Kosmos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3, 2009 Καλημερα σε ολους.Μετα απο εναν πολυ μεγαλο γολγοθα με την prime telecom,σημερα μου εστειλαν επισκευασμενη μια 22αρα 2232BW που τους ειχα στειλει πριν απο μια βδομαδα.Με παραξενεψαν δυο πραγματα τωρα που παρελαβα την οθονη.Πρωτα απ'ολα μαζι με την οθονη μου εστειλαν και τις συσκευασιες των ανταλλακτικων...τπτ παραξενο μεχρι εδω...Ομως υπαρχουν 2 κουτια απο καθε ανταλλακτικο!!!Δηλαδη υπαρχουν 2 κουτια ASSY PCB MAIN-STZ: LS22TDDSUV/EN και αλλα δυο BN44-00121H A IP BOARD ; PWI1904SJ(A).Γιατι αυτο?Τα πρωτα δεν επαιζαν?Κατι αλλο που δεν πιανω?Και δευτερον, η οθονη μου ειχε 2ms χρονο αποκρισης...το main pcb ομως που εβαλαν ειναι απο οθονη με 5ms χρονο αποκρισης.Τωρα δλδ η οθονη μου ποσο χρονο αποκρισης εχει?Η πλακα ειναι οτι μιλησα με τον τεχνικο και στην αρχη μου ειπε οτι μαλλον αλλαγη πανελ ειναι και του εξηγησα να μην μου βαλουν πανελ απο το επομενο μοντελο που εχει 5ms γιατι η δικια μου εχει 2.Αλλα σε περιπτωση αλλαγης pcb δεν ξερω τι παιζει...Πραγματικα επειδη με τους ανθρωπους που μιλησα στην prime telecom ακρη δεν εβγαλα, αν γνωριζει καποιος τελικα τι ισχυει με τον χρονο αποκρισης.Επισης εχουν το δικαιωμα να βαζουν ανταλλακτικα με αλλα χαρακτηριστικα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Δεκέμβριος 3, 2009 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 Τους στοίχισε λιγότερο η αλλαγή PCB και panel από αντικατάσταση οθόνης;;Περίεργο μου κάνει. Και γενικά περίεργο σενάριο όλο αυτό που περιγράφεις..Η Prime Telecom τι είναι; Νέο επίσημο service? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmos Δεκέμβριος 3, 2009 Author #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 Ελα μου ντε :S...Και παρ'ολο το onsite της εγγυησης επρεπε να πακεταρω και να στειλω εγω την οθονη...Τα τελευταια 4 χρονια ειναι ο αποκλιστικος αντιπροσωπος της Samsung σε Ελλαδα και Κυπρο.Βεβαια και εγω τωρα το εμαθα...απο τον τηλεφωνητη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Δεκέμβριος 3, 2009 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 Θα σου πρότεινα να στείλεις ένα email στην Samsung και να τους περιγράψεις το γεγονός, δεν ξέρω κάτι παραπάνω να σου πω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Δεκέμβριος 3, 2009 #5 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 Ελα μου ντε :S...Και παρ'ολο το onsite της εγγυησης επρεπε να πακεταρω και να στειλω εγω την οθονη...Τα τελευταια 4 χρονια ειναι ο αποκλιστικος αντιπροσωπος της Samsung σε Ελλαδα και Κυπρο.Βεβαια και εγω τωρα το εμαθα...απο τον τηλεφωνητη...πολύ περιέργο...Έχω κάνει 4 rma σε samsung οθόνες και σε όλες ήρθαν σπίτι πήραν την παλιά και έφεραν τη νέα.Και όντως η Prime είναι το service στην Ελλάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmos Δεκέμβριος 3, 2009 Author #6 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 Και εγω ετσι ηξερα...οταν μου ειπαν οτι θα ερθουν απο την εταιρια μεταφορων να παρουν την οθονη επαθα πολιτισμικο σοκ.Η δικαιολογια τους ειναι οτι απο τον Σεπτεμβριο εχει αλλαξει η διαδικασια για rma και δεν φερνουν στο σπιτι πια. Εχει και χειροτερο η υποθεση...η οθονη εχει χασει τελειως την ευκρινεια της.Οσο ανεβαζεις ξερω γω την αντιθεση ή την φωτεινοτητα δεν φωτιζει παραπανω ωστε να ξεχωριζεις τα γραμματα στο desktop καλυτερα(δλδ στο ασπρο απο το μαυρο δεν εντεινεται η διαφορα) αντιθετα ξεθωριαζει το χρωμα.Καθομουν κανα 5λεπτο και ανεβοκατεβαζα τα settings αλλα τπτ.Η διαφορα με μια turbox που εχω σαν δευτερη οθονη ειναι τεραστια...σαν να εχει χαλασει η λαμπα της samsung. Μου πηρε δυο βδομαδες να μου φτιαξουν το προβλημα με το πιξελαρισμα, αντε τωρα να τους ξαναπαρω και να ξανακανω απο την αρχη την διαδικασια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Δεκέμβριος 3, 2009 #7 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 Πάρε τηλέφωνο και εξήγησε το πρόβλημα σου και ζήτα αντικατάσταση και τόνισε ότι δεν δέχεσαι τίποτα λιγότερο. Σε περίπτωση που κάνουν κιχ, στείλε mail σε ΙΝΚΑ κλπ και φυσικά στην Samsung.Καλά η καθυστέρηση, είναι μέσα στα όρια του νόμου, αλλά να σου το επισκευάζουν και να σου το στέλνουν με χαμηλότερες δυνατότητες απ' οτι πλήρωσες είναι απαράδεκτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Δεκέμβριος 3, 2009 #8 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 νομιζω πως καλυτερα ειναι να στηριξεις την αποψη σου με φωτογραφιες και γιατι οχι δεδομενα απο καλιμπρατηρι,εαν το τραβηξεις.παντως μην πολυπανικοβαλλεσαι με την πλακετα πουχει 5 αντι 2 μσ,πολλες 2αρες οθονες ειναι η αντιστοιχη 5αρα αλλα με RTC,πχ 226BW=225BW +RTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmos Δεκέμβριος 3, 2009 Author #9 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2009 Θα τους παρω τηλ. αυριο το πρωι γιατι ημουν στην σχολη και δεν προλαβαινα σημερα.Απο την πρωτη φορα που η τηλεφωνητρια μου ειπε οτι ετσι ειναι η εγγυηση τους και δεν μπορει να κανει τπτ ζητησα να μιλησω με καποιον υπευθυνο.Αυτη με συνδεσε με εναν τεχνικο, στον οποιο δεν ειχα να πω κατι...την δουλεια του κανει, οτι του εχουν πει λεει.Kαι χτες που ξαναμιλησα αρνηθηκε να μου δωσει καποιον υπευθυνο (η ιδια τηλεφωνητρια παλι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.