ΝTG Νοέμβριος 24, 2009 #21 Νοέμβριος 24, 2009 Προσωπικά, δεν ξέρω αν θα έπαιρνα π.χ. το Polo 1.2 TSI με τα 105.Από τη μία έχει τούρμπο (και συνεπώς μεγάλη ροπή για τα κυβικά του) και μπορεί με απλά πράγματα να σου δώσει αρκετά άλογα παραπάνω...Συν ότι κερδίζεις από τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας κλπ. (για κατανάλωση δεν είναι και τόσο βέβαια τα πράγματα...)Από την άλλη... μοτεράκι 1.2 τουρμπάτο με 105 άλογα? Φοβάμαι την αναξιοπιστία του.Ποση πιεση να δουλευει? ...0.6? Ποια η διαφορα εναντι τοσων 1400αριων με 120-150hp?Aν εχει καποια προβληματα θα ειναι -πιστευω- αλλου τυπου και δεν νομιζω να εχουν σχεση με τα 105 αλογα που αποδιδει...Υ.ΓΣιδεροφαγοι υπαρχουν παντου και παντα ,και δουλευουν ακομα και σε μη-τουρμπισμενα αμαξια
dj_chris_g Νοέμβριος 24, 2009 #22 Νοέμβριος 24, 2009 +1 Για Polo 1.2T, χαμηλά τέλη, οικονομικό από άποψη βενζινών, παίρνει ελαφρές παραμετροποιήσεις μελλοντικά, πιο μελετημένο σασί από τα παλιότερα, καλή μόνωση και γενικά αρκετά + Αυτά όσων αφορά φθηνό τούρμπο χαμηλού κυβισμόυ... Αμέσως μετά πάμε για Seat Ibiza 1.4 SC στα 101hp και περίπου 15,000€, από την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά για την κατηγορία του, σβέλτο, καλή ροπή, ποιοτικό εσωτερικό, και καλή ηχομόνωση...από design δν το συζητάμε... Και τέλος ρίξε και μια ματία στην Fabia... Από την άλλη αξιόλογη επιλογή είναι και το ceed με βελτιωμένη ακαμψία (Γερμανικό σασί), πάντα για το 1.4 τα 1.6άρια δν λένε για την πόλη από άποψη κατανάλωσης... ps.Το Leon κ Golf με τα πολυφορεμένα 1.4TSI θα του φτάσουν ψηλά...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.