kallileo Φεβρουάριος 1, 2010 #81 Φεβρουάριος 1, 2010 Τελικά ποιούς χαρακτήρες προτιμάτε στo team σας?Εγώ συνήθως έχω Grount και Garrus...καμιά φορά και Jack ή Samara.
ManolisX Φεβρουάριος 1, 2010 Author #82 Φεβρουάριος 1, 2010 Ναί κράτησε τα Saves γιατί έρχεται Mass Effect 3!!:crazy_pilot: Εγώ δεν έκανα κανένα Upgrade στο πλοίο και πέθανε ο Thane,ο Grunt,κλπ μόνο 4 άτομα την γλιτώσανε!!!
Candyman Φεβρουάριος 1, 2010 #83 Φεβρουάριος 1, 2010 Τελικά ποιούς χαρακτήρες προτιμάτε στo team σας?Εγώ συνήθως έχω Grount και Garrus...καμιά φορά και Jack ή Samara.Grunt, Garrus, Samara (η καλύτερη biotic νομίζω) και Miranda (με το 2ο appearance, έτσι για να ευφραίνεται ο οφθαλμός).
kallileo Φεβρουάριος 1, 2010 #86 Φεβρουάριος 1, 2010 Ο Grunt πάντα για Heavy Fire Power και μετά εξαρτάται από την αποστολή. Garrus εναντίον mechs και shield με το Overload που έχει και Samara ή Jack σαν Biotic.
Volrath Φεβρουάριος 1, 2010 #87 Φεβρουάριος 1, 2010 kallileo πές μου κάτι μια και έκανες όλα τα ship upgrades.. Στο τελευταίο stage "έχασες" κάποιο team member?εγώ είχα όλα τα ship upgrades, όλοι ήταν loyal εκτος από την miranda (την οποία δεν έβαλα να κάνει τπτ σημαντικό στο τέλος), είχα όλα τα upgrades ΕΚΤΟΣ από το sniper rifle του ενός...στο τέλος "έχασα" αυτόν τον έναν (που τον έβαλα να κάνει κάτι "σημαντικό"...οπότε, λογικά όταν πρέπει να επιλέξεις άτομα για συγκεκριμένη αποστολή, απλά να φροντίσεις 1ο να είναι loyal 2ρο να έχουν τα οποιαδήποτε upgrades έχουν και 3ο να κάνεις όλα τα ship upgrades...μάλλον δλδ...
Nephiλiμ Φεβρουάριος 2, 2010 #89 Φεβρουάριος 2, 2010 Πως γίνεται να μην έχει cap στα frames?Unreal engine!
kallileo Φεβρουάριος 2, 2010 #90 Φεβρουάριος 2, 2010 Πως γίνεται να μην έχει cap στα frames?Εννοείς ότι κλειδώνει κάπου?
Georgesod Φεβρουάριος 3, 2010 #91 Φεβρουάριος 3, 2010 Εννοείς ότι κλειδώνει κάπου?Όχι, εννοώ ότι τα fps είναι κολλημένα στα 60 συνέχεια. Δοκίμασα ένα κολπάκι που βρήκα στο νετ αλλά δεν έπιασε. Η κάρτα είναι η 5870
Volrath Φεβρουάριος 3, 2010 #92 Φεβρουάριος 3, 2010 Όχι, εννοώ ότι τα fps είναι κολλημένα στα 60 συνέχεια. Δοκίμασα ένα κολπάκι που βρήκα στο νετ αλλά δεν έπιασε. Η κάρτα είναι η 5870Για ποιο λόγο θες πάνω απο 60; Δεν κάνει για benchmarking το παιχνίδι, είναι πολυ "ελαφρύ"
kallileo Φεβρουάριος 3, 2010 #93 Φεβρουάριος 3, 2010 Όχι, εννοώ ότι τα fps είναι κολλημένα στα 60 συνέχεια. Δοκίμασα ένα κολπάκι που βρήκα στο νετ αλλά δεν έπιασε. Η κάρτα είναι η 5870Δεν μπορεί κάπως θα γίνεται...αυτοί πως πήγαν πάνω από τα 60?http://www.pcgameshardware.com/aid,703669/Mass-Effect-2-Galactic-battle-Geforce-versus-Radeon/Practice/
Martyras Φεβρουάριος 3, 2010 #94 Φεβρουάριος 3, 2010 http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1124188 Περιέχει οδηγίες για το πώς θα πειράξετε γενικά τα settings του Mass Effect 2.Με αυτό τον τρόπο κατάφερα κ αφαίρεσα το fps cap:magic:
revenant Φεβρουάριος 18, 2010 #95 Φεβρουάριος 18, 2010 ονοματα πλανητων dobrovolskib(v)othrosnephros :suicide2:
Ypnovatis Φεβρουάριος 18, 2010 #96 Φεβρουάριος 18, 2010 Για ποιο λόγο θες πάνω απο 60; Δεν κάνει για benchmarking το παιχνίδι, είναι πολυ "ελαφρύ"Έτσι κι αλλιώς το μάτι σου δεν καταλαβαίνει...
Hellboy Φεβρουάριος 18, 2010 #97 Φεβρουάριος 18, 2010 http://www.rpgwatch.com/show/newsbit?newsbit=14397
sstav Αύγουστος 2, 2010 #98 Αύγουστος 2, 2010 sorry για το ξεθαμα αλλά ελλείψει χρόνου άργησα να παίξω αυτό το παιχνίδι όμως έπρεπε να γράψωΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ...και το 1 ήταν πολύ καλό έως αριστο (νέες ιδέες, πρωτότυπο gameplay, ιστορία απίστευτη, μόνο τα φωτόσπαθα έλειπαν για να το χαρακτηρίσω ΤΕΛΕΙΟ) αλλά το 2 έχει βελτιωθεί ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ σε πολλούς τομείςμε κάνει να θέλω να το συνεχίσω, να σκέφτομαι πως και τι κινήσεις να κάνω, και το κυριότερο να νιώθω πως είμαι ο πρωταγωνιστής σε ταινία....Θα μπορούσε αραγε ένα fps να είχε το 1/10 της ιστορίας, τα cutscenes του ΜαssEffect; Μπράβο στην Bioware, με βλέπω να λιώνω καλοκαιριάτικα ...περιμένω το 3ο μέρος1 σημείο που δεν μ'αρέσει αλλά θα το συνηθίσω (που θα παει) είναι το FOV...αλλά είναι και αυτό που δίνει την κινηματογραφική αίσθηση στο παιχνίδι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.