Jump to content



Αξέχαστες εμπειρίες στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης


alexis2044

Recommended Posts

Απο οτι καταλαβαίνω εσένα σε πείραξε η άποψη του nickstamat all right??

Οποτε του απαντησες αυτο

πέρα απ το τι έχει γίνει συγκεκριμένα με τον αλέξη και τον κάθε αλέξη που ποσός με ενδιαφέρει,γιατί κλαιγόμαστε επειδή το rma δεν έγινε σε 2 ώρες....

αυτό έχει λίγο ζουμί

Και άμα έχει πρόβλημα το λειτουργικό του?

όπως είπε ο κοπρίτης κάποιος βάζει μια τζίφρα για την αλλαγή και φαίνεται.

....

Σου απανταω και μου λες:

Μπερδεύεστε.Δεν ασχολούμε με τι έγινε με τον αλέξη,έγινε ότι έγινε,πήρε αλλο δίσκο και τελείωσε.

Απλά αναφέρθηκα στην λογική που έχουν πολλοί,Αφού σου λέω έχει πρόβλημα,τι θές να το δοκιμάσεις τώρα?,να δές και το ss απ αυτό το μετροπρόγραμμα.

Εδω ακριβως εισαγεις την "λογικη".

Που πως ποτε??

Εκεί σχολιάζω εγώ,όχι τι έγινε με τον αλέξη ;)

edit:

Επίσης δεν λέω ότι το επίπεδο των τεχνικών είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι...Φυσικά και όχι.Όλοι έχουμε ακούσει μαργαριτάρια και δυστυχώς είναι παντού το φαινόμενο αυτό,και όσο στενεύει η τσέπη τόσο θα αυξάνεται :(

Επισης εγραψες αυτο:

Η συμπεριφορά του τεχνικού μπορεί να είναι απαράδεκτη χωρίς να ξέρουμε τι πραγματικά έχει συμβεί αλλά η γνώσεις του στους SSD ήταν σίγουρα κάτω απ αυτό που θα έπρεπε.

Όχι βέβαια,απλά δεν μπορείς έτσι να απαιτήσεις επιτόπου αλλαγή,αυτό λέω.Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο

Δίνεις ss,δίνεις hw και όταν θα είναι η σειρά σου να ελεγχθεί το εξάρτημα βλέπεις τι κάνεις.

Εδω μας τα αλλαξες και συμφωνησαμε

Και αυτο:

Όπως είπα δεν λέω προσωπικά για εσένα,απλά πολλοί έχουν την λογική του ότι "Αφού σου λέω έχει πρόβλημα,δε χρειάζεται να ελεγχθεί.Δεν τον αλλάζεις τώρα?"

Να τα παλι..

Σε αυτή την λογική κολάω,απ την στιγμή που δεν εννοούσες αυτό πάω πάσο για εσένα αλλά πολλοί έχουν την από πάνω λογική.

Απ την άλλη,όπως είπα πάλι,ένα SS δεν δείχνει απολύτως τίποτα γιατί μπορεί το λειτουργικό να έχει κάπου πρόβλημα.

Για αυτό έφερα παράδειγμα για την VGA,που μπορεί ο άλλος να πάει ss απ το vantage με τραγικό score και να μην έχει περάσει drivers.

Απλά το ss θα δείξει έναν μπούσολα για το που θα κινηθεί ώστε να δει αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό ή κάπου αλλού είναι το πρόβλημα.

Sorry man αλλα ολα τα ποστ σου μου θυμίζουν

εδώ.(Χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν..απλα δεν εχω ποιο χειροποιαστο τροπο να εκφραστω).

Την λογικη αυτη εσυ την εισήγαγες στο θρεντ..και εσυ την αναπαραγεις.

Αλλιως εγω καταλαβαινω λαθος απο αυτα που γραφεις.

:flower:

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

ρε παιδια ενταξει...τι ψαχνετε να βρειτε τωρα.Τι ειπε ο καθενας και τι οχι ;

με τα quotes θα παιξουμε ; η μαλλον την κολοκυθια ;

Εχουν υπωθει καποια πραγματα εδω μεσα.....Καποιες εμπειριες , απο εκει και περα ολοι μας , ειμαστε ικανοι μονοι μας να κρινουμε τι εχει παιχτει και τι οχι και τι ισχυει και ποσο προκατελλημενοι θα ειμαστε με το πλαισιο η το καθε πλαισιο σε τετοια θεματα.

Αυτα...

Καπου ειχε υπωθει απο Mod οτι περιμενουμε απαντηση απο τον Αλεξ...Η απαντηση δοθηκε.Ας κλεισει το θεμα γιατι μονο σε αντιπαραθεσεις θα ερχομαστε απο δω κ περα οσο περναν οι σελιδες...

Υπάρχουν δύο είδη εργαζόμενων. Αυτοί που δουλεύουν και αυτοί που εργάζονται. Οι πρώτοι απλά πάνε το ωράριο τους στην δουλειά (σκόπιμο ορθογραφικό λάθος) και μετά συνεχίζουν τη ζωή τους ενώ οι δεύτεροί πάνε στην εργασία τους, διαβάζουν, το ψάχνουν, γνωρίζουν και πειραματίζονται.

Είχα τύχει να εργαστώ στο χώρο της πληροφορικής με κάποιον που δούλευε και έχω δεί πως είναι και πως φερόταν, ειδικά σε πράγματα που δεν ήξερε και δε σας κρύβω ότι αυτόν μου θύμισε η συμπεριφορά του υπαλλήλου του πλαισίου.

Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το πλαίσιο για την πολιτική που ακολουθεί στις προσλήψεις και προσελκύει ανθρώπους που θέλουν δουλειά και όχι εργασία, ούτε τον συγκεκριμένο που προσπάθησε να "ξεπετάξει" κάποιον πελάτη. Αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να μείνει από αυτό το θέμα είναι ότι καλό είναι κάθε εταιρία να κάνει κάποια σεμινάρια (όχι στον ελευθερο χρόνο των υπαλλήλων) καλής συμπεριφοράς προς τους πελάτες και συμμόρφωσης σε κάποιο πρότυπο εξυπηρέτησης.

Από όλα όσα άκουσα αυτό που με ενόχλησε περισσότερο είναι το

Δηλαδή κύριοι ερχόμαστε σας εμπιστευόμαστε και αγοράζουμε από εσάς και εσείς σαν αντάλλαγμα μας αρνείστε το δικαίωμα να γνωστοποιήσουμε το πρόβλημά μας σε κάποιον ανώτερο υπάλληλο, κάποιο στέλεχος της εταιρίας και από την άλλη μας κατηγορείτε χωρίς αποδείξεις; Πάει πολύ.

Δε θα μπω την διαδικασία να σχολιάσω εριστικές συμπεριφορές και επιθέσεις, απλά σας υπενθυμίζω ότι δεν είναι καλοδεχούμενες και τιμωρούνται.

+

ρε παιδια ενταξει...τι ψαχνετε να βρειτε τωρα.Τι ειπε ο καθενας και τι οχι ;

με τα quotes θα παιξουμε ; η μαλλον την κολοκυθια ;

Εχουν υπωθει καποια πραγματα εδω μεσα.....Καποιες εμπειριες , απο εκει και περα ολοι μας , ειμαστε ικανοι μονοι μας να κρινουμε τι εχει παιχτει και τι οχι και τι ισχυει και ποσο προκατελλημενοι θα ειμαστε με το πλαισιο η το καθε πλαισιο σε τετοια θεματα.

Αυτα...

Καπου ειχε υπωθει απο Mod οτι περιμενουμε απαντηση απο τον Αλεξ...Η απαντηση δοθηκε.Ας κλεισει το θεμα γιατι μονο σε αντιπαραθεσεις θα ερχομαστε απο δω κ περα οσο περναν οι σελιδες...

=Αμήν.

Το κλειδώνω οκ;

Ο δίσκος αλλάχτηκε σήμερα επιτυχώς. Κάθισα και μίλησα λίγο με το παιδί και συνεννοηθήκαμε καλά.

Τον ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση (έστω και με την 2η) :p

Case Closed.

:hi:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.