Jump to content

Recommended Posts

καλησπέρα.έχω από επιδότηση 2000 ευρώ διαθεσιμα για υπολογιστή.είμαι σχεδον άσχετος από υπολογίστες και εχω τις εξείς απορίες:

1)s1366 με sata k usb2 ή s1156 με sata k usb 3(π.χ. Asus P7P55D-E Premium (s1156, DDR3, P55))

2)vga ati 5870 vapor-x sapphire h 5970 asus?

3)Αν πάω σε s1156(που το βλέπω πιθανότερο λόγω sata k usb 3) ram corsair dominator gt (1600 pc3-12800,7-7-7-20)

ή (2000,pc3-16000,8-8-8-24)

4)το πιο αθόρυβο τροφοδοτικό να καλύπτει το σύστημα?

5)hdd velociraptor 10krpm ή ssd corsair x64 k ένα sata2,7.200rpm?

6)Κουτί coolermaster haf922?

αυτό που θέλω από το p.c. είναι κυρίως παιχνίδι,ταινίες και να είναι όσο πιο αθόρυβο γίνεται.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.:help1::help1::help1:

Εγώ θα πήγαινα σε socket 1366. Δεν έχουν και μεγάλη χρηματική διαφορά με το socket 1156 επομένως θα προτιμούσα να έχω και μελλοντική υποστήριξη για 6-πυρηνους επεξεργαστές.

Έχω ακούσει πως όταν βγουν οι εξαπύρινοι θα 'ναι πανάκριβοι.επιπλέον μου είπαν ότι είναι προτιμότερο να χω δυνατότητα να πάω σε sata k usb 3 παρά σε εξαπύρηνο πολύ πολύ ακριβό.τα chipset τι ρόλο παίζουν ακριβώς?

1. X58 φιλε δεν εχει και τρελη διαφορα στα χρηματα.

2. 5970 οτι καλτερο υπαρχει.

3. Κοντα στα Χριστουγεννα θα βγουν Χ58 με usb3. (Τι το χρειαζεσαι αφου δεν κυκλοφορει τπτ σε usb3 αυτην τη στιγμη).

4. Οταν μιλαμε για 5870, 5970 πας σε 850w και ανω.

5. ssd, ειναι η μερα με τη νυχτα.

6. Οτι χωραει τις καρτες γραφικων σου.

to csaris:

επειδή δεν θα ξαναδιαθέσω τόσα χρήματα εύκολα θέλω να το κρατήσω με μικροαλλαγές γιά όσο περισσότερο γίνεται!πριν τα χριστούγεννα ή μετά βγαίνουν με sata k usb3.ποια μητρική προτείνεις για χ58?aus rampage2extreme είναι οκ?

to vasilakhs:

και περιφερειακά.

Αν θες κατι που θα σου μεινει .. Παρε μια καλη οθόνη.

Απο το Hardware καλος η κακος δεν θα δεις την τρελη διαφορα αναμεσα σε ενα καλο και ενα super high end μηχανημα αναλογουμενης της χρηματικης διαφορας . ( εκτος αν πας γι overclock μεχρι οσο δν παει :devil: ).