Jump to content



RMA, τότε και τώρα. Τι έχει αλλάξει;


Recommended Posts

Εντάξει ρε συ, δε χρειάζεται να πάρεις τα συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων που παρέθεσα. Αν σε βοηθάει, αντικατέστησέ τα με τα μοντέλα που νομίζεις. Το θέμα είναι να καταλάβεις τί λέω, όχι να δεις αν το παράδειγμά μου έχει κενά. Είμαι σίγουρος πως έχει.

Το κόστος σίγουρα μειώθηκε από την αύξηση των πωλήσεων. Αλλά εγώ πιστεύω πως σίγουρα αυτός ο αγώνας για παροχή φθηνότερων NON CRITICAL αγαθών επηρέασε και την αξιοπιστία τους. Δεν έχω επιχειρήματα γι' αυτό. Απλά το θεωρώ αυτονόητο.

Link to comment
Share on other sites

εχει ψηφιστει 4χρονιες σερι ο καλυτερο κινητηρας σε αυτα τα κυβικα

ειπα κατι πολυ συγκεκριμενο,προσπαθησε να το ξαναδιαβασεις...

ειναι πολυ πιο αποδοτικος και περιπλοκος απο τον αντιστοιχο bmw,και για αυτο ειναι αναμενομενο να μην βγαλει 20ετια ...

(υγ: οσο για τα βραβεια ...

http://paultan.org/2008/05/12/international-engine-of-the-year-2008-results/

κοιτα εδω λιγα απο τα βραβεια εχει παρει ο 2.0ΤFSI του VAG ,και τσεκαρε στα φορουμς σεατ-αουντι τις εκπληξουλες που κανει : misfires/προβληματικο συστημα κινησης αντλιας καυσιμου που μπορει να κανει πολυ χοντρη ζημια -keywords cam follower,προβληματικα ελατηρια στις βαλβιδες κλπ.Εαν ενας κινητηρας μαμει και δερνει και βεβαια θα το παρει το βραβειο,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και ζουπερ αξιοπιστος για καθημερινη χρηση/τουλαχιστον οχι οσο οι παλαιοτεροι και λιγοτερο τσιτωμενοι/απλουστεροι.)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί Βασίλη, έχεις την εντύπωση ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα την βγάζουν 25-30 χρόνια όπως τα παλιά; Ηλεκτρικές συσκευές, βγάζουν πια 20 ετία; Και δεν μιλάμε για αυτοκίνητα 30.000, 40.000 και βάλε ευρώ ή για top συσκευές.

Την καταλαβαίνω τη λογική πάντως, σίγουρα οι εταιρίες δεν θα βγάζουν τόσο πολύ χρήμα με κάτι που δεν χαλάει..

Δυστυχώς έτσι είναι. Τα σημερινά αυτοκίνητα, ηλεκτρικές συσκές κλπ, είναι στην κυριολεξία ψεύτικα. Τα αυτοκίνητα δε τα σημερινά χαρακτηρίζονται από πολύ πλαστικό και αν η αξιοπιστία έχει να κάνει μόνο με το μοτέρ, τότε τα σημερινά δεν καίνε λάδια και δε βαράνε μπιέλες όπως τα παλιότερα. Όμως μένουν από ηλεκτρονικά. Σχετικά με την τεχνολογία, είναι λογικό να μην υπάρχει ο ποιοτικός έλεγχος του περελθόντος, αφού παλιότερα η παραγωγή δεν ήτανε σε ποσότητα όσο η σημερινή. Από την άλλη είναι γνωστό, πως όσο αυξάνεται η ποιότητα μειώνεται η ποσότητα. ;)

Link to comment
Share on other sites

2 λιτρα η γερμανιδα.2 λιτρα ο Ιαπωνας.140 αλογα ο ενας 240 αλογα ο αλλος.περισσοτερη ενεργεια απο τα ιδια κυβικα παραγει ο ιαπωνας και εχει και 1002 περιπλοκους μηχανισμους/στροφαρει πιο πολυ.

μπορει να κρατησει 20 χρονια ο Ιαπωνας οπως η γερμανιδα?ΟΧΙ.

post fail , of epic proportions

Link to comment
Share on other sites

2 λιτρα η γερμανιδα.2 λιτρα ο Ιαπωνας.140 αλογα ο ενας 240 αλογα ο αλλος.περισσοτερη ενεργεια απο τα ιδια κυβικα παραγει ο ιαπωνας και εχει και 1002 περιπλοκους μηχανισμους/στροφαρει πιο πολυ.

μπορει να κρατησει 20 χρονια ο Ιαπωνας οπως η γερμανιδα?ΟΧΙ.

Τσακονα, θες να σου απαντησω το αντιθετο με σιγουρια? :D

Γενικα..., κοινωνιολογικα, βρισκομαστε σε μια εποχη καταναλωτισμου, θελουμε περισσοτερα, γρηγοροτερα και φθηνοτερα.. Πλεον οι παιχτες δεν ειναι 2-3, υπαρχει ανταγωνισμος, πιεση, πειραματισμος και τελικο παζαρι (τυφλα να εχουν οι crawlers).

Οι εταιριες θελουν κερδη, αρα κοσμο που να αγοραζει το προιον τους. Αρα πρπει να ειναι ειτε πιο γρηγοροι, ειτε πιο φθηνοι, ειτε να προσφερουν περισσοτερα χαρακτηριστικα (που πολλα απο αυτα δεν εχουν δοκιμαστει επαρκως)...πρπει με καποιο τροπο να ειναι ανταγωνιστικοι...η καθε εταιρεια με την πολιτικη της..αλλοι αλογα, αλλοι φτηνια, αλλοι prestige etcetc...παλια χρειαζοσουν να εισαι ποιοτικος...πλεον ανταγωνιστικος, με οποιο τροπο..

παλια?..ειτε εφτιαχνες κατι ειτε οχι....πλεον, ολα ειναι φασον...ολα ειναι outsourced...ποσες μεγαλες εταιρειες ειναι fabless?? Η διαχειριστικη αλυσιδα ευρηνεται κ ο ποιοτικος ελεγχος δυσκολευει, ο καταμερισμος ευθηνης μικραινει, δεν μιλαμε πλεον για λαθος στην παραγωγη, μιλαμε πλεον για ατυχη απορροφηση η συγχωνευση..

Γενικως οι εταιρειες εχουν δυο τροπους αντιμετωπισης σφαλματων, την προδραστικη και την αντιδραστικη.

Προδραστικη ειναι αυτη του ποιοτικου ελεγχου του προιοντος αλλα και της διαδικασιας..

Αντιδραστικη ειναι αυτη της εγγυησης..

Παλια, θυμαστε πολλα προιοντα με μεγαλη εγγυηση? Οχι..

Πλεον, οι ρυθμοι ειναι γρηγοροι, το κοστος προδραστικης αντιμετωπισης ειναι πιο ακριβο και μεταφερεται στα παραγωγα ασφαλιστικων για αντιδραστικη adhoc αντιμετωπιση.

Δεστω απλα, τι συμφερει πιο πολυ? σε δεδομενο χρονο να βγαζουμε 100 board με fault rate 1% ή 5000 board με 3%?

Στη πρωτη περιπτωση δινεις κεφαλαιο στο R+D σου(για μεγαλυτεη αξιοπστια στα σταδια),στην δευτερη περιπτωση τζιραρεις σαν τρελος, με οτι αυτο συνεπαγεται, και το οποιο ρισκο σφαλματος το εξαλειφεις με extended εγγυηση ή goodwill.

Στην σημερινη τριμπ0υρδ3λη κοινωνια κανεις δεν νοιαζεται για την ποιοτητα, κανεις δεν νοιαζεται για το 3%, ολοι νοιαζονται γα το πως θα πουλησουν περισσοτερο...νοιαζονται μονο για το P&L. Σε μια ακρως καταναλωτικη κοινωνια, οδηγος δεν ειναι τοσο ο ευχαριστημενος πελατης, οσο τα αυξημενα κερδη..δυστυχως..

Link to comment
Share on other sites

ας θεσω τοτε την αποψη μου υπο μορφην ερωτησης.(οσο καλυτερα μπορω τελος παντων)

Η προοδος της τεχνολογιας στην αντοχη υλικων ειναι αναλογη με την προοδο της τεχνολογιας σε ολους τους αλλους τομεις η μηπως η τεχνολογια υλικων και τα διαθεσιμα υλικα (πυριτιο-ασημι- και μεταλλα ) εχουν προοδευσει πολυ λιγοτερο σε σχεση με τους αλλους τομεις ???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ας θεσω τοτε την αποψη μου υπο μορφην ερωτησης.(οσο καλυτερα μπορω τελος παντων)

Η προοδος της τεχνολογιας στην αντοχη υλικων ειναι αναλογη με την προοδο της τεχνολογιας σε ολους τους αλλους τομεις η μηπως η τεχνολογια υλικων και τα διαθεσιμα υλικα (πυριτιο-ασημι- και μεταλλα ) εχουν προοδευσει πολυ λιγοτερο σε σχεση με τους αλλους τομεις ???

Ξεθαβω...αν υπαρχει προβλημα->delete.

Το οτι μας παρουσιαζουν καθε 3 μηνες ή 2 χρονια μια "καινουρια τεχνολογια" στο κομματι της αναπτυξης των η/υ ή γενικοτερα της τεχνολογιας των ψηφιακων συσκευων δεν σημαινει αναγκαστικα οτι εχει γινει και μεγαλυτερη προοδος απο την αντιστοιχη στην αναπτυξη της αντοχης των υλικων.Ασε που πλεον καθε νεα αρχιτεκτονικη/λιθογραφια/κτλ/κτλ εξαρταται αμεσα απο τις ιδιοτητες των υλικων->αντοχη υλικων.

Το οτι πεφτουν τοσο γρηγορα οι τιμες των νεων τεχνολογικων-ψηφιακων προιοντων νομιζω οτι δειχνει ακριβως αυτο που λεω παραπανω ΄οτι δεν μας πλασαρουν νεες τεχνολογιες μια και εξω αλλα σιγα σιγα και ετσι μας φαινεται οτι σχεδον καθε μερα γινεται ενα βημα μπροστα.Αντιθετα σε αλλους τομεις δεν ειναι μικρος ο ρυθμος αναπτυξης, αλλα πολυ μεγαλα τα βηματα που γινονται.

Ασε που για να φτασουμε εδω που φτασαμε στην αντοχη των υλικων περασαν μερικες χιλιαδες χρονια τεχνολογικης αναπτυξης.Ενω την επιστημη των ψηφιακων υπολογιστων την ανακαλυψαμε προχτες...

Για να καταληξω καπου.Αυτο που λεω ειναι οτι με το να μας βγαζουν κομματακι κομματακι νεες τεχνολογιες στην αγορα(καθε μερα ομως) προλαβαινουν να αποσβεσουν το κοστος της ερευνας και αναπτυξης σε βαθος χρονου και να εχουν τεραστιο κερδος, με αντικτυπο ομως στην αξιοπιστια και την αντοχη αυτων που βγαζουν(αφου καθε μερα βγαζουν κατι καινουριο δεν προλαβαινουν να το τεσταρουν).

Αυτη ειναι η μια πλευρα του νομισματος.Η αλλη πλευρα δειχνει οτι αφου η αγορα και ο καταναλωτης θελει γρηγορα την παραμικρη αυξηση στο performance του cpu, η ιντελ η οποιαδηποτε αλλη κατασκευαστρια δεν θα δωσει τα αντιστοιχα κονδυλια στην αναπτυξη της τεχνολογιας και αντοχης υλικου μονομιας....αλλα σε βαθος χρονου.Ετσι τις μενουν λεφτα για αλλους τομεις.Αυτο γινεται και στα αμαξια και σε αλλες περιπτωσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

πιανω το φτυαρι μου και....

update. το ταπεινο civic μας μολις εκλεισε πριν λιγο καιρο τα 13 χρονια του και βλαβες=μηδεν και 393.000 χλμ. Τιποτα, nada. δεν χαλαει το π@υστ1κο.

ford fiesta (made in germany) 6 ετων 145.000 χλμ, οπως το υπολογισα καθε 6 μηνες και κατι παει συνεργειο με βλαβες να τραβατε τα μαλλια σας. Το προσεχω πολυ το φιεστακι, πραγματικα δεν εχει περασει το 10% που εχει περασει ο γιαπωνεζος ο οποιος για 1 μηνα πηγαινε με 3 δαχτυλα λαδι στο καρτερ και το λαμπακι αναμενο στο καντραν αλλα επειδη το εχει γυναικα δεν ειχε παρει χαμπαρι...

Θα ξαναπαρω γερμανικο? , μπα ας παρουν οι αλλοι. Και ας μην κανουν τα γιαπωνεζικα για ταξι...

Link to comment
Share on other sites

πιανω το φτυαρι μου και....

update. το ταπεινο civic μας μολις εκλεισε πριν λιγο καιρο τα 13 χρονια του και βλαβες=μηδεν και 393.000 χλμ. Τιποτα, nada. δεν χαλαει το π@υστ1κο.

ford fiesta (made in germany) 6 ετων 145.000 χλμ, οπως το υπολογισα καθε 6 μηνες και κατι παει συνεργειο με βλαβες να τραβατε τα μαλλια σας. Το προσεχω πολυ το φιεστακι, πραγματικα δεν εχει περασει το 10% που εχει περασει ο γιαπωνεζος ο οποιος για 1 μηνα πηγαινε με 3 δαχτυλα λαδι στο καρτερ και το λαμπακι αναμενο στο καντραν αλλα επειδη το εχει γυναικα δεν ειχε παρει χαμπαρι...

Θα ξαναπαρω γερμανικο? , μπα ας παρουν οι αλλοι. Και ας μην κανουν τα γιαπωνεζικα για ταξι...

Tι να πω και εγώ με το ''ταπεινό'' starlet του 1990 που μετά από 21 ΧΡΟΝΙΑ & 1.105.000 χλμ (Βενζίνα και ταξιδιάρικα), έχω κάνει τον γύρο της Ελλάδας 500+ φορές και ακόμα όχι μόνο ''τσουλάω'' αξιοπρεπώς αλλά καίω και μόνο 8 λίτρα στα 100 χλμ, με μόνη συντήρηση λαδάκια και φίλτρα λαδιού & βενζίνης.:clap:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.