Jump to content



Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί στα αεροπλάνα....


f117

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί στα αεροπλάνα αντί για σωσίβιο δεν έχουν ένα αλεξίπτωτο κάτω από κάθε κάθισμα? το ΚΟΣΤΟΣ λέτε να είναι το πρόβλημα......? με το αλεξίπτωτο δεν νομίζετε οτι θα ήτανε ακόμη πιο ασφαλή τα ταξίδια? :nerd::nerd::nerd::nerd::nerd::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot:

Έγώ πιστεύω πως όλα τα παραπάνω που λέγονται στο link του Φάνη θα μπορούσαν να λυθούν, όπως το κόστος (λες και το αεροπλάνο από μόνο του δεν είναι ακριβό, εδώ κόβουν τα δωρεάν γεύματα σιγά σιγά σε πολλές πτήσεις), το βάρος κλπ.

Ένα μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό του πρακτικού μέρους, δηλαδή μέχρι να το φορέσουν και άσε που πολλοί θα σκοτωνόντουσαν και από την πτώση με το αλεξίπτωτο, δεν είναι κάτι που γίνεται αυτόματα. Θέλει γνώσεις και εκπαίδευση το να προσγειωθείς με το αλεξίπτωτο.

Πέραν των πρακτικών προβλημάτων χώρου-βάρους-κόστους

Στα περισσότερα αεροπορικά ατυχήματα τα αλεξίπτωτα θα ήταν άχρηστα εκτός και αν βρισκόταν ένας τρόπος αυτόματης εκτόξευσης της κάθε καρεκλάς επιβάτη (ουτοπική σκέψη, κατασκευαστικοί περιορισμοί). Δε βλέπω πως αλλιώς θα καταφέρουν να πηδήξουν από το αεροπλάνο τόσοι άνθρωποι σε περίπτωση ανάγκης.

Αν το αεροπλάνο πρόκειται να πέσει αλλά είναι σε θέση να πλανάται για ικανό χρονικό διάστημα ώστε να αποβιβαστούν οι επιβάτες πηδώντας από τη πόρτα, τότε πιθανότατα δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αρχικά αφού σε αυτό το χρόνο είναι πολύ πιθανότερο να βρει ο πιλότος χώρο για να προσγειώσει το αεροπλάνο με πολύ περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης των επιβατών. (Το ότι είσαι δεμένος με αλεξίπτωτο δε σημαίνει ότι θα επιβιώσεις της πτώσης οντάς εντελώς ανεκπαίδευτος)

ναι βασικά πιστεύω οτι είπαν οι παραπάνω. δηλαδή

1.κόστος

2.η πτώση με αλεξίπτωτο απαιτεί αρκετή εκπαίδευση για να γίνει με ασφάλεια που σίγουρα δεν μπορεί να γίνει σε 5' πριν την επιβίβαση.

3.θα πάρει πααααρα πολύ ώρα για να πέσουν 100-200 άτομα απο μερικές πορτούλες.

ας πούμε η εκκένωση ενός αεροπλάνου στο έδαφος πχ θέλει κανα μισάωρο νομίζω.

δηλαδή οι περιπτώσεις που θα ήταν πραγματικά χρήσιμα τα αλεξίπτωτα(πιο πιθανό να επιβιώσεις με αυτά παρά προσπαώντας να προσγειώσεις το αεροπλάνο) θα είναι ελάχιστες.(πολύ σοβαρό πρόβλημα με σχεδόν αδύνατη την ασφαλή προσγείωση, αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει αρκετός χρόνος ώστε να προλάβουν να πέσουν όλοι)

κοίταξε....οι μ@λ@κιες συνήθως γίνονται στην απογείωση και στην προσγείωση και σπάνια κατα την πτήση....οπότε όπως είπαν και οι προλαλήσαντες...δεν υπάρχει αρκετός χρόνος....

αυτό που προσπαθούν να εξελίξουν....είναι ένα αλεξίπτωτο για όλο το αεροσκάφος...

http://www.nasa.gov/images/content/48711main_brs_parachute.jpg

για μικρά αεροσκάφη πουλάνε τέτοια κιτ για μεγάλα...βλέπουμε;)

thanke.......... τώρα μου λύθηκε ο mini προβληματισμός μου......πάντως το κόστος δεν νομίζω να είναι και τόσο πρόβλημα ;) όλα τα άλλα υφίσταντε

Βασικά είναι κι άλλα προβλήματα.

Στα 30.000 ποδάρια έχει -50 και δεν μπορείς να πάρεις ανάσα.

Ένα αεροπλάνο jet από τα συνήθη (boeing, airbus etc.) πετάει εκεί, εκτός από τις διαδικασίες προσγείωσης και απογείωσης που χαμηλώνει.

Εννοείται πάντως ότι σαν ιδέα είναι γελοίο να έχεις σωσίβιο και όχι αλεξίπτωτο.

Σαφώς και θα έπρεπε να έχουν εξελίξει κάτι τέτοιο, ακόμη και για την προσγείωση ή την απογείωση (να πατάει το κουμπί ο πιλότος και να σκάνε μύτη 10-20 λέμβοι με αλεξίπτωτα).

Τα μαχητικά νομίζω στο τσακ τα προλαβαίνουνε και πατάνε το κουμπί, θα έπρεπε νά χουν εξελίξει κάτι τέτοιο ως design στα καθίσματα ή σε σειρές καθισμάτων. Απλά λόγω μεγέθους είναι πολλαπλά τα προβλήματα που πρέπει να λυθούν.

Οπότε αν γίνει κάτι, ξέρεις από πριν ότι δεν σε σώζει τίποτα!

Προσωπικά πιο ασφαλής αισθάνομαι με μικρά αεροπλανάκια που πετάνε χαμηλά και κάνουν μαλακές προσγειώσεις / απογειώσεις, και όχι με τα υπέρβαρα boeing / airbus.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.