Jump to content



Enermax 1250W Revolution 85 & Πρόβλημα διαθεσιμότητας


dunkel_Stern

Recommended Posts

Μιας και ουτε προχθες (7/1) αλλα ουτε και χθες (8/1) ειχα νεα απο το τροφοδοτικο, παρηγγειλα την ιδια σειρα αλλα με τα 850 watt μιας και ειχε αλλαξει το status του απο "Αναμενεται συντομα" σε "Διαθεσιμο εντος 24 ωρων".

Μου ηρθε e-mail οτι θα μου το φερουν 11/1 (Δευτερα) μεταξυ 8-12 το πρωι.

Να δουμε...

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Ηρθε και σε εμενα (στην αρχη μου ειπαν 8-12, μετα το αλλαξανε σε 10-15... και τελικα το εφεραν 12 :p). Αλλα ειδα κατι περιεργο.

Στο Site της Corsair λεει 7 χρονια εγγυησης. Στην αποδειξη αλλα και στο site του Πλαισιου λεει 5 χρονια.

Γιατιιι??

Αυτό που πόσταρες είναι το 850άρι. Τα 5 έτη που λέει το Πλαίσιο είναι "εγγύηση Πλαισίου". Αν σου χαλάσει στον 6ο χρόνο τότε το στέλνεις Corsair. Το 1000άρι έχει 5 χρόνια εγγύηση από Corsair.

Αυτό που πόσταρες είναι το 850άρι. Τα 5 έτη που λέει το Πλαίσιο είναι "εγγύηση Πλαισίου". Αν σου χαλάσει στον 6ο χρόνο τότε το στέλνεις Corsair. Το 1000άρι έχει 5 χρόνια εγγύηση από Corsair.

I know. Κακο αυτο, σε βαζει σε ταλαιπωριες...

Μετα απο 6 χρονια σε βαζει σε ταλαιπωριες? Οο

Ενταξει,μην το παιρνεις τοτε :D:jump:

Γιατι τι θα γινει σε 6 χρονια? Θα διακτινιζονται τα προιοντα και no worries για αποστασεις/χρονους?

...

Αν μετά από 5 χρόνια σου χαλάσει, το στέλνεις αντιπροσωπεία ελλάδος και αυτοί λογικά θα σε καλύψουν με την εγγύηση της Corsair. Το Πλαίσιο δεν είναι αντιπρόσωπος, οπότε δεν μπορεί να σου προσφέρει εγγύηση αντιπροσωπείας. Απλά σου παρέχει μια 5ετία εγγύησης σαν κατάστημα. Από εκεί και πέρα το υπόλοιπο της εγγύησης θα καλυφτεί αν χρειαστεί από τον αντιπρόσωπο της Corsair (infoquest & braintrust σύμφωνα με την Corsair).

Y.Γ. Όσον αφορά την infoquest έχω κάνει 2 φορές rma απευθείας σε αυτούς και ήταν άψογοι 100%.

Σωστα, αλλα ουτε αυτοι ειναι αντιπροσωποι. Διανομεις ειναι (Distributors λεει).

Τεσπα αφου γινεται και απο εκει δεν εχω προβλημα.

Θα ειχα προβλημα αν δεν ειχαν καμια "επαφη" με Ελλαδα και θα επρεπε να το στειλω Αμερικη ή καπου στην Ευρωπη...

Σωστα, αλλα ουτε αυτοι ειναι αντιπροσωποι. Διανομεις ειναι (Distributors λεει).

Distributor στην γλώσσα του εμπορίου σημαίνει διανομέας/εισαγωγέας που έχει και χρέη αντιπρόσωπου (service, εγγύηση, υποστήριξη γενικότερα, κ.λ.π.). Δεν είπα "αποκλειστικός αντιπρόσωπος" με την έννοια του sole agent. Αλλωστε και η Corsair στο 'where to buy' έχει κατηγορίες "distributor" και "retailer" μόνο από ότι είδα.

Εν πάσει περιπτώσει, σαν 'αντιπρόσωποι' η infoquest και η braintrust αναλαμβάνουν και το support. Το μόνο ζήτημα είναι ότι πιθανώς να πρέπει να έχει αγοραστεί το συγκεκριμένο κομμάτι από τον συγκεκριμένο διανομέα/αντιπρόσωπο για να μπορεί να σε καλύψει εντός εγγύησης (αυτό φαίνεται από το serial number.. hopefully).

Γιατι τι θα γινει σε 6 χρονια? Θα διακτινιζονται τα προιοντα και no worries για αποστασεις/χρονους?

...

Φυσικα και δεν θα διακτινιστει,αλλα αν σε 6 χρονια απο τωρα εξακολουθεις να εχεις το ιδιο τροφοδοτικο παω πασο.Το πιο πιθανο ειναι να το εχεις αντικαταστησει με καποιο αλλο μεχρι τοτε.

That was my point :dirol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.