Jump to content



Batman: Arkham City


ManolisX

Recommended Posts

μωρε ασε τι λεω εγω... εγω μπορει να λεω πραγματα για την θεια και την μανα τους... το ζητημα ειναι, ειναι λογικο αυτο απο οτι καταλαβα? Τι συστημα θελει δηλαδη για να τρεξει το dx 11?? να βγω πεζοδρομιο να φτιαξω gtx580 sli?? :p

Ειναι bugged Σολωνα.

Παιξε το σε 9.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply
να βγω πεζοδρομιο να φτιαξω gtx580 sli?? :p

Η μακακία είναι ότι και πεζοδρόμιο να βγεις,ετσι όπως είναι τα πράγματα σε αυτό το μπ*^ρ&€λο που λέγεται ελλαντα,το πολύ πολύ να σου πάρουν και αυτήν που έχεις από τα χαράτσια που θα πληρώσεις για το σύστημα που έχεις!!!

Οπότε...πήγαινε και χώσε ένα dx9 και ξένοιασες!:T:

Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε ηρεμήστε δεν είναι τόσο τραγικό.

Με φώναξε κανείς;

Ναι δεν είναι τόσο τραγικό, εκτός αν δίνεις σημασία στο σενάριο. Αν σε ενδιαφέρει το σενάριο (που θα έπρεπε), τότε καλό θα ήταν να έχεις παίξει το asylum, γιατί στο city θεωρείται δεδομένο ότι ξέρεις το background...

Link to comment
Share on other sites

Με φώναξε κανείς;

Ναι δεν είναι τόσο τραγικό, εκτός αν δίνεις σημασία στο σενάριο. Αν σε ενδιαφέρει το σενάριο (που θα έπρεπε), τότε καλό θα ήταν να έχεις παίξει το asylum, γιατί στο city θεωρείται δεδομένο ότι ξέρεις το background...

Άμα έχεις κάποια ιδέα από batman (ξέρεις τους χαρακτήρες) μπορείς απλά να διαβάσεις το σενάριο. Εγώ δεν είχα παίξει ολόκληρο το πρώτο παιχνίδι και απλά μπήκα σε ενα site και διάβασα το αναλυτικό plot. Δεν έχω καμιά απορία τώρα και τα καταλαβαίνω το σενάριο μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=15441]Periklis_pap[/MENTION] αλίμονο. Αν έχεις διαβάσει το σενάριο του πρώτου δεν θα έχεις κενά προφανώς στο δεύτερο.

Εκτός του σεναρίου πάντως, κάποιος που έχει παίξει το πρώτο έχει μεγαλύτερη οικειότητα στον χειρισμό και γενικά στο gameplay, με δεδομένο ότι ξεκινάς το AC με σχεδόν όλα τα gadgets που τελείωσες το Asylum.

Link to comment
Share on other sites

Άμα έχεις κάποια ιδέα από batman (ξέρεις τους χαρακτήρες) μπορείς απλά να διαβάσεις το σενάριο. Εγώ δεν είχα παίξει ολόκληρο το πρώτο παιχνίδι και απλά μπήκα σε ενα site και διάβασα το αναλυτικό plot. Δεν έχω καμιά απορία τώρα και τα καταλαβαίνω το σενάριο μια χαρά.

Αυτο θα κανω...γιατι για να αρχισω το πρωτο τωρα δεν ειμαι..:T:

Link to comment
Share on other sites

σημερα εβαλα το game

σε dx11 @ res2560x1440 με ολα τα φιλτρα μαξ....και physx τσιτες

παιζει στα 40-60fps

η GTX590 και στους δυο πυρηνες ειναι μονιμα στο 99%, η μνημη γεμιζει ολη, και η GTX285 που εχω μονο για physx μερικες φορες παιζει και στα 60%

Link to comment
Share on other sites

Ειναι bugged Σολωνα.

Παιξε το σε 9.

Το Arkham city bugged, το metro 2033 bugged, το dragonage bugged, το shogun 2 bugged.

Αυτό το ρημάδι το dx11 που υποσχόταν άπειρα πολύγωνα με χαμηλό υπολογιστικό κόστος μήπως είναι τελικά η πηγή όλων των bugs; Αν εξαιρέσεις το dirt 2/3, όλες οι άλλες υλοποιήσεις μοιάζουν με τις "there, i fixed it" pics που βλέπουμε στο 9gag.

Διαφορά ανάμεσα σε dx9-11 σίγουρα υπάρχει(pic με το φυτό). Το θέμα είναι αν αυτές οι διαφορές θα μπορούσαν να γίνουν fake μέσω του κλασσικού normal mapping της unreal engine 3 και στη συνέχεια με ελαφρύ tessellation να καλυφθούν οι ατέλειες. Όλοι ξέρουμε πως η απάντηση είναι "ναι", αλλά κάποιοι επέλεξαν τον δύσκολο δρόμο για να προωθήσουν το σκουπιδο-hardware τους(ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε).

Link to comment
Share on other sites

Το Arkham city bugged, το metro 2033 bugged, το dragonage bugged, το shogun 2 bugged.

Αυτό το ρημάδι το dx11 που υποσχόταν άπειρα πολύγωνα με χαμηλό υπολογιστικό κόστος μήπως είναι τελικά η πηγή όλων των bugs; Αν εξαιρέσεις το dirt 2/3, όλες οι άλλες υλοποιήσεις μοιάζουν με τις "there, i fixed it" pics που βλέπουμε στο 9gag.

Διαφορά ανάμεσα σε dx9-11 σίγουρα υπάρχει(pic με το φυτό). Το θέμα είναι αν αυτές οι διαφορές θα μπορούσαν να γίνουν fake μέσω του κλασσικού normal mapping της unreal engine 3 και στη συνέχεια με ελαφρύ tessellation να καλυφθούν οι ατέλειες. Όλοι ξέρουμε πως η απάντηση είναι "ναι", αλλά κάποιοι επέλεξαν τον δύσκολο δρόμο για να προωθήσουν το σκουπιδο-hardware τους(ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε).

Δεν ειναι τυχαιο που το 95% των games βγαινουν σε DX9.

Ειναι αυτο που παιζει και στις κονσολες και φυσικα τα πισι πλεον το εχουν για "πλακα" σαν φορτο.

Το θεμα ειναι οτι δεν τσουλησε ουτε το 10 ουτε το 11 σαν API για να γινει και ΚΑΛΟ και ποιοτικο optimize.

Και γω προσωπικα αρνουμαι να "φαω" την παραμυθα οτι οι καπνοι του ΒΑΤΜΑΝ δεν θα μπορουσαν να δημιουργηθουν με οποιοδηποτε αλλο API πχ HAVOK και ντε και καλα ειναι τοσο awesome μονο με PhysX αλλα τι να κανεις.

Χορευουμε οπως μας λενε να χορευουμε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τυχαιο που το 95% των games βγαινουν σε DX9.

Ειναι αυτο που παιζει και στις κονσολες και φυσικα τα πισι πλεον το εχουν για "πλακα" σαν φορτο.

Το θεμα ειναι οτι δεν τσουλησε ουτε το 10 ουτε το 11 σαν API για να γινει και ΚΑΛΟ και ποιοτικο optimize.

Και γω προσωπικα αρνουμαι να "φαω" την παραμυθα οτι οι καπνοι του ΒΑΤΜΑΝ δεν θα μπορουσαν να δημιουργηθουν με οποιοδηποτε αλλο API πχ HAVOK και ντε και καλα ειναι τοσο awesome μονο με PhysX αλλα τι να κανεις.

Χορευουμε οπως μας λενε να χορευουμε...

Αν υπήρχε σωστή αξιοποίηση του dx11 θα βλέπαμε κάτι σαν τα εντυπωσιακά ντέμο της 3dmark. *

Από τη στιγμή που οι κονσόλες δουλεύουν σε dx9 πρέπει να κάνεις διπλή δουλειά για να παρουσιάσεις κάτι αξιόλογο. Θα πάρεις λοιπόν 5-6 αντικείμενα θα τα κάνεις tesselated και για να μη χάνεις-πολύτιμο πλέον-χρήμα/χρόνο θα τα πετάξεις μέσα σε dx9 native μηχανές όπως να'ναι. Είναι δικαιολογημένοι σε μεγάλο βαθμό.

Μου κάνει εντύπωση όμως ότι σχεδόν όλα οι twimtbp τίτλοι έχουν φρικιαστικές επιδόσεις στο API αυτό, ενώ την ίδια στιγμή οι "gaming evolved" στέκονται αξιοπρεπώς με σχετικά λίγες εξαιρέσεις.

* Το parallax occlusion mapping στα dx11 demos έχει υψηλά ποσοστά ενοχλητικού θορύβου, ή είναι η ιδέα μου; Στο unigine demo π.χ. όταν ενεργοποιείς τον τεχνητό όγκο/λεπτομέρεια φαίνεται ένα τρεμόπαιγμα των pixel σαν αυτό που βλέπουμε στις ταινίες. Σαν να παίζει βίντεο πάνω στα πολύγωνα. Το ίδιο και στο 3d mark 2011. Χωρίς να ξέρω τεχνικές λεπτομέρειες είχα δει μια παρουσίαση της nvidia που μιλούσαν για τεχνικές θορύβου προκειμένου να βγάλουν αυτόν τον ψεύτικο όγκο.

Ο Carmack ήταν εξ'αρχής κάθετα αντίθετος απέναντι στο tess και το occlusion για πολλούς λόγους. Αν τελικά οι "μεγάλοι" μας οδηγήσουν εκεί, ίσως να μιλάμε και για υποβάθμιση της ποιότητας απεικόνισης.

Εμενα θα μου απαντησει κανενας?

Αυτό που λες δεν γίνεται πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.