Aias Νοέμβριος 18, 2009 #21 Νοέμβριος 18, 2009 ωραιος απλα θα μπορουσαν να το κανουν πιο αμεσα και εσενα να μην σου σπασουν τα νευρα,και ο υπαλληλος που δεν φταιει να μην την ακουει και να πεις αυριο μεθαυριο ,να το eshop με εξυπηρετησε να παω να αγορασω παλι απο εκει.Το πλαισιο ειναι ετη μπροστα στο after sale.
GoMaR Νοέμβριος 19, 2009 #22 Νοέμβριος 19, 2009 ωραιος απλα θα μπορουσαν να το κανουν πιο αμεσα και εσενα να μην σου σπασουν τα νευρα,και ο υπαλληλος που δεν φταιει να μην την ακουει και να πεις αυριο μεθαυριο ,να το eshop με εξυπηρετησε να παω να αγορασω παλι απο εκει.Το πλαισιο ειναι ετη μπροστα στο after sale. Αφου ο υπευθυνος παντα λειπει , ποιος θα τα ακουσει ; Ας τον φωναζαν , η ας ηταν παντα παρων..
sofos1990 Νοέμβριος 19, 2009 #23 Νοέμβριος 19, 2009 eshop axax0ax0ax0xa Πάντως από προσωπική εμπειρία..... πριν 1 μήνα τους πήγα κάτι μνήμες(το 1 stick δεν δούλευε) και μέσα σε 1 εβδομάδα μου κόπηκε πιστωτικό! Ακόμα δεν το έχω εξοφλήσει....σκέφτομαι να πάρω κάτι που δύσκολα θα χαλάσει:hehe:
csaris Νοέμβριος 19, 2009 #24 Νοέμβριος 19, 2009 To eshop μονο για κανενα φουρφουρι αξιζει! Βασικα καλυτερα να ναι και passive που δεν υπαρχει περιπτωση να χαλασει με τπτ.
crmaris Νοέμβριος 19, 2009 Author #26 Νοέμβριος 19, 2009 απο χτές με παίρναν τηλ. (αλλά δεν το είχα δει γιατί το είχα στο αθόρυβο) και σήμερα πριν από λίγο με πήραν από το τμήμα παραπόνων (είχα στείλει mail μέχρι και εκεί). Εν ολίγης μια κοπελιά ήταν και μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία που υπέστησα με το RMA. Μπορεί να με σκάσαν μέχρι να βγάλω άκρη αλλά σαν κίνηση, το ότι με πήρα και μου ζητήσαν έστω μια συγνώμη, είναι θετική. Μακάρι κάποια στιγμή να φτιάξουν το service τους και να μην τους νοιάζει μόνο ο τομέας των πωλήσεων. Ρε λέτε να βλέπουν αυτά τα threads
racer Νοέμβριος 19, 2009 #27 Νοέμβριος 19, 2009 Πάντως η οργάνωσή τους στο τμήμα παραγγελιών είναι άψογη. Χθες βράδυ γύρω στις 11.30-12 παρήγγειλα ένα kitάκι Crucial 2x1, ε τώρα το έχω στα χέρια μου. :flower:
yanni Νοέμβριος 19, 2009 #28 Νοέμβριος 19, 2009 Η κοπελιά την δουλειά της κάνει. Ζητάει συγνώμες για να καταλαγιάσει τους εκνευρισμένους πελάτες μπας και ξανά αγοράσουν. Όπως πολλοί υπάλληλοι στα τηλεφωνικά κέντρα των εταιριών παίζουν τον ρόλο του κυματοθραύστη τρώγοντας όλο το βρισίδι, χωρίς προφανώς να φταίνε οι ίδιοι προσωπικά.Αν δεν βγει ο υπεύθυνος να ζητήσει συγνώμη ή ο υπάλληλος που ευθύνεται για την ιστορία με τον δεύτερο δίσκο, τότε όλα αυτά είναι μαϊμού συγνώμες κατά την γνώμη μου.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.