Jump to content



E-shop RMA και πάλι!!


crmaris

Recommended Posts

ωραιος απλα θα μπορουσαν να το κανουν πιο αμεσα και εσενα να μην σου σπασουν τα νευρα,και ο υπαλληλος που δεν φταιει να μην την ακουει και να πεις αυριο μεθαυριο ,να το eshop με εξυπηρετησε να παω να αγορασω παλι απο εκει.Το πλαισιο ειναι ετη μπροστα στο after sale. :T:

ωραιος απλα θα μπορουσαν να το κανουν πιο αμεσα και εσενα να μην σου σπασουν τα νευρα,και ο υπαλληλος που δεν φταιει να μην την ακουει και να πεις αυριο μεθαυριο ,να το eshop με εξυπηρετησε να παω να αγορασω παλι απο εκει.Το πλαισιο ειναι ετη μπροστα στο after sale. :T:

Αφου ο υπευθυνος παντα λειπει , ποιος θα τα ακουσει ;

Ας τον φωναζαν , η ας ηταν παντα παρων..

eshop axax0ax0ax0xa

Πάντως από προσωπική εμπειρία.....

πριν 1 μήνα τους πήγα κάτι μνήμες(το 1 stick δεν δούλευε) και μέσα σε 1 εβδομάδα μου κόπηκε πιστωτικό! Ακόμα δεν το έχω εξοφλήσει....σκέφτομαι να πάρω κάτι που δύσκολα θα χαλάσει:p:hehe:

To eshop μονο για κανενα φουρφουρι αξιζει! Βασικα καλυτερα να ναι και passive που δεν υπαρχει περιπτωση να χαλασει με τπτ.:p

απο χτές με παίρναν τηλ. (αλλά δεν το είχα δει γιατί το είχα στο αθόρυβο) και σήμερα πριν από λίγο με πήραν από το τμήμα παραπόνων (είχα στείλει mail μέχρι και εκεί). Εν ολίγης μια κοπελιά ήταν και μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία που υπέστησα με το RMA. Μπορεί να με σκάσαν μέχρι να βγάλω άκρη αλλά σαν κίνηση, το ότι με πήρα και μου ζητήσαν έστω μια συγνώμη, είναι θετική. Μακάρι κάποια στιγμή να φτιάξουν το service τους και να μην τους νοιάζει μόνο ο τομέας των πωλήσεων.

Ρε λέτε να βλέπουν αυτά τα threads :D

Πάντως η οργάνωσή τους στο τμήμα παραγγελιών είναι άψογη. Χθες βράδυ γύρω στις 11.30-12 παρήγγειλα ένα kitάκι Crucial 2x1, ε τώρα το έχω στα χέρια μου. :flower:

Η κοπελιά την δουλειά της κάνει. Ζητάει συγνώμες για να καταλαγιάσει τους εκνευρισμένους πελάτες μπας και ξανά αγοράσουν. Όπως πολλοί υπάλληλοι στα τηλεφωνικά κέντρα των εταιριών παίζουν τον ρόλο του κυματοθραύστη τρώγοντας όλο το βρισίδι, χωρίς προφανώς να φταίνε οι ίδιοι προσωπικά.

Αν δεν βγει ο υπεύθυνος να ζητήσει συγνώμη ή ο υπάλληλος που ευθύνεται για την ιστορία με τον δεύτερο δίσκο, τότε όλα αυτά είναι μαϊμού συγνώμες κατά την γνώμη μου.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.