Jump to content



Που να πάω το ACER για επισκευή


nobig

Recommended Posts

Ο χάρος χτύπησε το backlight της οθόνης ενός acer 59020G που έχω. Το καλό είναι ότι έχω την επέκταση acer Advantage. Η ερώτηση είναι που πάω το μηχάνημα και αν γωρίζετε κάτι για χρόνους επισκευής κτλ.

Alman Hellas; Με είχαν ταλαιπωρήσει με μια οθόνη viewsonic

Plaisio?

MDI?

Που;

Επίσης στην alman τουλάχιστον ερχόντουσαν και έπαιρναν την οθόνη απο το σπίτι ισχύει το ίδιο για laptop απο alman & MDI?

Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι τα επισημα κεντρα >>

εμπειριες καλες και κακες θα εχουμε απ ολους , οποτε ειναι και θεμα λιγο τυχης

για παραλαβη απο τον χωρο σου νομιζω οτι ισχυει για της οθονες - κοιτα καλυτερα την εγγυηση σου αν υποστηριζει onsite

θα σου προτεινα την MDI αλλα δεν βαζω και το χερι στη φωτια για κανεναν

καλη τυχη!

Service Centres in Greece

Europe Support Website

this link will take you to the technical support website of Acer Europe. If you are looking for downloads for Acer products, this will be the right link for you to choose.

Support for Greece

support_greece@acer-euro.com

ALMAN HELLAS LTD

Ortansias 23

136 77 - Acharnai

Athens - Greece

Phone Number: +30 210 2409150

Fax Number: +30 210 2409155

MDI S.A.

System & Services 1, Rafailidou & Agriniou Str.

177 78 - Tavros

Tel. +30 210 4804-500

Fax +30 210 4804-501

Web: www.mdi.gr

MDI S.A. THESSALONIKI

N.MANTZAROU STR. N°11

54627 THESSALONIKI

Phone number 2311993700

Fax 2310 566549

Fiscal code/ VAT: 094022760 DOY. FAEE ATHINON

INFO-QUEST S.A.

Str. Al. Pantou 25 / 27

17671 Kallithea

Fiscal code/VAT : 094155882

Fax : 2119991432

Phone number : 2119991260

INFOQUEST THESSALONIKI

MARINOY ANTIPA 41

57001 THESSALONIKI

TEL. 2310803260 FAX. 2310803287

Fiscal code/VAT : 094155882 DOY.FAEE ATHINON

ECHO HELLAS S.A.

KIFISIAS 44 Str.

KALAMARIA 55134

THESSALONIKI GREECE

VAT CODE : 094489882

TEL. +302310922882

FAX:+302310922313

Link to comment
Share on other sites

Πάρε τηλέφωνο στο customer support για RMA number. Απο Alman η εμπειρία μου ήταν καλή σχετικά, στο Aspire 3023 που είχα μου την αλλάξανε την οθόνη κανονικά οταν έβγαλε πρόβλημα. Υπομονή σε περίπτωση που δεν έχουν άμεσα το ανταλλακτικό για την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

για τις mdi και alman εχω ακουσει τα χειροτερα

ομως...επειδη ειχα ενα fujitsu siemens του οποιοι service center ηταν και εκει η echo hellas εχω να πω για αυτους τα καλυτερα

αν ομως εισαι θεσσαλονικη...

Link to comment
Share on other sites

κακώς το πήγες πλαίσιο......το πλαίσιο το μουλτιράμα και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα το μόνο που κάνουν είναι το μεσάζοντα στα μεταφορικά......αν το πήγαινες μόνος σου θα τελείωνες γρηγορότερα.

Link to comment
Share on other sites

κακώς το πήγες πλαίσιο......το πλαίσιο το μουλτιράμα και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα το μόνο που κάνουν είναι το μεσάζοντα στα μεταφορικά......αν το πήγαινες μόνος σου θα τελείωνες γρηγορότερα.

συμφωνω κι εγω σε αυτο!

Link to comment
Share on other sites

κακώς το πήγες πλαίσιο......το πλαίσιο το μουλτιράμα και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα το μόνο που κάνουν είναι το μεσάζοντα στα μεταφορικά......αν το πήγαινες μόνος σου θα τελείωνες γρηγορότερα.

To πλαίσιο δεν έχει πλέον εξουσιοδοτημένο σέρβις για Acer pcs ;

συμφωνω κι εγω σε αυτο!

συμφωνείς και το πήγες στο πλαίσιο παρόλα αυτά ; lol :p

Link to comment
Share on other sites

Κατάθεση εμπειρίας:

Εγώ απλά θα σας πω ότι το 2005-2006 έφαγα μία απίστευτη ταλαιπωρία σε κοινοπραξία από την Acer & την MDI. 1 χρόνο και περισσότερο είχα χτυκιάσει, το είχα πάει το acer 1 φορά στο πλαίσιο (όπου και το παρέπεμψαν στην MDI), το πήγα μόνος μου στην MDΙ 4-5 φορές (αρκετοί χαλβάδες και εκεί-όχι όλοι!), καθυστερήσεις στις επισκευές, emails στην acer η οποία μου φέρθηκε απαίσια (σκέτη κοροϊδία), μου άλλαξαν μητρική και σκληρό 2-3 φορές το καθένα και τελικά τίποτε. Για RMA φυσικά ούτε κουβέντα...

Απολογισμός:

-1,5 χρόνος λίγο πολύ χωρίς υπολογιστή (=> Πάνε πίσω όλες μου οι δουλειές)

-Ένα σωρό ώρες απασχόλησης πάνω στο ζήτημα

-Ένα σακί λεφτά στα τηλέφωνα (μέχρι και σε Ιταλία-δεν εννοώ ότι τις περισσότερες φορές ακουγόμουν μέχρι εκεί)

-Λεφτά για βενζίνες πήγαινε-έλα στην MDI

- ...και τελικά ένα laptop που κατά περιόδους δουλεύει ή υπολειτουργεί ή δεν δουλεύει καθόλου!

Ας μην βάλουμε μέσα σε όλα αυτά βέβαια και την ψυχική οδύνη γιατί θα φουσκώσει πολύ ο λογαριασμός...

Κατά τα άλλα, άλλοι γνωστοί μου είχαν acer και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι.

ΥΓ: Για να γελάσετε, πήρα στο τέλος το ΙΝΚΑ (ένα από τα πολλά) και αφού τους εξήγησα το πρόβλημά μου και ότι δεν το φτιάχνουν ότι με κοροϊδεύουν, δεν το αλλάζουν κλπ μου λέει με απόλυτη φυσικότητα η θειά στο τηλέφωνο: "Ε, να τους πείτε να σας το αλλάξουν" (τόσο απλά!)...:bad:

Link to comment
Share on other sites

To πλαίσιο δεν έχει πλέον εξουσιοδοτημένο σέρβις για Acer pcs ;

συμφωνείς και το πήγες στο πλαίσιο παρόλα αυτά ; lol :p

Και εγω αυτό ξέρω, μάλιστα στο service βρήκα συμμαθητή μου απο το λύκειο και μου είπε πάνε στα κεντρικά στο πλαίσιο

Ελπίζω να μην φάμε πάνω απο μήνα!

Εντάξει το επόμενο laptop θα είναι Toshiba,ή ΗΡ

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε νέα εχθές πήρα στο πλαίσιο, μου είπαν ότι έχει γίνει διάγνωση και έχει γίνει ήδη παραγγελία το ανταλλακτικό απο Ιταλία. Για να δούμε ελπίζω για το καλύτερο, ε πόσο να κάνει να έρθει ένα panel:pleasantry:

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε νέα εχθές πήρα στο πλαίσιο, μου είπαν ότι έχει γίνει διάγνωση και έχει γίνει ήδη παραγγελία το ανταλλακτικό απο Ιταλία. Για να δούμε ελπίζω για το καλύτερο, ε πόσο να κάνει να έρθει ένα panel:pleasantry:

Με τα λιμάνια κλειστά; Θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

έληξαν οι απεργίες (για την ώρα τουλάχιστον) :D

Αφού έληξαν πιστεύω η Microchip να μου φέρει κάποια στιγμή έναν δίσκο που της έχω παραγγείλει από τις 22 Οκτωβρίου... Αίσχος! Και ούτε ένα τηλεφώνημα ή mail!

ΥΓ: Όχι πως με ειδοποίησαν ότι λόγω απεργιών αργούνε... Καμία ειδοποίηση από τότε

Link to comment
Share on other sites

Με πήραν σήμερα απο το πλαίσιο ότι η επισκευή έχει ολοκληρωθεί και η οθόνη του υπολογιστή ανάβει κανονικά, μένει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για το τυπικό της υπόθεσης και φεύγει για Περιστέρι, λογικά την Τρίτη θα τον έχω. Νομίζω αναπάντεχα γρήγορη επισκευή:victory:

Link to comment
Share on other sites

Με πήραν σήμερα απο το πλαίσιο ότι η επισκευή έχει ολοκληρωθεί και η οθόνη του υπολογιστή ανάβει κανονικά, μένει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για το τυπικό της υπόθεσης και φεύγει για Περιστέρι, λογικά την Τρίτη θα τον έχω. Νομίζω αναπάντεχα γρήγορη επισκευή:victory:

Δεν θέλω να το γρουσουζέψω αλλά... θα δείξει! :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Άρα στο φτιάχνουν στο Plaisio?

Καλό αυτό, γιατί θα μπορείς να συννενοηθείς.

Πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα.

Οι Ιταλοί ήταν λίγο προβληματικοί με το κατσαβίδι μάλλον . . .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.