z3et Ιανουάριος 9, 2010 #101 Ιανουάριος 9, 2010 Μιας και ουτε προχθες (7/1) αλλα ουτε και χθες (8/1) ειχα νεα απο το τροφοδοτικο, παρηγγειλα την ιδια σειρα αλλα με τα 850 watt μιας και ειχε αλλαξει το status του απο "Αναμενεται συντομα" σε "Διαθεσιμο εντος 24 ωρων".Μου ηρθε e-mail οτι θα μου το φερουν 11/1 (Δευτερα) μεταξυ 8-12 το πρωι.Να δουμε...
z3et Ιανουάριος 11, 2010 #103 Ιανουάριος 11, 2010 Ηρθε και σε εμενα (στην αρχη μου ειπαν 8-12, μετα το αλλαξανε σε 10-15... και τελικα το εφεραν 12 ). Αλλα ειδα κατι περιεργο. Στο Site της Corsair λεει 7 χρονια εγγυησης. Στην αποδειξη αλλα και στο site του Πλαισιου λεει 5 χρονια. Γιατιιι??
dimitris_s Ιανουάριος 12, 2010 #104 Ιανουάριος 12, 2010 Αυτό που πόσταρες είναι το 850άρι. Τα 5 έτη που λέει το Πλαίσιο είναι "εγγύηση Πλαισίου". Αν σου χαλάσει στον 6ο χρόνο τότε το στέλνεις Corsair. Το 1000άρι έχει 5 χρόνια εγγύηση από Corsair.
z3et Ιανουάριος 12, 2010 #105 Ιανουάριος 12, 2010 Αυτό που πόσταρες είναι το 850άρι. Τα 5 έτη που λέει το Πλαίσιο είναι "εγγύηση Πλαισίου". Αν σου χαλάσει στον 6ο χρόνο τότε το στέλνεις Corsair. Το 1000άρι έχει 5 χρόνια εγγύηση από Corsair.I know. Κακο αυτο, σε βαζει σε ταλαιπωριες...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 12, 2010 #106 Ιανουάριος 12, 2010 Μετα απο 6 χρονια σε βαζει σε ταλαιπωριες? Οο Ενταξει,μην το παιρνεις τοτε :jump:
z3et Ιανουάριος 12, 2010 #107 Ιανουάριος 12, 2010 Μετα απο 6 χρονια σε βαζει σε ταλαιπωριες? ΟοΕνταξει,μην το παιρνεις τοτε :jump: Γιατι τι θα γινει σε 6 χρονια? Θα διακτινιζονται τα προιοντα και no worries για αποστασεις/χρονους? ...
Candyman Ιανουάριος 12, 2010 #108 Ιανουάριος 12, 2010 Αν μετά από 5 χρόνια σου χαλάσει, το στέλνεις αντιπροσωπεία ελλάδος και αυτοί λογικά θα σε καλύψουν με την εγγύηση της Corsair. Το Πλαίσιο δεν είναι αντιπρόσωπος, οπότε δεν μπορεί να σου προσφέρει εγγύηση αντιπροσωπείας. Απλά σου παρέχει μια 5ετία εγγύησης σαν κατάστημα. Από εκεί και πέρα το υπόλοιπο της εγγύησης θα καλυφτεί αν χρειαστεί από τον αντιπρόσωπο της Corsair (infoquest & braintrust σύμφωνα με την Corsair). Y.Γ. Όσον αφορά την infoquest έχω κάνει 2 φορές rma απευθείας σε αυτούς και ήταν άψογοι 100%.
z3et Ιανουάριος 12, 2010 #109 Ιανουάριος 12, 2010 Σωστα, αλλα ουτε αυτοι ειναι αντιπροσωποι. Διανομεις ειναι (Distributors λεει).Τεσπα αφου γινεται και απο εκει δεν εχω προβλημα.Θα ειχα προβλημα αν δεν ειχαν καμια "επαφη" με Ελλαδα και θα επρεπε να το στειλω Αμερικη ή καπου στην Ευρωπη...
Candyman Ιανουάριος 12, 2010 #110 Ιανουάριος 12, 2010 Σωστα, αλλα ουτε αυτοι ειναι αντιπροσωποι. Διανομεις ειναι (Distributors λεει).Distributor στην γλώσσα του εμπορίου σημαίνει διανομέας/εισαγωγέας που έχει και χρέη αντιπρόσωπου (service, εγγύηση, υποστήριξη γενικότερα, κ.λ.π.). Δεν είπα "αποκλειστικός αντιπρόσωπος" με την έννοια του sole agent. Αλλωστε και η Corsair στο 'where to buy' έχει κατηγορίες "distributor" και "retailer" μόνο από ότι είδα. Εν πάσει περιπτώσει, σαν 'αντιπρόσωποι' η infoquest και η braintrust αναλαμβάνουν και το support. Το μόνο ζήτημα είναι ότι πιθανώς να πρέπει να έχει αγοραστεί το συγκεκριμένο κομμάτι από τον συγκεκριμένο διανομέα/αντιπρόσωπο για να μπορεί να σε καλύψει εντός εγγύησης (αυτό φαίνεται από το serial number.. hopefully).
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 12, 2010 #111 Ιανουάριος 12, 2010 Γιατι τι θα γινει σε 6 χρονια? Θα διακτινιζονται τα προιοντα και no worries για αποστασεις/χρονους?... Φυσικα και δεν θα διακτινιστει,αλλα αν σε 6 χρονια απο τωρα εξακολουθεις να εχεις το ιδιο τροφοδοτικο παω πασο.Το πιο πιθανο ειναι να το εχεις αντικαταστησει με καποιο αλλο μεχρι τοτε. That was my point
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.