Candyman Δεκέμβριος 5, 2009 #21 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2009 Αν υπάρχει πλαφόν στις τιμές (πχ. τιμή αγοράς από χονδρέμπορο + χ% κέρδος), να επέμβει και ο πάπας. Αν όχι, καλά κάνουν και χρεώνουν ότι θέλουν. Εμπορική επιχείρηση είναι. Τέτοιες "δήθεν" προσφορές ουσιαστικά βοηθούν μικρότερες εταιρείες να διεκδικήσουν ένα κομμάτι αγοράς και να προτιμηθούν από τους καταναλωτές σε κάποια επόμενη αγορα. Έτσι αναπτύσσεται η εμπορική δραστηριότητα και στο τέλος επωφελούμαστε και εμείς.Βασικά ο νόμος απαγορεύει την αισχροκέρδια, αλλά νομίζω το νομικό πλαίσιο γύρω από αυτήν ειναι κάπως ασαφές. Πάντως δεν μπορεί μια εμπορική επιχείρηση να πουλάει με ότι ποσοστό κέρδους θέλει, ειδικά όταν υπάρχει ολιγοπώλιο σε έναν τομέα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Δεκέμβριος 5, 2009 #22 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2009 Για να είμαι ειλικρινής δεν βλέπω τίποτα μεμπτό, η ευθύνη έπεφτε πάντα στον καταναλωτή να κάνει την έρευνά του, γιατί δηλαδή να βγει το κράτος ή ένας οργανισμός να μας "προστατεύσει"; Άμα είναι να το κάνουμε εντελώς κομμουνιστικό το πράγμα και να βάλουμε φιξ τιμές παντού και στο τέλος θα καταλήξουμε να έχουμε ένα μαγαζί.Παντού το βλέπω αυτό και στην Komplett και στο OCUK, έχουνε άπειρες "this week only" προσφορές που και 10-50 ευρώ φτηνότερα που τα βάζουνε, κάποια άλλα μαγαζιά εξακολουθούν να τα έχουν πιο φτηνά.Θυμάμαι που ήθελα να πάρω έναν επεξεργαστή και μια μητρική για μένα πριν από πολύ καιρό (εποχές 939) και τα είχα βρει και τα 2 σε στοκ σε 2 μαγαζιά. Το Scan είχε τη μητρική ~30 ευρώ πιο φτηνά και το Specialtech είχε τον επεξεργαστή 35 ευρώ πιο φτηνά. Στο σύνολο μου έβγαινε το ίδιο ποσό, αλλά στην τελική αποφάσησα βάσει του μαγαζιού και όχι του τελευταίου ευρώ.Ποτέ δεν αποφάσησα για αγορά με γνώμονα το τελευταίο cent, είχα φροντίσει από πριν να "δοκιμάσω" όσα πιο πολλά μαγαζιά μπορώ για να μπορέσω να καταλήξω σε ένα, με κριτήριο το after sales support, την ευκολία περιήγησης στο site, την ταχύτητα αποστολής, την προσοχή στο πακετάρισμα και άλλα πολλά. Έχω καταλήξει να πληρώνω προϊόν μέχρι και ολόκληρα 50άρια ευρώ πιο ακριβά από άλλο μαγαζί, λόγω των παραπάνω διαφορών.Γνωρίζω ότι αυτό που γράφω δεν έχει να κάνει ούτε με το τελικό ποσό μετά από 40 δόσεις, ούτε με το πόσο καλό είναι το Πλαίσιο σε υποστήριξη (έχω ζήσει και τις καλές και τις άσχημες πλευρές του), απλά θέλω να πω ότι κατανοώ (πλέον) το λόγο ύπαρξης τέτοιας διαφοράς σε τιμές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabdik Δεκέμβριος 6, 2009 Author #23 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2009 φιλε chosen, επαναλαμβανω οτι δεν αναφερομαι στην στρατηγικη μαρκετινγκ του πλαισιου. καλα κανει σαν επιχειρηση και προσπαθει να ελξει πελατες. οσο για τις οργανωσεις που αναφερομαι, αν δεν εχουν ιδρυθει για αυτο, τοτε ποιος ο λογος υπαρξης τους? να τις διαλυσουν και ο καθε πελατης- καταναλωτης ας αφεθει στη μοιρα του! επισης, να σου πω οτι οι γνωστες του εκαστοτε αντικειμενου προς αγορα, ξερουν τι θα αγορασουν και πως θα το αγορασουν και απο που. το προβλημα ειναι παντα για τους υπολοιπους. δλδ, αν αυριο εσυ πας να αγορασεις ενα προιον, για το οποιο δεν εχεις καμμια γνωση, π.χ πλακακια, απο ενα μαγαζι και μετα μαθεις οτι σε πιασανε κοτσο του κερατα, δεν θα νευριασεις? δεν θα πεις.."τον απατεωνα, με κοροιδεψε?" δεν πιστευω οτι δεν θα το πεις. βεβαια μπορει να μην κανεις τπτ γι'αυτο! ή θα κανεις κατι? αυτο απτεται σε σενα και στον καθενα αλλον που θα την πατησει.. εκει χρειαζεται ο οργανισμος προστασιας καταναλωτη. να ενημερωνει και να κανει παρατηρησεις. δεν ειπα να κανει την αστυνομια..!! αλλα, παλι θα ακουσω την καραμελα, "στην Ελλαδα ζουμε...τι περιμενεις?". ***** το κερατο μου επιτελους. την ακουω 30 χρονια, και ακομα δεν λεει να τελειωσει αυτη η καραμελα!! ελεος!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Δεκέμβριος 6, 2009 #24 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2009 Είσαι υπερβολικός cabdik και απόλυτα λάθος. Το γιατί, στα έχουμε γράψει, αλλά δεν τα διαβάζεις. Έρευνα αγοράς κάνει ο καταναλωτής που ξέρει τις δικές του ανάγκες, τις δικές του προτιμήσεις, αλλά και τις οικονομικές του δυνατότητες, δεν κάνει κάποιος οργανισμός. Αν τώρα ο καταναλωτής βαριέται να ψάξει ή δεν θέλει να ρωτήσει, αυτό είναι άλλο θέμα και σίγουρα δικό του λάθος. Ο οργανισμός προστασίας καταναλωτή είναι για αφού πεις "τον απατεωνα, με κοροιδεψε". Link to comment Share on other sites More sharing options...
atego Δεκέμβριος 10, 2009 #25 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2009 Είσαι υπερβολικός cabdik και απόλυτα λάθος. Το γιατί, στα έχουμε γράψει, αλλά δεν τα διαβάζεις. Έρευνα αγοράς κάνει ο καταναλωτής που ξέρει τις δικές του ανάγκες, τις δικές του προτιμήσεις, αλλά και τις οικονομικές του δυνατότητες, δεν κάνει κάποιος οργανισμός. Αν τώρα ο καταναλωτής βαριέται να ψάξει ή δεν θέλει να ρωτήσει, αυτό είναι άλλο θέμα και σίγουρα δικό του λάθος. Ο οργανισμός προστασίας καταναλωτή είναι για αφού πεις "τον απατεωνα, με κοροιδεψε".+1 απλος αυτα τα μαγαζια εκμεταλευονται οτι εχουν παντου καταστηματα δηλαδη και service και κατι αλλο ελαχιστοι ειναι αυτοι που θα παρουν μετρητα αυτη την οθονη αρα η 40 ατοκες ειναι δελεασμος τα αλλα καταστηματα στην βαζουν εντοκες πραγμα που θα την πληρωσεις πολυ παραπανω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.