Jump to content

Μια ερώτηση για αναβάθμιση.

dangerous

Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας θέσω και γώ για αρχή ως νεώτερος χρήστης του forum την ερώτησή μου.

Έχω λοιπόν που λέτε έναν επεξεργαστή που πάει σα χελώνα. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν γίνεται αναβάθμιση χωρίς λεφτά φυσικά , αν το λέω σωστά επειδή είμαι ψιλοάσχετος overclocking

Τα στοιχεία του επεξεργαστή είναι:

intel celeron 1.70 GHz

και μητρική lite on tech:hi:

Θα ήθελα ακόμη να ρωτήσω αν είναι καλός ο επεξεργαστής(γιατι τον πήρα απο τον ξαδερφό μου και άν γινεται αναβάθμιση και πως φυσικά:hi:

Καλώς όρισες,

σε γενικές γραμμές οι Celeron ανεβαίνουν πιο έυκολα και πιο ψηλά από τους αντίστοιχους μη-celeron λόγω της μικρότερης cache που έχουν. Από κει και πέρα μετράνε οι μνήμες και η μητρική σου. Αυτά σε γενικές γραμμές μιας και το post σου είναι γενικό (δεν αναφέρεις ούτε ποιον celeron έχεις, ούτε πια μητρική ή μνήμες)

Το συστημα σου ειναι αρχαιο οποτε για αναβαθμιση δεν λεει να δωσεις πολλα λεφτα.

Αναγκαστικά θελεις μνημη 1Gb +πανω, και φαντάζομαι εναν καινούργιο γρήγορο σκληρό δισκο.

Οταν τα αλλαξεις αυτα θα δεις θεαματικες διαφορες στην ταχυτητα :flower:

Λοιπόν μπορώ να κάνω αναβάθμιση ;
Αν εννοείς overclock η απάντηση είναι ναί, αλλά με 256ΜΒ ram και με SIS645 δεν θα δείς διαφορά σε λειτουργικό νεότερο των 98/2000 ή puppy-linux.

Κανε αυτο που εκανα και εγω, παρκαρε το αμαξι σου απο κατω απο το παραθυρο, πετα με φορα το ΠιΣι στο αμαξι. περνεις το αμαξι και το παρκαρεις αλλου. Τωρα, χρειαζεσαι ενα "φιλο" φαναρτζη να σου κοψει κανα τιμολογιο 1000 ευρω και να σου το φτιαξει με 100. Περνεις τα 1000 απο την ασφαλιστικη και εχεις 900 για πισι.

Προυποθεση, η ασφαλεια να καλλυπτει βανδαλισμους καθως και ο φιλος φαναρτζης.

Περα απο την πλακα, μπορεις με λιγα λεφτα, 150-230 ευρω να φτιαξεις ενα κουτακι για πολυ βασικη χρηση με νεα εξαρτηματα. με 213 ευρω μπορεις να παρεις απο πλαισιο κουτι, μητρικη, επεξεργαστη, ραμ επι 2 dimm, σκληρο και καρτα γραφικων αν δεν σε καλιπτει η onboard