greekfragma Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25, 2009 Πριν 1μήνα πήρα για το δορυφορικό που ήθελα να στήσω 2 πραγματάκια από έναν top rated seller με λειτουργία στο ebay 9 χρόνια και 82χιλιάδες+ θετικές αξιολογήσεις......(έχει και καμιά 20αριά αρνητικές)Πήρα με ξεχωριστό buy now ένα μοτέρ diseqc 1.2 και ένα quad lnb by Invacom.Παρότι ήρθαν σε ένα δέμα ο τύπος με χρέωσε 2 φορές μεταφορικά. Μου είπε αν θες να σου τα κάνω refund και του πα δε πειράζει.θα χρειαστώ κάτι στο μέλλον και τα αφαιρούμε.Ήρθαν λοιπόν τα πράγματα......Πρώτη εντύπωση το μοτερ φάνηκε αψεγάδιαστο.Το lnb μου φάνηκε να έχει στη μεμβράνη ένα ελαφρύ αποχρωματισμό σα κάψιμο από τον ήλιο ή κάτι αντίστοιχο..το οποίο για να φανεί ήθελε αρκετό ψάξιμο αλλά το βλεπες οτι σα μεμβράνη θα έπρεπε να είναι του κουτιού.....ουτε καν με σκονίτσα (που δεν είχε σκόνη βέβαια).Λέω μπα ιδέα μου είναι...μιας και δεν είχα ξαναδεί και δορυφορικά από κοντά λέω μπορεί να είναι και φυσιολογικό.Τα στήνουμε λοιπόν παρεούλα με τον spresv που το κατέχει το αντικείμενο....κομπλέ το lnb...έδειχνε θόρυβο έστω και με αρύθμιστο πιάτο.κουμπώνουμε και το μοτερ...κουνιότανε κι αυτό αριστερά δεξιά με το τηλεκοντρόλ του δέκτη.κάποια στιγμή καταλάβαμε οτι ο δέκτης δεν έδινε σωστές εντολές και έπρεπε να πάρουμε κάποιον με δυνατότερο σήμα.έρχεται λοιπόν ο dm800hd.ξανά μανά δοκιμές στην ταράτσα.....ξαφνικά πάμε το μοτέρ δεξιά......το γρανάζι ακουγόταν ξεσκισμένο εσωτερικά.....μόνο αριστερά πήγαινε....πάρε δώσε μερικες δοκιμές ακόμα.....τέλος και το μοτέρ........έκανε θόρυβο αλλά ούτε αριστερά ούτε δεξιά......εντωμεταξύ το lnb σταμάτησε να βγάζει θόρυβο 1-2 μέρες μετά.....αγοράζω νέο lnb από εδώ και το βάζουμε πάνω.σήμα καμπάνα όλα κομπλέ.....πάμε τώρα στο τι γίνεται με τον ebay top rated seller.10μέρες του στελνα email....δεν απαντούσε.....προχθές του στέλνω ένα τελεσίδικο οτι κοίτα να δεις.....μη με αγνοείς 10 μέρες.....θα απευθυνθώ στο ebay to claim my rights.σε 30λεπτά είχα απάντησηwhat is wrong my friend.I am hear and happy to help.μπλα μπλα ξανά όλα τα παραπάνω.....με έσκισε στις ερωτήσεις αν χάλασαν μαζί...αν δούλεψαν σωστά έστω και 1 φορά....τελικά δε βγάλαμε άκρη λόγω διαφοράς ώρας είχε πάει αργά...λέω λογικά θα μου απαντήσει αύριο στα υπόλοιπα....περνάει η Δευτέρα τίποτα.Του στέλνω mail.....και μου ρχεται το εγκεφαλικο.....Mail Delivery Subsystem προς Εμένα The following addresses had permanent fatal errors -----<satfinderdealer@aol.com> (reason: 550 satfinderdealer IS NOT ACCEPTING MAIL FROM THIS SENDER)Του στειλα άλλες 3 φορές μέσω gmail στο AOL account του.@@δια.Το ίδιο μήνυμα επιστροφής του email.Του στειλα το λοιπόν Δευτερα βράδυ το εξής.Hello from Athens,GreeceFor some reason I now can not reach you through the satfinderdealer@aol.com email account. All emails are not eligible to reach you with reason: 550 satfinderdealer IS NOT ACCEPTING MAIL FROM THIS SENDERI will be waiting for a response on my 2 defective products case before I reach ebay and claim my rights. I have send you a number of emails describing the problem thoroughly the last 15days and until now I can not find a solution with you. I find this unacceptable for a top rated seller with more than 82.000 positive feedbacks and a 9year presense as an ebay store.Will be waiting for a response the next 48hours.Failing to contact me back to find a solution on the matter will make me settle this with ebay support team.ακούω απόψεις.:rant: Link to comment Share on other sites More sharing options...
CmoS Νοέμβριος 26, 2009 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 Κανε αναφορα και στο ebay και στο paypal για αρχη... εγω ποτε δεν ασχολουμε τοσο πολυ...3 μερες αν δεν απαντησει καποιος seller σε μηνυμα τρωει report και στα δυο.(και το φοβουντε πολυ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 26, 2009 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 ο Τύπος είναι 9χρόνια top rated seller με 82.000+ θετικές αξιολογήσεις...εγώ είμαι 2μιση χρόνια με 43 θετικές (καμία αρνητική) και δεν έχω απασχολήσει ποτέ ξανά το ebay ή το paypal.σε περίπτωση διαμάχης τι γίνεται?μπορεί να με βγάλει ψεύτη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CmoS Νοέμβριος 26, 2009 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 Και κανενα feedback να εχεις ασχολουντε και οι δυο παντα. Να σε βγαλει ψευτη γιατι ? Στις αναφορες βαλε και το email επιστροφης να δεις για ποτε θα σε βγαλει απο την λιστα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qparadox Νοέμβριος 26, 2009 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 Χμμμ.. Γιωργο αφου ο πωλητης σε αγνοει και δεν προσπαθει να βρει λυση..δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες..α) ανοιγεις dispute και περιμενεις να δεις τι θα βγει... πιθανοτητες για να βγαλεις ακρη, ετσι-κι-ετσι.. β) αν μιλαμε για καποιο σοβαρο ποσο, παιρνεις την τραπεζα και κανεις το λεγομενο charge back (στην πιστωτικη). Στην περιπτωση αυτη θα 'κλειδωθει' και ο λογαριασμος σου στο paypal. (Ισως, αναλογα με την τραπεζα, χρειαστεις λιγο μπλα-μπλα). Ψευτη δε μπορει να σε βγαλει, αλλα απο τη στιγμη που εχεις παραλαβει το δεμα (δηλαδη η αποστολη εγινε), ειναι δυσκολο για το ebay να ξερει τι ακριβως εχει γινει. Και εκει μπλεκει το θεμα.Απο την αλλη, το οτι εκανε 'ban' το εμαιλ σου ειναι μεγαλη του π@π@ρι@ και να το αναφερεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 26, 2009 Author #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 Το συνολικό ποσό είναι 120ευρώΣτη σελίδα των προιόντων λέει ξεκάθαρα οτι το μοτερ έχει 2 χρόνια εγγύηση και το lnb 5.Επίσης η πληρωμή έγινε μέσω paypal και στο coverage ο πωλητής έχει full purchace coverage και στα 2 προιόντα.Επίσης έχω mail του πωλητή μόλις μου τα στειλε που παρακαλά για θετική αξιολόγηση και 5/5 αστέρια σε όλα τα πεδία.Δεν έχω απασχολήσει ποτέ ξανά τα τελευταία 2μιση χρόνια το ebay και το paypal για οποιαδήποτε συναλλαγή..........και τα 120ευρώ αυτής της συναλλαγής δεν είναι τίποτα μπροστά σε άλλες αγορές 2πλάσιας και 3πλάσιας αξίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qparadox Νοέμβριος 26, 2009 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 Ε τι να πει κανεις... ειναι ξεκαθαρο οτι πρεπει να σε καλυψει και απορω που το εκανε θεμα... :mamba:Καρφι για dispute πας... αξιολογηση (αρνητικη) μην αφηνεις ακομα... καποιοι sellers ειναι ευαισθητοι σ'αυτο το θεμα καιπροσπαθουν να το αποφυγουν.. αν την φανε νωρις, τοτε ειναι που δε βγαζεις ακρη μαζι τους, αν και στην περιπτωση σου πρεπει να ασχοληθει και το ebay λιγο. :nada: Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 26, 2009 Author #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 η πώληση των προιόντων έγινε στις 10 Σεπτέμβρη. Τα πράγματα έφτασαν 20μέρες μετά.Στηθήκανε στις 20 Οκτώβρη. Παιξανε για 10 μέρες πάνω στο setup με δοκιμές κλπ και μετά καπούτ. Από τις 5 νοέμβρη τον ψάχνω με μηνύματα σε ebay email και instant messenger της AOL.η θετική έχει αφεθεί μιας και όταν τις πρώτες μέρες δούλεψαν δεν είχα λογο να μην αφήσω θετική.top rated seller 83.000k positive feedback 9 years presence λεω...τι να φοβηθω....εδώ όλα καλά με λιγότερο έμπιστες συναλλαγές στο ebay.Τελικά του δίνω ακόμα μια μέρα πριν στείλω στο ebay γιατί στο Αμέρικα έχει Thanksgiving day...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinky Νοέμβριος 26, 2009 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 αστο το ebay. Με paypal δεν πληρωσες? Ανοιγεις claim στο paypal και θα κανει τουμπες. Εκει ο διαλογος σας ειναι ορατος και στο paypal οποτε αφηνεις τα mails και συζητας μεσω του claim. Εκει δεν τον παιρνει να καθυστερη να απαντησει γιατι αν το κανει θα του δωσεις μια προειδοποιηση με ενα ακομα μυνημα και μετα θα κανεις "escalate to dispute" στο οποιο το paypal και 70000000 feedback να εχει αυτος, αφου δεν απαντουσε και ειναι ορατο, θα σε δικαιωσει. Προσφατα ειχα προβλημα με εναν Ιταλο που δεν εστελνε τα αντικειμενα επειδη λεει τα περιμενε απο τον προμηθευτη του για πανω απο 1 μηνα. Παντα μου εστελνε mail στα Ιταλικα και εκανα αμαν να καταλαβω, οι translators δεν εβγαζαν καθολου κατανοητο κειμενο.....εγω στα αγγλικα. Τελευταια εβδομαδα και αφου ειχα απηυδησει που για 1 εβδομαδα δεν ειχε απαντησει σε 3 mails και που με εγραφε που του ζητουσα αγγλικα, κανω το claim και ω του θαυματος! μεσα σε μιση ωρα μου ειχε απαντησει! και στο claim εγγραφε σε απταιστα αγγλικα, και ειπε και καλα οτι πηγε να το στειλει εκεινι τη μερα το item και ειδε το claim και σταματησε Μου ζητησε να ακυρωσω το claim για να τα στειλει, του ειπα ευγενικα οτι δε θα το κανω γιατι τοτε δε μπορω να το ξανανοιξω αμα παει κατι στραβα, να το στειλει και με το που παραλαβω το κλεινω. Σε 2 μερες ηταν σπιτι μου τα πραγματα αψογα, εκλεισα και το claim και του εβαλα μια θετικη ετσι απο καλοσυνη χαντακονοντας τον μονο λιγο στις επιμερους αξιολογησεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 26, 2009 Author #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2009 ok λοιπόν.......Μιας και ο Κωστής φαίνεται τα κατέχει τα κουμπιά.....Αν αύριο δεν έχω νέα πάω full για paypal claim Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 27, 2009 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2009 Παρόμοια ιστορία κι εγώ με Ιταλό, είχα παραγγείλει κάτι για τη γυναίκα. Με το που έκανα dispute στο PayPal, μέσα σε 2 μέρες ήρθε το αντικείμενο που είχε "καθυστερήσει στα ΕΛΤΑ" 25 μέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CENTRAL Νοέμβριος 27, 2009 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2009 2 φορές μου χρειάστηκε να απευθυνθώ στο Paypal για refund, και τις δύο ήταν απόλυτα δίκαιο ότι ζητούσα και τελικά τα πήρα πίσω σχετικά γρήγορα.Το ποσό πιστώνεται στην πιστωτική σου κάρτα χωρίς καμία επιβάρυνση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matia Νοέμβριος 27, 2009 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2009 ok λοιπόν.......Μιας και ο Κωστής φαίνεται τα κατέχει τα κουμπιά.....Αν αύριο δεν έχω νέα πάω full για paypal claimΔύσκολα τα πράματα, το Paypal έχει όριο 45 μέρες μετά την ημερομηνία πληρωμής για να κάνεις dispute, μόνο στο ebay μπορείς να στείλεις κάτι αλλά δύσκολο, αφού βρέ αγοράζεις μέσω paypal μάθε τα χρονικά περιθώρια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 27, 2009 Author #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2009 Άνοιξα case στο Paypal Resolution centre.....η απάντηση παρακάτωWe Have Registered Your DisputeThank you for registering your complaint about this transaction. Unfortunately, this type of transaction is not eligible for PayPal dispute resolution. We encourage you to continue to work directly with your seller, as we have found that many misunderstandings reach amicable solutions through communication.τι λέει ρε παιδιά?θα τρελαθώ:giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno Νοέμβριος 28, 2009 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2009 Πέρασε καιρός μήπως ή πλήρωσες με Paypal αλλά εκτός ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Νοέμβριος 28, 2009 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2009 Δεν έχει χρειαστεί να κάνω ποτέ dispute, αλλά μήπως το paypal δεν εμπλέκεται σε θέματα εγγυήσεων; Πολλά από τα παραδείγματα που έδωσαν τα παιδιά έχουν να κάνουν με περιπτώσεις όπου πλήρωσαν αλλά δεν είχαν παραλάβει τα προϊόντα, όχι με εγγυήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 28, 2009 Author #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2009 Το θέμα είναι όταν γράφει οτι το προιόν έχει 2 και 5 χρόνια εγγύηση εμένα ποιός θα με καλύψει μετά τις 45 μέρες? Έλα ρε Τσάκων...δώσε καμιά λύση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artist_ Νοέμβριος 28, 2009 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2009 Βρες την εταιρία του lnb και του μοτερ και στείλε email για το πώς μπορείς να τα περάσουν στην εγγύηση. Μπορεί να υπάρχει και αντιπρόσωπος εντός Ελλάδος.Και η άλλη λύση ζήτα από τον πωλητή να στα αντικαταστήσει αλλά θα χρεωθείς τα μεταφορικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 28, 2009 Author #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2009 Μόλις έστειλα το παρακάτω email στην Invacom.Hello from Athens,Greece.This is not the first time I use your products which I find to be the best quality there is worldwide. At 5 September I have bought an Invacom QPH-031 Quad Polar LNB from kj189 a U.S. Top-Rated Ebay seller which can be found here http://myworld.ebay.com/kj189/The LNB arrived in a good condition and well packed but after a closer look someone could notice a stain on the plastic membrane that covers the "eye" of the LNB. It was more like a discoloration like from sunburnt but I did not pay much attention to it and figured that if the LNB was working properly I should not worry about as these products are designed to operate outdoors with almost most kind of weather conditions. Well to be more specific the LNB worked perfectly for the first 3-4 days......After these days the LNB was completely dead and did not even grab simple noise.The problem is that the ebay transaction took place on September 5. Item arrived at Greece 20days later and because of bad weather I could not install my satellite setup before the 15th of October. 3-4 days everything was working ok and on 20th of October I tried to communicate your Ebay reseller to ask for a new product as he clearly states that this product is covered by a 5 year guarantee. You can check the following link to see that my sayings are true. http://cgi.ebay.com/INVACOM-QUAD-QPH-031-FOR-SATELLITE-DISH-MOTOR-LNB-LNBF_W0QQitemZ140354002409QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item20adc01de9I have sent about 15 emails during the last 20 days to solve the problem and your reseller just blocked my emails through his AOL account. I tried to reach also Ebay and Paypal (because I paid through PayPal) to file a dispute but unfortunately both Ebay and Paypal closed the case because the customer protection lasts for the first 45 days from the day that the transaction took place.My question is simple.How can someone be a top-rated seller with 83.000 positive feedback, 9 years of presence as a certified Invacom seller and behave like this for a $60 LNB.I am using Ebay and Paypal for the last 2 years and did many transactions with products of nearly 10 times the price of this LNB and never had a single problem. I am not asking you of course to find a solution why an Ebay transaction went bad but I am very upset and I can not let this seller to spoil the Invacom brand in such a way.I have kept a record of all the emails that include the transactions and the communication I had with your reseller and they are available to you if you want a proof of all my sayings.Thanks for reading my complaints and I hope to hear from you soon.Kind Regards,George S.Για να δούμε τι θα γίνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Νοέμβριος 30, 2009 #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Και ελεγα να μπω στον χορο του e-bay αλλα απο οτι βλεπω ουτε κατα δοιανια δεν θα μπω...:no::no::no::no::no::no: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.