sebastian Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20, 2009 Οποιος θελει να δει το παιχνιδι να πεταει σε ΑΤΙ και να δει ενα πραγματικο SMOOTH CRYSIS WARHEAD να κανει αυτο που θα του πω.... - Rename CryRenderD3D10.dll to CryRenderD3D10.dll.bak (don't forget to do this, you'll need it if you ever want to switch back to dx10) - Rename CryRenderD3D9.dll to CryRenderD3D10.dll Και μην μου πει κανεις οτι στο warhead υπαρχει διαφορα μεταξυ dx9 και dx10 σε enthusiastic mode γιατι θα πυρπολυθω κολασμενα .... Για καποιο λογο η ΑΤΙ σε dx9 στο warhead σπερνουν, μιλαμε για full smooth game σε χιονια με βροχες με οτι θες.... ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 1920x1200 dx9 enthusiastic -> min 35,92 - max 93,92 - avg 67,28 1920x1200+x8AA dx9 enth -> min 35,93 - max 77,14 - avg 60,18 Οι παρακατω photo ειναι με 1920χ1200+χ4ΑΑ+enthusiastic vsync off CRYSIS 1920X1200 DX9+VERY HIGH( χωρις να πειραξω cvars) +VSYNC OFF Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Νοέμβριος 20, 2009 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 Αυτο γινεται και αν βαλεις την παραμετρο : -dx9 στη συντομευση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MUL Νοέμβριος 20, 2009 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 Σε τόσο μεγάλη ανάλυση το ΑΑ τι το θέλεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Νοέμβριος 21, 2009 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2009 Aμαν ρε seb με το crysis σου Παμε για cryengine3 τωρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 21, 2009 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2009 To dx9 mode το ηξερα μονο για την nvidia αφου με το που εκανες δεξι κλικ στο εικονακι του crysis σου εβγαζε dx9 mode. Στην ατι δεν υπηρχε αυτο και δεν ηξερα πως μπορουσα να το βαλω να τρεξει σε dx9 mode. Κανοντας την αλλαγη αυτη στην ονομασια των αρχειων κατεφαρα να το τρεξω το dx9. -Λοιπον με βαση το αρχειο μου εχουμε: 1. 295 GTX 1920X1200+DX9+X4AA -> MIN 16,52 - MAX 55,55 = AVERAGE 43,70 (x4AA) 2. 2X 5870 1920X1200+DX9+X8AA -> MIN 35,93 - MAX 77,14 = AVERAGE 60,18 (X8AA) Συμπερασμα : Η διαφορα ειναι τεραστια! Επισης να τονισω οτι η 295 ετρεχε σε 680/1475/1175, αντιθετα η 2χ5870 ειναι default .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis-pa Νοέμβριος 21, 2009 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2009 Αυτο που λες 1ον παιζει και στα 2 CRYSIS; 2ον VSYNC OFF γιατι; και στα 2.Εγω παιζω σε 1680Χ1050 και WIN 7 αλλαζει κατι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 21, 2009 Author #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2009 Αυτο που λες 1ον παιζει και στα 2 CRYSIS; 2ον VSYNC OFF γιατι; και στα 2.Εγω παιζω σε 1680Χ1050 και WIN 7 αλλαζει κατι;-Nαι παιζει και στα δυο αλλα στο ενα (crysis) μου κανει κατι πιπερι....εκει που παιζεις ξαφνηκα σου ριχνει μετα απο λιγο τα frames στα 20!!!! (και πρεπει να αλλαξεις το vsync για να στρωσει, εαν σου το ξανακανει το ξανα αλλαζεις το vsync, γιατι αλλαζει η εικονα και στρωνει)-Στο warhead δουλευει αψογα ομως.....-vsync off για να παρουμε το συνολικο ευρος των frames...Εαν ειχαμε vsync on θα ειχαμε ταβανι στα 60 fps ενω τωρα παμε οσο πανω μπορουμε!- Σε win7, 64 bit παιζω εγω Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Νοέμβριος 21, 2009 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2009 και για να φαινονται και οι ρυθμισεις μεσα απο το παιχνιδι ριξε και ενα -devmode.Γινεται και στα δυο crysis και μαλλον και σε οτι παιχνιδι χρησιμοποιει cryengine.Δεν εχει να κανει με το τι vga εχεις,ισχυει σε ολες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Νοέμβριος 22, 2009 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Οποιος θελει να δει το παιχνιδι να πεταει σε ΑΤΙ και να δει ενα πραγματικο SMOOTH CRYSIS WARHEAD να κανει αυτο που θα του πω....- Rename CryRenderD3D10.dll to CryRenderD3D10.dll.bak (don't forget to do this, you'll need it if you ever want to switch back to dx10) - Rename CryRenderD3D9.dll to CryRenderD3D10.dll Δεν το ονομάζεις σε CryRenderD3D11.dll να δείς τι θα γίνει? Δηλαδή αγορίνα η πατέντα αυτή γίνεται μόνο σε ATi exclusive? Ή δεν "πετάει" γενικώς με ATi και χρειάζεται πατέντες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 22, 2009 Author #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Δεν το ονομάζεις σε CryRenderD3D11.dll να δείς τι θα γίνει? Δηλαδή αγορίνα η πατέντα αυτή γίνεται μόνο σε ATi exclusive? Ή δεν "πετάει" γενικώς με ATi και χρειάζεται πατέντες? Kαλα ελα να δεις πως παιζω το CRYSIS και θα μαζευεις τα ΣΑΓΟΝΙΑ σου απο το πατωμα! Ειπα με αυτο το κολπακι το τρεχω σε dx9 γιατι δεν σου δινει την επιλογη οπως στην NVIDIA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Νοέμβριος 22, 2009 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Μια χαρα ολα αυτα,αλλα γιατι να μην εχεις DX10 ,εστω και με απωλεια της ταξης των 10-15fps...:...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 22, 2009 Author #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Μια χαρα ολα αυτα,αλλα γιατι να μην εχεις DX10 ,εστω και με απωλεια της ταξης των 10-15fps...:...:Η απωλεια ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο 10-15 fps και επισης διαφορα στην εικονα δεν υπαρχει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Νοέμβριος 22, 2009 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Άντε και καλές πατέντες, εμ τι να κάνουμε έτσι είναι οι κόκκινες!!! :tongue: To dx9 mode το ηξερα μονο για την nvidia αφου με το που εκανες δεξι κλικ στο εικονακι του crysis σου εβγαζε dx9 mode. Στην ατι δεν υπηρχε αυτο και δεν ηξερα πως μπορουσα να το βαλω να τρεξει σε dx9 mode. Κανοντας την αλλαγη αυτη στην ονομασια των αρχειων κατεφαρα να το τρεξω το dx9.-Λοιπον με βαση το αρχειο μου εχουμε: 1. 295 GTX 1920X1200+DX9+X4AA -> MIN 16,52 - MAX 55,55 = AVERAGE 43,70 (x4AA) 2. 2X 5870 1920X1200+DX9+X8AA -> MIN 35,93 - MAX 77,14 = AVERAGE 60,18 (X8AA) Συμπερασμα : Η διαφορα ειναι τεραστια! Επισης να τονισω οτι η 295 ετρεχε σε 680/1475/1175, αντιθετα η 2χ5870 ειναι default .... Ρε man όσο σύγχυση και να έχεις πάθει με τις 5870, όσο και να θες να δικαιολογήσεις την αγορά σου σε σχέση με την 295 όλο και θα μας παραπληροφορείς!! καλά ρε αθεόφοβε, συγκρίνεις το crysis με την 295+8500 και τις 2X5870+QX9650? και λες έχουν διαφορές!!! :giveup: Are you crazy man!!! Πότε θα φτιάξεις μια σοβαρή βάση δεδομένων και θα σταματήσεις να πετάς άσχετα setups μεταξύ τους? εδώ σε άλλο thread άλλα νούμερα δίνεις με QX9650+295 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 22, 2009 Author #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Nαρκωτικα full κατεβαζουμε Βασιλακο!!!! Δεν εχει διαφορα το crysis απο 2 σε 4 πυρηνες! dual core game ειναι... ΤΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ AA! 1) To crysis δεν ακουει σε 4πυρηνο. Ενας 4πυρηνος στα ιδια mhz με ενα 2πυρηνο θα εχουν τα ιδια αποτελεσματα. Αποψη μου ειναι οτι ο 2πυρηνος ειναι σε καλυτερη μοιρα λογο μεγαλου fsb που επαιζα τοτε. Aποψη μου ειναι οτι το CRYSIS ακουει μονο σε MHZ, σε FSB και σε μνημες! 2) Η μεταβαση απο τον Ε8500 στον QX9650 δεν βοηθησε καθoλου το CRYSIS. 3) 1920Χ1200+DX9 Ε8500- NO SSD INTEL QX9650 WITH SSD INTEL Η διαφορα ειναι στο min και αυτο γιατι με τον Ε8500 δεν ειχα τον INTEL SSD , στην αλλη photo με τον QX9650 ειναι με τον ssd .... To 18 fps με τον Ε8500 ειναι στην αρχη του bench που φορτωνει ο δισκος τα δεδομενα! Μετα ανεβαζει και πιανουν ιδιο average και max 4) 1920X1200+DX9+X4AA Προς τους απιστους θωμαδες, ελατε για καφε σε sebastian και θα δειτε smooth crysis Η διαφορα ειναι στο min και αυτο γιατι με τον Ε8500 δεν ειχα τον INTEL SSD , στην αλλη photo με τον QX9650 ειναι με τον ssd .... To 18 fps με τον Ε8500 ειναι στην αρχη του bench που φορτωνει ο δισκος τα δεδομενα! Μετα ανεβαζει και πιανουν ιδιο average και max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Νοέμβριος 22, 2009 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Αυτό ακριβώς σου λέω, συγκρίνεις τελείως διαφορετικά setup με διαφορετικά cpu διαφορετικά AA. Που να βγάλουμε άκρη με αυτά που ποστάρεις? 1ον Δηλαδή θες να μου πεις οτι η xtra cache του Xtreme δεν βοηθάει στα παιχνίδια? 2ον Μπορεί το απο κάτω setup με την 295+QX9650 να μην έχει AA άλλα αυτά τα θηρία με μικρό AA συνήθως δεν καταλαβαίνουν διαφορές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 22, 2009 Author #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Δες το απο πανω ποστ μου ..... Να ποσταρεις με το μυαλο και οχι με τα ποδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Νοέμβριος 22, 2009 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 ρε παλικάρι φωτογραφία με 295+q9650+1920x1200 με 4Χ ΑΑ και SSD έχεις? αλλιώς πως θα συγκρίνουμε? υποθέτοντας οτι σε έκοβε ο SSD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 22, 2009 Author #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 Καταλαβε οτι το μικρο MIN ειναι στην αρχη στην εισοδο του bench, ο SSD κανει αρκετα καλυτερη εισοδο. Μετα ολα περνυν τον δρομο τους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Νοέμβριος 22, 2009 #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 seb ωραια ολα αυτα αλλα ριξε κανα reply και στο θεμα με το call of pripiat, δεν ειμαστε ολοι καπιταλες να παιρνουμε 2-2 τις καρτες Οσο για διαφορες μεταξυ quad και dual στο crysis εχεις δοκιμασει να πειραματιστεις με αυτην την εντολη ? sys_physics_CPU Set this command according to your CPU. This sets the physical index that physics runs on, i.e. what core. 0, is for the first core, keep this at 0 if you have a single core CPU. Set it to 1 to run physics on the second core of a Dual Core CPU for best performance. 2 and 3 are for the third and fourth cores of Quad core processors, usually 3 works best. [/quote ] Βαλτην στο system.cfg και πες μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 22, 2009 Author #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2009 που ακριβως ειναι το system.cfg ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.