Jump to content



Αξέχαστες εμπειρίες στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης


alexis2044

Recommended Posts

Γκρίζα περιοχή για πολλούς λόγους, αλλά νομίζω ότι εφόσον θα υπάρξει αλλαγή, δεν τίθεται θέμα, πέρα από την συμπεριφορά του υπαλλήλου...

Νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να επιτίθεστε κάποιοι στον Gorillako, γιατί τουλάχιστον σε αντίθεση με άλλα καταστήματα, υπάρχει ένας άνθρωπος ο οποίος διαβάζει το forum και φαίνεται να ασχολείται με όποια προβλήματα υπάρχουν και αφορούν το πλαίσιο... Είδατε κανέναν από το eshop να ασχολείται...? Μόνο από το multirama και από το πλαίσιο υπάρχουν άνθρωποι στο forum που κοιτάζουν αυτά τα θέματα... τώρα το τι μπορεί να κάνει ο καθένας για να βοηθήσει δεν το ξέρω, αλλά έστω η παρουσία είναι θετική... εξάλλου δεν νομίζω ότι πληρώνονται για να βρίσκονται εδώ, αλλά και από την άλλη χέρι που σε ταϊζει δεν το δαγκώνεις, οπότε εγώ δεν θα περίμενα πραγματικά λύση από αυτούς τους ανθρώπους, οπότε αν η συμμετοχή τους με βοηθά έστω 1/100 να βρω λύση, τότε την θέλω... οπότε μην τους διώχνουμε με τον τρόπο μας και ας μιλάμε πολιτισμένα...

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Τα thanks έγιναν γιατί δεν έχω λόγο να βγάλω ψεύτη τον Αλέξη και όπως πολύ σωστά έγραψε ο GV αν η συμπεριφορά ήταν όπως την περιέγραψε ο Αλέξης τότε αυτός ο τεχνικός που κατηγορεί πελάτη για photoshop θα έπρεπε να είναι ήδη σπίτι του.

Για το Γορίλλα συμφωνώ με τον Jaco. Ούτε πληρώνεται ούτε μας χρωστάει κάτι για να προσφέρει ότι προσφέρει εδώ μέσα.

Διαφώνησα όμως με το 1ο του ποστ ως προς το τρόπο που το ανέλυσε.

Ότι γράφω εδώ μέσα καθώς και όλοι μας είναι από αυτά που διαβάζουμε. Όταν βγαίνει ένα παλιό και αξιόπιστο μέλος και λέει οτι έγινε αυτό και αυτό δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω.

Ας μας πει και ο Αλέξης τι έγινε τελικά και ας πάμε παρακάτω.

Δυστυχώς, η μόνη ανησυχία της εταιρίας είναι να μειώσουν το κόστος της μισθοδοσίας.

Σαν αποτέλεσμα, αντί για εξειδικευμένο προσωπικό προσλαμβάνουν παντελώς άσχετους και την πληρώνει ο πελάτης...

+1

:offtopic2:

Εργαζομουν στη συγκεκριμενη εταιρια για 3-4χρονια, περασα απο ολα σχεδον τα τμηματα.

Θελω να πιστευω πως και τις γνωσεις ειχα και το απαραιτητο ενδιαφερον (και την αναλογη δοση τρελας). Αλλωστε μου το λεγαν και οι ιδιοι οι πελατες.... Αλλα εφυγα. Ενιωθα αναλωσιμος, οχι καλα αμοιβομενος (σχετικα παντα με αυτα που προσεφερα) και οτι εργαζομαι χωρις προοπτικη. Εκτος και αν "προοπτικη" σημαινει να βαπτιζεσαι "στελεγχος" και να δουλευεις παραπανω ωρες... (Με μια μικρη αναλογικα αυξηση στο μισθο)

Αλλα δεν ειναι μονο θεμα μισθοδοσιας. Οι μεγαλες εταιριες ανεξαιρετως, προσπαθουν να εκπαιδευσουν τον πελατη (πχ μεσω site, καταλογων κτλ) ωστε να διαλεγει το προιον πριν φτασει στο καταστημα. ΔΕΝ θελουν εξειδικευμενο προσωπικο.

Προσωπικα, ειχα δεχτει παρατηρηση απο μεγαλοστελεγχος της εταιριας γιατι εδινα υπερβολικες πληροφοριες για τα προιοντα, προσπαθωντας να εξηγησω τις διαφορες σε τιμη. (πχ χρονισμους μνημων, pipelines κτλ) "Δεν κανουμε σεμιναριο εδω παιδι μου" μου ειχαν πει. "Εδω ΠΟΥΛΑΜΕ. Θα λες απλα οτι το ταδε προιον ειναι ακριβοτερο γιατι ειναι καλυτερο".

Για τη συγκεκριμενη περιπτωση:

δε μπορω να διανοηθω τεχνικο τμημα που να μην εχει το καταλληλο software προκειμενου να ελεγξει ενα δισκο ssd.

Απο την αλλη, κατανοω οτι υπαρχει μεγαλος φορτος εργασιας, αλλα ενας σωστος επαγγελματιας ξερει να θετει προτεραιοτητες. Ειναι κοροιδια να κρατας το δισκο 1 ημερα, απο τη στιγμη που ο ελεγχος του ειναι πολυ απλος και γρηγορος.

Καλό θα ήταν, για να διευρύνεται και η καταναλωτική μας αντίληψη... η συμμετοχή και το μοίρασμα γνώσεων είναι σημαντικά, για όσους διατίθενται να τα εκμεταλλευτούν...

Εγώ να πω οτι το κάθε κατάστημα αποτελείται απο πολλούς υπαλλήλους και γενικά είναι τι θα σου τύχει. Εχθές έκανα μια παραγγελία για έναν φίλο μου 375€ στις 12:17 ξημερώματα Παρασκευής απο το internet. Τελικά αποφάσισα αντί για τον ADATA SSD να πάρω τον Intel postville.

Τους παίρνω σήμερα τηλέφωνο κατα τις 9:05 το πρωί και συνομιλώ με μια κοπέλα τις εξηγώ οτι θέλω να αλλάξω ένα προϊόν απο την παραγγελία και της δίνω και τον κωδικό του προϊόντος που θέλω. Περιττό να σας πω οτι βαριόταν που ζούσε ή είχε περίοδο ή είχε ξενυχτήσει στα μπουζούκια η κοπελιά, :tomato:

Τελικά όλα καλα μου λεει έγινε η αλλαγή και θα τα ετοιμάσουμε να φύγουν. (Η μλκ δεν συγκράτησα το όνομα της)

Πως τυχαίνει και μπαίνω στο e-mail μου και βλέπω το αυτοματοποιημένο μήνυμα και τρώω σκάλωμα με τις ώρες αποστολής και νόμιζα οτι το στείλαν 12:00 το μεσημέρι(αλλα έγραφε την ώρα που έκανα παραγγελία). Έτσι νόμιζα οτι δεν έγινε η αλλαγή γιατί έγραφε ακόμα τον adata.

Τους παίρνω αμέσως τηλέφωνο κατα τις 19:00, ο ένα με έδινε στον άλλον, άλλαξα 4 συνομιλητές μέχρι να βρω άκρη. Τελικά το δικό μου λάθος βγήκε σε καλό γιατί η πρωινή κοπέλα δεν άλλαξε τελικά την παραγγελία. Το γιατί δεν το ξέρω μιας και μου το διαβεβαίωσε. Με την τελευταία Κυρία που μίλησα κράτησα το όνομα της για παν ενδεχόμενο.

Άντε τώρα να έρθουν στο νησί τα πράγματα να τα άνοιγα και να έβλεπα τον ADATA!!!

Ηθικό δίδαγμα πάντα να κρατάτε το όνομα του πωλητή. :rip:

Κατά τα λεγόμενα του Αλέξη τον έβγαλε ψέυτη, τα λεγόμενα του τεχνικού τα έχεις ακούσει ή δεν σε νοιάζει να τα ακούσεις και σχημάτισες άποψη γιατί τον Αλέξη ακούμε, τον Αλέξη εμπιστευόμαστε, τον Αλέξη ψηφίζουμε ?

Ωραία, άσε όσα λέει ο Αλέξης. Κοίτα το HDTune. Έχει ή δεν έχει πρόβλημα?

Έχει πρόβλημα, κι αυτό είναι fact και δεν αλλάζει ό,τι κι αν λέει ο καθένας.

Εφόσον, λοιπόν, έχει πρόβλημα, η υπόθεση τελειώνει εδώ.

Ο τεχνικός οφείλει να κάνει σωστή διάγνωση και να τον αντικαταστήσει. Απλά, εύκολα, ήρεμα.

Και πες ότι ο Αλέξης τα "φούσκωσε" τα γεγονότα. Δε με νοιάζει εμένα αυτό. Το θέμα είναι ότι ο τεχνικός δεν αντικατέστησε το δίσκο αμέσως.

Έτσι είναι το σωστό.

Εγώ θα τον πήγαινα σήμερα καμένο για να μην κουβαλάω όλο το PC, απλά θα ήλπιζα να είναι ο ίδιος και να του πω:

"Στο είπα ότι είχε πρόβλημα, σήμερα έγινε χειρότερα, για ρίξε μια ματιά" και θα του χαμογελούσα με νόημα.

σαφώς, μια τέτοια κατάσταση απαιτεί και την ανάλογη ωριμότητα και ψυχραμία που όποως φαίνεται έχεις σε υπερθετικό βαθμό. Κόβω μάλιστα το κεφάλι μου ότι παρά το γεγονός ότι θα είχες παραβιάσει κάθε κανόνα περί κατάχρησης εγγύησης κλπ θα έκανες και φασαρία για να στον αλλάξουν.

Σε κάθε περίπτωση, όπως φαίνεται η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση (αν και δεν έχω πραγματικά κανένα λόγο α αμφισβητήσω τα γραφόμενα του Αλέξη καθώς με την ίδια λογική και ο υπάλληλος είπε ό,τι ήθελε στον Γοριλα).

Το θέμα είναι πως για να βγάλεις άκρη σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται πάρα πολύ υπομονή,ύφος συνεννοήσιμου ανθρώπου και επιχειρηματολογία που να μην αφήνει περιθώρια στον άλλο να αρχίσει να αμολάει κοτσάνες.

Πάντως θα συμφωνήσω και εγώ πως επί της ουσίας ο δίσκος έπρεπε να αλλαχτεί no matter what.

Βέβαια όταν και ο υπάλληλος δείχνει να είναι στόκος υπάρχει θεματάκι αλλά τι να κάνουμε :p

Ωραια, με το που μπήκα πρέπει να απαντήσω σε ένα σωρό ποστ :p

Αλέξη, νομίζω ο τεχνικός πώς έκανε την δουλειά του και καλά έκανε και ήθελε να ελένξει τον SSD. Αν εσένα σου φέρνανε ένα χαρτί με το HD Tune και στο δείχνανε, θα το άλλαζες επι τόπου με άλλον? Δεν θα έπρεπε να τον ελένξεις πρώτα?

Σαφώς, τον έλεγξε... με Bad sector Test. Και μου είπε κατόπιν αυτού ότι είναι σε άριστη κατάσταση και δεν μπορεί να τον αλλάξει.

Επειδή πήρα και μιλησα με το παιδί, νομίζω πώς αυτά που λές στο πρώτο πόστ έχουν αρκετή δόση υπερβολής και επίσης αντί να σου πέι να τον αφήσεις να τον ελένξει, το έκανε επι τόπου για να σε εξυπηρετήσει .

Που υπερβάλλω; Όλα όσα λέγονται στο πρώτο ποστ δεν έχουν ΚΑΜΙΑ δόση υπερβολής και συνέβησαν όπως τα περιγράφω. Αλλά έχεις δίκιο, ο υπάλληλος (στην περίπτωση μας ο "τεχνικός") είναι λογικό να λέει την αλήθεια και όχι ο πελάτης.

Δεν ξέρω, μου φαίνονται λίγο υπερβολικά αυτά που έχεις γράψει.

Εσένα σου φαίνονται υπερβολικά που τα διάβασες, εμένα να δεις, που τα βίωσα κιόλας, πως μου φάνηκαν εκείνη την στιγμή.

Τελικά ζήτησες νέο Postville 80GB και θα το έχεις την Δευτέρα αλλά δεν έγραψες τίποτα εδώ ε ?

Ε ναι γιατί, μόλις μπήκα σπίτι, όλη μέρα έξω ήμουνα. Εσύ δεν μπόρεσες να περιμένεις όμως για να μου την πεις...

Και ναι, ζήτησα Postville γιατί με 10Ε παραπάνω που ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ, έχω ένα απροβλημάτιστο μοντέλο, εν αντιθέσει με το Adata που είναι πιθανό να παρουσιάσει σε 4 μήνες ξανά πρόβλημα. Είναι ψυχολογικό.

Ο ελεγχος ποιος ηταν το σκαναρισμα για bad sectors?ΕΛΕΟΣ...

Τον Postville θα τον πληρωσει ο alexis2044 η ειναι απο αλλαγη αυτο δεν διευκρινιζεται.

Είναι από αλλαγή και θα πληρώσω την διαφορά.

Δηλαδη προσπαθουμε να βγαλουμε λαδι τον "τεχνικο" και να πουμε ψευτη τον πελατη.Το πλαισιο παει απο το καλο στο καλυτερο...

+1

Κοίτα, μπορει το service αυτό να έιχε 50 service να περιμένουν και να έβαλε του Αλέξη πρίν απο τα άλλα για να τον βοηθήσει.

Δεν είχε κόσμο.

Φυσικά για έναν δίσκο δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, αλλά άμα γίνουν 50 τετοιες "ζαβολιές" στην σειρά, νομίζω πώς οι πρώτοι πάλι θα αναγκαστούν να περιμένουν, και πάλι θα υπάρχουν παράπονα. καλό να υπάρχει σειρά σε όλα για να είναι ολα οκ.

Δεν δουλευει σωστά. Δεν με νοιάζει πως το λές, ή γιατί το λες έτσι, παρουσιάζει πρόβλημα. Σύμφωνα με την εγγύηση σας, οφείλετε να μου τον αλλάξετε.

Κατά τα λεγόμενα του Αλέξη τον έβγαλε ψέυτη, τα λεγόμενα του τεχνικού τα έχεις ακούσει ή δεν σε νοιάζει να τα ακούσεις και σχημάτισες άποψη γιατί τον Αλέξη ακούμε, τον Αλέξη εμπιστευόμαστε, τον Αλέξη ψηφίζουμε

?

Εγω πίστευα ότι στο Πλαίσιο μπαίνει πρώτα από όλα ο πελάτης ο οποίος θεωρείται αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Τα λεγόμενά σου με κάνουν να νομίζω οτι προέρχονται από υπάλληλο του e-shop και όχι του πλαισίου. Τι έγινε και άλλαξε ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεστε στους πελάτες σας;

Και δεν μιλάω ως Alexis2044, αλλά ως το κάθε ένα παιδί με τα γυαλιά που πάει να αλλάξει κάτι από το πλαίσιο.

Προς φόρουμ: Ο άψογος υπάλληλος του πλαισίου έκανε τα πάντα όπως έπρεπε, δεν με πρόσβαλε με κανένα τρόπο λέγοντας μου ότι πλαστογράφησα στοιχεία προς όφελος μου, ή λέγοντας μου ότι μπορεί να έχω πειρατικά προγράμματα στον δίσκο μου που μπορεί να κολλάνε το σύστημα. Εγώ είμαι ο κομπλεξικός ανήξερος που δημιούργησε αυτό το θέμα από την φαντασία του.

Α παρεμπιπτόντως υπάρχουν και μάρτυρες, γιατί δεν πήγα μόνος μου για το RMA εκείνη την μέρα (ευτυχώς; )

Και ξανά τα ίδια...έχετε βγάλει όλοι συμπερασμα απο αυτά που έγραψε ο Αλέξης.

Προφανώς την μεριά του καταναλώτή θα περνανε σε κάθε φόρουμ και όχι του καταστήματος.

Δεν περιμενω να αλλάξω την γνώμη κανενός.

Διόρθωση: ο Κακός, κομπλεξικός και ανήξερος Αλέξης!

Δεν έπεσε κανένα σύρμα και στο λέω με όση ειλικρίνια με διακρίνει.

Στο παρελθόν και άλλοι έγραφαν πώς έκαναν και έδειξαν και έραναν και στο τέλος, ώπου πήγαινα για βοήθεια,fault έβγαινα, γιατί το 50% απο αυτούς λέγανε ότι θέλανε να πούνε.

Επειδή έιμαι σίγουρος πώς το Πλάισιο , δεν κόβει RMA , και αλλάζει το οτιδήποτε, δεν πέφτει πουθενά πλέον σύρμα.

Αν κάτι το πάς την Δευτέρα, μπορεί να παιδευτείς στην χειρότερη και να στο αλλάξουν Τετάρτη, αλλά να σου κόψουν RMA δεν πάιζει. Πίστεψε με σε αυό που λέω...και προφανώς το έχετε δέι όλοι σας.

Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για σύρμα.

Δεν ξέρω τι είπανε με τον τεχνικό...ας μας πέις ο Αλέξης.

Δεν είπα ψέυτη κανέναν..είπα πριν βγάλεις συμπερασμα, πρέπει να ξέρεις και τις δύο πλευρές...

Για τον PVille πως έμαθες; Πριν δεν είπες ότι μίλησες με τον τεχνικό και οτι σου είπε με το νι και με το σίγμα τι έγινε; Σύμφωνα με αυτό μάλιστα με είπες και υπερβολικό. Επίσης νομίζω ότι είμαι η πρώτη πείπτωση πελάτη στην ιστορία του πλαισίου που τον τηλεφωνούν την επόμενη, αφού ο ίδιος ο πελάτης έχει δεχθεί την άρνηση αντικατάστασης, για να του πουν ότι θα του κάνουν RMA.

Αυτά.

:)

Μαγκεc ,ειστε με τα καλα σας?Τηλεδικη κανετε?"εχω μαρτυρες" "ειμαι αθωος μεχρι αποδειξεως του εναντιου" "δεν μας ειπες αυτο" "εχεις αυτη την αντιφαση" κλπ......Αν ειναι δυνατον,μπορειτε και πιο ηρεμα και χωρις τετοιες προδιαθεσεις...."η εγγυηση σας" κλπ...Αλλαχτηκε ο δισκος,ολα καλα,απο κει και περα αν θελετε να πηδησω και καμμια μαντρα,αλλα ησυχαστε!

νομιζω οτι το θεμα εχει ξεφυγει λιγακι...

απο ποτε θεωρειται υποχρεωση ενος καταστηματος να ελεξγει επιτοπου ενα εξαρτημα που ερχεται στο τεχνικο τμημα?

μη τρελλαθουμε

ολοι τα θελουν ολα κι επιτοπου

αυτο εννοει ο Βασιλης ως "ζαβολιες" κι εχει απολυτο δικιο

το εαν εχει κοσμο ή οχι στο frontdesk

δε σημαινει οτι δεν εχει 5 συστηματα, 10laptop και καμια 20αρια parts για ελεγχο απο πισω...

εαν ακουγαν ο τεχνικοι ολους τους πελατες που λενε οτι βιαζονται και εχουν διπλωματικες σε εκκρεμοτητα

και δεχονταν να τα ελεγξουν επιτοπου

θα ειχαμε γεμισει threads με τους αλλους μισους να κραζουν επειδη ο ελεγχος του δικου τους RMA

κρατησε 4 και οχι 2 μερες

η υποχρεωση του καταστηματος εντοπιζεται στο να το παραλαβει κανονικα με παραστατικο

να το ελεγξει οταν ερθει η ωρα του (αναλογα με το φορτο εργασιας, διαθεσιμο προσωπικο κτλ)

και εαν διαπιστωσει ο τεχνικος το ελαττωμα, να μιλησει με τον υπευθυνο για αντικατασταση/πιστωση και οτι αλλο προβλεπεται.

ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενος να το ελεγξει επιτοπου

ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενος να δεχθει τα πειστηρια που προσκομιζει ο πελατης

ειδικα οταν αυτα ειναι ενα screenshot ενος προγραματος

Καποιος βαζει την υπογραφη του για την αλλαγη αυτη

και πρεπει να ξερει οτι αυτο που παραλαμβανει προς αντικατασταση

ειναι οντως κατι ελαττωματικο.

το οτι πολλες φορες η πρωτη διαγνωση του πελατη με οτι πειστηρια προσκομισει αυτος

μπορει να λυσει τα χερια ενος τεχνικου μιας και του δινει τη δυνατοτητα

να αναπαραγει το σφαλμα ευκολα και γρηγορα ειναι αληθεια

αλλα δεν μπορει να θεωρηθει επαρκης λογος για αμεση αντικατασταση σε καμια περιπτωση

οτι μπορει να εχει συμβει σε καποιους καπου καποτε δεν σημαινει οτι ειναι και καθεστος/παγια & σωστη τακτικη.

Το οτι ο τεχνικος εκανε λογο για πλαστογραφια ειναι κατακριτεο μεν

αλλα ειναι αλλο θεμα

οπως επισης και το οτι δεν γνωριζε τα περι ssd (χωρις να σημαινει οτι η αγνοια του δικαιολογει επιθεση)

αλλα σ'αυτη τη περιπτωση

μιας και καταληγουμε να κρινουμε εναν ανθρωπο που δεν εχει τη δυνατοτητα να υπερασπιστει τον εαυτο του

δεν νομιζω οτι εχει νοημα να επεκταθουμε περισσοτερο.

το θεμα ειναι οτι πολλοι πλεον ξεκινανε προκατειλημμενοι τη διαδικασια αντικαταστασης ενος προιοντος

ορμωμενοι απο τα οσα διαβαζουν και ακουν κατα καιρους

μη γνωριζωντας καλα καλα τα ιδια τους τα δικαιωματα & υποχρεωσεις

παρουσιαζοντας παραλογες απαιτησεις, επιθετικη σταση και αλλα πολλα

(μιλαω γενικα και οχι για τη συγκεκριμενη περιπτωση)

τη δουλεια τους θελουν να κανουν και οι δυο πλευρες κατα προτιμηση χωρις τριβες και εκνευρισμους...

Εάν διάβασα καλά την πρώτη καταχώρηση, δεν απαίτησε ο Αλέξης επι τόπου έλεγχο και αντικατάσταση.

Ο τεχνικός ενημέρωσε ότι χρειάζεται 30 λεπτά για τον έλεγχο και ο Αλέξης επέλεξε να περιμένει.

Και διορθώνω για να συμπληρώσω, ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο τεχνικός απεφάνθηκε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το προϊόν... δεν πρότεινε να παραμείνει το εξάρτημα για παιρετέρω έλεγχο και ο πελάτης αρνήθηκε. Εάν στην θέση του Αλέξη ήταν ο οποιοσδήποτε πελάτης χωρίς πρόσβαση σε φόρουμ και γνωριμίες, θα έπρεπε να ζήσει με το ελλατωματικό προϊόν ή όχι;

Τα δέχομαι αυτά που λες σε γενικές γραμμές αλλά γνωρίζοντας πολύ καλά τι θα πει support και ικανοποίηση πελάτη, δεν θα ήταν ποιο τίμιο να μου γράφεις στην απόδειξη που υπογράφω, πως δουλεύει το rma και πόσο θα χρειαστεί να περιμένω ώστε να μην έχω αξιώσεις; Ψιλά γράμματα ίσως θα μου πεις, αλλά υπάρχει λόγος προφανώς που και οι δύο πλευρές δεν κάνουν την δουλειά τους χωρίς τριβές και εκνευρισμούς και υπεύθυνη δεν είναι πάντα η μία πλευρά.

Εάν βάλεις στο παιχνίδι και τον ανταγωνισμό στα θέματα τιμής, δεν είναι η υποστήριξη και η γνώση του αντικειμένου ένας λόγος να σε προτιμήσει ο πελάτης αντί του ανταγωνιστή;

πέρα απ το τι έχει γίνει συγκεκριμένα με τον αλέξη και τον κάθε αλέξη που ποσός με ενδιαφέρει,γιατί κλαιγόμαστε επειδή το rma δεν έγινε σε 2 ώρες....

αυτό έχει λίγο ζουμί

Ωραία, άσε όσα λέει ο Αλέξης. Κοίτα το HDTune. Έχει ή δεν έχει πρόβλημα?

Έχει πρόβλημα, κι αυτό είναι fact και δεν αλλάζει ό,τι κι αν λέει ο καθένας.

Εφόσον, λοιπόν, έχει πρόβλημα, η υπόθεση τελειώνει εδώ.

Ο τεχνικός οφείλει να κάνει σωστή διάγνωση και να τον αντικαταστήσει. Απλά, εύκολα, ήρεμα.

Και πες ότι ο Αλέξης τα "φούσκωσε" τα γεγονότα. Δε με νοιάζει εμένα αυτό. Το θέμα είναι ότι ο τεχνικός δεν αντικατέστησε το δίσκο αμέσως.

Έτσι είναι το σωστό.

Και άμα έχει πρόβλημα το λειτουργικό του?

όπως είπε ο κοπρίτης κάποιος βάζει μια τζίφρα για την αλλαγή και φαίνεται.

Δλδ άμα ήσουν εσύ εκεί,και σου έφερνα μια 5870 και ενα ss από vantage και το gpu score στα 1100 μαρκς.

Θα μου την άλλαζες χωρίς κάν να την δοκιμάσεις?

Α δε σου είπα,δεν είχα βάλει drivers

{Έχουμε ξεφτιλιστεί τελείως.

Άντρα θέλω τώρα τον εθέλω....}δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα αλλά γενικώς μιας και κάθε φορά γίνονται τα ίδια και τα ίδια-edited

πέρα απ το τι έχει γίνει συγκεκριμένα με τον αλέξη και τον κάθε αλέξη που ποσός με ενδιαφέρει,γιατί κλαιγόμαστε επειδή το rma δεν έγινε σε 2 ώρες....

αυτό έχει λίγο ζουμί

Και άμα έχει πρόβλημα το λειτουργικό του?

όπως είπε ο κοπρίτης κάποιος βάζει μια τζίφρα για την αλλαγή και φαίνεται.

Δλδ άμα ήσουν εσύ εκεί,και σου έφερνα μια 5870 και ενα ss από vantage και το gpu score στα 1100 μαρκς.

Θα μου την άλλαζες χωρίς κάν να την δοκιμάσεις?

Α δε σου είπα,δεν είχα βάλει drivers

Έχουμε ξεφτιλιστεί τελείως.

Άντρα θέλω τώρα τον εθέλω....

Ωραίος είσαι.. Για να σου απαντήσω στο στυλάκι σου, πως θα αντιδρούσες έαν σου έλεγα ότι η κάρτα σου δουλέυει άψογα γιατί το super pi είναι φυσιολογικό;

Ωραίος είσαι.. Για να σου απαντήσω στο στυλάκι σου, πως θα αντιδρούσες έαν σου έλεγα ότι η κάρτα σου δουλέυει άψογα γιατί το super pi είναι φυσιολογικό;

άλλαξες nick από nickstamat se Rootx?

Τι έχει το στυλάκι μου?

Εσύ θα άλλαζες δίσκο επι τόπου επειδή ένας πελάτης απ τους χιλιάδες σου έφερε ένα ss από hdtune?

Άστα παραπέρα τα πνεύματα ;)

Όχι, αλλά δεν θα έτρεχα bad sector test όπως δεν θα έτρεχες super pi στην κάρτα γραφικών σου.

Το στυλάκι σου αγγίζει τα όρια του troll επιλέγοντας συγκεκριμένα κομμάτια του θέματος για quote που δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα καθώς και τα σχόλια περί ξεφτίλας που σκοπό έχουν να προσβάλουν.

Προτροπές για παραπέρα τα πνεύματα στις επιστρέφω, μαγκιές και τραμπουκισμοί δεν είναι δικά μου χαρακτηριστικά :)

άλλαξες nick από nickstamat se Rootx?

Τι έχει το στυλάκι μου?

Εσύ θα άλλαζες δίσκο επι τόπου επειδή ένας πελάτης απ τους χιλιάδες σου έφερε ένα ss από hdtune?

Άστα παραπέρα τα πνεύματα ;)

Δεν ειπε κανενας να αλαξει τον δισκο με αφορμη το hdtune.

Να διευκολύνει τον τεχνικό πηγε.Τι δεν καταλαβαινεις??

Αλλα οχι και δεν οτι δεν.....παταει καλα το SATΑ ρε συ ακη και οτι δενεχει και bad sector Ο SSD δλδ.

Δεν ειπε κανενας να αλαξει τον δισκο με αφορμη το hdtune.

Να διευκολύνει τον τεχνικό πηγε.Τι δεν καταλαβαινεις??

Αλλα οχι και δεν οτι δεν.....παταει καλα το SATΑ ρε συ ακη και οτι δενεχει και bad sector Ο SSD δλδ.

Μπερδεύεστε.Δεν ασχολούμε με τι έγινε με τον αλέξη,έγινε ότι έγινε,πήρε αλλο δίσκο και τελείωσε.

Απλά αναφέρθηκα στην λογική που έχουν πολλοί,Αφού σου λέω έχει πρόβλημα,τι θές να το δοκιμάσεις τώρα?,να δές και το ss απ αυτό το μετροπρόγραμμα.

Εκεί σχολιάζω εγώ,όχι τι έγινε με τον αλέξη ;)

edit:

Επίσης δεν λέω ότι το επίπεδο των τεχνικών είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι...Φυσικά και όχι.Όλοι έχουμε ακούσει μαργαριτάρια και δυστυχώς είναι παντού το φαινόμενο αυτό,και όσο στενεύει η τσέπη τόσο θα αυξάνεται :(

Όχι, αλλά δεν θα έτρεχα bad sector test όπως δεν θα έτρεχες super pi στην κάρτα γραφικών σου.

Το στυλάκι σου αγγίζει τα όρια του troll επιλέγοντας συγκεκριμένα κομμάτια του θέματος για quote που δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα καθώς και τα σχόλια περί ξεφτίλας που σκοπό έχουν να προσβάλουν.

Προτροπές για παραπέρα τα πνεύματα στις επιστρέφω, μαγκιές και τραμπουκισμοί δεν είναι δικά μου χαρακτηριστικά :)

Όταν θα καταλάβεις ότι στο ποστ μου δεν ασχολούμαο καν με το τι έγινε με τον αλέξη και τον τεχνικό πάμε άλλη μία την κουβέντα.

Το τι σχολίασα εγώ το είπα ακριβώς στον George οπότε άμα το super pi σου είναι ψηλό κοίτα μήπως χάλασε το cd rom.

Μπερδεύεστε.Δεν ασχολούμε με τι έγινε με τον αλέξη,έγινε ότι έγινε,πήρε αλλο δίσκο και τελείωσε.

Απλά αναφέρθηκα στην λογική που έχουν πολλοί,Αφού σου λέω έχει πρόβλημα,τι θές να το δοκιμάσεις τώρα?,να δές και το ss απ αυτό το μετροπρόγραμμα.

Εκεί σχολιάζω εγώ,όχι τι έγινε με τον αλέξη ;)

Εγω απο την αλλη σχολιαζω την συμπεριφορά του τεχνικου.:rolleyes:

Συγνωμη δλδ ειναι τοσο κακο να διευκολύνεις καποιον με ενα ss??Ας το παρει το κωλοχαρτο ...και ας μην σχολιασει ..και ας κανει αυτο που ξερει καλυτερα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.