Jump to content



Αξέχαστες εμπειρίες στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης


alexis2044

Recommended Posts

Όταν θα καταλάβεις ότι στο ποστ μου δεν ασχολούμαο καν με το τι έγινε με τον αλέξη και τον τεχνικό πάμε άλλη μία την κουβέντα.

Το τι σχολίασα εγώ το είπα ακριβώς στον George οπότε άμα το super pi σου είναι ψηλό κοίτα μήπως χάλασε το cd rom.

Θα το κάνω, ελπίζω όμως να μου την αλλάξεις την κάρτα εάν δοκιμάσω παραπάνω από ένα cd-rom και να μην χρειαστεί να κάνω thread, ναι;

Θα μπορούμε να λέμε εξυπνάδες για ώρες, καλό σου βράδυ :)

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply
Εγω απο την αλλη σχολιαζω την συμπεριφορά του τεχνικου.:rolleyes:

Συγνωμη δλδ ειναι τοσο κακο να διευκολύνεις καποιον με ενα ss??Ας το παρει το κωλοχαρτο ...και ας μην σχολιασει ..και ας κανει αυτο που ξερει καλυτερα.

Η συμπεριφορά του τεχνικού μπορεί να είναι απαράδεκτη χωρίς να ξέρουμε τι πραγματικά έχει συμβεί αλλά η γνώσεις του στους SSD ήταν σίγουρα κάτω απ αυτό που θα έπρεπε.

Όχι βέβαια,απλά δεν μπορείς έτσι να απαιτήσεις επιτόπου αλλαγή,αυτό λέω.Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο

Δίνεις ss,δίνεις hw και όταν θα είναι η σειρά σου να ελεγχθεί το εξάρτημα βλέπεις τι κάνεις.

Εάν διάβασα καλά την πρώτη καταχώρηση, δεν απαίτησε ο Αλέξης επι τόπου έλεγχο και αντικατάσταση.

Ο τεχνικός ενημέρωσε ότι χρειάζεται 30 λεπτά για τον έλεγχο και ο Αλέξης επέλεξε να περιμένει.

Μου λέει οκ, θα το ελέγξουμε και σε κανένα μισάωρο θα σας πούμε. Περιμένω λοιπόν, γιατί ως κύριος δίσκος, δεν μπορώ να τον αφήσω εκεί, αδυνατώ να μείνω χωρίς υπολογιστή λόγω σχολής και υποχρεώσεων.

Φανη κοιτα

εχω χρειαστει πανω απο 20 rma απο Πλαισιο...

ποτε και σε κανενα καταστημα δεν μου εχουν προτεινει απο μονοι τους να το ελεγξουν εντος ημιωρου

δεν ξερω εαν ειναι γραμμη της εταιρειας

αλλα δεν μου εχει τυχει

αντιθετως στην εταιρεια οπου εργαζομαι οπου επικρατουν λιγο πιο χαλαροι κανονισμοι σε καποια θεματα

ειναι στη διακριτικη ευχερια του τεχνικου

να κρινει βαση φορτου εργασιας και διαθεσιμου δυναμικου

το εαν μπορει να ριξει μια γρηγορη ματια επιτοπου ή οχι (με οτι καλο ή/και κακο συνεπαγεται αυτο)

απο τη μικρη μου εμπειρια παντως πισω απο τον παγκο

μου φαινεται πιθανοτερο να ηταν καπως ετσι η σωστη σειρα της προτασης

(Αλεξη μη παρεξηγηθεις, μια υποθεση κανω βασισμενος σε οσα βλεπω απο πελατες καθημερινα)

ως κύριος δίσκος, δεν μπορώ να τον αφήσω εκεί, αδυνατώ να μείνω χωρίς υπολογιστή λόγω σχολής και υποχρεώσεων.

Μου λέει οκ, θα το ελέγξουμε και σε κανένα μισάωρο θα σας πούμε.

Περιμένω λοιπόν,

Και διορθώνω για να συμπληρώσω, ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο τεχνικός απεφάνθηκε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το προϊόν... δεν πρότεινε να παραμείνει το εξάρτημα για παιρετέρω έλεγχο και ο πελάτης αρνήθηκε. Εάν στην θέση του Αλέξη ήταν ο οποιοσδήποτε πελάτης χωρίς πρόσβαση σε φόρουμ και γνωριμίες, θα έπρεπε να ζήσει με το ελλατωματικό προϊόν ή όχι;

Δεν διαφωνω ουτε εστιαζω στην συγκεκριμενη περιπτωση και μονο

σαφως και εφοσον το πορισμα του τεχνικου δεν ικανοποιει τον πελατη

δικαιουται να ζητησει επανεξεταση

το θεμα με ποιο τροπο και σε τι χρονικο πλαισιο ζηταμε κατι τετοιο

πολλες φορες οι ιδιοι οι πελατες αλλα και οι τεχνικοι με τον ιδιο τους τον τροπο

χανουν το δικιο που μπορει να εχουν μονοι τους.

Τα δέχομαι αυτά που λες σε γενικές γραμμές αλλά γνωρίζοντας πολύ καλά τι θα πει support και ικανοποίηση πελάτη, δεν θα ήταν ποιο τίμιο να μου γράφεις στην απόδειξη που υπογράφω, πως δουλεύει το rma και πόσο θα χρειαστεί να περιμένω ώστε να μην έχω αξιώσεις; Ψιλά γράμματα ίσως θα μου πεις, αλλά υπάρχει λόγος προφανώς που και οι δύο πλευρές δεν κάνουν την δουλειά τους χωρίς τριβές και εκνευρισμούς και υπεύθυνη δεν είναι πάντα η μία πλευρά.

Εάν βάλεις στο παιχνίδι και τον ανταγωνισμό στα θέματα τιμής, δεν είναι η υποστήριξη και η γνώση του αντικειμένου ένας λόγος να σε προτιμήσει ο πελάτης αντί του ανταγωνιστή;

Κατα την ταπεινη μου αποψη αυτα τα πραγματα απλα δεν γινονται με βαση την Ελληνικη πραγματικοτητα

σημερα εχω 5 τεχνικους σε ενα καταστημα

και αυριο, για οποιοδηποτε λογο μπορει να εχω 2

μπορουν οι δυο να ανταπεξελθουν σε δεσμευση της εταιρειας που δοθηκε υπο αλλες συνθηκες?

τι υποσχεση λοιπον να δωσει κανεις?

και εαν δωσει θα αφορα πολυ συγκεκριμενη προιοντικη κατηγορια

και με αρκετους ορους στα ψιλα γραμματα

κοινως περισσοτερο υλικο για αμφισβητηση, λαβες για σχολια κ.ο.κ.

οσο αφορα το αλλα βασανισμενο θεμα της αντικαταστασης

εκει κι αν δεν μπορεις να δεσμευτεις

αλλα δεδομενα ισχυουν για hardware ενος μηνα που κυκλοφορει ακομα

κι αλλα για μια vga που σου ρχεται στα 2 χρονια και 11 μηνες με artifacts

δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να δεσμευτει για παν ενδεχομενο

και ακομα και αν το κανει, στη πορεια ειτε θα βγει ψευτης ειτε θα κλεισει λογω ζημιων

παντως εαν θυμαμαι καλα ο νομος προβλεπει αρκετα μεγαλυτερο διαστημα απο τις 2-3 μερες για τη διαγνωση

και ακομα μεγαλυτερο για την αντικατασταση (μπορει και μηνα εαν θυμαμαι καλα)

μη βλεπετε που λογω ανταγωνισμου επικρατουν διαφορετικες πρακτικες στην αγορα

και καλομαθαινουμε.

Όχι βέβαια,απλά δεν μπορείς έτσι να απαιτήσεις επιτόπου αλλαγή,αυτό λέω.Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο

Δίνεις ss,δίνεις hw και όταν θα είναι η σειρά σου να ελεγχθεί το εξάρτημα βλέπεις τι κάνεις.

Πηγε τον αφησε εκει... δεν ειχε κοσμο... και ο τεχνικος του ειπε να παει σε μιση ωρα.

Τι εγινε λαθος?

Οσες φορες εχει χρειαστει να αλλαξω κατι παντα την ιδια μερα γινοταν.(το πολυ μετα απο 30 min)

Θα το κάνω, ελπίζω όμως να μου την αλλάξεις την κάρτα εάν δοκιμάσω παραπάνω από ένα cd-rom και να μην χρειαστεί να κάνω thread, ναι;

Θα μπορούμε να λέμε εξυπνάδες για ώρες, καλό σου βράδυ :)

Μπα,κάνε όσα thread θες,τσάμπα είναι,άσε που σε άλλον θα πέσει το μανίκι να καθαρίζει μετά τα αμάζευτα.

Good night :beer:

Πηγε τον αφησε εκει... δεν ειχε κοσμο... και ο τεχνικος του ειπε να παει σε μιση ωρα.

Τι εγινε λαθος?

Οσες φορες εχει χρειαστει να αλλαξω κατι παντα την ιδια μερα γινοταν.(το πολυ μετα απο 30 min)

αντε πάλι.

Βρε,σκαλώσατε όλοι στην φάση με τον Αλέξη.

Δες σε ποιον είναι το πρώτο quote.Αναφέρομαι στον nickstamat που έλεγε αν με βάση το SS έχει όντως πρόβλημα ο δίσκος.

Το ss δεν λέει τίποτα αν δεν τον δοκιμάσει και ο άλλος στο testbed.Τον βοηθάει γιατί του δείχνει που να κινηθεί αλλά τίποτα παραπάνω ;)

Γιατί σκαλώνετε.

Ένα ξεκάθαρο πράγμα είπα που πολλοί δεν λένε να το καταλάβουν. --Άσχετα με το τι έγινε με τον alex--

Με τον αλέξη έγινε χοντράδα,δεν λέω το αντίθετο πουθενά ;)

Better know?

Φανη κοιτα

εχω χρειαστει πανω απο 20 rma απο Πλαισιο...

ποτε και σε κανενα καταστημα δεν μου εχουν προτεινει απο μονοι τους να το ελεγξουν εντος ημιωρου

δεν ξερω εαν ειναι γραμμη της εταιρειας

αλλα δεν μου εχει τυχει

αντιθετως στην εταιρεια οπου εργαζομαι οπου επικρατουν λιγο πιο χαλαροι κανονισμοι σε καποια θεματα

ειναι στη διακριτικη ευχερια του τεχνικου

να κρινει βαση φορτου εργασιας και διαθεσιμου δυναμικου

το εαν μπορει να ριξει μια γρηγορη ματια επιτοπου ή οχι (με οτι καλο ή/και κακο συνεπαγεται αυτο)

απο τη μικρη μου εμπειρια παντως πισω απο τον παγκο

μου φαινεται πιθανοτερο να ηταν καπως ετσι η σωστη σειρα της προτασης

(Αλεξη μη παρεξηγηθεις, μια υποθεση κανω βασισμενος σε οσα βλεπω απο πελατες καθημερινα)

Δεν παρεξηγούμαι ρε, και χάριν ακριβείας να σου πω και ακριβώς πως έγινε:

Εγώ: Θα τον ελέγξετε τώρα;

Τεχνικός: Ναι.

Εγώ: Πόση ώρα θα πάρει; Είναι ο κύριος δίσκος του συστήματος μου, σήμερα θα είναι έτοιμος;

Τεχνικός: Τώρα θα πάει μέσα και σε κανένα 15άλεπτο θα αρχίσει να τεστάρεται.

Εγώ: Δηλαδή να περιμένω;

Τεχνικός: Δεν νομίζω ότι είναι αναγκαίο, αλλά αν θέλεις μπορείς.

αντε πάλι.

Βρε,σκαλώσατε όλοι στην φάση με τον Αλέξη.

Δες σε ποιον είναι το πρώτο quote.Αναφέρομαι στον nickstamat που έλεγε αν με βάση το SS έχει όντως πρόβλημα ο δίσκος.

Το ss δεν λέει τίποτα αν δεν τον δοκιμάσει και ο άλλος στο testbed.Τον βοηθάει γιατί του δείχνει που να κινηθεί αλλά τίποτα παραπάνω ;)

Γιατί σκαλώνετε.

Ένα ξεκάθαρο πράγμα είπα που πολλοί δεν λένε να το καταλάβουν. --Άσχετα με το τι έγινε με τον alex--

Με τον αλέξη έγινε χοντράδα,δεν λέω το αντίθετο πουθενά ;)

Better know?

Μια αναφέρεσαι στον nickstamat...μια μιλάς για σειρές και προτεραιότητες μπροστά από τον πάγκο..αποφάσισε man.:flower:

Μια αναφέρεσαι στον nickstamat...μια μιλάς για σειρές και προτεραιότητες μπροστά από τον πάγκο..αποφάσισε man.:flower:

μα ο καημένος για τον nickstamat ξεκίνησα,και την λογική με το ss και την άμεση αντικατάσταση που έχει γίνει ατάκα-λατρεία απ όλους πλέον και κατέληξα στο να απολογούμαι κι όλας.

Τι να κάνω?

Σε ποιό Πλαίσιο γίνονται επί τόπου αλλαγές???...θα τρελαθούμε τελείως...Απευθείας έλεγχος/αντικατάσταση μπορεί να γίνει (και πάλι όχι σίγουρα) αν η αγορά είναι πολύ πρόσφατη (το αγόρασα χθές κύριε τεχνικέ μου!!) ή αν το πρόβλημα είναι προφανές (το usb stick που αγόρασα δεν αναγνωρίζεται...αλλάξτε το μου!!)...από 'κει και πέρα ακολουθείται η προβλεπόμενη διαδικασία παραλαβή-τεχνικός έλεγχος-αντικατάσταση/πίστωση .-

Απευθείας έλεγχος/αντικατάσταση μπορεί να γίνει (και πάλι όχι σίγουρα) αν η αγορά είναι πολύ πρόσφατη (το αγόρασα χθές κύριε τεχνικέ μου!!) ή αν το πρόβλημα είναι προφανές (το usb stick που αγόρασα δεν αναγνωρίζεται...αλλάξτε το μου!!)

E ποσο πιο προφανες? :hmm:

Το προβλημα του alexis δεν ηταν προφανες ομως.

Το SS απο το HDTune και το καθε screenshot που μπορει να δωσουμε σε εναν τεχνικο δεν λεει στον ιδιο κατι.

Αυτος ο τεχνικος ειναι εκει καποιες ωρες, που τις πληρωνεται. Αν τις πληρωνεται καλα ή οχι ειναι δικο του θεμα. Το προβλημα ομως ειναι οτι πρεπει να τις δικαιολογει καθημερινα.

Εννοωντας οτι, για να χασει αυτος ο ανθρωπος μιση εργατοωρα πρεπει να υπαρχει λογος.

Το screenshot του HDTune δεν ειναι λογος. Προσωπικα πιστευω οτι αν ο alexis δεν ειχε την εκτυπωση με το screenshot μπορει το θεμα να ειχε διευθετηθει πιο γρηγορα.

Αλλο αν το προβλημα ειναι εμφανες.

Υπάρχουν δύο είδη εργαζόμενων. Αυτοί που δουλεύουν και αυτοί που εργάζονται. Οι πρώτοι απλά πάνε το ωράριο τους στην δουλειά (σκόπιμο ορθογραφικό λάθος) και μετά συνεχίζουν τη ζωή τους ενώ οι δεύτεροί πάνε στην εργασία τους, διαβάζουν, το ψάχνουν, γνωρίζουν και πειραματίζονται.

Είχα τύχει να εργαστώ στο χώρο της πληροφορικής με κάποιον που δούλευε και έχω δεί πως είναι και πως φερόταν, ειδικά σε πράγματα που δεν ήξερε και δε σας κρύβω ότι αυτόν μου θύμισε η συμπεριφορά του υπαλλήλου του πλαισίου.

Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το πλαίσιο για την πολιτική που ακολουθεί στις προσλήψεις και προσελκύει ανθρώπους που θέλουν δουλειά και όχι εργασία, ούτε τον συγκεκριμένο που προσπάθησε να "ξεπετάξει" κάποιον πελάτη. Αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να μείνει από αυτό το θέμα είναι ότι καλό είναι κάθε εταιρία να κάνει κάποια σεμινάρια (όχι στον ελευθερο χρόνο των υπαλλήλων) καλής συμπεριφοράς προς τους πελάτες και συμμόρφωσης σε κάποιο πρότυπο εξυπηρέτησης.

Από όλα όσα άκουσα αυτό που με ενόχλησε περισσότερο είναι το

Εδώ αρχίζω και εκνευρίζομαι άλλα προσπαθώ να είμαι ήρεμος. Ζητάω να μιλήσω σε κάποιον υπεύθυνο.

Μου απαντάει:

"Εγώ είμαι ο υπεύθυνος."

Του λέω, πως συμπεραίνεις ότι δουλεύει σωστά από την στιγμή που τα τεστ που έκανες δεν είχαν ουδεμία σχέση με το πρόβλημα.

Μου λέει " δεν μπορώ να σου δώσω εγγύηση αν τρέχεις σπασμένα προγράμματα ότι δεν θα κολάνε".(!?!?!?!?!?!)

Δηλαδή κύριοι ερχόμαστε σας εμπιστευόμαστε και αγοράζουμε από εσάς και εσείς σαν αντάλλαγμα μας αρνείστε το δικαίωμα να γνωστοποιήσουμε το πρόβλημά μας σε κάποιον ανώτερο υπάλληλο, κάποιο στέλεχος της εταιρίας και από την άλλη μας κατηγορείτε χωρίς αποδείξεις; Πάει πολύ.

Δε θα μπω την διαδικασία να σχολιάσω εριστικές συμπεριφορές και επιθέσεις, απλά σας υπενθυμίζω ότι δεν είναι καλοδεχούμενες και τιμωρούνται.

Το προβλημα του alexis δεν ηταν προφανες ομως.

Το SS απο το HDTune και το καθε screenshot που μπορει να δωσουμε σε εναν τεχνικο δεν λεει στον ιδιο κατι.

Αυτος ο τεχνικος ειναι εκει καποιες ωρες, που τις πληρωνεται. Αν τις πληρωνεται καλα ή οχι ειναι δικο του θεμα. Το προβλημα ομως ειναι οτι πρεπει να τις δικαιολογει καθημερινα.

Εννοωντας οτι, για να χασει αυτος ο ανθρωπος μιση εργατοωρα πρεπει να υπαρχει λογος.

Το screenshot του HDTune δεν ειναι λογος. Προσωπικα πιστευω οτι αν ο alexis δεν ειχε την εκτυπωση με το screenshot μπορει το θεμα να ειχε διευθετηθει πιο γρηγορα.

Αλλο αν το προβλημα ειναι εμφανες.

Aν ο τεχνικος ειχε αμφιβολιες, μπορουσε να "τρεξει" και ο ιδιος το HD Tune.

Σιγουρα θα του επερνε λιγοτερη ωρα απο το να ξεκινησει μια "αντιπαραθεση" με τον πελατη.

Βρε που θα φτάσουμε να έχει και validation το.. HDTune..

validate βλαβης ειναι ομως αυτο:

Του λέω, ο δισκος δεν μου έκανε προβλήματα με κατεστραμμένα αρχεία, παρουσιάζει καθυστερήσεις της τάξης των 3sec έως 1 λεπτού σε άσχετες χρονικές στιγμές.
Δλδ άμα ήσουν εσύ εκεί,και σου έφερνα μια 5870 και ενα ss από vantage και το gpu score στα 1100 μαρκς.

Θα μου την άλλαζες χωρίς κάν να την δοκιμάσεις?

Εσύ θα άλλαζες δίσκο επι τόπου επειδή ένας πελάτης απ τους χιλιάδες σου έφερε ένα ss από hdtune?
Όχι βέβαια,απλά δεν μπορείς έτσι να απαιτήσεις επιτόπου αλλαγή,αυτό λέω.Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο
Αναφέρομαι στον nickstamat που έλεγε αν με βάση το SS έχει όντως πρόβλημα ο δίσκος.

Το ss δεν λέει τίποτα αν δεν τον δοκιμάσει και ο άλλος στο testbed.Τον βοηθάει γιατί του δείχνει που να κινηθεί αλλά τίποτα παραπάνω ;)

μα ο καημένος για τον nickstamat ξεκίνησα,και την λογική με το ss και την άμεση αντικατάσταση που έχει γίνει ατάκα-λατρεία απ όλους πλέον και κατέληξα στο να απολογούμαι κι όλας.

Πέντε αποσπάσματα κάνω quote και βλέπω σε όλα να λες ότι εγώ υποστήριξα πως ο SSD έπρεπε να αλλαχτεί με βάση το screenshot, κατευθείαν, χωρίς έλεγχο.

Έχω κάνει 2 posts σε αυτό το thread. Διάβασε λοιπόν:

Post #34:

Δε νομίζω ότι η διαδικασία που ακολούθησε ήταν αρκετή για να διαπιστωθεί η σωστή λειτουργία ενός SSD.

[...]

Και να μας κάνει το Πλαίσιο τέτοια "νερά"? Δεν είπα να μην τον ελέγξει. Αλλά όχι και να βγάζει τον πελάτη ψεύτη.

Post #48:

Εφόσον, λοιπόν, έχει πρόβλημα, η υπόθεση τελειώνει εδώ.

Ο τεχνικός οφείλει να κάνει σωστή διάγνωση και να τον αντικαταστήσει.

Είπα βρε πουθενά ότι δεν έπρεπε να τον ελέγξει και να εμπιστευτεί "τυφλά" το screenshot? Προφανώς κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ σωστό.

Εγώ μίλησα για σωστή διάγνωση του προβλήματος.

Όταν ο πελάτης τού πάει κάτι έχοντας έστω και ένα στοιχείο ότι υπάρχει πρόβλημα (στην περίπτωσή μας, το screenshot), ο τεχνικός πρέπει να το ελέγξει ενδελεχώς, για να είναι βέβαιο ότι πράγματι δεν υπάρχει πρόβλημα όταν το επιστρέψει στον πελάτη.

Πέντε αποσπάσματα κάνω quote και βλέπω σε όλα να λες ότι εγώ υποστήριξα πως ο SSD έπρεπε να αλλαχτεί με βάση το screenshot, κατευθείαν, χωρίς έλεγχο.

Έχω κάνει 2 posts σε αυτό το thread. Διάβασε λοιπόν:

Post #34:

Post #48:

Είπα βρε πουθενά ότι δεν έπρεπε να τον ελέγξει και να εμπιστευτεί "τυφλά" το screenshot? Προφανώς κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ σωστό.

Εγώ μίλησα για σωστή διάγνωση του προβλήματος.

Όταν ο πελάτης τού πάει κάτι έχοντας έστω και ένα στοιχείο ότι υπάρχει πρόβλημα (στην περίπτωσή μας, το screenshot), ο τεχνικός πρέπει να το ελέγξει ενδελεχώς, για να είναι βέβαιο ότι πράγματι δεν υπάρχει πρόβλημα όταν το επιστρέψει στον πελάτη.

Όπως είπα δεν λέω προσωπικά για εσένα,απλά πολλοί έχουν την λογική του ότι "Αφού σου λέω έχει πρόβλημα,δε χρειάζεται να ελεγχθεί.Δεν τον αλλάζεις τώρα?"

Σε αυτή την λογική κολάω,απ την στιγμή που δεν εννοούσες αυτό πάω πάσο για εσένα αλλά πολλοί έχουν την από πάνω λογική.

Απ την άλλη,όπως είπα πάλι,ένα SS δεν δείχνει απολύτως τίποτα γιατί μπορεί το λειτουργικό να έχει κάπου πρόβλημα.

Για αυτό έφερα παράδειγμα για την VGA,που μπορεί ο άλλος να πάει ss απ το vantage με τραγικό score και να μην έχει περάσει drivers.

Απλά το ss θα δείξει έναν μπούσολα για το που θα κινηθεί ώστε να δει αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό ή κάπου αλλού είναι το πρόβλημα.

Όπως είπα δεν λέω προσωπικά για εσένα,απλά πολλοί έχουν την λογική του ότι "Αφού σου λέω έχει πρόβλημα,δε χρειάζεται να ελεγχθεί.Δεν τον αλλάζεις τώρα?"

Ρε συ Ακη που ειπώθηκε αυτή η "λογική" μέσα σε αυτές τις σελίδες θα τρελαθούμε δλδ..:toomuchne

Ας σταματησουμε να κανουμε εικασίες και να παραποιούμε πράγματα γιατι δεν βγαινει ακρη.

Το θρεντ αναφερεται στην συμπεριφορα του υπαλληλλου και στην αντιμετωπιση του αλεξη και πουθενα αλλου.

πολλά ποστ εδώ μέσα(πριν το δικό μου) δεν έχουν μείνει σε αυτό.

Δεν χρειάζεται να αρχίσω τα quotes ;)

Τι ακριβώς παραποίησα?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.