GoMaR Νοέμβριος 25, 2009 #21 Νοέμβριος 25, 2009 Kαλα αμα το ειχε κανει το eshop αυτο θα ειχε γινει ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ! Χαλαρα 1000 Post σε μια μερα....αλλα επειδη ειναι πλαισιο, με το ζορι μια σελληδουλα με post! αντε να γραψω και εγω κατι για να γινουν 2 σελιδες κατι
dellman Νοέμβριος 25, 2009 #22 Νοέμβριος 25, 2009 Ναι όμως στο Πλαίσιο αύριο έστω και με την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπαλλήλου θα έχει άλλο κουτί.Στο eshop θα έτρεχε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας...
aristos87 Νοέμβριος 25, 2009 Author #23 Νοέμβριος 25, 2009 Εκτως απο τη γρατζουνια ολα τα αλλα ειναι κομπλε. Στην αδεια θηκη 5,25 θα μπει 99% ενα dvd-rw. Το αυτοκολλητο αν και δεν πιστευω να σε χαλαει, μπορεις απλα να το βγαλεις. Συμφωνω δεν ειναι σωστο , αλλα εφοσον κανεις τη δουλεια σου ποιος ο λογος να το κραξεις Το πρόβλημα δεν είναι σε πρακτικό επίπεδο ούτε οτι έχω κόλλημα να είναι στην πένα το κουτί... Αν το έπαιρνα απο stock house 10€ μια χαρά... Αλλά το αγόρασα για καινούργιο στην κανονική τιμή καινούργιου!
greekfragma Νοέμβριος 25, 2009 #24 Νοέμβριος 25, 2009 Kαλα αμα το ειχε κανει το eshop αυτο θα ειχε γινει ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ! Χαλαρα 1000 Post σε μια μερα....αλλα επειδη ειναι πλαισιο, με το ζορι μια σελληδουλα με post!Καλά....ούτε 24 ώρες δε πέρασαν ακόμα.......πάντως είναι όπως ακριβώς τα λέει ο Dellman.Απαράδεκτο ότι έγινε αλλά στο Πλαίσιο αναγνωρίζουν τα λάθη τους. Το στοιχειώδες δηλαδή που απαιτείται για να δείχνεις οτι έχεις και ένα σεβασμό προς τον πελάτη.Το e-shop όμως ούτε καν αυτό το σεβασμό δε μπορεί να κερδίσει.Αρκετά όμως με τα του e-shop....Κατάντησα ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη.Ας δούμε τι θα γίνει από αύριο με την αλλαγή του κουτιού και αν το θέμα θα λήξει σωστά.
partsa Νοέμβριος 25, 2009 #25 Νοέμβριος 25, 2009 και εγω που νομιζα οτι αυτα τα κανουν μονο στο ε-μάγαζο...
yanni Νοέμβριος 26, 2009 #26 Νοέμβριος 26, 2009 Γιατί αν ήταν άλλο "κίτρινο" μαγαζάκι, τώρα θα είχε φτάσει τις 100 απαντήσεις Διότι θα του άλλαζαν το κουτί σε 3 μήνες.
x-treme Νοέμβριος 26, 2009 #27 Νοέμβριος 26, 2009 Όντως, έχουν χάσει τ' αυγά και τα πασχάλια εκεί... Κατά τη γνώμη μου, αν θέλει κάποιος να αγοράσει:1) Πηγαίνει και το παίρνει κατευθείαν από το μαγαζί2) (Αν δεν υπάρχει) το παραγγέλνει με παραλαβή από το μαγαζί, ούτως ώστε να το ελέγξει και να τους βρίσει άμεσα3) το παραγγέλνει σπίτι αλλά πρώτα ελέγχει πως τουλάχιστον οι συσκευασίες είναι άθικτες...Δεν ξέρω, μπορεί κάποιος να ανοίξει το προϊόν, ενώ ο ντελιβεράς περιμένει, και αν δεν του αρέσει να μην το παραλάβει???
jax7480 Νοέμβριος 26, 2009 #28 Νοέμβριος 26, 2009 Δεν ξέρω, μπορεί κάποιος να ανοίξει το προϊόν, ενώ ο ντελιβεράς περιμένει, και αν δεν του αρέσει να μην το παραλάβει???Αυτο δεν νομιζω οτι γινεται.
Candyman Νοέμβριος 26, 2009 #29 Νοέμβριος 26, 2009 Αυτο δεν νομιζω οτι γινεται.Με το eshop πάντως ο οδηγός τσεκάρει τα πράγματα μπροστά σου ότι είναι σωστά παραδομένα. Αν κάτι δεν σου "γεμίζει το μάτι" ότι είναι εντάξει μπορείς να ΜΗΝ παραλάβεις (όχι το συγκεκριμένο είδος βέβαια, μιλάω για όλη την παραγγελία).
sebastian Νοέμβριος 26, 2009 #30 Νοέμβριος 26, 2009 Καλά....ούτε 24 ώρες δε πέρασαν ακόμα.......πάντως είναι όπως ακριβώς τα λέει ο Dellman.Απαράδεκτο ότι έγινε αλλά στο Πλαίσιο αναγνωρίζουν τα λάθη τους. Το στοιχειώδες δηλαδή που απαιτείται για να δείχνεις οτι έχεις και ένα σεβασμό προς τον πελάτη.Το e-shop όμως ούτε καν αυτό το σεβασμό δε μπορεί να κερδίσει.Αρκετά όμως με τα του e-shop....Κατάντησα ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη.Ας δούμε τι θα γίνει από αύριο με την αλλαγή του κουτιού και αν το θέμα θα λήξει σωστά.Greekfragma ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΤΙ ΠΑΡΕΛΑΒΑ για new ΔΥΟ φορες ΔΙΣΚΟΥΣ USED ADATA SSD απο πλαισιο με υπολειματα κολλας απο πανω και εμφανεστατα σημαδια μεταχειρισμενου και τους εστειλα πακετο πισω!!!! Και 3εις μερες με ειχαν χωρις δισκο!!!!Με ESHOP δεν ειχα ποτε προβλημα αγορα-service ! Το Plaisio το εχω πρωτη επιλογη αλλα δεν θελω ακομη και σε αυτο τοπικ να κραζουμε αλλο μαγαζι!!!
oligon_sxetikos Νοέμβριος 26, 2009 #31 Νοέμβριος 26, 2009 και οι μεν και οι δε πήζουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ.Ειδικά τώρα στις γιορτές να δείτε το τι έχει να γίνει.Φυσικά αδικαολόγητο για plaisio με τόσα iso.Προτεινόμενο timing για αγορές έως και 10 ημέρες πριν τις γιορτές το πολύ.
jax7480 Νοέμβριος 26, 2009 #32 Νοέμβριος 26, 2009 Με το eshop πάντως ο οδηγός τσεκάρει τα πράγματα μπροστά σου ότι είναι σωστά παραδομένα. Αν κάτι δεν σου "γεμίζει το μάτι" ότι είναι εντάξει μπορείς να ΜΗΝ παραλάβεις (όχι το συγκεκριμένο είδος βέβαια, μιλάω για όλη την παραγγελία).Αυτο γινεται σε ολες τις courier. Να το ανοιξεις δεν μπορεις ομως.
Candyman Νοέμβριος 26, 2009 #33 Νοέμβριος 26, 2009 Αυτο γινεται σε ολες τις courier. Να το ανοιξεις δεν μπορεις ομως. Κατά πρώτον το eshop δεν στέλνει με courier αλλά με δικούς του οδηγούς (εκτός αν εννοείς την δική τους courier εταιρία). Εκτός αυτού, μια ανοιγμένη συσκευασία φαίνεται και οπτικά δεν χρειάζεται να ανοίξεις το.. ήδη ανοιγμένο κουτί. Και στην περίπτωση του... υπερμαγαζιού Πλαίσιο, το κουτί δεν ήταν απλά ανοιγμένο, ήταν "ξεσκ...μένο". Άρα στην συγκεκριμένη περίπτωση αν ήταν από eshop θα είχε δει ο πελάτης το λάθος κατά την παράδοση και όχι μετά. και οι μεν και οι δε πήζουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ.Ειδικά τώρα στις γιορτές να δείτε το τι έχει να γίνει.Φυσικά αδικαολόγητο για plaisio με τόσα iso.Προτεινόμενο timing για αγορές έως και 10 ημέρες πριν τις γιορτές το πολύ. Aυτό νομίζω πως δεν είναι δικαιολογία ούτε λόγος να κάνουν τέτοια καραγκιοζιλίκια σαν αυτό που έκαναν. Για κάτι τέτοια εγώ πάντως από Πλαίσιο ψωνίζω ΜΟΝΟ συγκεκριμένα πράγματα και αυτά με "κοννέ".. από μέσα. Αλλιώς δεν θα πάταγα εκεί διότι έχω διαπιστώσει ότι κάνουν διάφορες μικρές "βρωμιές" ειδικά με μεταχειρισμένα (ή αν θέλετε ανοιγμένα πράγματα) για καινούργια. Αν θέλανε να είναι όντως σωστοί ας το στέλνανε το case στο stockhouse. Αυτά τα πράγματα για εμένα είναι απαράδεκτα και όχι τυχαία. Πιστεύω ότι αποτελούν πολιτική της εταιρίας. Το eshop αν εξαιρέσεις το rma τους που ομολογουμένως αργεί αρκετά και θέλουν κυνήγι για να γίνει η δουλειά σου, είναι πολύ πιο αξιόπιστο κατά την γνώμη μου σε θέματα ειδών και παραδόσεων γενικώς. Sorry για το off-topic.
Jason Νοέμβριος 26, 2009 #34 Νοέμβριος 26, 2009 Το ίδιο πράμα είχα πάθει εγώ με την oktabit με κουτάκι που έκανε 15 ευρώ..ψάρωσα το παράγγειλα και μου ήρθε ένα μεταχειρισμένο της κακιας ώρας Το δικό σου δεν έχει ένα πλαστικό για drive το δικό μου όμως δεν είχε κανένα..
aristos87 Νοέμβριος 26, 2009 Author #35 Νοέμβριος 26, 2009 Νέα... Η παραγγελία αυτή έγινε για λογαριασμό εταιρίας εκτός Αττικής με στοιχεία παράδοσης τα δικά μου... Περίμενα σήμερα τηλέφωνο απο τον οδηγό για να με ενημερώσει για την ώρα παράδοσης άλλα τπτ... Παίρνω τηλ και μου λέτε το εξής "Για παράδοση εκτός Αττικής θα το παραλάβετε από Δευτέρα.." WTF λέω... Και τελικά ναι... δρομολόγησαν την παραγγελία στην διεύθυνση της εταιρίας και οχι εκεί που έγινε η παράδωση την Τετάρτη! Μπλα μπλα και συγνώμη για την ταλαιπωρία και τα σχετικά με το τμήμα εξυπηρέτησης και τελικά θα μου το φέρουν αύριο πρωί...
aristos87 Νοέμβριος 27, 2009 Author #37 Νοέμβριος 27, 2009 Ήρθε σήμερα το πρωί και έφερε ενα καινούργιο σφραγισμένο κουτί και δεν μου ζήτησε και το παλιό... To thread μπορεί να κλείσει.
yanni Νοέμβριος 27, 2009 #38 Νοέμβριος 27, 2009 Γεννιεται το νεο e-shop.gr!Όχι διότι όσο χάλια και αν είναι το Πλαίσιο μερικές φορές, τα threads του συνήθως έχουν την παρακάτω κατάληξη εντός ολίγων ημερώνTo thread μπορεί να κλείσει.Αντίθετα με το κίτρινο μπορεί να πάρει μήνες, καταγγελίες....
greekfragma Νοέμβριος 27, 2009 #39 Νοέμβριος 27, 2009 Ήρθε σήμερα το πρωί και έφερε ενα καινούργιο σφραγισμένο κουτί και δεν μου ζήτησε και το παλιό... To thread μπορεί να κλείσει. Αίσχος....!!!! Λύση μέσα σε 1 μέρα και δεν ζήτησε καν το παλιό πίσω!!!! Θα τα βλέπει το e-shop αυτά και θα τους κάνει μήνυση οτι χαλάνε την πιάτσα
jax7480 Νοέμβριος 27, 2009 #40 Νοέμβριος 27, 2009 o αρνητικος: mode onΔηλαδη δεν φτανει που σε βαλανε σε τετοια ταλαιπωρια, θα πρεπει να ταλαιπωρηθεις κι αλλο για να απαλλαχθεις απο ενα κουτι παραπανω????ο αρνητικος: /mode off
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.