nobig Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21, 2009 Ο χάρος χτύπησε το backlight της οθόνης ενός acer 59020G που έχω. Το καλό είναι ότι έχω την επέκταση acer Advantage. Η ερώτηση είναι που πάω το μηχάνημα και αν γωρίζετε κάτι για χρόνους επισκευής κτλ. Alman Hellas; Με είχαν ταλαιπωρήσει με μια οθόνη viewsonicPlaisio?MDI?Που;Επίσης στην alman τουλάχιστον ερχόντουσαν και έπαιρναν την οθόνη απο το σπίτι ισχύει το ίδιο για laptop απο alman & MDI?
makio Νοέμβριος 21, 2009 #2 Νοέμβριος 21, 2009 αυτα ειναι τα επισημα κεντρα >>εμπειριες καλες και κακες θα εχουμε απ ολους , οποτε ειναι και θεμα λιγο τυχηςγια παραλαβη απο τον χωρο σου νομιζω οτι ισχυει για της οθονες - κοιτα καλυτερα την εγγυηση σου αν υποστηριζει onsiteθα σου προτεινα την MDI αλλα δεν βαζω και το χερι στη φωτια για κανενανκαλη τυχη!Service Centres in Greece Europe Support Websitethis link will take you to the technical support website of Acer Europe. If you are looking for downloads for Acer products, this will be the right link for you to choose. support.acer-euro.com Support for Greece support_greece@acer-euro.com ALMAN HELLAS LTDOrtansias 23136 77 - AcharnaiAthens - GreecePhone Number: +30 210 2409150Fax Number: +30 210 2409155MDI S.A.System & Services 1, Rafailidou & Agriniou Str.177 78 - TavrosTel. +30 210 4804-500Fax +30 210 4804-501Web: www.mdi.grMDI S.A. THESSALONIKI N.MANTZAROU STR. N°1154627 THESSALONIKIPhone number 2311993700 Fax 2310 566549Fiscal code/ VAT: 094022760 DOY. FAEE ATHINONINFO-QUEST S.A.Str. Al. Pantou 25 / 2717671 KallitheaFiscal code/VAT : 094155882Fax : 2119991432Phone number : 2119991260INFOQUEST THESSALONIKIMARINOY ANTIPA 4157001 THESSALONIKITEL. 2310803260 FAX. 2310803287Fiscal code/VAT : 094155882 DOY.FAEE ATHINONECHO HELLAS S.A.KIFISIAS 44 Str.KALAMARIA 55134THESSALONIKI GREECEVAT CODE : 094489882TEL. +302310922882FAX:+302310922313
MadBrainiac Νοέμβριος 21, 2009 #3 Νοέμβριος 21, 2009 Πάρε τηλέφωνο στο customer support για RMA number. Απο Alman η εμπειρία μου ήταν καλή σχετικά, στο Aspire 3023 που είχα μου την αλλάξανε την οθόνη κανονικά οταν έβγαλε πρόβλημα. Υπομονή σε περίπτωση που δεν έχουν άμεσα το ανταλλακτικό για την επισκευή.
lord Νοέμβριος 21, 2009 #4 Νοέμβριος 21, 2009 και ενα καλο παλικαρι να βαλει ενα λινκ για μπαταρια του acer 5920Gειναι για ενα φιλαρακι που τα εφτυσε η μπαταρια σχεδων 2 χρονια αντεξεειναι καλα ?
makio Νοέμβριος 21, 2009 #5 Νοέμβριος 21, 2009 http://www.dissios.gr/οχι οριτζιναλ μπαταριες αλλα εχει ποικιλια και καλες τιμες
JohnnyX Νοέμβριος 22, 2009 #6 Νοέμβριος 22, 2009 για τις mdi και alman εχω ακουσει τα χειροτεραομως...επειδη ειχα ενα fujitsu siemens του οποιοι service center ηταν και εκει η echo hellas εχω να πω για αυτους τα καλυτερααν ομως εισαι θεσσαλονικη...
nobig Νοέμβριος 23, 2009 Author #7 Νοέμβριος 23, 2009 Έφυγε τελικά στο πλαίσιο, άντε και ο θεός βοηθός! Τώρα είμαι με ένα HP και δεν την παλέυω μια
greekfragma Νοέμβριος 23, 2009 #8 Νοέμβριος 23, 2009 κακώς το πήγες πλαίσιο......το πλαίσιο το μουλτιράμα και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα το μόνο που κάνουν είναι το μεσάζοντα στα μεταφορικά......αν το πήγαινες μόνος σου θα τελείωνες γρηγορότερα.
redbighunter Νοέμβριος 23, 2009 #9 Νοέμβριος 23, 2009 κακώς το πήγες πλαίσιο......το πλαίσιο το μουλτιράμα και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα το μόνο που κάνουν είναι το μεσάζοντα στα μεταφορικά......αν το πήγαινες μόνος σου θα τελείωνες γρηγορότερα.συμφωνω κι εγω σε αυτο!
hayabusa Νοέμβριος 23, 2009 #10 Νοέμβριος 23, 2009 κακώς το πήγες πλαίσιο......το πλαίσιο το μουλτιράμα και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα το μόνο που κάνουν είναι το μεσάζοντα στα μεταφορικά......αν το πήγαινες μόνος σου θα τελείωνες γρηγορότερα. To πλαίσιο δεν έχει πλέον εξουσιοδοτημένο σέρβις για Acer pcs ; συμφωνω κι εγω σε αυτο! συμφωνείς και το πήγες στο πλαίσιο παρόλα αυτά ; lol
Karababas Νοέμβριος 23, 2009 #11 Νοέμβριος 23, 2009 Κατάθεση εμπειρίας:Εγώ απλά θα σας πω ότι το 2005-2006 έφαγα μία απίστευτη ταλαιπωρία σε κοινοπραξία από την Acer & την MDI. 1 χρόνο και περισσότερο είχα χτυκιάσει, το είχα πάει το acer 1 φορά στο πλαίσιο (όπου και το παρέπεμψαν στην MDI), το πήγα μόνος μου στην MDΙ 4-5 φορές (αρκετοί χαλβάδες και εκεί-όχι όλοι!), καθυστερήσεις στις επισκευές, emails στην acer η οποία μου φέρθηκε απαίσια (σκέτη κοροϊδία), μου άλλαξαν μητρική και σκληρό 2-3 φορές το καθένα και τελικά τίποτε. Για RMA φυσικά ούτε κουβέντα...Απολογισμός:-1,5 χρόνος λίγο πολύ χωρίς υπολογιστή (=> Πάνε πίσω όλες μου οι δουλειές)-Ένα σωρό ώρες απασχόλησης πάνω στο ζήτημα-Ένα σακί λεφτά στα τηλέφωνα (μέχρι και σε Ιταλία-δεν εννοώ ότι τις περισσότερες φορές ακουγόμουν μέχρι εκεί)-Λεφτά για βενζίνες πήγαινε-έλα στην MDI- ...και τελικά ένα laptop που κατά περιόδους δουλεύει ή υπολειτουργεί ή δεν δουλεύει καθόλου!Ας μην βάλουμε μέσα σε όλα αυτά βέβαια και την ψυχική οδύνη γιατί θα φουσκώσει πολύ ο λογαριασμός...Κατά τα άλλα, άλλοι γνωστοί μου είχαν acer και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι.ΥΓ: Για να γελάσετε, πήρα στο τέλος το ΙΝΚΑ (ένα από τα πολλά) και αφού τους εξήγησα το πρόβλημά μου και ότι δεν το φτιάχνουν ότι με κοροϊδεύουν, δεν το αλλάζουν κλπ μου λέει με απόλυτη φυσικότητα η θειά στο τηλέφωνο: "Ε, να τους πείτε να σας το αλλάξουν" (τόσο απλά!)...:bad:
sotiris Νοέμβριος 23, 2009 #12 Νοέμβριος 23, 2009 http://www.thelab.gr/showthread.php?t=21285&highlight=%F0%E5%F1%DF+%E5%E3%E3%FD%E7%F3%E7%F2+acer (το γνωστό serial)
nobig Νοέμβριος 24, 2009 Author #13 Νοέμβριος 24, 2009 To πλαίσιο δεν έχει πλέον εξουσιοδοτημένο σέρβις για Acer pcs ;συμφωνείς και το πήγες στο πλαίσιο παρόλα αυτά ; lol Και εγω αυτό ξέρω, μάλιστα στο service βρήκα συμμαθητή μου απο το λύκειο και μου είπε πάνε στα κεντρικά στο πλαίσιο Ελπίζω να μην φάμε πάνω απο μήνα! Εντάξει το επόμενο laptop θα είναι Toshiba,ή ΗΡ
nobig Νοέμβριος 25, 2009 Author #14 Νοέμβριος 25, 2009 Έχουμε νέα εχθές πήρα στο πλαίσιο, μου είπαν ότι έχει γίνει διάγνωση και έχει γίνει ήδη παραγγελία το ανταλλακτικό απο Ιταλία. Για να δούμε ελπίζω για το καλύτερο, ε πόσο να κάνει να έρθει ένα panel:pleasantry:
Karababas Νοέμβριος 25, 2009 #15 Νοέμβριος 25, 2009 Έχουμε νέα εχθές πήρα στο πλαίσιο, μου είπαν ότι έχει γίνει διάγνωση και έχει γίνει ήδη παραγγελία το ανταλλακτικό απο Ιταλία. Για να δούμε ελπίζω για το καλύτερο, ε πόσο να κάνει να έρθει ένα panel:pleasantry:Με τα λιμάνια κλειστά; Θα δούμε...
Karababas Νοέμβριος 25, 2009 #17 Νοέμβριος 25, 2009 έληξαν οι απεργίες (για την ώρα τουλάχιστον) Αφού έληξαν πιστεύω η Microchip να μου φέρει κάποια στιγμή έναν δίσκο που της έχω παραγγείλει από τις 22 Οκτωβρίου... Αίσχος! Και ούτε ένα τηλεφώνημα ή mail! ΥΓ: Όχι πως με ειδοποίησαν ότι λόγω απεργιών αργούνε... Καμία ειδοποίηση από τότε
nobig Νοέμβριος 27, 2009 Author #18 Νοέμβριος 27, 2009 Με πήραν σήμερα απο το πλαίσιο ότι η επισκευή έχει ολοκληρωθεί και η οθόνη του υπολογιστή ανάβει κανονικά, μένει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για το τυπικό της υπόθεσης και φεύγει για Περιστέρι, λογικά την Τρίτη θα τον έχω. Νομίζω αναπάντεχα γρήγορη επισκευή
Karababas Νοέμβριος 27, 2009 #19 Νοέμβριος 27, 2009 Με πήραν σήμερα απο το πλαίσιο ότι η επισκευή έχει ολοκληρωθεί και η οθόνη του υπολογιστή ανάβει κανονικά, μένει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για το τυπικό της υπόθεσης και φεύγει για Περιστέρι, λογικά την Τρίτη θα τον έχω. Νομίζω αναπάντεχα γρήγορη επισκευή Δεν θέλω να το γρουσουζέψω αλλά... θα δείξει!
sotiris Νοέμβριος 27, 2009 #20 Νοέμβριος 27, 2009 Άρα στο φτιάχνουν στο Plaisio? Καλό αυτό, γιατί θα μπορείς να συννενοηθείς.Πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα.Οι Ιταλοί ήταν λίγο προβληματικοί με το κατσαβίδι μάλλον . . .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.