Dorian Δεκέμβριος 4, 2009 #61 Δεκέμβριος 4, 2009 Δλδ εμ έλα στην χώρα μου και ζήσε και κάνε ότι θες αλλά σε μερικά πράγματα/καταστάσεις (τα οποία δεν ξεκαθαρίζονται από πριν) δεν θα έχεις την ελευθερία να κάνεις ή να υλοποιήσεις την επιθυμία σου. Από την άλλη όταν μεταναστεύεις και θέλεις να ζήσεις σε μια 3η χώρα πρέπει να ακολουθείς το σύνταγμα και τους νόμους της.Τα συντάγματα και οι νόμοι δεν είναι αιώνια. Αν οι μουσουλμάνοι είναι σημαντικό ποσοστό και ισχυρό λόμπι πίεσης μπορούν να (προσπαθήσουν τουλάχιστον όχι απαραίτητα παράνομα) αλλάξουν ότι θέλουν προς την κατεύθυνση που θέλουν. Τι εννοείς "χώρα μου"; Από τη στιγμή που είναι μόνιμοι κάτοικοι και θέμα χρόνου (συνήθως 2-10) να αποκτήσουν υπηκοότητα είστε ακριβώς το ίδιο.
Tsakonas Δεκέμβριος 4, 2009 Author #62 Δεκέμβριος 4, 2009 Από τη στιγμή που είναι μόνιμοι κάτοικοι και θέμα χρόνου (συνήθως 2-10)οοοοχι ακριβως...http://switzerland.isyours.com/E/immigration/citizenship/index.html12 χρονακια και πρεπει να πληρεις και αλλες προυποθεσεις...ασε που σε μερικα μερη της ελβετιας η απονομη της ιθαγενειας θελει και ψηφο εγκρισης απο το λαο....
raven_g20 Δεκέμβριος 4, 2009 #63 Δεκέμβριος 4, 2009 Τα συντάγματα και οι νόμοι δεν είναι αιώνια. Αν οι μουσουλμάνοι είναι σημαντικό ποσοστό και ισχυρό λόμπι πίεσης μπορούν να (προσπαθήσουν τουλάχιστον όχι απαραίτητα παράνομα) αλλάξουν ότι θέλουν προς την κατεύθυνση που θέλουν. Τι εννοείς "χώρα μου"; Από τη στιγμή που είναι μόνιμοι κάτοικοι και θέμα χρόνου (συνήθως 2-10) να αποκτήσουν υπηκοότητα είστε ακριβώς το ίδιο.χώρα μου δεν εννοούσα την δικιά μας..σαν παράδειγμα το έφερα από πλευράς Ελβετών....όπως είπε σωστά ο μεσιέ τσακο: * You are integrated in the Swiss community. * You are accustomed to Swiss way of life and practices. * You comply with the Swiss legal system. * You in no way compromise the internal or external security of Switzerland.Κατ' εμού τα 2 τελευταία είναι αρκετά σημαντικά. Μην ξεχνάμε ότι αρκετοί τρομοκράτες χρησημοποιούν, θελλημένα ή μη, την μουσουλμανική θρησκεία και τους χώρους λατρείας ώς χώρους κατάστρωσης τρομοκρατικών χτυπημάτων. Δεν λέω είναι όλοι οι χώροι λατρείας έτσι αλλά αρκετοί. Πόσες εκκλησίες ξέρεις να χρησημοποιούνται από τον οποιονδήποτε για τον ίδιο σκοπό? Δεν λέω χριστιανισμός είναι καλύτερο αλλά......
kaynd Δεκέμβριος 4, 2009 #64 Δεκέμβριος 4, 2009 Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός στις απαντήσεις μου αλλά αυτό που τελικά θέλω να πώ είναι ότι δεν είναι σωστό σε ένα θέμα καθαρά υποκειμενικό, πρωσοπικό, και πνευματικό, να προεκτείνεται εκ του πονηρού και σε πράξεις/τακτικές οι οποίες υπο Κ.Σ. ρυθμίζονται απο τους νόμους του κράτους που συζητάμε. Θεωρώ δε αυτονόητο ότι ο Ελβετός νομοθέτης όταν μίλησε για θρησκευτική ελευθερία, προφανώς δεν ζήτησε να αυτοακυρωθεί απο όποιον νόμο/νόμους πρέσβευε ή εκάστοτε θρησκεία (-ες), και με το συμπάθειο αλλά η διαρρύθμιση ενός τόπου λατρείας δεν αποτελεί και καμια παραβίαση της χάρτας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Για όποια πλευρά να'ναι.Το τζαμί δεν έχει να κάνει μόνο με τη διαρρύθμιση ενός χώρου. Εκτός και αν μπορείς να τους ζητήσεις να παίζουν μια sort vertion των ψαλμών τους σεβόμενοι κάποιες ώρες ησυχίας (ούτε συζήτηση για τη πίστη του άλλου εννοείται ακόμα και αν αυτός ο άλλος αποτελεί την πλοιοψηφία).Αντίστοιχη κατάσταση γύρω από εκκλησία δεν έχω αντιμετωπίσει πότε εγώ προσωπικά. Πέρα ίσως από την ημέρα που γιορτάζει.Συγνώμη αλλά δε συμμερίζομαι την εγκυρότητα των απαντήσεων σου (μέσα στο quote του tsakonas). Αντί να απαντάς στο ερώτημα του άλλου, του αντιπρωτείνεις τα άσχημα της "από εδώ πλευράς". Λες και ισχυρίστηκε κάνεις ότι οι εμείς από εδώ είμαστε όλοι άγιοι. Ή λες και συμφωνούμε με τα στραβά αν γίνονται "από τη δίκη μας πλευρά"Πέρα από το ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.Συγρινεις θρησκευτικά επιβαλλόμενη σωματική τιμωρία με την κατά βούληση τιμωρία που μπορεί να επιβάλει ένας γονιός στο παιδί του πχ? κάνεις δεν επέβαλε στην ελληνική κουλτούρα τι θα κάνει ο γονιός στο παιδί του. Είναι καθαρά στη κρίση του γονιού. και φυσικά είναι κατακριτέος ο γονιός όταν ξεπεράσει καποια όρια.Συγρίνεις έθιμα με σποραδικές εξάρσεις ηλιθίων που κάνεις μας δεν υποστηρίζει στη τελική. Όσο για το χώρο από τον οποίο μπορεί να προέρχονται κάθε φορά οι όποιοι ηλίθιοι που αποφασίζουν να κάνουν το δρόμο πεδίο μάχης για τους ίδιους τους κάτοικους της πόλης... ασ το καλύτερα. Δεν είναι μόνο οι τύποι με τα σπαθιά και τα δόρατα που έμειναν ατιμώρητοι... άν θέλεις να σου απαντήσω με το δικό σου στιλ απάντησης.Συγκρίνεις μια παγκόσμια προβολή ταινίας με 2ωρες action, με μερικά καρέ ενός σκίτσου που στη τελική αν δε γινόταν τόσος ντόρος δε θα το είχαν δει ελάχιστοι. και υλικές καταστροφές με πολλαπλές απειλές ζωής (δε μιλάμε για μεμονωμένο γεγονός).Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε τέτοια αντίδραση με βρίσκει αντίθετο αλλά δε μπορώ να αντισταθώ παρατηρώντας τις τραβηγμένες από τα μαλλιά συγκρίσεις, θυσία στη λογική του ότι "τα ίδια ακριβώς κάνουμε κι εμείς αλλά επειδή είμαστε φασίστες θέλουμε πάντα να καταπατούμε τα δικαιώματα των άλλων"."Μα το εξηγώ αμέσως παρακάτω ότι το δικαίωμα να πιστεύει κάποιος ότι αγαπά δεν περιλαμβάνει και το δικαίωμα να ενεργεί όπως του υπαγορεύει η θρησκεία του"Επίσης μια από τις πιο αλληλοαναιρούμενες προτάσεις που έχω διαβάσει πρόσφατα... Αν νομίζεις ότι σε θρησκευτικά ζητήματα δουλεύει η λογική "δυο μέτρα και δύο σταθμά" είσαι βαθιά νυχτωμένος.
Dorian Δεκέμβριος 4, 2009 #65 Δεκέμβριος 4, 2009 "You are accustomed to Swiss way of life and practices."Αυτό είπα εξαρχής ότι πλέον θα αποτελούν ΚΑΙ αυτοί μέρος του ότι θα σημαίνει swiss. Το "νεο" Swiss" ΘΑ έχει και μιναρέδες αφού οι μουσουλμάνοι κάτοικοι θα αποτελούν μεγάλο και σημαντικό ποσοστό στο κράτος και στην περιοχή που λέγεται/λεγόταν Ελβετία. Το 2-10 χρόνια ήταν μία αναφορά σε τάξη μεγέθους όπου μόνιμοι κατοικοι αποκτούν υπηκοότητα γενικά στην Δυτική Ευρώπη. Δεν είναι θέμα αιώνων δηλαδή.
raven_g20 Δεκέμβριος 4, 2009 #66 Δεκέμβριος 4, 2009 "You are accustomed to Swiss way of life and practices."Αυτό είπα εξαρχής ότι πλέον θα αποτελούν ΚΑΙ αυτοί μέρος του ότι θα σημαίνει swiss. Το "νεο" Swiss" ΘΑ έχει και μιναρέδες αφού οι μουσουλμάνοι κάτοικοι θα αποτελούν μεγάλο και σημαντικό ποσοστό στο κράτος και στην περιοχή που λέγεται/λεγόταν Ελβετία. Το 2-10 χρόνια ήταν μία αναφορά σε τάξη μεγέθους όπου μόνιμοι κατοικοι αποκτούν υπηκοότητα γενικά στην Δυτική Ευρώπη. Δεν είναι θέμα αιώνων δηλαδή.Δεν αποτελούν μεγάλο ποσοστό. Αντιθέτως είναι η μειονότητα μεταξύ ξένων λαών στην Ελβετία. Δεν βλέπεις τους άλλους να ζητάνε να υλοποιηθούν δικές τους απαιτήσεις. Παραθέτω το παρακάτω link για λόγου αληθές:Foreigners in SwitzerlandΜέσα από το κείμενο:Those cantons who have more foreigners were less likely to back the ban, which tends to support the suggestion that the more foreigners you are around, the less xenophobic you are in your voting.Επίσης:The two "outliers" in the sample are the Italian-speaking canton of Ticino (25 percent foreigners, nearly 70 percent in favor of the ban)Και άλλο ένα καλό link:Αναλυτικά οι ψηφοφορίες ανά περιοχήP.S. Oι μουσουλμάνοι ήταν το 1990 2.2% του πλυθησμού. Δεν θα το αποκαλούσα πολύ αλλά ούτε λίγο.
deninho Δεκέμβριος 4, 2009 #67 Δεκέμβριος 4, 2009 Δεν αποκτούν σχεδόν ποτέ τα δικαιώματα που έχει ένας Ελβετός. Δεν είμαι σίγουρος καν αν τα παιδιά κάποιου μετανάστη (χοχοχοχο! Μετανάστης στην Ελβετία σημαίνει 3 σκάλες πιο πάνω σε βιοτικό, κοινωνικό, και οικονομικό επίπεδο, απ'όλη την άλλη Ευρώπη) θα αποκτήσουν κανονικά τα δικαιώματα ενός Ελβετού πολίτη. Τουλάχιστον για το Zurich Kanton, έτσι είναι. Έχουν προνοήσει, και διαρκώς το προσπαθούν να μην αλλάζει ιδιαίτερα η σύσταση του έθνους τους, και δεν μπορώ να πω ότι τους αδικώ.
giorikas Δεκέμβριος 4, 2009 #68 Δεκέμβριος 4, 2009 Στην Ελλαδα:Αστυνομικοι μπορουν να γινουν μονο ελληνες πολιτες λογω της λαικης κυριαρχιας.Δικαστες το ιδιο.Δημοσιοι Υπαλληλοι το ιδιο.Βουλευτες το ιδιο.Προεδρος της Δημοκρατιας το ιδιο.Νομικοι Συνεργατες του υπουργειου εξωτερικων το ιδιο.Διπλωματες το ιδιο.Ζω στην Ελλαδα η στην ναζιστικη γερμανια?Εξακολουθεις να ζεις στην Ελλαδα, για τον απλουστατο λογο οτι συγκρινεις την στελεχωση κρατικης εξουσιας με το θεμελιωδες δικαιωμα της θρησκευτικης λατρειας.Δεν ειναι -ακριβως- το ιδιο.Και η πλακα ειναι πως εσυ προσεγγιζεις το θεμα πολυ ευρωπαικα και ως εκ τουτου λαθος.Ας εκμεταλλευτω την θεωρητικη σου μορφωση για να σου εξηγησω γιατι.Εισαι ευρωπαιος,και μεγαλωσες σε εναν πολυ διαφορετικο πολιτισμο.Οποιαδηποτε κριση διατυπωνεις εχει την σφραγιδα ετουτου του πολιτισμου.Στην εικονα που εχεις στο μυαλο σου,η θρησκεια ειναι συνδυασμενη με την εννοια χριστιανισμος και ειναι απλα ενα συνολο φιλοσοφικων αποψεων με μεταφυσικο και ηθικο περιεχομενο,και ασχολουμαστε με αυτην καθε πασχα-χριστουγεννα-γαμο-κηδεια-βαφτισια.Οντας καλοπροαιρετος ,το ιδιο νομιζεις πως ειναι και η μουσουλμανικη θρησκεια.Και εδω κανεις το λαθος το οποιο προσπαθει να αποφυγει η θεωρια του πολιτιστικου σχετικισμου (cultural relativism).Η μουσουλμανικη θρησκεια δημιουργηθηκe σε εντελως διαφορετικους πολιτισμους με εντελως διαφορετικες αναγκες.Κανεις δεν τους διδαξε ποτε αυτους τι ειναι τα "δυο ξιφη " πχ-σορρυ ιστορικο αλμα-.Οι θρησκειες αυτες εκτος απο το μεταφυσικο,επρεπε να εργαλειοποιηθουν σε κοινωνιες που ειχαν πολυ μεγαλυτερες αναγκες απο τις αντιστοιχες δυτικες.Πχ επρεπε να διδαξουν στους ανθρωπους οχι μονο να μην σκοτωνονται για ψυλλου πηδημα (οπως η χριστιανικη θρησκεια) ,αλλα και κανονες υγιεινης (νομιζεις πως η νηστεια και η αποχη απο συγκεκριμενα κρεατα ειναι απλο θρησκευτικο καπριτσιο?),μια στοιχειωδη κοινωνικη συνοχη (μηχανικη αλληλεγγυη θα τολεγα καλυτερα-καταλαβες για ποιον κοινωνιολογο παει η σποντα),δηλ πχ η γυναικα να υπακουει τον αντρα,ωστε πχ να μην παει να κανει φορ-σαμ με τον αχμετ τον αμπντουλ τον χαλιλ και μετα αλληλοσφαχτουν ολοι τους,και να κατσει σπιτι να προσεχει τα παιδια,ωστε να εχουμε ενα μοντελο βιωσιμης οικογενειας εστω και αυταρχικης.Παραλληλα ομως,αυτοι που εφτιαξαν αυτες τις θρησκειες,μεσα στον μεγαλοιδεατισμο τους,ηθελαν να βρουν ενα τροπο να τις διατηρησουν αιωνια.Και ποιος ηταν αυτος ο τροπος?Μα φυσικα να βαλουν ολες αυτες τις παραλογες απαγορευσεις του στυλ "απαγορευεται να απεικονιζεις τον προφητη" και γενικα οτιδηποτε θα μπορουσε εστω και κατα συμπτωση να αμφισβητησει το κυρος αυτων των θρησκειων.Αποτελεσμα?Προοδευσαν πολυ λιγοτερο απο τους δυτικους. Ενδιαφερουσα οι κοινωνιολογικη προσεγγιση της μουσουλμανικης θρησκειας, αν και καπως χοντροκομμενη οπως καταλαβαινεις μιας και οι ανθρωπινες κοινωνιες ειναι επαρκως πολυπλοκα συνολα για να μην αρκει η γνωση 2-3 παραγοντων για να κατανοηθουν.Εν πολλοις συμφωνω λοιπον μιας και δεν ειναι αυτο το αντικειμενο της διαφωνιας μου.Αυτο που εξακολουθω να μην καταβαινω ειναι το πως δικαιολογεις την καταστρατηγηση του δικαιωματος των μουσουλμανω για την αποτροπη μελλοντικης πιθανης παραβατικης συμπεριφορας τους. Καταδικαζεις α priori?Όταν πας σε μια γιορτή (καλεσμένος η ακάλεστος δεν είναι της παρούσης) που διοργανώνει κάποιος στο σπίτι του, και ενώ έχεις χουφτώσει το τυροπιτάκι σου πει: Όπα μάγκα άσε το τυροπιτάκι κάτω, εσύ μόνο σπανακόπιτα. Μπορεί να είναι φασίστας, ρατσιστής, απολίτιστος, αδελφή ξετσίπωτη, είναι σπίτι του και είναι δικαίωμα του. Το μόνο δικαίωμα που έχεις είναι να φύγεις. Σαφως και εχεις το δικαιωμα να το κανεις*, σαφως και διατηρω το δικαιωμα να σε χαρακτηρισω μ@λακα, φασιστα στην προκειμενη*Αν και ουτε αυτο ειναι προφανες,μια μειονοτητα συμμετεχει στο ποσοστο που εκπροσωπει επι του συνολου και φερει υποχρεωσεις εναντι του κρατους ,επομενως δεν ειναι ακριβως σπιτι σου αλλα περισσοτερο σπιτι σου οπως και δικο του επισηςΔεν αποκτούν σχεδόν ποτέ τα δικαιώματα που έχει ένας Ελβετός. Δεν είμαι σίγουρος καν αν τα παιδιά κάποιου μετανάστη θα αποκτήσουν κανονικά τα δικαιώματα ενός Ελβετού πολίτη. Τουλάχιστον για το Zurich Kanton, έτσι είναι. Έχουν προνοήσει, και διαρκώς το προσπαθούν να μην αλλάζει ιδιαίτερα η σύσταση του έθνους τους, και δεν μπορώ να πω ότι τους αδικώ.Αυτο ειναι αρκετο για να εξηγησει τα αποτελεσματα του δημοψηφισματος.Τωρα καταλαβαινω περι τινος προκειται.Θα επρεπε ομως να μας το πεις νωριτερα.
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 4, 2009 #69 Δεκέμβριος 4, 2009 Σαφως και εχεις το δικαιωμα να το κανεις*, σαφως και διατηρω το δικαιωμα να σε χαρακτηρισω μ@λακα, φασιστα στην προκειμενη*Αν και ουτε αυτο ειναι προφανες,μια μειονοτητα συμμετεχει στο ποσοστο που εκπροσωπει επι του συνολου και φερει υποχρεωσεις εναντι του κρατους ,επομενως δεν ειναι ακριβως σπιτι σου αλλα περισσοτερο σπιτι σου οπως και δικο του επισηςΦαντάζομε εκ παραδρομής χρησιμοποίησες λάθος κλίση στο ρήμα. Θα σε παρακαλούσα να είσαι προσεκτικότερος. Διοργανώνει κάποιος έγραψα, όχι διοργανώνω. Οι άνθρωποι δεν έφτιαξαν το κράτος τους και το επίπεδο της κοινωνίας τους τώρα. Έχουν ξεκινήσει αιώνες πριν. Θα είχες δίκιο αν οι μουσουλμάνοι για τους οποίους κόπτεσαι είχαν προγόνους εκεί από την αρχή.
giorikas Δεκέμβριος 4, 2009 #70 Δεκέμβριος 4, 2009 Θεωρητικο το παραδειγμα σου ,οποτε και το πρωτο ενικο προφανως και δεν αναφεροταν σε εσενα.Αντιμετωπιζεις τα συνολα των ανθρωπων ειτε αυτα οργανωνται σε κοινωνιες ειτε κρατη λη ή και εθνη σαν αξιες σταθερες με υποσταση διαχρονικη, αμεταβλητη και αιώνια και ανεξαρτητη οποιουδηποτε παραγοντα. ΔΕΝ ειναι ετσι φυσικα
Tsakonas Δεκέμβριος 4, 2009 Author #71 Δεκέμβριος 4, 2009 κοιτα να δεις πως λειτουργει αυτο το πραγμα.ελληνικο Σ13 για την θρησκειαΆρθρο 131. Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός. 2. Κάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. Η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. 3. Οι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας. Ελβετικο 15 για την θρησκειαArticle 15 Freedom of Faith and Conscience(1) The freedom of faith and conscience is guaranteed.(2) Every person has the right to freely choose his or her religion or non-denominational belief and to profess them alone or in community with others.(3) Every person has the right to join or belong to a religious community and to receive religious education.(4) No person may be forced to join a religious community, to conduct a religious act or participate in religious education.Ευρωπαικη Συμβαση των δικαιωματων του Ανθρωπου.Αρθρo 9 Ελευθερία σκέψης, συvείδησης και θρησκείας1. Παv πρόσωπov δικαιoύται εις τηv ελευθερίαv σκέψεως, συvειδήσεως καιθρησκείας, τo δικαίωµα τoύτo επάγεται τηv ελευθερίαv αλλαγήςθρησκείας ή πεπoιθήσεωv, ως και τηv ελευθερίαv εκδηλώσεως τηςθρησκείας ή τωv πεπoιθήσεωv µεµovωµέvως, ή συλλoγικώς δηµoσία ήκατ’ ιδίαv, δια της λατρείας, της παιδείας, και της ασκήσεως τωvθρησκευτικώv καθηκόvτωv και τελετoυργιώv.2. Η ελευθερία εκδηλώσεως της θρησκείας ή τωv πεπoιθήσεωv δεvεπιτρέπεται vα απoτελέση αvτικείµεvov ετέρωv περιoρισµώv πέραv τωvπρoβλεπoµέvωv υπό τoυ vόµoυ και απoτελoύvτωv αvαγκαία µέτρα, εvδηµoκρατική κoιvωvία, δια τηv δηµoσίαv ασφάλειαv, τηv πρoάσπισιv τηςδηµoσίας τάξεως, υγείας και ηθικής, ή τηv πρoάσπισιv τωv δικαιωµάτωvκαι ελευθεριώv τωv άλλωv.Με λιγα λογια,ολα τα νομοθετικα κειμενα,σου λενε "πιστευε ο,τι θες",αλλα κανεναν δεν σου εγγυαται οτι θα κανεις οτιδηποτε και οπωσδηποτε γουσταρεις στην λατρεια σου.Ειναι τεραστιο λαθος να απολυτοποιεις ενα δικαιωμα.Ολα τα νομοθετικα κειμενα η βαζουν απευθειας περιορισμους,η αφηνουν χωρο για περιορισμους.Ενδιαφερουσα οι κοινωνιολογικη προσεγγιση της μουσουλμανικης θρησκειας, αν και καπως χοντροκομμενη οπως καταλαβαινεις μιας και οι ανθρωπινες κοινωνιες ειναι επαρκως πολυπλοκα συνολα για να μην αρκει η γνωση 2-3 παραγοντων για να κατανοηθουνΑμα ειναι ετσι,να μπλοκαρει ολη η επιστημη και να μην τολμησει κανεις να ξανακανει επιστημονικη εργασια επειδη παντα θα του ξεφευγει ενας παραγοντας....Και με το συμπαθειο κιολας,αυτο που εσυ ονομαζεις 2-3 παραγοντες που ελαβα υποψιν,ειναι συμπερασματα βασισμενα στις θεωριες των a. comte (αυτος θα ονομαζε τις ισλαμικες κοινωνιες "μεταφυσικες") e.durkheim (αυτος μιλησε για την μηχανικη αλληλεγγυη στις Θεοκρατικες κενωνιες) p.bourdieu (αυτος ειπε για την συμβολικη εξουσια)........Οποτε οπως καταλαβαινεις ειμαστε παραπανω απο ενας "χοντροκομμενοι"....μια μειονοτητα συμμετεχει στο ποσοστο που εκπροσωπει επι του συνολου και φερει υποχρεωσεις εναντι του κρατους ΜΙΑ ΤΙ ????????αρχηγε μου μην λες τετοια και σκιαζομαι...η μειονοτητα καποιες φορες απαιτει (βασει του ορισμου του διαρκους δικαστηριου διεθνους δικαιου) ιθαγενεια του φιλοξενουντος κρατου/ιστορικη συνδεση με εναν τοπο /προελευση απο συνθηκη ειρηνης κλπ.....Θα είχες δίκιο αν οι μουσουλμάνοι για τους οποίους κόπτεσαι είχαν προγόνους εκεί από την αρχή. --------------->να αλλη μια ωραια και απλη εξηγηση για την ιστορικη συνδεση. Καταδικαζεις α priori?Τι να καταδικασω α πριορι?Δηλαδη οσα μαθαινω εγω για καταπιεση σε θεοκρατικα ισλαμικα καθεστωτα ειναι προπαγανδα?Ολα αυτα για λιθοβολισμους κλπ ειναι μαζικη παραισθηση?Οταν η ριζα ενος ανελευθερου καθεστωτος ειναι μια θρησκεια (γιαυτο το λεμε και θεοκρατικο) ποσο θα πρεπει να περιμενεις να ανακοψεις την προελαση του σε μια πιο ελευθερη χωρα?Οταν θα απαγορευεται να περπαταμε στην ομονοια για να μην στραβοκοιταξουμε την φατμε?
giorikas Δεκέμβριος 4, 2009 #72 Δεκέμβριος 4, 2009 κοιτα να δεις πως λειτουργει αυτο το πραγμα.Διαβασα αλλα δεν ειδα πουθενα κανενα "κολλημα" ή προσβολη καποιου απο τα αρθρα απο την ανεργεση μιναρεδων ή τουλαχιστον σε βαθμο μεγαλυτερο απο το χτισιμο ενος λατρευτικου καποιας αλλη θρησκειας. Αμα ειναι ετσι,να μπλοκαρει ολη η επιστημη και να μην τολμησει κανεις να ξανακανει επιστημονικη εργασια επειδη παντα θα του ξεφευγει ενας παραγοντας...Οποτε οπως καταλαβαινεις ειμαστε παραπανω απο ενας "χοντροκομμενοι"....Μα γιατι ωρύεσαι, δεν διαφωνησα, καμια επιστημονικη θεωρια δεν μποκαρει με την προσθηκη ενος ακομα στοιχειου, αντιθετως ενισχυεται ή συμπληρωνεται και γενικευεται ή αλλιως καταρριπτεται. Η σκεψη μου ειναι οτι τα στοιχεια οτι παρεθεσες εχουν βαση και συνεπεια αλλα δεν ειναι αρκετα για να αποκαλυψουν ολη την αληθεια.Οσο για τα τρια ονοματα που ανεφερες ,μαλλον για αυθεντιες τους παρεθεσες οποτε το πιθανοτερο ειναι να κανουν καπου και λαθοςαρχηγε μου μην λες τετοια και σκιαζομαι...η μειονοτητα καποιες φορες απαιτει (βασει του ορισμου του διαρκους δικαστηριου διεθνους δικαιου) ιθαγενεια του φιλοξενουντος κρατου/ιστορικη συνδεση με εναν τοπο /προελευση απο συνθηκη ειρηνης κλπ.....ε μα το μανιτου ,αυτο δεν το καταλαβα.Τι να καταδικασω α πριορι?Δηλαδη οσα μαθαινω εγω για καταπιεση σε θεοκρατικα ισλαμικα καθεστωτα ειναι προπαγανδα?Ολα αυτα για λιθοβολισμους κλπ ειναι μαζικη παραισθηση?Οταν η ριζα ενος ανελευθερου καθεστωτος ειναι μια θρησκεια (γιαυτο το λεμε και θεοκρατικο) ποσο θα πρεπει να περιμενεις να ανακοψεις την προελαση του σε μια πιο ελευθερη χωρα?Οταν θα απαγορευεται να περπαταμε στην ομονοια για να μην στραβοκοιταξουμε την φατμε?πιο πανω μου επικολλησες μπολικο συνταγμα, αλλα εδω μου κανεις τον κιζενο.Καταδικαζεις τους μουσουλμανους της ελβετιας επειδη καποιοι αλλοι μουσουλμανοι στην Αγγλια εχουν παραλογες απαιτησεις ή καποιοι ακομα χειροτεροι στην μεση ανατολη εχουν καταπατηση ολα τα αρθρα της διακήρυξης των ανθρωπινων δικαιωματων ? Εχει νομικη υποσταση αυτο?
JaguarOne Δεκέμβριος 4, 2009 #73 Δεκέμβριος 4, 2009 Οταν θα απαγορευεται να περπαταμε στην ομονοια για να μην στραβοκοιταξουμε την φατμε?λάθος το είπες, όταν η φατμέ θα απαγορεύεται να περπατά στο δρόμο μόνη της ή με άνδρα εκτός του άμεσου συγγενικού περιβάλλοντος...
colt3003 Δεκέμβριος 4, 2009 #74 Δεκέμβριος 4, 2009 κοιτα να δεις πως λειτουργει αυτο το πραγμα.ελληνικο Σ13 για την θρησκειαΕλβετικο 15 για την θρησκειαΕυρωπαικη Συμβαση των δικαιωματων του Ανθρωπου.Με λιγα λογια,ολα τα νομοθετικα κειμενα,σου λενε "πιστευε ο,τι θες",αλλα κανεναν δεν σου εγγυαται οτι θα κανεις οτιδηποτε και οπωσδηποτε γουσταρεις στην λατρεια σου.Ειναι τεραστιο λαθος να απολυτοποιεις ενα δικαιωμα.Ολα τα νομοθετικα κειμενα η βαζουν απευθειας περιορισμους,η αφηνουν χωρο για περιορισμους.ΚαλησπέρεςΟρίστε λοιπόν και εγώ αυτό προσπαθώ να πώ τόσα ποστ τώρα αλλά άμα τα βλέπεις αποσπασματικά αυτά γίνονται.έγραψα νωρίτερα λοιπόν:Τέλος θέμα υιοθέτησης του ισλαμικού νόμου ''σαρία'' κατ'εμέ δεν υφίσταται διότι η Ελβετία δεν είναι ισλαμικό κράτος ούτε βαδίζει σε αυτά τα πρότυπα οπότε οι μουσουλμάνοι κάτοικοί της πρωτίστως φέρουν Ελβετική υπηκοότητα, και ως εκ τούτου οποιαδήποτε παρέκλιση απο την υπακοή του Ελβετικού δικαίου ή υιοθέτηση άλλων μορφών δικαίου ξένων προς το δίκαιο του κράτους, εύκολα ελέγχεταικαι κοβοντας την πρόταση μου στη μέση απάντησες :πως δεν υφισταται?αφου πρεπει να σεβομαστε τις θρησκειες των αλλων κλπ και η μουσουλμανικη θρησκεια λεει οτι πρεπει ο μουσουλμανος να εφαρμοζει το σαρια!Μπας και εισαι ακροδεξιος και δεν θες να εφαρμοζουν οι ανθρωποι αυτο που λεει η θρησκεια τους? και ξανααπαντάω:Μα το εξηγώ αμέσως παρακάτω ότι το δικαίωμα να πιστεύει κάποιος ότι αγαπά δεν περιλαμβάνει και το δικαίωμα να ενεργεί όπως του υπαγορεύει η θρησκεία του, σε ένα κράτος όπου κάποιες συμπεριφορές συνιστούν αδικήματα. Δεν μπορεί δηλαδή να γίνει εισαγωγή του δικαίου της κάθε θρησκείας σε υφιστάμενο δίκαιο κράτους Ακρίβώς όπως στο παράδειγμα με τους ανθρωποφάγους που περιγράφεις (ευτυχώς δεν έχω τέτοιους γείτονες ) και η ίδια τακτική εφαρμόζεται και παρακάτω (σου φαίνεται δε και αστεία αλλα δεν εννόησα το χιούμορ).ενώ γράφω: αυτό που τελικά θέλω να πώ είναι ότι δεν είναι σωστό σε ένα θέμα καθαρά υποκειμενικό, πρωσοπικό, και πνευματικό, να προεκτείνεται εκ του πονηρού και σε πράξεις/τακτικές οι οποίες υπο Κ.Σ. ρυθμίζονται απο τους νόμους του κράτους που συζητάμε. μου απαντάς κάτι που δεν το καταλαβά :με το συμπαθειο,αλλα εχεις μεινει κατι επεισοδια πισω η επιτηδες κανεις πως δεν ξερεις την διαφορα αμεσης-αντιπροσωπευτικης δημοκρατιας.αντιπροσωπευτικη δημοκρατια : ψηφιζω 300 και αυτοι υποτιθεται με αντιπροσωπευουν στο κοινοβουλιο και οι νομοι εκφραζουν την βουληση μου.αμεση δημοκρατια (δημοψηφισμα) : ψηφιζω τον νομο απευθειας εγω,ο λαος,και αυτο που ψηφιζω,επειδη ειναι αδιαμεσολαβητο,ειναι ισχυροτερο του νομου,. εδώ μια επεξήγηση θα ήτω ευπρόσδεκτηαυτά λοιπόν.Και για να ξεκαθαρίσω τελείως τη θέση μου Αν ρωτάγανε εμένα θα απάνταγα επίσης όχι όπως επίσης και για την ύπαρξη καμπαναριών. καθώς είμαι καθολικά αντίθετος σε κάθε έκφανση θρησκευτικότητας. ο καθένας μπορει να αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει για την πάρτη του. Η προπαγάνδα μπορεί επιτέλους να μένει. Παρ΄' όλα αυτά για την περίπτωση των Ελβετών εμμένω στην αρχική μου άποψη ότι όσο μιλάμε για κτίσματα και όχι για οποιαδήποτε άλλη προέκταση (νόμους, σαρία, ανθρωποφάγους κτλ..) θεωρώ ότι απο τη στιγμή που έχουν ήδη 130 τζαμιά και 4 μιναρέδες http://www.foreignpress-gr.com/2009/11/blog-post_8380.html ή συγκεκριμένη απόφαση είναι κομματάκι άκαιρη. Γιαυτό και τελικά θα φάνε πόρτα μάλλον http://www.topontiki.gr/Articles/view/1738
Tsakonas Δεκέμβριος 5, 2009 Author #75 Δεκέμβριος 5, 2009 Διαβασα αλλα δεν ειδα πουθενα κανενα "κολλημα" ή προσβολη καποιου απο τα αρθρα απο την ανεργεση μιναρεδων ή τουλαχιστον σε βαθμο μεγαλυτερο απο το χτισιμο ενος λατρευτικου καποιας αλλη θρησκειας. "δημοσια ταξη" "δικαιωματα των αλλων" "δημοκρατικη κοινωνια"...ΥΓ:Στα εδειξα πιο πολυ για να δεις οτι κανενα απο αυτα δεν εγγυαται το χτισιμο μιναρε.Οσο για τα τρια ονοματα που ανεφερες ,μαλλον για αυθεντιες τους παρεθεσες οποτε το πιθανοτερο ειναι να κανουν καπου και λαθοςΟι βασεις της συγχρονης κοινωνιολογιας ειναι...ε μα το μανιτου ,αυτο δεν το καταλαβα.σου εξηγησα γιατι δεν ειναι μειονοτητα οι Μουσουλμανοι.Καταδικαζεις τους μουσουλμανους της ελβετιας επειδη καποιοι αλλοι μουσουλμανοι στην Αγγλια εχουν παραλογες απαιτησεις Μουσουλμανος ο ενας μουσουλμανος κι ο αλλος.Την ιδια μισανθρωπη και καταπιεστικη θρησκεια εχουν.Οταν εγιναν τα επεισοδια εδω επειδη ενας καπ λεγοταν οτι εσκισε μια σελιδα του Κορανιου (που τελικα ηταν κατι αλλο και οχι κορανι) δεν φανηκε αρκετα ποσο φανατισμενοι ειναι?Η μηπως βλεπεις εδω να συγκινειται κανεις αμα βλαστημησει καποιος?(θε να πω,εμεις ειμαστε κουλ με τις βλασφημιες και μαγκια μας,δεν κανουμε ετσι αν καποιος πει κανα καντηλι)@colt3003να σου απαντησω τι?μου γραφεις σε υφος εκθεσης λυκειου "ευκολα ελεγχεται κλπ",την στιγμη που οι μουσλιμς εκει δεν εχουν ελβετικη ιθαγενεια 1ον,και 2ον σου εξηγησα πως λειτουργει το ισλαμ.(μουσουλμανος->εφαρμοζει ισλαμικο δικαιο,τερμα.)Δεν μπορεί δηλαδή να γίνει εισαγωγή του δικαίου της κάθε θρησκείας σε υφιστάμενο δίκαιο κράτους φτου ξανα μανα.Σου εξηγησα,οτι το βλεπεις εντελως ευρωπαικα.Ειναι εντελως διαφορετικη η φιλοσοφια αυτης της θρησκειας και βασει αυτης κρατος και εκκλησια,δικαιο και θρησκεια ειναι αλληλενδετα.Διαβασε λιγο για την θεωρια του πολιτιστικου σχετικισμου να καταλαβεις τι εννοω.Επιμενεις να επαναλαμβανεις κατι εσφαλμενο.εδώ μια επεξήγηση θα ήτω ευπρόσδεκτηλες εσυ:γιατι ψηφιζουν τουτοι οι ελβετοι αφου πρεπει να το καθορισει ο νομος αυτο?και σου εξηγωτο δημοψηφισμα ειναι ισχυροτερο(νομικα) και δημοκρατικοτερο(στην λειτουργια του) απο τον νομο.Γιαυτό και τελικά θα φάνε πόρτα μάλλον με το συμπαθειο,αν και μικροτερος μαλλον θα χρειαστει να σου θυμισω λιγο την πολιτικη ιστορια της ελλαδας.1974 πεφτει η χουντα και κανουμε δημοψηφισμα,αν θελουμε πισω τον βασιλια.με 62% λεμε ΟΧΙ.Τολμησε κανεις να πει οτι θα φαμε πορτα επειδη το συνταγμα του 1952 προβλεπε βασιλια??????????Οχι βεβαια,αλλα φτιαξαμε το δημοκρατικο συνταγμα του 1975 που κατηργησε τον βασιλιαΟταν ο λαος λεει ΟΧΙ με δημοψηφισμα,δεν του δινει πορτα κανεις,και αν το συνταγμα διαφωνει,αναθεωρειται το συνταγμα.
JaguarOne Δεκέμβριος 5, 2009 #76 Δεκέμβριος 5, 2009 πάντως τέτοια απροκάλυπτη προσπάθεια καταπίεσης και ακύρωσης μιας πραγματικά δημοκρατικής διαδικασίας πρώτη φορά βλέπω. Μου κάνει εντύπωση που το συζητάνε/με κιόλας. Τουλάχιστον πλέον ξέρω ότι ακόμα και τα πρόσωπα που εκφράζουν αριστερές/σοσιαλιστικές απόψεις τους ενδιαφέρει πρωτίστως η επιβολή των δικών τους πιστεύω παρά η πραγματική υποστήριξη των αποφάσεων του συνόλου. κρίμαΠαρεμπιπτόντως, ακόμα και εάν το θέμα "υποκινήθηκε" (πάρε και λίγο συνωμοσιολογία για δράμα) αποδεικνύεται η δύναμη (και αδυναμία συνάμα) της δημοκρατικής διαδικασίας: όλοι μπορούν να την αξιοποιήσουν! Αν μη τι άλλο δεν έγινε στα κρυφά (ή σαν εμάς με τις νυχτερινές τροπολογίες εξπρές) και το μόνο που χρειάζονταν να κάνουν οι αντί-ακροδεξιοί (εφόσον ήταν ... υποκινούμενο) ήταν να ευαισθητοποιήσουν περισσότερο κόσμο να ψηφίσει ΝΑΙ από αυτούς που δεν ψήφισαν. Αλλά.... δεν το έκαναν...
pank Δεκέμβριος 5, 2009 #77 Δεκέμβριος 5, 2009 πάντως τέτοια απροκάλυπτη προσπάθεια καταπίεσης και ακύρωσης μιας πραγματικά δημοκρατικής διαδικασίας πρώτη φορά βλέπω. Μου κάνει εντύπωση που το συζητάμε κιόλας.Λογικά η εντύπωση προκαλείται από την έκφραση αντίθετων με τη δική σας απόψεων.Τη δική σας άποψη την καταθέσατε, αρα το συζητάτε το θέμα. Προς τι λοιπόν η εντύπωση ;Δεν τέθηκε υπο αίρεση το ορθό της απόφασης του Ελβετικού λαού. Αυτό έλειπε κι' όλας.Το 57% των Ελβετών πήρε μια απόφαση για ενα θέμα που άπτεται της καθημερινότητας του, και εμείς θα τους ακυρώσουμε ;Μπορούμε όμως να τη συζητούμε, να τη προσεγγίζουμε κοινωνικά και να προσπαθούμε να βρούμε τι τους ώθησε σε αυτή την απόφαση. Άντε να πούμε και αν μας αρέσει ή οχι. ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.Τους δαίμονες και τα στοιχειά που κατατρέχουν τους άμοιρους τους Ελβετούς, αμφισβητούν το κύρος της απόφασης τους και προσπαθούν να επιβάλλουν καταπιεστικά την άποψη τους, εγω προσωπικά δεν τα εχω δει να εμφανίζονται σε αυτό το νήμα.Γίνεται σούπερ πολιτισμένη κουβέντα με επίπεδο και επιχειρήματα.
colt3003 Δεκέμβριος 5, 2009 #78 Δεκέμβριος 5, 2009 @colt3003να σου απαντησω τι?μου γραφεις σε υφος εκθεσης λυκειου "ευκολα ελεγχεται κλπ",την στιγμη που οι μουσλιμς εκει δεν εχουν ελβετικη ιθαγενεια 1ον,και 2ον σου εξηγησα πως λειτουργει το ισλαμ.(μουσουλμανος->εφαρμοζει ισλαμικο δικαιο,τερμα.)Το πώς λειτουργεί το ίσλάμ το έχω διαβάσει. Αναρρωτιέμαι όμως: Εφ'όσον δεν έχουν ιθαγένεια είναι δυνατόν να εγείρουν θέμα εφαρμογής ισλαμικού νόμου σε χώρα που εδώ και κάτι αιώνες έχει λύσει σοβαρότερα πολιτειακά θέματα όπως την αρμονική συμβίωση τριών εθνοτήτων (και τι εθνοτήτων αν σκεφτεί κανείς τα περί Β' .Π.Π.) Το θέμα της κατασκευής (περισσότερών) μιναρέδων απ'ότι λέν τα αρθρα ξεκίνησε απο τα μελη του υπερσυντηρητικού κόμματος και όχι απο καμμία κίνηση απελπισμένων μούσλιμς που δεν ακούνε στα 140 db τον αγαπητό τους μουεζίνη. Να συμπληρώσουμε εδώ ότι η όλη σκέψη περί προέκτασης στην εφαρμογή του ισλαμικού νόμου αποτελεί δίκή σου αποκλειστικά ανησυχία (έστω να δεχτώ ότι ασπάζεσαι φόβους άλλων όπως αναφέρεις χαρακτηριστικά στο πρώτο σου πόστ. Ποιοι είναι αυτοί που φοβόυνται τέτοια πράγματα στηνΕυρώπη ?). Με άλλα λόγια Υπερυντηρητικοί ξενόφοβοι έγείραν θέμα για τους μιναρέδες και μόνο (και το σχόλιο μου εδώ είναι: τώωωωρα το θυμήθηκαν?? ) είναι δυνατόν οι ίδιοι να εγείρουν θέμα περι μη εφαρμογής του ισλαμικού νόμου στη χώρα τους? φτου ξανα μανα.Σου εξηγησα,οτι το βλεπεις εντελως ευρωπαικα.Ειναι εντελως διαφορετικη η φιλοσοφια αυτης της θρησκειας και βασει αυτης κρατος και εκκλησια,δικαιο και θρησκεια ειναι αλληλενδετα.Διαβασε λιγο για την θεωρια του πολιτιστικου σχετικισμου να καταλαβεις τι εννοω.Επιμενεις να επαναλαμβανεις κατι εσφαλμενο. Ναι σωστά όλα αυτά. συμπληρώνω εγώ: Στην χώρα τους ή εν πάσει περιπτώσει σε χώρα που βρίσκονται ΄Μουσουλμάνοι που θεωρούν εαυτούς καταπιεσμένους, τους αντιμετωπίζουν ως πολίτες β' διαλογής (με ότι αυτό συνεπάγεται σε ΄τομείς εργασίας, παιδείας, κοινωνικού αποκλεισμού κτλ). Γιαυτόν ακριβώς τον λόγο το όλο θέμα δεν ξεκίνησε απο αυτούς ή την κοινότητά τους , αλλά απο εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας που δεν τους πολυγουστάρει (τι να γίνει σε μια χώρα παραδοσιακά ανεκτή υπάρχει χώρος για όλους ) λες εσυ:γιατι ψηφιζουν τουτοι οι ελβετοι αφου πρεπει να το καθορισει ο νομος αυτο?και σου εξηγωτο δημοψηφισμα ειναι ισχυροτερο(νομικα) και δημοκρατικοτερο(στην λειτουργια του) απο τον νομο.Εκφράσθην λάθος. Εννούσα : ( νόμος ανεξάρτητα αν πηγάζει απο το σύνταγμα ή απο δημοψήφισμα ή απο ψήφισμα της βουλής τους.) mea culpaμε το συμπαθειο,αν και μικροτερος μαλλον θα χρειαστει να σου θυμισω λιγο την πολιτικη ιστορια της ελλαδας.1974 πεφτει η χουντα και κανουμε δημοψηφισμα,αν θελουμε πισω τον βασιλια.με 62% λεμε ΟΧΙ.Τολμησε κανεις να πει οτι θα φαμε πορτα επειδη το συνταγμα του 1952 προβλεπε βασιλια??????????Οχι βεβαια,αλλα φτιαξαμε το δημοκρατικο συνταγμα του 1975 που κατηργησε τον βασιλιαΟταν ο λαος λεει ΟΧΙ με δημοψηφισμα,δεν του δινει πορτα κανεις,και αν το συνταγμα διαφωνει,αναθεωρειται το συνταγμα.Ασύμμετρο το παραδειγμά σου. Συγκρίνεις ενα δημοψήφισμα σε χώρα που μόλις αποκαθιστά το πολίτευμά της μετα απο μια μακρά περίοδο ''συνταγματικής ανωμαλίας'' που συμπεριλάμβανε πολιτειακή αστάθεια, και κατάλυση άρθων του συντάγματος απο στρατιωτική χούντα όπου όλα τα πολιτειακά πρέπει να ορισθούν εξ' αρχής, με ένα δημοψήφισμα σε χώρα πού όχι μόνο έχει λυμένα τέτοια θέματα εδώ και αιώνες, αλλά δεν εμπίπτει και στην κατηγορία χωρών που ξεσπούν ''αναιμακτες, πολύχρωμες και βελούδινες'' επαναστάσεις, κατ' εμέ δευτερευούσης σημασίας ( περισσότερη αξία θα είχε αν μιλάγαμε για την κατασκευή του πρώτου μιναρέ και όχι κατόπιν εορτής) που ετέθη απο μερίδα πολιτών που ''είναι μονίμως τσαντισμένοι'' και όχι απο θιγμένους μουσουλμάνους.Το άρθρο δε λεέι ότι πόρτα έφαγαν ήδη: ''Το 57,5% από αυτούς που ψήφισαν στήριξαν το «όχι», αλλά ,τόσο η ελβετική κυβέρνηση, όσο και το Κοινοβούλιο έχουν απορρίψει την πρόταση με αιτιολογικό ότι παραβιάζει το ελβετικό Σύνταγμα, τη θρησκευτική ελευθερία και την παραδοσιακή ανεκτικότητα που χαρακτηρίζει τη χώρα.'' απο εδώ:http://www.topontiki.gr/Articles/view/1738.
Tsakonas Δεκέμβριος 5, 2009 Author #79 Δεκέμβριος 5, 2009 εδώ ότι η όλη σκέψη περί προέκτασης στην εφαρμογή του ισλαμικού νόμου αποτελεί δίκή σου αποκλειστικά ανησυχία :suicide: (μετα την 21η εξηγηση ομοιου περιεχομενου στην ιδια ερωτηση,καπου κοπιασα κ εγω) Ναι σωστά όλα αυτά. συμπληρώνω εγώ: Στην χώρα τους ή εν πάσει περιπτώσει σε χώρα που βρίσκονται ΄Μουσουλμάνοι που θεωρούν εαυτούς καταπιεσμένους, τους αντιμετωπίζουν ως πολίτες β' διαλογής (με ότι αυτό συνεπάγεται σε ΄τομείς εργασίας, παιδείας, κοινωνικού αποκλεισμού κτλ). το ιδιο σχολιο με απο πανω.απλα μπαμ ον μαι χεντ΄. Το άρθρο δε λεέι ότι πόρτα έφαγαν ήδη: το ποντικι προφανως μαλλον θα ξερει τιποτα πολιτικους που δεν τους ενδιαφερει να επανεκλεγουν ποτε στην ζωη τους,η απλα το αφηνει ασχολιαστο. Αποτι θυμαμαι,με δημοψηφισμα μπορει να γινει και αναθεωρηση του συνταγματος κει πανω. Οποτε απλα ειναι θεμα χρονου η να ψηφιστει ο σχετικος νομος,η να γινει η σχετικη αναθεωρηση (εφοσον οι εν λογω πολιτικοι ενδιαφερονται να ξαναεκλεγουν καποια στιγμη) η να υιοθετηθει σχετικη διοικητικη πρακτικη ,εντελως αναιμακτα και χωρις να στρεφει κανεις πανω του τα φωτα της δημοσιοτητας. Απλη λογικη τωκινγκ: Ο πολιτικος που θα περιφρονησει δημοψηφισμα δεν εχει γεννηθει ακομα. που ετέθη απο μερίδα πολιτών που ''είναι μονίμως τσαντισμένοι'' και όχι απο θιγμένους μουσουλμάνους. καποια στιγμη πρεπει να ξεκολλησουμε κι εμεις τα μυαλα μας απο την εικονα του "ολοι οι αλλοδαποι μεσα,οποιος δεν τους θελει ειναι φασιστας κλπ".Ενας πολιτισμενος λαος αποφασισε,και ειναι καπως μικροψυχο να τον βγαζουμε ζοχαδιασμενο κλπ,επειδη απλα δεν υποτασσεται σε αβουλες πολιτικες "ολοι οι αλλοδαποι μεσα " κλπ.
colt3003 Δεκέμβριος 5, 2009 #80 Δεκέμβριος 5, 2009 :suicide:(μετα την 21η εξηγηση ομοιου περιεχομενου στην ιδια ερωτηση,καπου κοπιασα κ εγω) το ιδιο σχολιο με απο πανω.απλα μπαμ ον μαι χεντ΄. Οκ. αν με αυτόν το τροπο πρόκειται να γίνει το μυαλό σου πιο ''ανοιχτό'' και να αντιληφθείς τι γράφω, πάω πάσο. Τι λέει η είδηση: ''Μέλη ακροδεξιού συντηρητικού κομματος ξεκίνησαν θέμα για την κατασκευή (περισσότερων) μιναρέδων. Τι λές εσύ: Να δείτε που οι μούσλιμς θα τσινήσουν για την απαγόρευση και θα ξεκινήσουν να ζητάνε και εφαρμογή των νόμων τους. η διαφορά μας είναι ότι εγώ αρκούμαι στον σχολιασμό της είδησης ενώ εσύ προσθέτεις σε αυτή παράμετρο η οποία αρχικά δεν υπήρχε στην είδηση άρα την αλλοιώνεις ή της δίνεις άλλη βαρύτητα. το ποντικι προφανως μαλλον θα ξερει τιποτα πολιτικους που δεν τους ενδιαφερει να επανεκλεγουν ποτε στην ζωη τους,η απλα το αφηνει ασχολιαστο. Αποτι θυμαμαι,με δημοψηφισμα μπορει να γινει και αναθεωρηση του συνταγματος κει πανω. Οποτε απλα ειναι θεμα χρονου η να ψηφιστει ο σχετικος νομος,η να γινει η σχετικη αναθεωρηση (εφοσον οι εν λογω πολιτικοι ενδιαφερονται να ξαναεκλεγουν καποια στιγμη) η να υιοθετηθει σχετικη διοικητικη πρακτικη ,εντελως αναιμακτα και χωρις να στρεφει κανεις πανω του τα φωτα της δημοσιοτητας. Απλη λογικη τωκινγκ: Ο πολιτικος που θα περιφρονησει δημοψηφισμα δεν εχει γεννηθει ακομα. μπορείς να θεωρήσεις αυτονόητο ότι δεν πρόκειται να γίνω απολογητής κανενός ΜΜΕ. εγώ αναζητώ την είδηση απο την αρχή μέχρι το τέλος (δηλ. τι μέλλει γεννεσθαι) και όχι να υπεραμυνθώ του όποιου αρθρογράφου. καποια στιγμη πρεπει να ξεκολλησουμε κι εμεις τα μυαλα μας απο την εικονα του "ολοι οι αλλοδαποι μεσα,οποιος δεν τους θελει ειναι φασιστας κλπ".Ενας πολιτισμενος λαος αποφασισε,και ειναι καπως μικροψυχο να τον βγαζουμε ζοχαδιασμενο κλπ,επειδη απλα δεν υποτασσεται σε αβουλες πολιτικες "ολοι οι αλλοδαποι μεσα " κλπ. Ενας λαός αποφάσισε υποκινούμενος απο μια μερίδα ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται συντηρητικοί. Την υποκίνηση αυτή δε, χαιρέτισαν οι απανταχού ομοιδεάτες τους σε όλη την γιουρόπα. Κατά σατανική δε σύμπτωση καμιά αλλη παράταξη δεν συμμερίστηκε την ''αξία'' του δημοψηφίσματος. Ούτε καν μεσα στην ίδα χώρα. Όσο για τα περί φασιστών και τατοιαύτα ,δεν υπάρχει λόγος να συγχίζεσαι ούτε και να βλέπεις δεξιά αριστερά μικρόψυχους. Δεν τους χαρακτήρισα εγώ έτσι. Οι ίδιοι αυτοπροσδιορίζονται ώς τέτοιοι και προφανώς αποτελεί επιδίωξή τους.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.