RESOUR MANAG 0920-4741 1818 2.201 2.526 0.258 233

BUILD ENVIRON 0360-1323 4278 2.131 2.000 0.552 288

TRANSPORT RES B-METH 0191-2615 2650 2.091 2.746 0.383 81

ENERG BUILDINGS 0378-7788 3830 2.046 2.256 0.273 289

TRANSPORT RES E-LOG 1366-5545 1158 1.954 2.516 0.202 84

TRANSPORTATION 0049-4488 1046 1.875 2.221 0.373 51

STOCH ENV RES RISK A 1436-3240 820 1.777 1.700 0.196 97

STRUCT SAF 0167-4730 926 1.770 1.967 0.217 46

COMPUT STRUCT 0045-7949 6191 1.722 1.851 0.244 119

COAST ENG 0378-3839 2206 1.624 2.076 0.557 88

COLD REG SCI TECHNOL 0165-232X 1420 1.488 1.594 0.702 104

EARTHQ ENG STRUCT D 0098-8847 3163 1.403 1.720 0.193 83

IEEE J OCEANIC ENG 0364-9059 2386 1.402 1.641 0.557 79

ENG STRUCT 0141-0296 4175 1.363 1.678 0.231 360

SMART STRUCT SYST 1738-1584 235 1.316 1.292 0.281 64

AUTOMAT CONSTR 0926-5805 996 1.311 1.454 0.238 101

ENVIRON PROG 0278-4491 756 1.308 1.848 0

J WATER RES PL-ASCE 0733-9496 1900 1.261 1.996 0.197 71

J HYDRAUL ENG-ASCE 0733-9429 5736 1.227 1.692 0.195 113

J WIND ENG IND AEROD 0167-6105 2541 1.213 1.446 0.138 87

J HYDROINFORM 1464-7141 263 1.200 1.300 0.000 36

J COMPOS CONSTR 1090-0268 1165 1.172 1.518 0.141 85

J IRRIG DRAIN E-ASCE 0733-9437 1970 1.130 1.515 0.263 95

J ENVIRON ENG-ASCE 0733-9372 3642 1.121 1.218 0.187 166

THIN WALL STRUCT 0263-8231 1429 1.103 1.210 0.108 93

FIRE SAFETY J 0379-7112 1141 1.017 1.229 0.237 38

J BRIDGE ENG 1084-0702 669 1.009 0.342 73

J HYDRAUL RES 0022-1686 1795 1.005 1.051 0.248 113

J CONSTR STEEL RES 0143-974X 1703 1.003 1.123 0.204 142

STRUCT CONTROL HLTH 1545-2255 366 0.961 1.260 0.128 47

OCEAN ENG 0029-8018 1642 0.957 1.041 0.169 136

TUNN UNDERGR SP TECH 0886-7798 648 0.917 1.043 0.084 83

J HYDRO-ENVIRON RES 1570-6443 57 0.907 0.914 0.095 42

J COMPUT CIVIL ENG 0887-3801 803 0.900 1.351 0.208 53

EARTHQ ENG ENG VIB 1671-3664 234 0.880 0.036 55

J URBAN PLAN D-ASCE 0733-9488 301 0.854 1.220 0.024 42

MATER STRUCT 1359-5997 1901 0.850 1.091 0.160 119

J STRUCT ENG-ASCE 0733-9445 5884 0.834 1.155 0.211 161

J AM WATER WORKS ASS 0003-150X 2154 0.817 0.732 0.247 85

J HYDROL ENG 1084-0699 1323 0.787 1.385 0.187 107

ACI STRUCT J 0889-3241 2050 0.782 1.076 0.107 84

COMPUT CONCRETE 1598-8198 114 0.763 0.637 0.278 36

J MANAGE ENG 0742-597X 398 0.750 0.894 0.174 23

J INFRASTRUCT SYST 1076-0342 432 0.740 0.108 37

P I CIVIL ENG-WAT M 1741-7589 288 0.731 0.734 1.170 53

J SURV ENG-ASCE 0733-9453 201 0.692 0.830 0.364 22

J MATER CIVIL ENG 0899-1561 1291 0.677 0.956 0.071 155

J CONSTR ENG M ASCE 0733-9364 2054 0.676 1.209 0.130 131

J ADV TRANSPORT 0197-6729 172 0.650 0.706 0.136 22

INT J STRUCT STAB DY 0219-4554 215 0.644 0.873 0.033 61

WIND STRUCT 1226-6116 215 0.635 0.800 0.219 32

J WATERW PORT C-ASCE 0733-950X 930 0.603 0.947 0.156 32

J COLD REG ENG 0887-381X 101 0.600 0.585 0.000 9

J ENERG ENG-ASCE 0733-9402 109 0.600 0.651 0.000 13

CIV ENG ENVIRON SYST 1028-6608 145 0.595 0.804 0.040 25

MAR STRUCT 0951-8339 298 0.594 0.795 0.000 22

STRUCT INFRASTRUCT E 1573-2479 138 0.592 0.871 0.260 50

J WATER SUPPLY RES T 0003-7214 573 0.590 0.746 0.104 48

LAT AM J SOLIDS STRU 1679-7817 44 0.579 0.043 23

J ADV CONCR TECHNOL 1346-8014 221 0.573 0.074 27

INT J CIV ENG 1735-0522 49 0.547 0.194 31

WATER INT 0250-8060 474 0.533 0.682 0.085 47

Link to comment
Share on other sites

έχεις στείλει σε κανένα?

Σε πάνω από 500 εταιρείες.

Πολλές από αυτές, μου είπαν να τις επισκεφτώ, άλλες περιμένουν δημοσιεύσεις.

Αυτό είναι το κείμενο που στέλνω.

Ονομάζομαι Ιωάννης Λυμπέρης.

Έχω στην κατοχή μου μία ευρεσιτεχνία ενός αντισεισμικού συστήματος δομικών κατασκευών, στο οποίο πραγματοποιήθηκε εφαρμοσμένη έρευνα του συστήματος πάνω σε πεπερασμένα στοιχεία Η/Υ στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο και συγκεκριμένα στο εργαστήριο στατικών και αντισεισμικών ερευνών του τμήματος πολιτικών μηχανικών από τον κύριο καθηγητή Μ.Παπαδρακάκη.

Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν θετικά ,και απέδειξαν την αποτελεσματικότητα του συστήματος.Συγκεκριμένα το πρωτοποριακό αυτό σύστημα βελτιώνει την αντοχή των κατασκευών ως προς τις φορτίσεις του σεισμού , κατα 30,9% από την ήδη υπάρχουσα μέθοδο κατασκευών.Το σύστημα τοποθετήθηκε σε εννέα στοιχεία σε ένα τριόροφο και ένα πενταόροφο φορέα διαστάσεων 0,30Χ0,40 cm.

Ωστόσο πρέπει να γίνουν περισσότερα πειράματα σε διάφορους φορείς και περισσότερους ορόφους ( των τριών και πέντε που προσομοιώθηκαν )για να αποδειχθεί περεταίρω η χρησιμότητα του αντισεισμικού συστήματος.

Για τον παραπάνω λόγο χρειάζομαι την πείρα και την συνεργασία σας.

Ως προς το όφελος που θα προκύψει από την περεταίρω έρευνα της ευρεσιτεχνίας ως προς το αμοιβαίο καλό, καθώς και το αντισταθμιστικό όφελος των πνευματικών δικαιωμάτων της ευρεσιτεχνίας, θα συμφωνηθεί μεταξύ μας.

Πιστεύω ότι αν τοποθετηθεί σωστά σε διαφορετικούς φορείς, θα αυξήσει την αντοχή των κατασκευών κατά 100% με ότι αυτό σημαίνει ως προς την ασφάλεια, την οικονομικοτεχνική μελέτη , καθώς και το κόστος στις εμφανιζόμενες επισκευές μετά τον σεισμό . Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί το γεγονός ότι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθηγητές πανεπιστημίου όπως :

Professor Manolis Papadrakakis

Director Institute of Structural Analysis & Antiseismic Research

School of Civil Engineering

National Technical University of Athens

Zografou Campus, Athens 15780, Greece

Email: mpapadra[MENTION=11294]CENTRAL[/MENTION].ntua.gr

Tel: +30-210-7721694

Fax: +30-210-7721693

http://business.gwu.edu/faculty/elias_carayannis.cfm

Khalid M. Mosalam, PhD, PE

Professor and Vice Chair

733 Davis Hall

Structural Engineering, Mechanics and Materials

Civil and Environmental Engineering

University of California

Berkeley, CA 94720-1710

Tel 510-643-4805

Fax 510-643-8928

e-mail: mosalam@ce.berkeley.edu

http://www.ce.berkeley.edu/~mosalam

Επικοινωνία

Ίος

Κυκλάδες

84001

Ελλάδα

lymperis_ios@yahoo.com

0030-22860-91412

0030-6972909338

Το φόρουμ που γράφω για την ευρεσιτεχνία είναι το

http://www.emichanikos.gr/showthread.php?880-A%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CE%B5-%CF%86%CF%81%CE%B5%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1/page2

Η ιστοσελίδα μου είναι http://www.antiseismic-systems.com/index.php?lang=el

Τα αποτελέσματα της προσομοίωσης βρήσκοντε στο συννημένο.

Με εκτίμηση ,

Ιωάννης Λυμπέρης. Ε.Δ.Ε

Link to comment
Share on other sites

εννοούσα σε περιοδικό. anyway σου εύχομαι να πέσεις σε νορμάλ reviewers όταν αξιολογούν την δουλειά σου είτε αν πρόκειται για περιοδικό είτε όχι...η τύχη εδώ παίζει μικρό ρόλο

Όχι ακόμα, σκέπτομαι όμως να στείλω κάποιο άρθρο.

Σε ευχαριστώ για τις ευχές.

Καλή Ανάσταση φίλοι μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το σχέδιο στο link δείχνει ένα τοιχίο από οπλισμένο σκυρόδεμα.

View image: 001

Όταν έχουμε επιτάχυνση εδάφους (Α) από τον σεισμό, λόγο της αδράνειας, στο τοιχίο δημιουργείτε μία ροπή (Δ) και μία αντίθετη πλάγια δύναμη (Β)

Το αποτέλεσμα είναι όταν το τοιχίο δεχθεί αυτές τις φορτίσεις, να τείνει να ανατραπεί.

Θέτω το ερώτημα

Πόση δύναμη χρειάζεται να βάλουμε στο σημείο (Ε) ώστε αυτό το τοιχίο να μην ανατραπεί, και να μην σηκωθεί καν από το έδαφος?

Διαστάσεις τοιχίου Υ=3,00m Μ=1,5m Π=0,30m

Ιδικό βάρος οπλισμένου σκυροδέματος 2450kg/m3

Επιτάχυνση εδάφους 20m/min

Σημείο αναφοράς ( Ε )

Φορά επιτάχυνσης ( Α ) όπως δείχνει το σχέδιο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.