ergotelis Φεβρουάριος 6, 2010 #61 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2010 Θα πληρωσεις κανονικα.Γι αυτο θα επιδιωξεις να παρεις κατι φθηνο.Και το αρνητικο comment θα μεινει.Το αρνητικό comment, αν αποδειχθεί ότι έγινε εξεπίτηδες, το αφαιρεί το ebay/Και επιπλέον, ιδίως αν είσαι και καινούργιος, θα "μαυρίσει" τις διευθύνσεις, τους λογαριασμούς ebay&paypal(και κάρτες) και πάει λέγοντας. To ebay προστατεύει τους πωλητές και κάτι τέτοιο θα φανεί χαρακτηριστικά ότι έγινε εξεπίτηδες μαζικά από κάποιους. Προσωπικά αν μου το ζητούσες δε θα το έκανα όσο καλός φίλος μου και να ήσουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
linkin1416003418 Φεβρουάριος 7, 2010 #62 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2010 Απο την αλλη,ετσι οπως ειναι το πραγμα,μετα την παροδο 45 ημερων απο την πληρωμη του προιοντος εισαι απροστατευτος.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Φεβρουάριος 7, 2010 #63 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2010 Απο την αλλη,ετσι οπως ειναι το πραγμα,μετα την παροδο 45 ημερων απο την πληρωμη του προιοντος εισαι απροστατευτος....Ακριβώς... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chiderboy Φεβρουάριος 24, 2010 #64 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2010 Μάγκες έχω και γώ πρόβλημα με πράμα που μου ήρθε από ebay και συγκεριμένα αυτό. Ο πωλητής έχει 100% αξιολόγησηΤι κάνω; Είναι λιγότερο από 15 μέρες από την ημερομηνία που έγινε η αγορά. Συγκεκριμένα η συσκευασία ήταν ανοιχτή τελείως πιασμένη με ταινία και ο RF connector που βγάζει το σήμα για την τηλεόραση είναι σπασμένος εντελώςΤα λεφτά είναι λίγα και τον διαμορφωτή θα τον ανοίγα έτσι κι αλλιώς για μετατροπή από 110V->220V Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 24, 2010 #65 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2010 Στέλνεις μήνυμα στον πωλητή και άμα δεν βγει άκρη κανε claim στο paypal και negative feedback Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Φεβρουάριος 24, 2010 #66 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2010 Οχι claim ακριβώς, στείλε του μνμ και αν σου πει μα και μου κάνε dispute. Negative feedback πρέπει να είναι η τελευταία σου επιλογή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chiderboy Φεβρουάριος 24, 2010 #67 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2010 ΟΚ thnx παίδεςΈχω στείλει ήδη μήνυμα στον πωλητή με το που το παρέλαβα. Θα ενημερώσω για εξελίξειςUPDATE: Μου απάντησε 2-3 ώρες μετά. Ζήτησε συγνώμη και είπε είναι διατεθειμένος να μου το αλλάξει ή να μου στείλει τα λεφτά πίσω. Ζήτησα το δεύτερο. Όλα καλώς, δεν είναι όλοι παρτάλια σαν αυτόν που έμπλεξε ο Γιώργος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.