Jump to content



ATI Eyefinity Thread


Jaco

Recommended Posts

Είπα να ξεκινήσω αυτό το thread για το eyefinity γενικότερα, έτσι ώστε να είναι συγκεντρωμένες οι πληροφορίες που το αφορούν... ήδη έχω συναντήσει αρκετά προβλήματα και επειδή είναι ακόμα στα γενοφάσκια του, θα τα συναντήσουν και άλλοι που θα ασχοληθούν με το σπορ... Οπότε σκοπεύω να συγκεντρώσω εδώ πληροφορίες για τα παιχνίδια και την συμβατότητά τους, όπως και διάφορα tips για το λειτουργικό και πως να στηθεί το Eyefinity...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Λειτουργικό και drivers

UPDATE: Οι drivers 10.1 υποστηρίζουν eyefinity και με crossfire... Οπότε το πρόβλημα του 2009 έχει διορθωθεί...

Καταρχήν για να παίξει το Eyefinity χρειάζεται υποχρεωτικά windows vista ή 7, οπότε τα xp δεν υποστηρίζονται πλέον...

Ο τελευταίος driver της ΑΤΙ, για την σειρά HD 5800 είναι ο 9.11, ο οποίος ακόμα δεν υποστηρίζει Crossfire + Eyefinity, αλλά έχει διορθωθεί το σημαντικό πρόβλημα των 59Ηz στις αναλύσεις πάνω από 3 monitor (συγκεκριμένα στην δική μου, που είναι 5760x1200)... Στο link αυτό, είναι οι drivers για τα 32bits...

Σε νέα εγκατάσταση απλά περνάτε τους νέους drivers, ενώ αν έχετε ήδη κάποια παλιότερη έκδοση τους κάνετε πρώτα uninstall και επίσης κάνετε uninstall και όποιο πακέτο "Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable" υπάρχει, έτσι ώστε ο driver να περάσει το δικό του...

Μετά το restart κάνετε δεξί κλικ στο desktop και τρέχετε το Catalyst Control Center (CCC)...

Διαλέγετε από το πάνω αριστερά μενού, Graphics -> Desktop & Displays...

Εκεί θα ανοίξει ένα παράθυρο το οποίο θα απεικονίζει όλες τις οθόνες που έχουν βρει τα windows, οι οποίες πρέπει να είναι τουλάχιστον 3...

Κάνετε δεξί κλικ σε όποιο monitor θέλετε και επιλέγετε το "Create Group" και θα ανοίξει το παρακάτω μενού...

p2f_0.jpg

Διαλέξτε το setup της επιλογής σας και πατήστε accept... το normal για 3 οθόνες είναι το "3 Displays (3x1)", έτσι ώστε να είναι οριζόντια...

Το αποτέλεσμα είναι περίπου αυτό...:

p2f_1.jpg

Στην περίπτωσή μου υπάρχουν δυο groups γιατί έχω 4 monitor (το 4ο συνδεδεμένο σε μια nvidia), αλλά αν έχετε 3 monitors, τώρα θα πρέπει να βλέπετε μόνο 1...

Κάνοντας δεξί κλικ στο group και πατώντας properties θα ανοίξει το παρακάτω παράθυρο...

p2f_2.jpg

Στο παράθυρο αυτό επιλέγετε την ανάλυση που αντιστοιχεί στα monitor σας... πχ αν έχετε 3x (1920x1200) και (3+1) mode, τότε η τελική ανάλυση θα είναι 5760x1200...

Με τον τρόπο αυτό αποκτάτε ένα τεράστιο desktop, το οποίο σε πραγματική χρήση δεν είναι καθόλου βολικό, οπότε είναι καθαρά για παιχνίδια, εκτός και αν κάποιος είναι αρκετά μαζόχας να πρέπει να διανύσει 3 οθόνες απόσταση από το "Start" για να κάνει "Safely Remove" στο usb στικάκι του...

Link to comment
Share on other sites

Hardware

Αυτή την στιγμή οι κάρτες γραφικών που υποστηρίζουν το Eyefinity είναι οι κάρτες της ATI και συγκεκριμένα οι σειρές HD 5700 και HD 5800...

To surround gaming δεν είναι πατέντα της ATI βέβαια, αλλά υποστηρίζεται από τα windows 98, πράγμα το οποίο το γνωρίζουν όσοι ασχολούνταν τότε με flight simulators... φυσικά τότε χρειαζόταν έναν υπολογιστή ανά 2 monitor...

Eπίσης εδώ και μερικά χρόνια, υπάρχει και η λύση του TripleHead2Go της Matrox, το οποίο λόγο του ότι είναι περισσότερο καιρό στην πιάτσα παρέχει και bezel management, το οποίο η ΑΤΙ μέχρι στιγμής (μέχρι και στους 9.11) δεν το υποστηρίζει... επίσης υποστηρίζει sli+crossfire (οπότε δεν περιορίζεται σε ATI) και υποστηρίζει και 3x DVI monitors, πράγμα που στην περίπτωση του Eyefinity, το έφαγε το cost reduction της ATI...

Αποτέλεσμα είναι το Eyefinity για να παίξει σωστά, να χρειάζεται 3x displayport ή 2x dvi + 1x displayport ή 1x DVI + 1x displayport + 1x HDMI...

O μοναδικός τρόπος για να συνδεθούν 3x dvi monitors είναι η ύπαρξη ενός ενεργού displayport σε dvi αντάπτορα, όπως αυτός της εικόνας...:

DPDVID.jpg

Ο αντάπτορας αυτός διακρίνεται, πέρα από το μέγεθός του, από ένα καλώδιο usb το οποίο παρέχει την τροφοδοσία που χρειάζεται (γι' αυτό λέγεται και ενεργός)...

Από την άλλη ο παθητικός αντάπτορας είναι αυτός της παρακάτω εικόνας...:

CMP-ADAP572_2.jpg

όπως φαίνεται, ο αντάπτορας αυτός είναι πολύ μικρότερος και δεν έχει κάποια εξωτερική τροφοδοσία, οπότε είναι παθητικός...

Η κυριότερή τους όμως διαφορά είναι ότι ο πρώτος παίζει με το Eyefinity, ενώ ο δεύτερος όχι... Επίσης ο πρώτος κοστίζει κάτι παραπάνω από 100€, ενώ ο δεύτερος 5-20€, οπότε είναι αδύνατο να τον μπερδέψει κανείς... Του ενεργούς αντάπτορες αυτούς τους φτιάχνει μόνο μια εταιρία για την ώρα, η οποία βρίσκεται στην Κίνα (BizLink), αλλά δίνει OEM σε τρίτους προμηθευτές, όπως η Accell και η Dell... τους Dell δεν θα τους βρείτε, γιατί κυκλοφορούν μόνο στην Αμερική, ενώ τους Accell μπορείτε να τους βρείτε για την ώρα σε αυτό το Ολλανδικό site, το οποίο στέλνει και στην Ελλάδα (από εκεί πήρα τον δικό μου)... Τέλος, για όσους θέλουν να γνωρίζουν, ο αντάπτορας αυτός χρειάζεται, γιατί η ΑΤΙ δεν έβαλε και τρίτο κύκλωμα χρονισμού στις κάρτες της, το οποίο χρειάζονται τα dvi και το hdmi, έτσι ώστε να μειώσει το κόστος... το αποτέλεσμα είναι, με το τραγικό της λάθος, να επιβαρύνει τους χρήστες, που έχουν ήδη 3 dvi monitors, με άλλα ~100€ εάν θέλουν να δουν το eyefinity... επίσης κυκλοφορεί μια φήμη στο διαδίκτυο, η οποία λέει ότι μπορεί να κυκλοφορήσει ένα firmware το οποίο να υποστηρίζει και τρίτο dvi, αυτό όμως είναι άτοπο, οπότε όποιος αποφασίσει να στήσει ένα σύστημα Eyefinity, να μην περιμένει...

Πάντως όσοι περιμένουν από τον αντάπτορα να εισάγει κάποιο input lag στο σύστημα, με αποτέλεσμα η οθόνη που συνδέεται σε αυτόν να υστερεί από τις άλλες, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχεί, καθώς ο χρόνος του conversion από το ένα σήμα στο άλλο, είναι τόσο γρήγορος, που είναι αμελητέος μπροστά στο input lag και το refresh rate των lcd οθονών...

Adaptors στην Ελλάδα θα βρείτε ΕΔΩ...

Οθόνες

Για όσους δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την λύση του αντάπτορα, θα πρέπει να αγοράσουν τουλάχιστον ένα monitor το οποίο να υποστηρίζει σύνδεση displayport (DP)... Το καλύτερο, από άποψη ομοιομορφίας εικόνας και χρωμάτων, θα ήταν αν τα monitor είναι όλα της ίδιας εταιρίας και του ίδιου τύπου, αλλά αυτό φυσικά δεν είναι απαραίτητη συνθήκη, καθώς οποιοσδήποτε συνδυασμός "κάνει την δουλειά"... To βύσμα του καλωδίου του DP είναι το παρακάτω...

250px-DisplayPort-rid.jpg

Όσων αφορά τις οθόνες οι οποίες υποστηρίζουν σύνδεση με DP, η λίστα ακόμα είναι μικρή, αλλά μεγαλύτερο πρόβλημα αποτελεί η τιμή τους, καθώς είναι σημαντικά ακριβότερη από τα υπόλοιπα μόνιτορ που δεν το παρέχουν... Η αυξημένη τιμή δεν οφείλεται βέβαια στο γεγονός ότι υποστηρίζουν DP, αλλά στο ότι οι εταιρίες το παρέχουν μόνο στα ακριβά τους μοντέλα , για την ώρα, έτσι ώστε να δίνουν στον χρήστη την αίσθηση της πληρότητας, πράγμα το οποίο ναι μεν ισχύει, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί το κόστος, αλλά είναι περισσότερο ένας "κράχτης"... Παρακάτω ακολουθεί η λίστα με τα μόνιτορ που υποστηρίζουν DP...

H λίστα βάση του displayport.org...:

Dell 2408WFP

Dell U2410

Dell 3008WFPDell P2210 DP

Dell P2310H

EIZO CG242W

EIZO EV2333W

hp LP2275w

hp P2475w

hp LP2480zx

Lenovo L2440x

Lenovo L2440xwC

Lenovo L2251p/L2251x

NEC EA231WMi

Από τις παραπάνω, προσωπικά θα πρότεινα την U2410, καθώς overall νομίζω ότι είναι καλύτερη, αλλά η τιμή της είναι κοντά στα 650€...

Τέλος, αν προτιμήσετε την επιλογή του αντάπτορα, το οποίο θα είναι και πιο φθηνή λύση, τότε υπάρχουν πολύ φθηνά tn monitor, τα οποία είναι αξιόλογα, πολύ καλά για gaming και για όλα τα βαλάντια... Προσωπικά επέλεξα το BenQ G2400W, το οποίο είναι 24" μόνιτορ με ανάλυση 1920x1200@60Hz και το οποίο μετά από σωστό καλιμπράρισμα, αποκτά πολύ καλά χρώματα... Φυσικά λόγο του ότι είναι TN panel, έχει πρόβλημα με τις γωνίες θέασης (το οποίο δεν θεωρώ σημαντικό για gaming και επίσης με σωστό στήσιμο δεν είναι μεγάλες οι γωνίες, ούτε ενοχλητικό το πρόβλημα)... Επίσης είναι ένα από τα πιο γρήγορα μόνιτορ της αγοράς και έχει ένα από τα μικρότερα input lag, το οποίο είναι αντίστοιχο ενός crt σχεδόν... Τέλος, το μεγαλύτερο του ατού, είναι ότι η τιμή του, είναι γύρω στα 230€, η οποία απλά είναι πάτος για αυτά που προσφέρει...

Συνολικά το κόστος σε hardware, με 3 καινούργια φθηνά και πολύ αξιοπρεπή μόνιτορ, ανέρχεται στο εξής...:

1x HD 5870 + 3x BenQ G2400W = 300 + 3x 230 = ~ 990 ή 1150€ με τον αντάπτορα DP->DVI... φυσικά το κόστος είναι απαγορευτικό για τους περισσότερους, αλλά είναι σίγουρα κατά πολύ μικρότερο απ' ότι αν όλα τα μόνιτορ ήταν DP... επίσης το κόστος μπορεί να μειωθεί κατα 100€, τουλάχιστον με μια HD 5850 και ακόμα περισσότερο, με ακόμα πιο φθηνές οθόνες, επομένως μια πολύ φθηνή λύση θα ήταν 1x HD 5850 + 3x 19"/20"/21", το οποίο μπορεί να βγει ακόμα και στα 350€...

Στην πραγματικότητα, αν θέλετε να είστε ακριβής, θα πρέπει να υπολογίσετε στο κόστος άλλη μια κάρτα 5870 ή 5850, γιατί η μια είναι σχεδόν οριακή για λίγο περισσότερο απαιτητικά παιχνίδια... υπόψη ότι ακόμη δεν έχουν κυκλοφορήσει οι drivers που ενεργοποιούν το crossfire με το Eyefinity, οπότε για την ώρα η δεύτερη κάρτα θα είναι σε αναμονή... (:wall:)

Και... το αποτέλεσμα...:

multisetup2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιχνίδια

Νταξ' ωραία και χρήσιμα τα παραπάνω, αλλά πάμε στο ζουμί...

Λεπόν... κύριοι υπάρχει θέμα... αν νομίζατε ότι θα παίζεται τα παιχνίδια όπως τα παίζατε και πριν, δυστυχώς αυταπατάστε...

Το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα παιχνίδια δεν υποστηρίζουν τόσο μεγάλες αναλύσεις... Κάποια υποστηρίζουν όλες τις αναλύσεις, κάποια υποστηρίζουν μέχρι κάποια ανάλυση... Γι' αυτά που υποστηρίζουν τα πάντα δεν μας ενδιαφέρει, για αυτά όμως που έχουν τον περιορισμό της ανάλυσης, ίσως να υπάρχει λύση, η οποία όμως τις περισσότερες φορές δεν παρέχεται από κάποιο patch της εταιρίας που κυκλοφορεί το παιχνίδι, αλλά από τους χρήστες... αλλά όμως υπάρχουν και παιχνίδια τα οποία είναι αδύνατο να εκμεταλλευτείτε το eyefinity...

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, στο internet το πρόβλημα αυτό αναφέρεται σαν FOV (Field of View)... Στην πραγματικότητα όμως, το πρόβλημα είναι το aspect ratio, από το οποίο υπολογίζει η μηχανή γραφικών το FOV, καθώς το aspect ratio δεν μπορεί να αλλάξει... το πρόβλημα έγκειται στο ότι η μηχανή δεν γνωρίζει, είτε επειδή δεν το υποστηρίζει, είτε επειδή δεν έχουν δώσει οι προγραμματιστές του παιχνιδιού, περισσότερα aspect ratios εκτός των standard (4:3, 16:9 και 16:10)... επομένως δεν μπορεί να υπολογίσει το νέο fov βάση ενός διαφορετικού aspect ratio εκτός των συμβατικών, όπως πχ ενός 4.8:1 (1920x1200) ή 16:3 (3x 1920x1080).. υπάρχει βέβαια σε αρκετά παιχνίδα η επιλογή του auto aspect ratio, αλλά δεν λειτουργεί σωστά... Στην ουσία πρέπει με κάποιο τρόπο να ταιριάξει το fov στο aspect ratio του group των οθονών, έτσι ώστε τα αντικείμενα να έχουν σωστές αναλογίες... Εδώ υπάρχει ένας calculator για όποιον θέλει να πειραματιστεί...

Επομένως, για όσα παιχνίδια δεν υποστηρίζουν τόσο μεγάλα aspect ratios, το αποτέλεσμα είναι ο λάθος υπολογισμός του fov (συνήθως είναι κλειδωμένο από το παιχνίδι), οπότε όλα φαίνονται λες και τα έχεις συμπιέσει στον κάθετο άξονα... παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιοι προγραμματιστές οι οποίοι κυκλοφορούν προγράμματα τα οποία άλλες φορές αλλάζουν επιτυχημένα και άλλες όχι το fov... Υπόψη πως αν το fov δεν είναι ανάλογο του aspect ratio, τότε μπορεί να σας δημιουργήσει ζαλάδα ή ακόμα και αναγούλα (όπως εμένα :p) μετά από λίγη ώρα παιξίματος, οπότε δεν είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα...

Ένα από τα πιο γνωστά προγράμματα που αναλαμβάνει την αλλαγή του fov στην σωστή αναλογία με το aspect ratio, είναι το WidescreenFixer... Tα παιχνίδια που υποστηρίζει μέχρι στιγμής στην έκδοση 1.63.0, είναι τα εξής...:

  • Battlefield 2
  • Battlefield 2142
  • BioShock
  • Call of Duty 2
  • Call of Duty 4: Modern Warfare
  • Call of Duty: World at War
  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • Darkest of Days Demo
  • SEGA Rally Revo
  • Unreal Tournament
  • Wolfenstein

Επίσης τα aspect ratio που υποστηρίζονται είναι τα παρακάτω...:

  • 640x480 = 4:3
  • 720x480 = 15:10
  • 720x576 = 5:4
  • 800x600 = 4:3
  • 848x480 = 16:9
  • 960x600 = 16:10
  • 1024x600 = 17:10
  • 1024x768 = 4:3
  • 1152x864 = 4:3
  • 1280x720 = 16:9
  • 1280x768 = 15:9
  • 1280x800 = 16:10
  • 1280x960 = 4:3
  • 1280x1024 = 5:4
  • 1360x768 = 16:9
  • 1440x900 = 16:10
  • 1680x1050 = 16:10
  • 1920x1080 = 16:9
  • 1920x1200 = 16:10

Οδηγίες για την χρήση του προγράμματος θα βρείτε στο link του προγράμματος, οι οποίες είναι πολύ απλές και κατανοητές, οπότε δεν μπαίνω σε περαιτέρω λεπτομέρειες...

--------------------------------------------

Τρόπος χρήσης του WideScreenFixer

Το τρέχετε την πρώτη φορά από τον φάκελο που το έχετε τοποθετήσει ή εγκαταστήσει και το κλείνετε μόλις τρέξει... στην συνέχεια στον ίδιο φάκελο, θα βρείτε ένα αρχείο που ονομάζετε "wsf.ini", το οποίο το κάνετε edit και δηλώνετε το hotkey το οποίο θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την ενεργοποίηση του fix, εφόσον τρέχει το παιχνίδι... Για παράδειγμα στο δικό μου αρχείο έχω δηλώσει το Insert, οπότε περιέχει τα παρακάτω...:

[Widescreen Fixer]

Left=148

Top=149

Game=10

AspectRatio=9

UpdateTime=154

Minimized=0

Hotkey=45

Στην συνέχεια τρέχετε το πρόγραμμα, επιλέγετε από το droplist το παιχνίδι το οποίο θα τρέξετε και μόλις τρέξετε το παιχνίδι πατάτε το hotkey που έχετε δηλώσει, έτσι ώστε να διορθωθεί το fov, βάση του πραγματικού aspect ratio...

--------------------------------------------

Παιχνίδια

--------------------------------------------

Arma II

H μηχανή του ARMA II, υποστηρίζει χωρίς πρόβλημα τις αναλύσεις του Eyefinity, από το patch 1.02 και μετά... πρόβλημα όμως θα έχουν όσοι έχουν ανάλυση 5760x1200, καθώς το παιχνίδι για κάποιο ανεξήγητο λόγο κρασάρει πετώντας ένα μήνυμα λάθους "Error creating Direct3D 9 Graphical Engine", για το οποίο εξήγηση δεν έχει δώσει κανείς από τη Bethesa... Παρόλ' αυτά το πρόβλημα αντιμετωπίζεται αν αλλάξετε το αρχείο "C:\users\your_username\Arma 2\Arma2.cfg", ως εξής...:

language="English";

adapter=-1;

3D_Performance=93750;

Resolution_Bpp=32;

Resolution_W=3840;

Resolution_H=1024;

refresh=60;

Render_W=5760;

Render_H=1200;

FSAA=1;

postFX=2;

HDRPrecision=8;

lastDeviceId="";

localVRAM=1191813120;

nonlocalVRAM=1156055040;

Έχω σημειώσει με bold αυτά που πρέπει να αλλαχτούν, τα υπόλοιπα εξαρτώνται από τα settings που θα βάλετε μέσα στο παιχνίδι... το ουσιαστικό όμως είναι το Resolution_W και Resolution_Η, να είναι μικρότερα από 5760x1200, γιατί αλλιώς δεν θα δουλέψει...

Και το αποτέλεσμα...:

arma22009-11-1820-27-14-89-1.jpg

arma22009-11-1820-29-14-86-1.jpg

arma22009-11-1820-23-02-85-1.jpg

--------------------------------------------

Killing Floor

Για τους ζομπολάτρεις, τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά στο αποτέλεσμα, αλλά όμως δουλεύει... Για να το τρέξετε σε custom αναλύσεις, αρκεί να κάνετε edit το αρχείο "..\Killing Floor\System\KillingFloor.ini", στον φάκελο του παιχνιδιού ,με κάποιο notepad και να αλλάξετε τις εξής παραμέτρους...:

WindowedViewportX=5040

WindowedViewportY=1050

FullscreenViewportX=5040

FullscreenViewportY=1050

ScaleHUDX=1.000000

Το αποτέλεσμα είναι το hud να μην κάνει σωστά scaling, αλλά μπρος τα κάλλη τι είν' το hud...

KillingFloor2009-11-1920-54-42-27.jpg

KillingFloor2009-11-1920-55-15-27.jpg

KillingFloor2009-11-1920-56-09-28.jpg

--------------------------------------------

Call of duty: Modern Warfail 2

Εδώ χρειάζεται υποχρεωτικά το WidescreenFixer, το οποίο υποστηρίζει όλη την σειρά των cod... απλά επιλέγετε το παιχνίδι, πατάτε το κουμπί που έχετε ορίσει να ενεργοποιεί το fix, στην πρώτη εισαγωγική οθόνη και είστε έτοιμοι...:

codmw2_2.jpg

codmw2_3.jpg

codmw2_4.jpg

--------------------------------------------

Brothers In Arms - Hell's Highway

Το παιχνίδι είναι απλά χάσιμο σ' αυτήν την ανάλυση... αν και έχει ένα θεματάκι με το fov κατ' άλλα είναι απίστευτο...

Λοιπόν βρίσκετε το αρχείο "C:\Users\your_user_name\Documents\My Games\BIA Hells Highway\SumacGame\Config\SumacInput.ini" και προσθέτετε την σειρά αυτή...:

Bindings=(Name="L",Command="fov 100",Control=False,Shift=False,Alt=False,Chord=False)
κάτω από το πεδίο
[sumacGame.SumacPlayerInput]
προς το τέλος του αρχείου...

Το αποτέλεσμα... :drool:

biahh2009-11-2023-09-09-81.jpg

.

.

biahh2009-11-2023-16-18-64.jpg

.

.

biahh2009-11-2023-23-03-61.jpg

--------------------------------------------

Crysis Warhead

Στο Crysis Warhead, δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια αλλαγή σε config files κτλ, αρκεί να διαλέξετε μέσα από το παιχνίδι την ανάλυση της οθόνης... Επειδή το παιχνίδι είναι πολύ απαιτητικό, με μια HD 5870, δεν πρόκειται να το παίξετε στο enthusiastic mode, ούτε καν στο gamer... Τα details θα περιοριστούν ανάμεσα από mainstream και gamer...

To αποτέλεσμα...:

Crysis642009-11-2203-26-33-72.jpg

.

Crysis642009-11-2203-26-23-69.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ cptkoulis, επειδή μ' αρέσει να ξίνω λίγο την μπογιά από πάνω, σιγά-σιγά θα προσθέτω και πιο ωραία πραγματάκια (μέχρι να το βαρεθώ και αυτό)...

DJD, αν ο χαρακτήρας του παιχνιδιού είναι πλαταράς, δεν έχεις πρόβλημα... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

από εδώ

http://www.amd.com/us/products/technologies/eyefinity/Pages/eyefinity.aspx

Gaming

Immerse yourself in game play:

Get a commanding view of the action, and enjoy more control in real-time strategy games.

Detect enemies sooner, react faster, and survive longer in first-person-shooter games.

See enemy aircraft with peripheral vision, and fly with greater spatial awareness in flight combat simulators.

Eliminate blind spots and feel a heightened sense of speed in racing games.

αυτό πως το επιτυγχάνει?

βλέπεις περισσότερο πεδίο δράσης από ότι με μια οθόνη ή βλέπεις πιο μεγάλα τα αντικείμενα σε σχέση με ένα μόνιτορ? επειδή δεν το χω πιάσει το όλο θέμα

Link to comment
Share on other sites

Τρελό cheat λέμε... :p

Απλά ρε συ έχεις μεγαλύτερο aspect ratio και fov, οπότε βλέπεις 3 φορές αυτό που βλέπει μια οθόνη... Για παράδειγμα είτε έχεις 17" οθόνη, είτε 19" ή 20" ή 30", αν όλες έχουν το ίδιο aspect ratio, θα βλέπεις σε όλες το ίδιο πράγμα, απλά στην μεγαλύτερη οθόνη θα το βλέπεις πιο μεγεθυμένο...

Όμως αν βάλεις 3 οθόνες σε σειρά τότε το aspect ratio αλλάζει, με αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερο fov και να βλέπεις περισσότερη πληροφορία στον οριζόντιο άξονα...

Link to comment
Share on other sites

Τρέχουν τα σάλια μου, αλλά προς το παρών θα πώ πάσο..Θα περιμένω να βγουν φτηνά dp μονιτορς. Με το που θα βγεί 22ρι (1680χ1050, μην τις γονατίσουμε τις κάρτες) με λεπτό bezel στα 200ε θα το επιχειρήσω.

Link to comment
Share on other sites

Όμως αν βάλεις 3 οθόνες σε σειρά τότε το aspect ratio αλλάζει, με αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερο fov και να βλέπεις περισσότερη πληροφορία στον οριζόντιο άξονα...

Χμ.. περίεργο. Τα screenshots από το Crysis είναι λες και το έχουν ξεχειλώσει κρατώντας το ίδιο ratio. Το αυτοκίνητο ειδικά φαίνεται πολύ περίεργα.

Link to comment
Share on other sites

Στο TH2GO μεσω του Powerdesk εχω δυνατοτητα να οριζω σε ποια οθονη θα ανοιγουν τα προγραμματα και αν θα κανει maximize σε ολην την επιφανεια η στο currenyt monitor.

Το Eyefinity εχει κατι τετοιο? Σκεφτομαι οτι ισως δεν αξιζει να δωσω την καρτα μου και το module της Matrox ακομη !

ΥΓ: Ενα πολυ καλο forum ειναι το www.widescreengamingforum.com !

Link to comment
Share on other sites

Χμ.. περίεργο. Τα screenshots από το Crysis είναι λες και το έχουν ξεχειλώσει κρατώντας το ίδιο ratio. Το αυτοκίνητο ειδικά φαίνεται πολύ περίεργα.

Ναι, ορισμένες μηχανές το κάνουν αυτό... Δεν ξέρω αν αλλάζει με κάποια παράμετρο, πάντως στο παιχνίδι μέσα δεν είναι ενοχλητικό...

Στο TH2GO μεσω του Powerdesk εχω δυνατοτητα να οριζω σε ποια οθονη θα ανοιγουν τα προγραμματα και αν θα κανει maximize σε ολην την επιφανεια η στο currenyt monitor.

Το Eyefinity εχει κατι τετοιο? Σκεφτομαι οτι ισως δεν αξιζει να δωσω την καρτα μου και το module της Matrox ακομη !

Αν είσαι σε ανάλυση κάτω από 1920x τότε δεν αξίζει να αλλάξεις το th2go...

Από το CCC της ATI, μπορείς να κάνεις ότι θες με τις οθόνες...

Link to comment
Share on other sites

αυτό πως το επιτυγχάνει?

βλέπεις περισσότερο πεδίο δράσης από ότι με μια οθόνη ή βλέπεις πιο μεγάλα τα αντικείμενα σε σχέση με ένα μόνιτορ? επειδή δεν το χω πιάσει το όλο θέμα

Βλέπεις περισσότερο πεδίο δράσης. Τo eyefinity έχει να κάνει καθαρά με το aspect ratio που θέλεις
Χμ.. περίεργο. Τα screenshots από το Crysis είναι λες και το έχουν ξεχειλώσει κρατώντας το ίδιο ratio. Το αυτοκίνητο ειδικά φαίνεται πολύ περίεργα.

Εξαρτάται από την engine. Επίσης, έχε υπόψιν σου πως αυτό δεν είναι ακριβώς μειονέκτημα, μιας και η engine προσπαθεί να εξομοιώσει το ημικυκλικό FOV που σου δίνει η περιφερειακή όραση. Θεωρητικά, σε 4,8:1 aspect ratio τα αντικείμενα στις άκρες των εξωτερικών display θα πρέπει να είναι παραμορφωμένα σε όλα τα παιχνίδια. Και δεν είναι καθόλου ενοχλητικό, ίσα ίσα που (αν γίνεται σωστά) προσφέρει στο immersion έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα όμως είμαστε δύο...

Έλα Γιάννη, τώρα που δεν βλέπει κανείς εδώ μπορούμε να λέμε ότι θέμε... το πιο ασφαλές chat-o-thread για να πεις τα προσωπικά σου... δεν θα το δει κανείς... :hehe:

Συντομα θα παω και εγω σε atifinity...γι αυτο να μην το ξεχασεις το τοπικ και να το ανανεωνεις με τις εντυπωσεις σου πανω σε δοκιμες!

Jaco λεω να παρω 3 monitor -> Samsung SM-F2380 TFT-Monitor 23 (http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Monitors/Monitors/Samsung-SM-F2380-TFT-Monitor.htm) τι λες ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.