Jump to content



on-line αγορές... μας κοροϊδεύουν?


neuromancer

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το περιστατκό αφορά στη διαδικασία του e-shop από το οποίο έχω κάνει αγορές 3 φορές χωρίς προβλήματα καθώς και ένα RMA μητρικής. Το προτίμησα ξανά λοιπόν, αυτή τη φορά για μικρή αγορά, βιβλία συγκεκριμένα (30euro) που θα πηγαιναν δώρο.

Γίνεται η παραγγελία και έρχεται το email επιβέβαίωσης, που λέει μεταξύ άλλων για την περίπτωση που αυτά που αναγράφει δε συμφωνούν με αυτά που παρήγγειλα:

"Προσοχή! Η επικοινωνία με e-mail δεν είναι ασφαλής. Mην περιλάβετε ευαίσθητα στοιχεία στο μήνυμά σας."

Ώραία και καλά μέχρι εδώ. Μετά από λίγο έρχεται δέυτερο email που μου ζητά να στείλω με email ή φαξ την πιστωτική μου κάρτα με τα 4 τελευταία ψηφεία σβησμένα και την αστυνομική μου ταυτότητα μπρος-πίσω. Και τα ζητάει αυτά λέει για τον ακόλουθο λόγο:

"Έγραφα που ζητούνται από τις τράπεζες για την δική μας και δική σας κάλυψη σε περίπτωση που η κάρτα είναι κλεμμένη ή υποκλεμμένη."

Και ρωτάω εγώ τώρα:

1. Γιατί με υποχρεώνεις να στείλω ευαίσθητα δεδομένα με email? Και μη μου πεις για τους εναλλακτικούς "αρχαίους" τρόπους. Αν είναι, πάω και στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς.

2. Τώρα θυμήθηκατε να κάνετε εξακρίβωση στοιχείων? 2000 ευρώ αγορές έχω κάνει από εσάς στο παρελθόν και ποτέ δε ζητήσατε κάτι αντίστοιχο. Μήπως επειδή στέλνω τα πράγματα σε τρίτο ως δώρο?

3. Οι τράπεζες αν δεν κάνω λάθος έχουν 17% επιτόκιο στις κάρτες για να καλύψουν "ντε μεκ" χασούρα από απάτες, fraud, κτλ. Αν είναι να με πρήζουν κάθε φορά ας ρίξουν και τα επιτόκια στο 10% και πολύ λέω. Αντε το δέχομαι το 17%, αλλά όχι και να πρέπει να αποδείξω στον καθένα ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Δεν ξέρω τι γίνεται με άλλα on line καταστήματα. Έχει κανείς παρόμοιο περιστατικό?

Αν όντως δεν είμαι ο πραγματικός κάτοχος της κάρτας και είμαι αυτός που τον ξυλοφόρτωσε και του πήρε κάρτα και ταυτότητα, δεν μπορώ πολύ εύκολα να στείλω αυτά τα extra που ζητάνε και να την κάνω την παγαποντιά? Τι είδους διασφάλιση είναι αυτή?

Αυτά. Ψήνομαι να ακυρώσω την παραγελία....

και εγω πολλες παραγγελιες μου ακριβως για αυτο τις εκανα απο αλλου. Τον imac που πηρα αρχικα ηθελα να τον παρω απο rainbow και μου ζητησανε να τους στειλω γραμμα με μπρος-πισω την πιστωτικη μου και με ορο οτι χανω το δικαιωμα να ακυρωσω την αγορα μου απο τη στιγμη που κανω παραγγελια!!!!!

Μαυρο λοιπον εκει και το πηρα απο αλλου.

Καλά αυτό που περιγράφεις ειναι τελείως "οι ιθαγενείς με τα καθρεπτάκια".

Meanwhile, βρήκα ήδη on-line βιβλιοπωλείο στην περιοχή του παραλήπτη, 500 μέτρα από το σπίτι του.

Το θέμα έκλεισε όμορφα κι ωραία καθώς το e-shop υπαναχώρησε την απαίτησης για αποστολή κάρτας και ταυτότητας.

Ο λόγος ήταν ότι η παραγγελία είχε τρίτο άτομο για παραλήπτη και θεώρησαν σκόπιμο να κάνουν επιβεβαίωση. Προφανώς μετά από 3 mail κατάλαβαν ότι ήταν περιττό. Το όλο σκηνικό όμως μπάζει από παντού και σηκώνει βελτίωση. Ποιο απλό είναι να ζητήσουν διευκρίνηση με email και τηλέφωνο (τα στοιχεία τα είχαν).

Γιατί αν μου πήραν την κάρτα, την ταυτότητα, το τηλέφωνο και τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το email μου τότε χαλάλι τους.... (στους κακόβουλους users αναφέρομαι). ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.