Nephiλiμ Ιανουάριος 13, 2010 #61 Ιανουάριος 13, 2010 ενα κατα τ΄αλλα πολυ ομορφο αμαξι .... εχει αυτον τον "πισινο"
Karavaneas Ιανουάριος 13, 2010 #62 Ιανουάριος 13, 2010 Skoda yeti :giveup:http://autos.webhostingoverview.com/wp-content/uploads/2008/05/skoda-yeti-concept-600-001.jpgεμενα μ αρεσει!οπως περιεργως μ αρεσει και το nissan cube:D:p
cptkoulis Ιανουάριος 15, 2010 #63 Ιανουάριος 15, 2010 IMHO,αν το Yeti εβγαινε σαν πχ Audi Q3,θα εκανε τρελλες πωλησεις πριν ακομα φτασει στις εκθεσεις/αντιπροσωπειες
jpavly Ιανουάριος 15, 2010 #64 Ιανουάριος 15, 2010 Αν έβγαινε σαν το Q3, τι θα πούλαγε το Q3 μετά; To Yeti βγαίνει στα 17.000, ένα Audi SUV θέλει τα διπλά αν δεν κάνω λάθος.
cptkoulis Ιανουάριος 15, 2010 #65 Ιανουάριος 15, 2010 Παμε απο την αρχηΑν το group VAG αποφασιζε αυτο το οχημα να το πουλαει σαν VW ή Audi,πιστευω πως με το καλημερα θα εκανε τρελλη επιτυχια(οπως πχ το Tiguan)Για καποιο λογο,αποφασισαν να το βγαλουν με το logo της Skoda.Με αυτο τον τροπο βγαινει σε καλυτερη τιμη στο "ραφι" αλλα ακομα και σημερα υπαρχει κοσμος που δεν θελει Skoda,αλλα κατι πιο μουρατο(για να μπει και στο ματι του γειτονα)
jpavly Ιανουάριος 15, 2010 #66 Ιανουάριος 15, 2010 Για αυτό το λόγο δεν υπάρχει ήδη το Tiguan και έρχεται και το Q3 το 2011, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται και Seat?Εκτός αν πάλι δεν πιάνω τι λες.
pank Ιανουάριος 15, 2010 #67 Ιανουάριος 15, 2010 Υποθετικά μιλάει ο άνθρωπος. Ξέχνα την αγορά και τις ανάγκες της.Λέει πως αν αυτή η καρότσα είχε το σήμα της Audi ή της WW, τότε αυτόματα θα άρεσε σε πολυ περισσότερους.
jpavly Ιανουάριος 16, 2010 #68 Ιανουάριος 16, 2010 Ναι βρε, δεν λέω. Αλλά αυτόματα με το σήμα της VW ή Audi θα πάει ένα x1.5 ή x2 αναλόγως στην τιμή. Οπότε αυτό που λέω είναι, τι διαφορά θα είχε; Και η KIA αν έβγαζε το ProCeed με το σήμα της Ford πχ τώρα θα το είχε όλη η Ελλάδα. Αν, αν, αν. Εδώ που φτάσαμε, το prestige μας μάρανε; Αθάνατος Έλληνας θα μου πεις..
cptkoulis Ιανουάριος 16, 2010 #69 Ιανουάριος 16, 2010 Προφανως,το group θελει να χτυπησει και την κατηγορια μεχρι 20Κ,οπου το Qashqai ή το SX4 παιζουν χωρις σοβαρο ανταγωνισμο. Nuff said,παμε παρακατω
fotme Ιανουάριος 16, 2010 #70 Ιανουάριος 16, 2010 παντως παιδια οποιος το θελει τετρακινητο δεν θα σκασει 18κ αλλα 24-25 γιατι τα τετρακινητα βγαινουν μονο σε 1.8Τ, με τα 18k 1.4tsi fwd χτυπαει τα δικινητα Qasquai και RAV4 και ολα τα υπερυψωμενα πολυμορφικα.
johnsonb Ιανουάριος 19, 2010 #73 Ιανουάριος 19, 2010 Αυτό το Yeti όντως είναι άσχημο,και δεν είναι SUV,σαν screwed Fiat Panda είναι και χειρότερο. http://img63.imageshack.us/img63/4592/fiatpanda03.jpg Πάντως επιβεβαιώνω ότι υπόθηκε παραπάνω περί branding,γιατί είμαι ένας από αυτούς στους οποίος υπάρχει το συγκεκριμένο "πρόβλημα". Για παράδειγμα εγώ με το που άρπαξε η GM το Cruze απ'την Suzuki και το αμόλησε ως Chevrolet Cruze (International) και Holden Cruze (Australia) ξαφνικά όχι μόνο μου αρέσει,αλλά το θέλω και όλας.
LevelOne Ιανουάριος 22, 2010 #76 Ιανουάριος 22, 2010 Οτι να'ναι... EEEEE λίγα με το Sandero... 3 σεζόν το περιμέναμε πως και πως να βγεί... http://www.youtube.com/watch?v=hLw1lFwwVZ8
ea6gka Ιανουάριος 22, 2010 #77 Ιανουάριος 22, 2010 να δειξω και το πισω μερος? ή ειναι πρωι και θα παθετε καμμια λαχταρα?
Athens2004 Ιανουάριος 22, 2010 #78 Ιανουάριος 22, 2010 Σαν μινι με μουρη απο mustang ειναι μπροστα. Δεν δειχνεις και το πισω ?
Candyman Ιανουάριος 22, 2010 #79 Ιανουάριος 22, 2010 Και τώρα το αποκορύφωμα της ασχήμιας... Aurora 600 Αγνωστος κλώνος φορτηγού
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.